eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zakopane › Dostawę i montaż foteli kinowych dla Kina SOKÓŁ w Zakopanem , demontaż i zabezpieczenie starych foteli, wyrównanie podłogi, dostawa i montaż wykładziny podłogowej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-06-29

Zakopane: Dostawę i montaż foteli kinowych dla Kina SOKÓŁ w Zakopanem , demontaż i zabezpieczenie starych foteli, wyrównanie podłogi, dostawa i montaż wykładziny podłogowej
Numer ogłoszenia: 141555 - 2012; data zamieszczenia: 29.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Towarzystwo Gimnastyczne "Sokół" Gniazdo w Zakopanem , ul. Orkana 2, 34-500 Zakopane, woj. małopolskie, tel. 18 2064 156, faks 18 20 64 156.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sokol.zakopane.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Organizacja pożytku publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawę i montaż foteli kinowych dla Kina SOKÓŁ w Zakopanem , demontaż i zabezpieczenie starych foteli, wyrównanie podłogi, dostawa i montaż wykładziny podłogowej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż foteli kinowych dla Kina SOKÓŁ w Zakopanem demontaż i zabezpieczenie starych foteli, wyrównanie podłogi, dostawa i montaż wykładziny podłogowej Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż nowych foteli kinowych w ilości 201 (w tym 144 przeznaczone do szybkiego demontażu i zmiany ustawienia) oraz 22 strapontenów. Dostawa obejmuje: demontaż i zabezpieczenie starych foteli oraz częściowo położonej wykładziny, wyrównanie podłogi felcowanymi płytami OSB, montaż wykładziny na podłodze oraz transport i montaż zakupionych foteli w kinie SOKÓŁ w Zakopanem, przy ul. Orkana 2 w Zakopanem, w budynku należącym do Towarzystwa Gimnastycznego SOKÓŁ Gniazdo w Zakopanem, a także koszty związane z cłem, opłatami i podatkami oraz koszty dodatkowych materiałów (śrób, wkrętów, kleju, gruntu itp.) jakie Wykonawca zmuszony jest ponieść w celu realizacji przedmiotu umowy. Szczegółowe wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia: 1. Prace przygotowawcze: a) demontaż starych foteli - 199 sztuk i ich zabezpieczenie b) usunięcie z podłogi starej wykładziny - 80m2 i jej zabezpieczenie 2. Wyrównanie podłogi i montaż nowej wykładziny podłogowej: a) wyrównanie podłogi ze starych desek felcowanymi płytami OSB; grubość płyt 1-2 cm, składanie płyt bezfugowe - 180m2 (+ -5%) b) montaż nowej wykładziny podłogowej - 180m2 (+ -5%), struktura runa: welur; przeznaczenie: biura, hotele, korytarze, kina, odporna na kółka od krzeseł; skład: 100% Poliamid; wysokość runa: min. 3.8mm; gramatura runa: min. 550g m2; gęstość runa: min. 0,10g cm3; ilość igłowań na m2: min. 300.000; dowolny wzór z min. 6 kolorów; spód wykładziny: filc min. 500g m2; wykładzina musi spełniać wymogi odnośnie przepisów przeciwpożarowych, bhp oraz sanitarnych potwierdzone polskimi atestami c) wraz z ofertą należy dostarczyć próbkę wykładziny wraz z wzornikiem dostępnych kolorów 3. Fotele: a) ustawienie i montaż foteli zgodnie z załączoną aranżacją - zał. 7, rys.1 b) pierwsze osiem rzędów, muszą posiadać system szybkiego demontażu i mieć możliwość ustawienia wg nowej aranżacji - zał. 7, rys.2; nieużywane otwory po poprzednim ustawieniu foteli powinny posiadać zaślepienia c) wymiary fotela: - wysokość całkowita: 95-105cm - szerokość po osiach podłokietników: 53-57cm - głębokość złożonego fotela: 42-46cm - głębokość siedziska po rozłożeniu: 45-55cm d) rozkład i sposób zamontowania foteli musi spełniać wymogi aktualnych przepisów i norm, a w szczególności § 261 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z 12 kwietnia 2002 roku w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz.U. nr 75 z 2002r., poz. 690 z późniejszymi zmianami) e) fotele powinny być dopuszczone do użytkowania zgodnie z obowiązującymi przepisami f) wraz z ofertą należy dostarczyć oferowany model fotela g) wraz z fotelem należy dostarczyć karty katalogowe oferowanego modelu fotela i wzornik kolorystyki tapicerki zastosowanej w oferowanym modelu; preferowany wzór: ciemna tapicerka z jasnymi elementami (np. kropki); możliwość wyboru różnych kolorów w różnych rzędach h) Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Obowiązek udowodnienia równoważności spoczywa na oferującym poprzez przedstawienie modelu proponowanego fotela oraz wzornika tapicerek, atestów i certyfikatów i) stopa fotela - wykonana z profilowanej, tłoczonej blachy o wysokości min. 25mm (trwały i estetyczny element - brak widocznych spawów) j) konstrukcja nośna - wykonana z profili metalowych - wspornik nogi wykonany z profilu min. 60x30x2mm k) oparcie i siedzisko - trudno-zapalne, profilowane z pianki PU wykonane w technologii wtrysku do formy. Wewnątrz pianek zatopione powinny być metalowe stelaże stanowiące element nośny konstrukcji podnoszący wytrzymałość i odporność na odkształcenia. l) tkanina trudno-zapalna - integralna z formatką oparcia (połączenie układu tapicerskiego z formatką oparcia powinno być wykonane próżniowo podczas procesu formowania pianki w formie bez użycia kleju, zszywek, itp.) ł) podłokietniki - integralna pianka poliuretanowa w kolorze czarnym, o szerokości 6-8 cm m) boki fotela - tapicerowane zewnętrzne w rzędzie n) osłona oparcia - profilowana 3D zasłaniająca częściowo boki formatki oparcia w celu zabezpieczenia tylnych rantów przed deformacją, stanowiąca jednocześnie konstrukcję nośną oparcia, wykonana z tworzywa PP (polipropylen) o) osłona siedziska - wykonana z tworzywa PP (polipropylen) p) pokrowiec na siedzisko - zapinany na zamek błyskawiczny r) mechanizm składania siedziska - sprężynowy z systemem 2 szt. niezależnych sprężyn zatopionych w ramie siedziska. Siedzisko powinno być mocowane w taki sposób aby możliwa była wymiana siedziska, bez potrzeby rozkręcania pozostałych elementów fotela. Elementy mocujące siedzisko montowane do nogi fotela s) opis tapicerki: dzianina typu TREVIRA CS z atestem na ścieralność min 30.000 cykli t) numeracja rzędów i foteli: haft komputerowy - projekt do zatwierdzenia przez Zamawiającego; wszystkie fotele numerowane; numeracja rzędów na tapicerowanym