To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-06-12
Krośnice: Wyposażenie obiektu basenu w ramach Centrum Edukacyjno - Turystyczno - Sportowego w Krośnicach - II przetarg
Numer ogłoszenia: 141626 - 2015; data zamieszczenia: 12.06.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 112324 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Krośnice, ul. Sportowa 4/20, 56-320 Krośnice, woj. dolnośląskie, tel. 071 3846019, faks 071 3846015.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wyposażenie obiektu basenu w ramach Centrum Edukacyjno - Turystyczno - Sportowego w Krośnicach - II przetarg.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest Wyposażenie obiektu basenu w ramach Centrum Edukacyjno - Turystyczno - Sportowego w Krośnicach - II przetarg. CPV: - 31523200-0 - Trwałe znaki informacyjne; - 19520000-7 - Produkty z tworzyw sztucznych; - 39300000-5 - Różny sprzęt; 2. Wyszczególnienie przedmiotu dostawy: Wykonawca dostarczy wyposażenie obiektu basenu w Krośnicach, ul. Sanatoryjna 19 według zestawień zawartych w załącznikach od nr 1 do nr 3 do SIWZ. 3. Warunki, jakie musi spełnić przedmiot zamówienia i warunki dostawy: 1) Zamawiający zaleca dokonanie przez Wykonawcę wizji lokalnej na miejscu dostawy, 2) Przedmiot zamówienia musi posiadać odpowiednie certyfikaty lub deklaracje zgodności zgodne z aprobatami lub polskimi normami i spełniać wymogi określone przepisami odrębnych ustaw, 3) Miejsce dostawy: Obiekt basenu w Krośnicach, ul. Sanatoryjna 19. 4) Dostawy będące przedmiotem zamówienia będą realizowane przez Wykonawcę własnym transportem i na koszt Wykonawcy, 5) Atesty, certyfikaty powinny być dostarczane wraz z każdą fakturą - Wykonawca wraz z dostawą dostarczy dokumenty potwierdzające spełnianie przez dostarczany asortyment żądanych parametrów technicznych, 6) dostarczany towar musi być pełnowartościowy, pozbawiony wad fizycznych i prawnych i nie naruszać jakichkolwiek praw osób trzecich, 4. Wykonawca udzieli gwarancji na całość dostawy na okres nie krótszy niż 36 miesięcy. 5. Wraz z dostawą, Wykonawca dostarczy instrukcje obsługi i montażu oraz karty gwarancyjne do wszystkich sprzętów i urządzeń (jeżeli dotyczy). 6. Zamawiający ma prawo do reklamowania dostarczonych urządzeń i sprzętu na zasadach określonych we wzorze umowy, stanowiącym załącznik B do SIWZ..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.52.32.00-0, 19.52.00.00-7, 39.30.00.00-5.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt nr RPDS.06.02.00-02-013/09 pn.: Budowa basenu w ramach Centrum Edukacyjno - Turystyczno -Sportowego w Krośnicach, realizowany jest w ramach Priorytetu VI, Działanie 6.2 Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013. Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2007-2013..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.05.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PHPU ZUBER Andrzej Zuber, ul. Krakowska 29C, 50-424 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 16807,95
Oferta z najniższą ceną: 16807,95 / Oferta z najwyższą ceną: 16807,95
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zaprojektowanie, wykonanie i montaż czterech tablic informacyjno-promocyjnych na potrzeby Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Opolu
- Dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Oławie oraz odbiór i utylizacja tablic rejestracyjnych wycofanych z użytku w latach 2024-2026
- Dostawa worków do selektywnej zbiórki surowców wtórnych oraz na odpady komunalne
- Sukcesywna dostawa pomocniczych materiałów laboratoryjnych wielokrotnego użytku dla Wojewódzkiej Stacji Sanitarno- Epidemiologicznej w Rzeszowie
- Wykonanie i montaż podświetlanych logotypów i liter przestrzennych ze stali nierdzewnej
- Dostawa materiałów laboratoryjnych dla laboratoriów Działu Laboratoryjnego Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Gdańsku na podstawie umowy ramowej
więcej: Produkty z tworzyw sztucznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.