eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Dostawa serwera z macierzą zewnętrzną oraz sukcesywna dostawa urządzeń peryferyjnych dla Zespołu Wojewódzkich Przychodni Specjalistycznych w Katowicach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-06-29

Katowice: Dostawa serwera z macierzą zewnętrzną oraz sukcesywna dostawa urządzeń peryferyjnych dla Zespołu Wojewódzkich Przychodni Specjalistycznych w Katowicach
Numer ogłoszenia: 141569 - 2012; data zamieszczenia: 29.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Wojewódzkich Przychodni Specjalistycznych , ul. Powstańców 31, 40-038 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 2090885, faks 32 2553242.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zwps.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa serwera z macierzą zewnętrzną oraz sukcesywna dostawa urządzeń peryferyjnych dla Zespołu Wojewódzkich Przychodni Specjalistycznych w Katowicach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa serwera z macierzą zewnętrzną oraz sukcesywna dostawa urządzeń peryferyjnych. Przedmiot zamówienia podzielony jest na 2 części: Cześć nr I - Dostawa serwera z macierzą zewnętrzną; Część nr II - Dostawa urządzeń peryferyjnych. 2. Każda ze wskazanych powyżej części zamówienia określana będzie dalej mianem pakietu. 3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne pakiety nr I-II. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia w pakiecie zostaną odrzucone. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (asortyment i ilości) określono w Formularzach asortymentowo- cenowych, które stanowią załączniki nr 2.1 ÷ 2.2 do SIWZ. 5. Wykonawca winien spełnić szczegółowe wymagania związane z przedmiotem zamówienia oraz ustalenia organizacyjne związane z wykonaniem zamówienia (dotyczy Pakietu nr 1 - Dostawa serwera z macierzą zewnętrzną): a) Szczegółowy opis wymaganych minimalnych parametrów urządzeń określono w załącznikach nr 5 i 6 do SIWZ; b) Urządzenia fabrycznie nowe, rok produkcji nie wcześniej niż 2012; c) Wykonawca zobowiązuje się na swój koszt w terminie do 45 dni od dnia podpisania umowy dostarczyć urządzenie do siedziby Zamawiającego, tj: do pomieszczeń serwerowni - parter budynku. O terminie dostawy Wykonawca powiadomi Zamawiającego co najmniej z dwudniowym wyprzedzeniem. Zamawiający zastrzega, że dostawa musi odbyć się w godzinach pracy, tj. od godz. 7.30 do godz. 15.05 w dni robocze. Za dzień dostarczenia uważa się dzień, w którym zostanie podpisany przez obie strony protokół zdawczo - odbiorczy; d) Protokół zdawczo - odbiorczy zostanie podpisany po sprawdzeniu przez Zamawiającego czy dostarczony przedmiot dostawy jest wolny od wad; e) Osobą upoważnioną w imieniu Zamawiającego do podpisania protokołu zdawczo - odbiorczego jest Kierownik Działu Administracyjno - Technicznego; f) Jeżeli Wykonawca nie wywiąże się z wyznaczonego terminu, o którym mowa w pkt. c, Zamawiający uprawniony jest do złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy co skutkować będzie naliczeniem kar umownych; g) Wraz z dostawą urządzenia Wykonawca dostarczy: instrukcje obsługi w zakresie konserwacji i eksploatacji przedmiotu zamówienia (w języku polskim), paszport techniczny urządzenia oraz kartę gwarancyjną (w karcie gwarancyjnej powinna być informacja o adresie najbliższego serwisu gwarancyjnego); h) Wykonawca zapewnia bezpłatną telefoniczną pomoc merytoryczną przez okres jednego roku od dnia dostarczenia urządzenia do siedziby Zamawiającego w zakresie montażu, podłączenia, instalacji i konfiguracji serwera i macierzy dyskowej; i) Dostarczone urządzenie powinno być oznakowane znakiem CE. 6. Wymagane warunki gwarancji przedmiotu zamówienia (dotyczy Pakietu nr 1 - Dostawa serwera z macierzą zewnętrzną): a) Okres gwarancji dostarczonego przedmiotu zamówienia nie może być krótszy niż 36 miesięcy licząc od daty podpisania protokołu zdawczo - odbiorczego; b) Odpowiedzialność z tytułu gwarancji obejmuje wszelkie wady przedmiotu zamówienia nie wynikające z winy Zamawiającego. W okresie gwarancji Wykonawca jest zobowiązany dokonać nieodpłatnie naprawy lub wymiany przedmiotu zamówienia lub jego poszczególnych części także w przypadku, gdy konieczność naprawy lub wymiany jest wynikiem eksploatacyjnego zużycia urządzenia lub jego części, z wyjątkiem materiałów zużywalnych; c) W trakcie okresu gwarancyjnego Wykonawca zapewnia (nieodpłatne) przeglądy gwarancyjne z częstotliwością wymaganą przez producenta. Wszystkie koszty związane z wykonywanymi przeglądami (w tym dojazd), za wyjątkiem kosztu materiałów zużywalnych w całości obciążać będą Wykonawcę; d) Wymagany czas naprawy gwarancyjnej nie może przekroczyć 24 h od dnia zgłoszenia awarii przez Zamawiającego; e) Zamawiający zgłasza Wykonawcy awarię telefonicznie, potwierdzając zgłoszenie faxem; f) W przypadku, gdy czas naprawy gwarancyjnej będzie dłuższy niż 24 h, gwarancja ulega przedłużeniu o czas przerwy w eksploatacji; g) W przypadku, w którym czas naprawy/wymiany urządzenia przekroczy termin, o którym mowa w pkt d powyżej, Wykonawca zobowiązany jest do bezpłatnego zapewnienia Zamawiającemu na czas trwania naprawy/wymiany, urządzenie o parametrach tożsamych z naprawianym/wymienianym. