eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Racibórz › Organizacja i przeprowadzenie szkoleń (kursów) dla osób niepełnosprawnych i usamodzielnianych, opuszczających rodziny zastępcze i placówki opiekuńczo - wychowawcze, w zakresie podnoszenia ich kwalifikacji zawodowych. Zadania 1-7, w tymZadanie 1 - Kucharz z elementami carvingu, Zadanie 2 - Obsługa kasy fiskalnej, Zadanie 3 - Kurs komputerowy w stopniu podstawowym, Zadanie 4 - Prawo jazdy kategorii B, Zadanie 5 - Stylizacja paznokci, Zadanie 6 - Obsługa wózków jezdniowych z wymianą butli gazowej (z certyfikatem wydanym przez TÜV SÜD POLSKA), Zadanie 7 - Kadrowo - płacowy

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-04-10

Racibórz: Organizacja i przeprowadzenie szkoleń (kursów) dla osób niepełnosprawnych i usamodzielnianych, opuszczających rodziny zastępcze i placówki opiekuńczo - wychowawcze, w zakresie podnoszenia ich kwalifikacji zawodowych. Zadania 1-7, w tym: Zadanie 1 - Kucharz z elementami carvingu, Zadanie 2 - Obsługa kasy fiskalnej, Zadanie 3 - Kurs komputerowy w stopniu podstawowym, Zadanie 4 - Prawo jazdy kategorii B, Zadanie 5 - Stylizacja paznokci, Zadanie 6 - Obsługa wózków jezdniowych z wymianą butli gazowej (z certyfikatem wydanym przez TÜV SÜD POLSKA), Zadanie 7 - Kadrowo - płacowy
Numer ogłoszenia: 141574 - 2013; data zamieszczenia: 10.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Raciborzu , ul. Klasztorna 6, 47-400 Racibórz, woj. śląskie, tel. 32 4152028, 4159462, faks 32 4152028, 4159462.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiatraciborski.pl/pcpr/dane_pcpr.html i www.pcpr.raciborz.org.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja i przeprowadzenie szkoleń (kursów) dla osób niepełnosprawnych i usamodzielnianych, opuszczających rodziny zastępcze i placówki opiekuńczo - wychowawcze, w zakresie podnoszenia ich kwalifikacji zawodowych. Zadania 1-7, w tym: Zadanie 1 - Kucharz z elementami carvingu, Zadanie 2 - Obsługa kasy fiskalnej, Zadanie 3 - Kurs komputerowy w stopniu podstawowym, Zadanie 4 - Prawo jazdy kategorii B, Zadanie 5 - Stylizacja paznokci, Zadanie 6 - Obsługa wózków jezdniowych z wymianą butli gazowej (z certyfikatem wydanym przez TÜV SÜD POLSKA), Zadanie 7 - Kadrowo - płacowy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń i kursów mających na celu zdobycie kwalifikacji lub nowych umiejętności zawodowych i kompetencji kluczowych dla osób niepełnosprawnych i usamodzielnianych, opuszczających rodziny zastępcze i placówki opiekuńczo - wychowawcze, korzystających ze świadczeń pomocy społecznej, nie pozostających w zatrudnieniu, w wieku aktywności zawodowej. Ze względu na różny charakter szkoleń przedmiot zamówienia został podzielony na Części - Zadania 1 - 7, w tym: Zadanie 1 - Kucharz z elementami carvingu, ilość osób do przeszkolenia: 30 osób niepełnosprawnych podzielonych na dwie grupy po 15 osób, liczba godzin kursu: nie mniej niż 100, w tym nie mniej niż 10 godz. carvingu, kurs w godzinach dopołudniowych, termin realizacji: pierwsza grupa 15 os. - do 24.06.2013, druga grupa 15 os. - do 31.07.2013. Zadanie 2 - Obsługa kasy fiskalnej, ilość osób do przeszkolenia: 6 osób, w tym osoby niepełnosprawne, liczba godzin kursu: nie mniej niż 30, wymagany tłumacz języka migowego, termin realizacji: do 24.06.2013. Zadanie 3 - Kurs komputerowy w stopniu podstawowym, ilość osób do przeszkolenia: 10 osób, w tym osoby niepełnosprawne, liczba godzin kursu: nie mniej niż 40, wymagany tłumacz języka migowego, termin realizacji: do 24.06.2013. Zadanie 4 - Prawo jazdy kategorii B, ilość osób do przeszkolenia: 7 osób, tym osoby niepełnosprawne, liczba godzin kursu: nie mniej niż 30 godz. teorii i 30 godz. praktyki, termin realizacji: do 30.11.2013. Zadanie 5 - Stylizacja paznokci, ilość osób do przeszkolenia: 7 osób, w tym osoby niepełnosprawne, liczba godzin kursu: nie mniej niż 40, wymagany tłumacz języka migowego, termin realizacji: do 30.09.2013. Zadanie 6 - Obsługa wózków jezdniowych z wymianą butli gazowej (z certyfikatem wydanym przez TÜV SÜD POLSKA), ilość osób do przeszkolenia: 6 osób, w tym osoby niepełnosprawne, liczba godzin kursu: nie mniej niż 67, termin realizacji: do 24.06.2013. Zadanie 7 - Kadrowo - płacowy, ilość osób do przeszkolenia: 1 osoba niepełnosprawna, liczba godzin kursu: nie mniej niż 100, termin realizacji: do 30.11.2013. 