eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kalisz › Budowa kompleksu boisk sportowych wraz z zapleczem do lekkoatletyki przy IV Liceum Ogólnokształcącym, ul. Widok 96A oraz Szkole Podstawowej Nr 14, ul. Mickiewicza 11 w Kaliszu.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-26

Kalisz: Budowa kompleksu boisk sportowych wraz z zapleczem do lekkoatletyki przy IV Liceum Ogólnokształcącym, ul. Widok 96A oraz Szkole Podstawowej Nr 14, ul. Mickiewicza 11 w Kaliszu.
Numer ogłoszenia: 141628 - 2008; data zamieszczenia: 26.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Kaliszu, Główny Rynek 20, 62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie, tel. (062) 7654300, fax (062) 7642032.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kalisz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa kompleksu boisk sportowych wraz z zapleczem do lekkoatletyki przy IV Liceum Ogólnokształcącym, ul. Widok 96A oraz Szkole Podstawowej Nr 14, ul. Mickiewicza 11 w Kaliszu..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: 1. Budowę kompleksu boisk sportowych wraz z wyposażeniem, oświetleniem i odwodnieniem przy Szkole Podstawowej Nr 18, ul. Podmiejska 9a w Kaliszu, w oparciu o dokumentację projektową, specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót oraz przedmiary robót. 2. Na przedmiot zamówienia składa się: a) wykonanie boiska do gry w piłkę ręczną (20,00x40,00m) wraz z pasami bocznymi o szerokości 2,0 m z każdej strony o nawierzchni ze sztucznej trawy, b) wykonanie bieżni czterotorowej wokół boiska do gry w piłkę ręczną o szerokości 5,05m i długości po wewnętrznej krawędzi 166,66m wraz z nałożoną prostą o długości 79,00 i szerokości 5,05 oraz rozbieżni do skoku w dal o wymiarach 1,22x40,00m o nawierzchni z poliuretanu, c) wykonanie boiska do gry w piłkę siatkową o wymiarach 24,00x15,00 oraz boiska do piłki koszykowej o wymiarach 17,00x30,00m o nawierzchni z poliuretanu, d) wykonanie boiska do piłki siatkowej plażowej o wymiarach 14,00x22,00m, e) wykonanie rzutni do pchania kulą o nawierzchni z piasku, f) wykonanie odwodnienia kompleksu boisk, g) wykonanie oświetlenia boisk, h) wykonanie infrastruktury towarzyszącej (w tym m. in. piłkochwytów, ławek, chodników). 3. Zamawiający ureguluje w 2008r. zobowiązania z tytułu wykonanych przez Wykonawcę robót w wysokości 1.200.000,00 PLN. Pozostałą kwotę stanowiącą różnicę pomiędzy kwotą zapłaconą w 2008r. a ceną najkorzystniejszej oferty Zamawiający ureguluje w miesiącu styczniu 2009r. W okresie tym Zamawiający nie będzie ponosił dodatkowych kosztów - ponad te określone w cenie oferty. 4. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do zapewnienia obsługi geodezyjnej, wykonania wszelkich badań i prób, do przywrócenia terenu i nawierzchni przyległych do stanu pierwotnego oraz do wykonania dokumentacji powykonawczej i inwentaryzacji powykonawczej. 5. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia oraz wymagania gwarancyjne Zamawiającego określone zostały w SIWZ i załącznikach do niej.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.22.21 - Roboty budowlane w zakresie budowy boisk sportowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.22.21 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych Oryginalny kod CPV: 45.11.12.40 - Roboty w zakresie odwadniania gruntu Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.12.40 - Roboty w zakresie odwadniania gruntu Oryginalny kod CPV: 45.23.14.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.14.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 08.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 15 000,00 PLN..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności będącej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: a) wykażą, że dysponują kierownikiem budowy, który posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi o specjalności konstrukcyjno-budowlanej w zakresie niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w tym zakresie oraz należy (przynajmniej na dzień składania ofert) do właściwej izby samorządu zawodowego, b) wykażą, że dysponują kierownikiem robót, który posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi o specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń sanitarnych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w zakresie niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia oraz należy (przynajmniej na dzień składania ofert) do właściwej izby samorządu zawodowego, c) wykażą, że dysponują kierownikiem robót, który posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi o specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w zakresie niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia oraz należy (przynajmniej na dzień składania ofert) do właściwej izby samorządu zawodowego, d) wykażą należyte wykonanie w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej: dwóch boisk sportowych o nawierzchni ze sztucznej trawy o powierzchni min. 1.000m² każde oraz dwóch nawierzchni poliuretanowych na boiskach lub bieżniach o powierzchni min. 360m² każda, e) wykażą, że dysponują przynajmniej następującymi narzędziami i urządzeniami niezbędnymi do wykonania zamówienia: sprężarka powietrzna, walec statyczny samojezdny, wibrator powierzchniowy, samochód samowyładowczy o ładowności min. 5 ton; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj.: a) wykażą, że posiadają (aktualne na dzień składania ofert) ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655), zwaną w ogłoszeniu: ustawą. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawców będzie dokonana w oparciu o kompletność i prawidłowość złożonych wraz z ofertą oświadczeń i dokumentów, jakich żąda Zamawiający i zostanie dokonana na podstawie treści tych dokumentów według formuły: spełnia/nie spełnia. Każdy z Wykonawców ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia (składający ofertę wspólnie) musi samodzielnie spełnić warunki, o których mowa w pkt 1), 3a) i 4). Pozostałe warunki i wymagania zawarte w pkt 2) mogą zostać spełnione łącznie przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawcy zobowiązani są do złożenia wraz z ofertą, poniższych oświadczeń i dokumentów: 1) oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy; 2) aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert*; 3) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert*; 4) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert*; 5) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienia, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert*; 6) wykazu osób, spełniających warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 2 a)-c) Opisu warunków udziału w postępowaniu; 7) dokumentów potwierdzających posiadanie przez osoby, o których mowa w pkt 6) uprawnień budowlanych wymaganych przepisami ustawy Prawo budowlane oraz zaświadczeń potwierdzających członkostwo (przynajmniej na dzień składania ofert) ww. osób we właściwej izbie samorządu zawodowego; 8) wykazu wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie boisk sportowych o nawierzchni ze sztucznej trawy o powierzchni min. 1.000m² każde oraz nawierzchni poliuretanowych na boiskach lub bieżniach o powierzchni min. 360m² każda; 9) dokumentów potwierdzających, że wykonane roboty wyszczególnione w wykazie, o którym mowa w pkt 8) zostały wykonane należycie. Wykonane roboty wymienione w wykazie, o którym mowa w pkt 8), a nie potwierdzone ww. dokumentami nie będą uwzględniane przy ocenie ofert; 10) wykazu narzędzi i urządzeń jakimi dysponuje Wykonawca do wykonania zamówienia potwierdzającego spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 2e) Opisu warunków udziału w postępowaniu; 11) polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej (na dzień składania ofert)*. Z treści ww. dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu. W przypadku wspólnego ubiegania się o niniejsze zamówienie przez dwóch lub więcej Wykonawców, każdy z tych Wykonawców dołącza do oferty ww. dokumenty oznaczone gwiazdką (*) dotyczące każdego z nich. Dokumenty, o których mowa w pkt 2), 3), 4), 5), 7), 9) i 11) mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy), pozostałe dokumenty należy złożyć w oryginale. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, do składania dokumentów, o których mowa wyżej stosuje się odpowiednio przepisy zawarte w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy (Dz. U. z 2006r. Nr 87 poz. 605). Inne wymagane oświadczenia i dokumenty, które należy dołączyć do ofert: 1) dokument potwierdzający wniesienie wadium, 2) zestawienie oferowanych nawierzchni i ich parametrów - wzór wykazu stanowi załącznik do SIWZ, 3) karty techniczne oferowanych nawierzchni, z wyłączeniem nawierzchni z piasku dla boiska do piłki siatkowej plażowej i rzutni kulą, 4) w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy, 5) w przypadku, gdy ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa określającego zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu, stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kalisz.pl lub www.kalisz.pl (zakładka Ogłoszenia - Zamówienia publiczne)

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: pok. nr 11a (IV piętro budynku UM przy ul. Kościuszki 1a w Kaliszu) za opłatą 53,80 PLN lub otrzymać za zaliczeniem pocztowym (przesyłka pobraniowa - koszty przesyłki ponosi Wykonawca)..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.07.2008 godzina 10:00, miejsce: pokój nr 6 mieszczący się na III piętrze budynku Urzędu Miejskiego w Kaliszu przy ul. Kościuszki 1a (Sekretariat Wiceprezydenta Miasta Kalisza)..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Zamawiający zgodnie z art. 27 ustawy Pzp dopuszcza przekazywanie korespondencji tj. oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji pisemnie lub faksem - na numer faksu 062 7654 446, z zastrzeżeniem pkt 3. 2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości porozumiewania się drogą elektroniczną. 3. Złożenie oferty, jej wycofanie i zmiana oraz złożenie protestu i ewentualne przystąpienie do postępowania protestacyjnego może nastąpić jedynie w formie pisemnej. Złożenie tych pism w innej formie nie wywołuje jakichkolwiek skutków prawnych. 4. Numer konta, na jaki należy wnieść opłatę za SIWZ: Bank Zachodni WBK S.A I O/Kalisz nr: 43 1090 1128 0000 0000 1218 1984.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.