eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Cekcyn › wymiana instalacji c.o. i kot³owni w budynku Szko³y Podstawowej w Iwcu.

Porêczenia kontraktowe dla firm startuj±cych w przetargach publicznych


Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2009-08-27

Cekcyn: wymiana instalacji c.o. i kot³owni w budynku Szko³y Podstawowej w Iwcu.
Numer og³oszenia: 141631 - 2009; data zamieszczenia: 27.08.2009
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Zespó³ O¶wiatowy w Cekcynie , ul. Szkolna 2, 89-511 Cekcyn, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3347560, faks 052 3347580.

  • Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.bip.cekcyn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Inny: jednostka organizacyjna jst.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: wymiana instalacji c.o. i kot³owni w budynku Szko³y Podstawowej w Iwcu..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Szczegó³owy zakres zamówienia: 1)demonta¿ istniej±cej instalacji c.o. i kot³owni 2)przebudowa i przystosowanie pomieszczeñ technicznych kot³owni 3)u³o¿enie nowej instalacji c.o. oraz nowej kot³owni (w tym 2 szt. kot³y olejowe wodne o mocy 80 kW ka¿dy z palnikiem dwustopniowym, wymiennik ciep³a pojemno¶ciowy z podwójn± wê¿ownic± o V=750dm3 i niezbêdna technologia kot³owni wg dok. projektowej i ST).

II.1.4) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

II.1.5) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakoñczenie: 15.11.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZ¡CE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiaj±cy nie pobiera wadium.