2.Ilość osób przewidzianych do przeszkolenia, w odniesieniu do zadań 1-6, może ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu o 1-2 osoby. 3.W celu sporządzenia oferty Wykonawca winien przyjąć ilość osób do przeszkolenia podaną w opisie przedmiotu zamówienia..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie wymagane

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania ww. warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia wykonawcy, według formuły spełnia - nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek posiadania wiedzy i doświadczenia zostanie spełniony jeśli Wykonawca wykaże, że okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 1 szkolenie - kurs o tematyce zgodnej z zakresem określonym dla Zadań 1 - 7 zamówienia. Ocena spełniania przez Wykonawcę ww. warunku zostanie dokonana wg. formuły - spełnia - nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania ww. warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia wykonawcy, według formuły spełnia - nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, iż dysponuje lub będzie dysponować pracownikami zdolnymi do wykonania usługi szkolenia, posiadającymi stosowne uprawnienia oraz nie mniej niż 2 letnie doświadczenia zawodowe w prowadzeniu szkoleń, tj. co najmniej: - 1 osobą - w zakresie prowadzenia kursu kucharz; - 1 osobą - w zakresie prowadzenia kursu z obsługi kasy fiskalnej; - 1 osobą - w zakresie prowadzenia kursu z obsługi komputera; - 1 osobą - w zakresie prowadzenia kursu nauki jazdy - prawo jazdy kategorii B; - 1 osobą - w zakresie prowadzenia kursu stylizacji paznokci; - 1 osobą - w zakresie prowadzenia kursu obsługi wózków jezdniowych; - 1 osobą - w zakresie prowadzenia kursu kadrowo placowego Ocena spełniania przez Wykonawcę ww. warunku zostanie dokonana wg. formuły - spełnia - nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania ww. warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia wykonawcy, według formuły spełnia - nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

W przypadku jeżeli Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów - pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji zasobów niezbędnych do realizacji zamówienia, na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Zamawiający przewiduje zmiany zawartej umowy dotyczące odpowiednio wartości zamówienia, sposobu lub terminu realizacji zamówienia w przypadku zaistnienia następujących okoliczności 1)w razie konieczności podjęcia działań zmierzających do ograniczenia skutków zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, szczególnie zagrażające bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożące powstaniem szkody znacznych rozmiarach; 2)z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie umowy, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron; 3)z powodu zmiany w sposobie realizacji zamówienia lub zmian organizacyjnych polegających na zmianie osób, podwykonawców lub innych podmiotów współpracujących przy realizacji zamówienia pod warunkiem, że ich uprawnienia, potencjał ekonomiczny, wykonawczy i doświadczenie nie będą gorsze od tych, jakie posiadają podmioty zmieniane; 4)w razie ograniczenia środków budżetowych przeznaczonych na realizację zamówienia; 5)w razie ustawowych zmian stawki podatku od towarów i usług VAT. 2.Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w zakresie dotyczącym ilości uczestników skierowanych na szkolenia, tj.: 1)przed rozpoczęciem szkolenia Zamawiający może zmniejszyć lub zwiększyć ilość uczestników skierowanych na szkolenie o 1 - 2 osób; 2)Zamawiający po ustaleniu różnic, o których mowa w ust. 1 pkt. 1) ma prawo: a)w przypadku zmniejszenia ilości uczestników skierowanych na szkolenie - obniżyć wynagrodzenie Wykonawcy o kwotę wynikającą z § 2 ust. 4 umowy, b)w przypadku zwiększenia ilości uczestników skierowanych na szkolenie - podwyższyć wynagrodzenie Wykonawcy o kwotę wynikającą z § 2 ust. 4 umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatraciborski.pl/pcpr/dane_pcpr.html i www.pcpr.raciborz.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie ul. Klasztorna 6 47 - 400 Racibórz.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.04.2013 godzina 10:00, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Raciborzu przy ul. Klasztornej 6 - w pokoju nr 7 - sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie realizowane jest w ramach projektu Drugiemu Człowiekowi współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1 - Kucharz z elementami carvingu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - ilość osób do przeszkolenia: 30 osób niepełnosprawnych podzielonych na dwie grupy po 15 osób, - liczba godzin kursu: nie mniej niż 100, w tym nie mniej niż 10 godz. carvingu, - kurs w godzinach dopołudniowych, - termin realizacji: pierwsza grupa 15 os. - do 24.06.2013, druga grupa 15 os. - do 31.07.2013.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 24.06.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: zadanie 2 - Obsługa kasy fiskalnej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - ilość osób do przeszkolenia: 6 osób, w tym osoby niepełnosprawne, - liczba godzin kursu: nie mniej niż 30. - wymagany tłumacz języka migowego, - termin realizacji: do 24.06.2013.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 24.06.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadaanie 3 - Kurs komputerowy w stopniu podstawowym.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - ilość osób do przeszkolenia: 10 osób, w tym osoby niepełnosprawne, - liczba godzin kursu: nie mniej niż 40, - wymagany tłumacz języka migowego, - termin realizacji: do 24.06.2013.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 24.06.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie 4 - Prawo jazdy kategorii B.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - ilość osób do przeszkolenia: 7 osób, tym osoby niepełnosprawne, - liczba godzin kursu: nie mniej niż 30 godz. teorii i 30 godz. praktyki, - termin realizacji: do 30.11.2013.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie 5 - Stylizacja paznokci.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - ilość osób do przeszkolenia: 7 osób, w tym osoby niepełnosprawne, - liczba godzin kursu: nie mniej niż 40, - wymagany tłumacz języka migowego, - termin realizacji: do 30.09.2013.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie 6 - Obsługa wózków jezdniowych z wymianą butli gazowej z certyfikatem wydanym przez TÜV SÜD POLSKA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - ilość osób do przeszkolenia: 6 osób, w tym osoby niepełnosprawne, - liczba godzin kursu: nie mniej niż 67, - termin realizacji: do 24.06.2013.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 24.06.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie 7 - Kadrowo - płacowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - ilość osób do przeszkolenia: 1 osoba niepełnosprawna, - liczba godzin kursu: nie mniej niż 100, - termin realizacji: do 30.11.2013.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.