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia urządzenia na warunkach określonych w zdaniu poprzednim począwszy od upływu terminu wskazanego w pkt d powyżej do momentu dostarczenia Zamawiającemu naprawionego lub wymienionego urządzenia; h) Wymiana urządzenia na nowe nastąpi w przypadku wystąpienia 3 kolejnych awarii przedmiotu zamówienia (w okresie 12 miesięcy, licząc od dnia wystąpienia pierwszej awarii); i) Wymiana elementu / podzespołu na nowy nastąpi w przypadku dwukrotnej naprawy tego samego elementu / podzespołu; j) Okres gwarancji w przypadku wymiany przedmiotu zamówienia na nowy lub elementu podzespołu na nowy wynosi co najmniej 36 miesięcy i będzie liczony od momentu wymiany przedmiotu zamówienia lub elementu podzespołu na nowy; k) Wykonawca zobowiązany jest do powiadomienia Zamawiającego o terminie usunięcia wady lub dostarczenia rzeczy wolnej od wad. 7. Wykonawca winien spełnić szczegółowe wymagania związane z przedmiotem zamówienia oraz ustalenia organizacyjne związane z wykonaniem zamówienia (dotyczy Pakietu nr 2 - Sukcesywna dostawa urządzeń preferencyjnych): a. Szczegółowy opis wymaganych minimalnych parametrów urządzeń określono w załącznikach nr 7-10 do SIWZ; b. Urządzenia fabrycznie nowe, rok produkcji nie wcześniej niż 2012; c. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć urządzenie do siedziby Zamawiającego na własny koszt, w terminie 14 dni roboczych od daty otrzymania zamówienia przesłanego faksem, w miarę potrzeb Zamawiającego; d. Wykonawca obowiązany jest w terminie 2 godzin potwierdzić za pośrednictwem faxu lub na adres e-mail Zamawiającego otrzymanie zamówienia. Brak potwierdzenia w ww. terminie uznawany jest za przyjęcie zamówienia do realizacji, zaś bieg terminu, o którym mowa w pkt 7c rozpoczyna się; e. W razie ujawnienia się wad w dostarczanym przedmiocie zamówienia, Wykonawca zobowiązuje się do wymiany go na tożsame urządzenie nowe, dobrej jakości i wolne od jakichkolwiek wad, bądź do naprawy urządzenia, każdorazowo własnym transportem i na własny koszt, w terminie 7 dni roboczych od daty pisemnego zgłoszenia wad przez Zamawiającego. f. Okres gwarancji dostarczonego przedmiotu zamówienia nie może być krótszy niż 36 miesięcy(dotyczy poz. 1 i 2 Formularza asortymentowo - cenowego - załącznik nr 2.2 do SIWZ)/ 12 miesięcy (dotyczy poz. nr 3 i 4 Formularza asortymentowo - cenowego - załącznik nr 2.2 do SIWZ) licząc od daty dostarczenia do siedziby Zamawiającego..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.82.00.00-2, 30.23.31.41-1, 30.23.21.20-1, 30.23.60.00-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do niniejszego postępowania jest obowiązany wnieść wadium na czas związania ofertą. 2. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych i 00/100) - dotyczy Pakietu nr I; 250,00 zł (słownie: dwieście pięćdziesiąt złotych i 00/100) - dotyczy Pakietu nr II; 3. Wymagane wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 4.1. pieniądzu, 4.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 4.3.gwarancjach bankowych, 4.4. gwarancjach ubezpieczeniowych, 4.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 09.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. z 2007r. Nr 42 poz. 275 z późn. zm.). 5. Przy wnoszeniu wadium wykonawca winien powołać się na nazwę niniejszego postępowania oraz nr referencyjny nadany sprawie przez Zamawiającego (ZP.D.19.12). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Zespół Wojewódzkich Przychodni Specjalistycznych w Katowicach, nr rachunku 42 1540 1128 2001 7051 0394 0004. 6. W przypadku wadium wniesionego w formie pieniężnej do oferty należy dołączyć kopię potwierdzenia dokonania przelewu bankowego. O terminie wniesienia wadium decydować będzie data wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego. 7. W przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji ubezpieczeniowej lub bankowej, gwarancja ta powinna być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową, wykonalną na terenie Rzeczpospolitej Polskiej oraz sporządzoną zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: 7.1. nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie siedzib, 7.2. określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, 7.3. kwotę gwarancji, 7.4. termin ważności gwarancji, 7.5. zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż wykonawca, którego ofertę wybrano: 7.5.1. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 7.5.2. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 7.5.3. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy, 7.5.4. zobowiązanie gwaranta do zapłaty kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 7.6. Postanowienia, o których mowa w pkt. 7 niniejszego rozdziału, odnoszą się również do poręczeń bankowych lub poręczeń spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym oraz do poręczeń udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 09 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. z 2007r. Nr 42 poz. 275 z późn. zm.). 8. W przypadku wadium wniesionego w formie innej niż pieniężna - oryginał dowodu wniesienia wadium należy złożyć w siedzibie Zamawiającego /pok. nr 317-Kasa/, natomiast kopię dowodu wniesienia wadium, należy załączyć do oferty. 9. Zamawiający zwraca wadium: 9.1. wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem pkt. 12 niniejszego rozdziału, 9.2. wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 9.3. niezwłocznie na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 9.1. niniejszego rozdziału, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 11. Wadium wykonawcy, którego oferta została wybrana zostanie zatrzymane wraz z odsetkami w przypadku, gdy wykonawca: 11.1. odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, 11.2. zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 12. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp., nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 13. Wadium wykonawcy wniesione w pieniądzu zostanie zwrócone wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę w formularzu ofertowym

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o złożone przez Wykonawcę oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust.1 Pzp - zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o złożone przez Wykonawcę oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust.1 Pzp - zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o złożone przez Wykonawcę oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust.1 Pzp - zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o złożone przez Wykonawcę oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust.1 Pzp - zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o złożone przez Wykonawcę oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust.1 Pzp - zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony i podpisany Formularz oferty stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ; 2. Wypełnione i podpisane Formularze asortymentowo - cenowe w zakresie, na które Wykonawca składa ofertę, stanowiące załączniki nr 2.1÷2.2 do SIWZ; 3. Podpisane oświadczenie, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagane parametry przedmiotu zamówienia określone w SIWZ, stanowiące załącznik nr 5 do SIWZ (dotyczy Pakietu nr I); 4. Podpisane oświadczenie, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagane parametry przedmiotu zamówienia określone w SIWZ, stanowiące załącznik nr 6 do SIWZ(dotyczy Pakietu nr I); 5. Podpisane oświadczenie, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagane parametry przedmiotu zamówienia określone w SIWZ, stanowiące załącznik nr 7 do SIWZ (dotyczy Pakietu nr II); 6. Podpisane oświadczenie, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagane parametry przedmiotu zamówienia określone w SIWZ, stanowiące załącznik nr 8 do SIWZ (dotyczy Pakietu nr II); 7. Podpisane oświadczenie, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagane parametry przedmiotu zamówienia określone w SIWZ, stanowiące załącznik nr 9 do SIWZ (dotyczy Pakietu nr II); 8. Podpisane oświadczenie, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagane parametry przedmiotu zamówienia określone w SIWZ, stanowiące załącznik nr 10 do SIWZ (dotyczy Pakietu nr II); 9. Stosowne pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Na podstawie art. 144 ustawy Pzp Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany zawartej umowy w kwestii dotyczącej zmiany urzędowej stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian - dotyczy wyłącznie pakietu nr II

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zwps.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Wojewódzkich Przychodni Specjalistycznych w Katowicach, ul. Powstańców 31, 40-038 Katowice, pok. 328.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.07.2012 godzina 09:00, miejsce: Zespół Wojewódzkich Przychodni Specjalistycznych w Katowicach, ul. Powstańców 31, 40-038 Katowice, pok. 323 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr I - Dostawa serwera z macierzą zewnętrzną.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (asortyment i ilości) określono w Formularzu asortymentowo- cenowym, który stanowi załącznik nr 2.1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.82.00.00-2, 30.23.31.41-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr II - Dostawa urządzeń peryferyjnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (asortyment i ilości) określono w Formularzu asortymentowo- cenowym, który stanowi załącznik nr 2.2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.20-1, 30.23.60.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.