III.2) WARUNKI UDZIA£U

  • Opis warunków udzia³u w postêpowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tych warunków: O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± nastêpuj±ce warunki: S± uprawnieni do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci zgodnie z wymaganiami ustawowymi i prowadz± dzia³alno¶æ w zakresie objêtym zamówieniem. Ocena spe³niania warunku - dostarczenie dokumentu opisanego w pkt 6 ppkt.2 Specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Posiadaj± niezbêdn± wiedzê i do¶wiadczenie. Spe³nienie warunku - wykonanie w okresie ostatnich 5 lat, a je¶li okres dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie przez Wykonawcê lub Wykonawcê wiod±cego i wskazanych przez niego podwykonawców robót, z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Posiadaj± potencja³ techniczny niezbêdny do wykonania zamówienia. Spe³nienie warunku - z³o¿enie o¶wiadczenia. Dysponuj± osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Spe³nienie warunku - z³o¿enie o¶wiadczenia. Nie podlegaj± wykluczeniu z postêpowania o udzielenie zamówienia. Spe³nienie warunku - nie podleganie wykluczeniu z postêpowania na podst. art. 24 ust.1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówieñ publicznych - w przypadku wykonawców dzia³aj±cych wspólnie (spó³ka cywilna, konsorcjum, itd.) dotyczy ka¿dego wspó³wykonawcy z osobna. Ustanowi±, w przypadku gdy wykonawcy wspólnie ubiegaæ siê bêd± o udzielenie zamówienia, pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Spe³nienie warunku - umocowanie to powinno wynikaæ z tre¶ci umowy reguluj±cej wspó³pracê podmiotów wystêpuj±cych wspólnie lub z odrêbnego dokumentu przed³o¿onego oddzielnie wraz z ofert±. Wykonaj± przedmiot zamówienia w terminie do 15.11.2009 r. Spe³nienie warunku - o¶wiadczenie o wykonaniu zamówienia w podanym wy¿ej terminie. Akceptuj± warunki zawarte w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz z za³±cznikami i przyjmuj± je bez zastrze¿eñ. Spe³nienie warunku - z³o¿enie o¶wiadczenia..
  • Informacja o o¶wiadczeniach i dokumentach, jakie maj± dostarczyæ wykonawcy w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Z³o¿± komplet wymaganych dokumentów wymienionych w pkt 6. Pozosta³e warunki: Zamawiaj±cy dopuszcza zatrudnienie przez Wykonawcê podwykonawców do wykonania czê¶ci zamówienia pod warunkiem, ¿e Wykonawca wska¿e tych podwykonawców w ofercie i okre¶li zakres oraz warto¶æ robót, które bêd± przez nich wykonywane. W stosunku do tych podwykonawców Zamawiaj±cy stosowa³ bêdzie postanowienia art. 647 prim kodeksu cywilnego. Wype³niony formularz ofertowy (Za³±cznik nr 1 do SIWZ). Aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru albo aktualne za¶wiadczenie o wpisie do ewidencjidzia³alno¶ci gospodarczej (w przypadku przedsiêbiorców wystêpuj±cych wspólnie - m.in. spó³ki cywilne, konsorcja - za¶wiadczenie o wpisie do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej lub odpis z w³a¶ciwego rejestru ka¿dego ze wspólników) - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert. O¶wiadczenie w trybie art. 22 ust.1 i 24 ustawy Prawo zamówieñ publicznych (Dz.U. z 2007 Nr 223, poz. 1655 z pó¼n. zm) - Za³±cznik nr 2 do niniejszej SIWZ. - W przypadku Wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspólnie (spó³ka cywilna, konsorcjum, itd.) ka¿dy ze wspó³wykonawców sk³ada o¶wiadczenie oddzielnie. O¶wiadczenie o nie zaleganiu z op³acaniem podatków - (Za³±cznik nr 3 do niniejszej SIWZ). O¶wiadczenie o nie zaleganiu z op³acaniem op³at oraz sk³adek na ubezpieczenie zdrowotne lub spo³eczne - (Za³±cznik nr 4 do niniejszej SIWZ). W przypadku podmiotów ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia wykonawcy przedstawi± dowód ustanowienia pe³nomocnika z okre¶lonym zakresem pe³nomocnictwa, zgodnie z art. 23 ust.2 ustawy Prawo zamówieñ publicznych. Wykaz wykonanych, przez wykonawcê lub wykonawcê wiod±cego i wskazanych przez niego podwykonawców robót z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i zamawiaj±cych (Za³±cznik nr 5 do SIWZ) Dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e roboty te zosta³y wykonane nale¿ycie (referencje Zamawiaj±cych). O¶wiadczenie o: nie zaleganiu z op³acaniem podatków na rzecz Urzêdu Gminy, posiadaniu sprzêtu niezbêdnego do wykonania zamówienia, dysponowaniu osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zwi±zaniu przez siebie ofert± przez okres 30 dni od daty up³ywu terminu sk³adania ofert, zdobyciu informacji koniecznych do sporz±dzenia oferty, przyjêciu nastêpuj±cych warunków p³atno¶ci - do 25.12.2009 r., zapoznaniu siê z warunkami przetargu zawartymi w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz z jej za³±cznikami i przyjêciu tych warunków bez zastrze¿eñ oraz zobowi±zaniu siê do zawarcia umowy na warunkach okre¶lonych w projekcie umowy (za³. nr 8 do SIWZ), terminie wykonania zamówienia, Powy¿sze o¶wiadczenie nale¿y z³o¿yæ na druku stanowi±cym za³±cznik nr 6 do SIWZ. Wykaz podmiotów (podwykonawców), które bêd± wykonywaæ zamówienie lub bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, z wyszczególnieniem zakresu i warto¶ci robót, jaki Wykonawca bêdzie realizowa³ z ich pomoc± (za³. nr 7 do SIWZ) oraz za³±czeniem: aktualnego odpisu z w³a¶ciwego rejestru albo aktualnego za¶wiadczenia o wpisie do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej potwierdzaj±cej posiadane uprawnienia do wykonywania okre¶lonych dzia³alno¶ci lub czynno¶ci w zakresie robót wykonywanych przez podwykonawcê, o¶wiadczenie w trybie art. 22 ust.1 i art. 24 ustawy Prawo zamówieñ publicznych (Dz.U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 z pó¼n. zm.) - za³±cznik nr 2 do SIWZ, o¶wiadczenia o nie zaleganiu z op³acaniem podatków - (Za³±cznik nr 3 do niniejszej SIWZ). O¶wiadczenia o nie zaleganiu z op³acaniem op³at oraz sk³adek na ubezpieczenie zdrowotne lub spo³eczne - (Za³±cznik nr 4 do niniejszej SIWZ). Zaparafowany i zaakceptowany projekt umowy (Za³±cznik nr 8 do SIWZ). Kosztorys ofertowy - za³±cznik nr 9 (sporz±dzony wg do³±czonego przedmiaru robót, tj. za³±cznika nr 9)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.

IV.2.2) Wykorzystana bêdzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostêpna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.cekcyn.pl.
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: pokoju nr 13 w siedzibie Zamawiaj±cego lub pobraæ ze strony internetowej www.bip.cekcyn.pl zak³adka Przetargi.

IV.3.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 17.09.2009 godzina 10:20, miejsce: pokoju nr 13 w siedzibie Zamawiaj±cego.

IV.3.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.