boku skrajnego fotela, cyfry rzymskie; numeracja miejsc umieszczona na oparciu fotela, cyfry arabskie u) mocowanie fotela do podłoża winno zapewniać jego stabilność oraz łatwy, powtarzalny montaż i demontaż w)materiały stosowane przez Wykonawcę podczas realizacji przedmiotu umowy powinny być fabrycznie nowe i odpowiadać, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu, stosowanych w budownictwie zgodnie z art. 10 Ustawy z dnia 07.07.1994 Prawo budowlane, oraz jakościowym i gatunkowym wymaganiom określonym w niniejszej SIWZ 4. Wymagane atesty i certyfikaty: - Atest (sprawozdanie) z badań wytrzymałościowych w zakresie bezpieczeństwa użytkowania, wg PN-EN 12727:2004 - Atest higieniczny - wydany przez Narodowy Instytut Zdrowia Publicznego-Państwowy Zakład Higieny - Atest (sprawozdanie) z badań zapalności mebli tapicerowanych wg PN-EN 1021-1:2007 i PN-EN 1021-2:2007 - Atest (sprawozdanie) z badań lotnych toksycznych produktów spalania materiałów dla zestawu tapicerskiego składającego się z tkaniny z podklejoną pianką oraz z wypełnienia pianki PU - Atest (sprawozdanie) wytrzymałościowy na odkształcanie pianki siedziska-min.100.000 cykli, wg PN-ISO 2439-2000 5. Straponteny: a) Zamówienie obejmuje dostawę wraz montażem 22 sztuk strapontenów, spełniających wymogi przeciwpożarowe i BHP b) straponteny montowane będą do skrajnych foteli w rzędach od 1 do 10 c) siedzisko - profilowane, wykonane metodą wtryskową z wysokogatunkowej trudno-zapalnej pianki PU. Wewnątrz pianek zatopione metalowe stelaże stanowiące element nośny konstrukcji, kształtem i formą nawiązujące do siedziska fotela d) osłona siedziska - wykonana z tworzywa PP (polipropylen) e) mechanizm składania siedziska - sprężynowy z systemem 2 szt. niezależnych sprężyn zatopionych w ramie siedziska. Siedzisko powinno być mocowane w taki sposób aby możliwa była wymiana siedziska, bez potrzeby rozkręcania pozostałych elementów fotela f) tapicerka identyczna jak tapicerka foteli g) atesty i certyfikaty jak przy fotelach Wykonawca zobowiązany jest: a) udzielić co najmniej 3 lata gwarancji na oferowany przedmiot zamówienia licząc od daty bezusterkowego odbioru przedmiotu zamówienia (tj. po położeniu podłogi, ułożeniu wykładziny i zamontowaniu foteli) b) udzieli dożywotniej gwarancji na mechanizm zamykania i otwierania foteli c) zapewnić bezpłatny serwis gwarancyjny w siedzibie Zamawiającego w trakcie trwania okresu gwarancyjnego d) dostarczyć na własny koszt przedmiot niniejszego zamówienia do kina SOKÓŁ w Zakopanem, przy ul. Orkana 2 e)dokonać przekazania przedmiotu umowy wraz z niezbędnymi dokumentami w siedzibie Zamawiającego na podstawie protokołu odbioru f) wykonać dokumentację powykonawczą wraz z kompletem niezbędnych certyfikatów, deklaracji zgodności, atestów, kart gwarancyjnych g) wszelkie prace i naprawy muszą odbywać się w terminach uzgodnionych z Zamawiającym tak by nie kolidowały z bieżącą działalnością kina h) prowadzić roboty składające się na przedmiot umowy z należytą starannością, zgodnie z SIWZ, obowiązującymi polskimi normami i przepisami prawa, zasadami współczesnej wiedzy technicznej i uzgodnieniami dokonanymi w trakcie realizacji robót Zamawiający informuje, że ilekroć przedmiot zamówienia określony w siwz i w załącznikach do specyfikacji istotnych warunków zamówienia opisany jest przez wskazanie znaku towarowego, patentu lub pochodzenia dopuszcza się rozwiązania równoważne, z zastrzeżeniem, iż proponowane rozwiązania (materiały, urządzenia) będą posiadały parametry techniczne nie gorsze niż wymagane przez zamawiającego , posiadały wymagane atesty , spełniały normy. Wykazanie równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy, który jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy ( w tym m.in. proponowane materiały, urządzenia) spełniają wymagania określone przez zamawiającego w siwz W takim wypadku należy do wykonawcy przedstawienie modelu proponowanego fotela oraz wzornika tapicerek, atestów i certyfikatów..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.11.31.00 - Fotele 44.11.22.00 - Wykładziny podłogowe 45.43.21.11 - Kładzenie wykładzin elastycznych .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 11.10.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Każdy wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium przetargowe w wysokości 4.000,00 zł ( słownie: cztery tysiące złotych) 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 2) poręczeniach bankowych; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 lit. b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn.zm.). 3. Wadium przetargowe w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Towarzystwa Gimnastycznego Sokół Gniazdo w Zakopanem nr w Bank Pekao SA. Oddział Zakopane nr konta ; 65 1240 5165 1111 0000 5229 6237 4. Wadium powinno znajdować się na koncie zamawiającego najpóźniej w terminie składania ofert tj.12 lipca 2012r. do godz. 12:00 Wadium wnoszone w pozostałych formach należy złożyć w postaci oryginału, najpóźniej w terminie składania ofert tj. 12 lipca 2012r.do godz.; 12:00 00w Biurze Towarzystwa Gimnastycznego Sokół w Zakopanem ul. Orkana 2 UWAGA! Nie wolno oryginałów tych dokumentów wkładać do oferty. ZWROT WADIUM : 1.Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza , z zastrzeżeniem ,że Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3ustawy nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 2.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; 3. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę którym zwrócono wadium na podstawie ust.1 jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 4. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku banko?wego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 5. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca złoży stosowne oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca wykaże ,ze że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie zrealizował co najmniej 1 dostawę polegająca na dostawie i montażu co najmniej 100 sztuk ( słownie: sto sztuk ) foteli kinowych. Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty .

