eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona Góra › Przeprowadzenie szkolenia grupowego pn.Mała księgowość z zagadnieniami z zakresu kadr i płac dla 10 osób bezrobotnych i poszukujących pracy

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-06-12

Zielona Góra: Przeprowadzenie szkolenia grupowego pn.: Mała księgowość z zagadnieniami z zakresu kadr i płac dla 10 osób bezrobotnych i poszukujących pracy
Numer ogłoszenia: 141526 - 2015; data zamieszczenia: 12.06.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 101814 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy, ul. Sienkiewicza 9, 65-443 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 68 4565650, faks 68 4520666.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie szkolenia grupowego pn.: Mała księgowość z zagadnieniami z zakresu kadr i płac dla 10 osób bezrobotnych i poszukujących pracy.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia grupowego pn.Mała księgowość z zagadnieniami z zakresu kadr i płac dla 10 osób bezrobotnych i poszukujących pracy.2.Szkolenie ma na celu wyposażenie uczestników od podstaw w wiedzę teoretyczną oraz umiejętności praktyczne niezbędne do podjęcia zatrudnienia zgodnie z uzyskanymi kwalifikacjami.3.Szkolenie ma obejmować 180 godzin szkolenia na jednego kursanta. Godzina szkolenia obejmuje 45 minut zajęć edukacyjnych i 15 minut przerwy. Długość i ilość przerw może być ustalona według uznania jednostki szkolącej, jednakże łączny czas przerw w danym dniu nie może przekroczyć iloczynu ilości godzin edukacyjnych w tym dniu i 15 minut czasu przeznaczonego na przerwę. 4.Program szkolenia musi zawierać między innymi następujące tematy: Moduł z zakresu księgowości małych i średnich przedsiębiorstw - w wymiarze 120 godzin: podstawy prawne i zasady prowadzenia rachunkowości;dokumentacja przyjętych zasad prowadzenia rachunkowości; podstawowe zasady otwierania, prowadzenia i zamykania ksiąg rachunkowych; dokumentacja zasad prowadzenia rachunkowości przy użyciu komputera; zasady sporządzania, obiegu, kontroli i przechowywania dowodów księgowych; charakterystyka i ewidencja księgowa aktów trwałych; charakterystyka i ewidencja księgowa aktów obrotowych;charakterystyka i ewidencja księgowa kosztów i przychodów; podatkowa księga przychodów i rozchodów w przedsiębiorstwie; kapitały w przedsiębiorstwie; zamknięcie ksiąg rachunkowych w przedsiębiorstwie; wykorzystanie programów komputerowych w zakresie ewidencji księgowej. Moduł z zakresu kadr i płac - w wymiarze 60 godzin: prowadzenie dokumentacji związanej ze stosunkiem pracy;czas pracy; praktyczne zastosowanie zasad wynagradzania, naliczania zaliczek na podatek dochodowy, zasiłków oraz udzielania urlopów; zasady podlegania, naliczania i opłacania składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne; wypełnianie dokumentów zgłoszeniowych i rozliczeniowych; współpraca przedsiębiorstwa z ZUS za pośrednictwem programu PŁATNIK; obsługa programu kadrowo - płacowego. 5.Zajęcia powinny odbywać się w formie kursu, realizowanego według planu nauczania obejmującego przeciętnie nie mniej niż 30 godzin zegarowych w tygodniu na każdego uczestnika szkolenia, codziennie w dni robocze, tj. poniedziałek - piątek w przedziale czasowym między godziną 08:00 a 18:00, ale nie więcej niż 8 godzin zegarowych dziennie. 6.Zajęcia muszą być prowadzone poprzez omawianie zagadnień pod nadzorem wykładowców wskazanych przez Wykonawcę w ofercie. Część praktyczna musi opierać się na samodzielnym wykonywaniu ćwiczeń przez uczestników szkolenia. Wszystkie zajęcia muszą odbywać się z trenerem lub wykładowcą. Nie dopuszcza się prowadzenia zajęć drogą elektroniczną, metodą e-learning itp. 7. Do realizacji szkolenia Wykonawca musi zapewnić minimum 2 wykładowców posiadających udokumentowaną wiedzę teoretyczną i praktyczną. Szczegółowe wymagania dotyczące kadry opisane są w części V pkt 1 c) SIWZ. 8. Do realizacji zajęć praktycznych Wykonawca musi posiadać minimum 10 stanowisk komputerowych wyposażonych w licencjonowany program księgowy oraz kadrowo-płacowy (w ofercie należy podać nazwy programów, jakie będą wykorzystane w trakcie realizacji szkolenia). 9. Wykonawca zapewni wszystkim uczestnikom kursu materiały szkoleniowe. Każdy uczestnik w dniu rozpoczęcia zajęć ma otrzymać na własność materiały szkoleniowe w formie skryptu odpowiadającego tematyce szkolenia (skrypt musi być zbindowany). Dodatkowo każdy uczestnik w dniu rozpoczęcia zajęć ma otrzymać notatnik (format A4 lub A5) oraz długopis. 10. Wykonawca zapewni wszystkim uczestnikom szkolenia nieodpłatnie stały dostęp do napojów ciepłych (kawa, herbata), napojów zimnych (woda gazowana, niegazowana) oraz poczęstunek (np. ciastka). 11. Miejsce przeprowadzenia szkolenia - miasto Zielona Góra. 12. Wykonawca ma obowiązek zapewnienia warunków pracy zgodnie z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy i p.poż. w trakcie trwania szkolenia. 13. Wykonawca po ukończeniu szkolenia wyda uczestnikom zaświadczenie lub inny dokument potwierdzający ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji wydane przez instytucję szkoleniową zgodnie z § 71 ust. 4 Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 maja 2014 r. w sprawie szczegółowych warunków realizacji oraz trybu i sposobów prowadzenia usług rynku pracy (tekst jednolity Dz. U. z 2014 r., poz. 667) lub zgodnie z § 18 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (tekst jednolity Dz. U. z 2012 r., poz. 186). W przypadku wydania zaświadczenia zgodnego z § 18 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej należy dołączyć do niego suplement zawierający następujące informacje: okres trwania szkolenia, tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych oraz numer z rejestru zaświadczenia, do którego suplement jest dodatkiem, wraz z podpisem osoby upoważnionej przez instytucję szkoleniową przeprowadzającą szkolenie. 14. Zgodnie z art. 41 ust. 7 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (tekst jedn. Dz. U. z 2015 r., poz., 149 z późn. zm.) Wykonawca ubezpieczy uczestników szkolenia (podlegających ubezpieczeniu) na czas jego trwania od następstw nieszczęśliwych wypadków. Ubezpieczeniu podlegają tylko osoby bezrobotne skierowane na szkolenie nie posiadające z tego tytułu prawa do stypendium oraz uczestnicy szkolenia, którzy podjęli pracę lub działalność gospodarczą w trakcie szkolenia i zamierzają to szkolenie ukończyć. Ubezpieczenie ma obejmować wypadki powstałe w związku ze szkoleniem oraz w drodze do miejsca szkolenia i z powrotem. Wysokość składki ma odpowiadać sumie ubezpieczenia NNW nie mniejszej niż 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100) na jednego uczestnika szkolenia. Zamawiający przed rozpoczęciem szkolenia poda w formie pisemnej listę osób nieposiadających prawa do stypendium oraz niezwłocznie poinformuje Wykonawcę o konieczności ubezpieczenia osoby, która podejmie zatrudnienie w czasie szkolenia. Kwota ww. ubezpieczenia nie może zwiększać kosztu szkolenia zawartego w ofercie oraz nie może być ujęta w kalkulacji kosztów. Wydatek ten będzie stanowił wkład własny instytucji szkoleniowej. 15. Zamawiający nie dopuszcza możliwości powierzenia całości lub części przedmiotu zamówienia podwykonawcom..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.06.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Nestor Group Bartosz Berkowski, ul. Rynek 39-40, 58-100 Świdnica, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 24000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 11520,00

  • Oferta z najniższą ceną: 10265,00 / Oferta z najwyższą ceną: 16830,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.