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca złoży stosowne oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca złoży stosowne oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca złoży stosowne oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 60
  • 2 - Wygoda siedzenia na fotelu - 20
  • 3 - Estetyka i jakość wykonania fotela - 20

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

W oparciu o art.144 ust.1 ustawy zamawiający informuje, że przewiduje możliwość zmiany umowy w następujących przypadkach: 1) zaistnienia zmian w przepisach prawnych istotnych dla realizacji umowy, 2) ustawowej zmiany stawki podatku VAT z zastrzeżeniem, że zmianie ulegnie kwota brutto, wynagrodzenia a kwota netto pozostanie niezmieniona

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sokol.zakopane.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Towarzystwa Gimnastycznego Sokół ul. Orkana 2 34-500 Zakopane.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.07.2012 godzina 12:00, miejsce: Biuro Towarzystwa Gimnastycznego Sokół ul. Orkana 2 34-500 Zakopane.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Osoba uprawniona do porozumiewania się z wykonawcami: Pan Jakub Krajewski -Kierownik Kina Sokół telefon 18 2014040 faks : 18 2064156 Telefon komórkowy: 602462962, mail: kinosokol_zakopane@wp.pl Wymagany termin realizacji zamówienia: od daty podpisania umowy- a/ data wejścia do kina: nie później niż 01.10.2012 r. b/ nieprzekraczalny termin realizacji zamówienia: do dnia 11.10.2012 r. Zamawiający zastrzega sobie aby szczegółowe terminy dostaw i montażu uzgodnić z Zamawiającym Dokumenty jakie należy załączyć do oferty na potwierdzenie ,że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom zamawiającego: Wykonawca zobowiązany jest załączyć do swojej oferty na potwierdzenie, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom zamawiającego dokładny opis ( marka, producent , specyfikacja techniczna itp.) proponowanych foteli oraz wykładziny wzorniki w tym tapicerek, atesty oraz dostarczyć na swój koszt próbkę oferowanego przedmiotu dostawy w postaci 1 sztuki proponowanego fotela kinowego i wykładziny o wymiarach 20 x 30 cm.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.