eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › Dostawa sprzętu komputerowego i maszyn rolniczych w ramach realizacji projektu Podniesienie potencjału Politechniki Białostockiej poprzez rozbudowę i doposażenie bazy dydaktyczno - laboratoryjnej uczelni

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-05-24

Białystok: Dostawa sprzętu komputerowego i maszyn rolniczych w ramach realizacji projektu Podniesienie potencjału Politechniki Białostockiej poprzez rozbudowę i doposażenie bazy dydaktyczno - laboratoryjnej uczelni
Numer ogłoszenia: 141478 - 2010; data zamieszczenia: 24.05.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Białostocka , ul. Wiejska 45A, 15-351 Białystok, woj. podlaskie, tel. (085) 7469750, faks (085) 7469752.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pb.bialystok.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego i maszyn rolniczych w ramach realizacji projektu Podniesienie potencjału Politechniki Białostockiej poprzez rozbudowę i doposażenie bazy dydaktyczno - laboratoryjnej uczelni.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część I sprzęt komputerowy do pracowni komputerowych (do zainstalowania i uruchomienia) - wg Załącznika Nr 1/I do SIWZ, Część II przełączniki sieciowe - wg Załącznika Nr 1/II do SIWZ, Część III serwery - wg Załącznika Nr 1/III do SIWZ, Część IV przełączniki sieciowe - wg Załącznika Nr 1/IV do SIWZ, Część V sprzęt komputerowy dla Wydziału Mechanicznego (do zainstalowania i uruchomienia) - wg Załącznika Nr 1/V do SIWZ, Część VI sprzęt komputerowy CAD/CAM - wg Załącznika Nr 1/VI do SIWZ, Część VII maszyny rolnicze - wg Załącznika Nr 1/VII do SIWZ,.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 48.82.00.00-2, 16.00.00.00-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 ustawy (wg załączonego do SIWZ wzoru - Załącznik Nr 4)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 ustawy (wg załączonego do SIWZ wzoru - Załącznik Nr 4)

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 ustawy (wg załączonego do SIWZ wzoru - Załącznik Nr 4)

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 ustawy (wg załączonego do SIWZ wzoru - Załącznik Nr 4)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 ustawy (wg załączonego do SIWZ wzoru - Załącznik Nr 4)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    III.6) INNE DOKUMENTY

    Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

    1) wypełniony Formularz ofertowy (wg załączonego wzoru - Załącznik nr 2), 2) Specyfikacja techniczna Załącznik Nr 1 do oferty, 3) oświadczenie o zaoferowaniu sprzętu fabrycznie nowego nie używanego wcześniej w innych projektach podlegającego ocenie zgodności z dyrektywą LVD i EMC i posiadającego oznaczenia CE; certyfikaty lub deklaracje zgodności (homologacje - część VII) wykonawca przekaże zamawiającemu przy dostawie (na druku Formularza oferty), 4) oświadczenie o wyrażeniu zgodę na zastosowanie stawki podatku VAT 0%, zgodnie z art. 83 ust. 1 pkt. 26 i Załącznikiem Nr 8 do ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług pod warunkiem uzyskania przez Zamawiającego stosownego potwierdzenia wydanego przez organ nadzorujący (na druku Formularza oferty), 5) oświadczenie (na druku Formularza oferty) o potwierdzeniu warunków serwisowych jak niżej: a) część I - min. 36 miesięcy, gwarancja producenta z serwisem realizowanym na miejscu u zamawiającego w następnym dniu roboczym po zgłoszeniu usterki, b) część II - min. 36 miesięcy, gwarancja producenta z serwisem realizowanym na miejscu u zamawiającego w następnym dniu roboczym po zgłoszeniu usterki, c) część III - poz. 1, 2, 3 min. 36 miesięcy, gwarancja producenta z serwisem realizowanym na miejscu u zamawiającego w następnym dniu roboczym po zgłoszeniu usterki, poz. 4, 5, 6 - min. 36 miesięcy, d) część IV - min. 36 miesięcy, gwarancja producenta z serwisem realizowanym na miejscu u zamawiającego w następnym dniu roboczym po zgłoszeniu usterki, e) część V - min. 36 miesięcy, f) część VI - poz. 1 min. 36 miesięcy, gwarancja producenta z serwisem realizowanym na miejscu u zamawiającego w następnym dniu roboczym po zgłoszeniu usterki, poz. 2, 3 - min. 36 miesięcy, g) część VII - min. 24 miesiące dla sprzętu komputerowego w częściach III poz. 4, 5, 6, V, VI poz. 2, 3, a) czas reakcji serwisu na zgłoszenie awarii (faksem, e-mailem, pisemnie) przez zamawiającego w następnym dniu roboczym b) termin naprawy - w ciągu 14 dni od zgłoszenia awarii (faksem, e-mailem, pisemnie), c) w przypadku przekroczenia terminu naprawy, wykonawca podstawi sprzęt zastępczy o nie gorszych parametrach, d) wszystkie naprawy odbywać się będą u zamawiającego; w przypadku konieczności napraw poza siedzibą zamawiającego, wykonawca dostarczy na czas naprawy sprzęt zastępczy o nie gorszych parametrach, e) po trzeciej awarii sprzętu (elementu), wykonawca wymieni sprzęt (element) na nowy, f) okres gwarancji ulega przedłużeniu o czas napraw, g) okres gwarancji biegnie na nowo dla sprzętu (elementu) wymienionego. dla sprzętu komputerowego w częściach I, II, III poz. 1, 2, 3, IV, VI poz. 1, h) w przypadku przekroczenia terminu naprawy, wykonawca podstawi sprzęt zastępczy o nie gorszych parametrach, i) wszystkie naprawy odbywać się będą u zamawiającego; w przypadku konieczności napraw poza siedzibą zamawiającego, wykonawca dostarczy na czas naprawy sprzęt zastępczy o nie gorszych parametrach, j) po trzeciej awarii sprzętu (elementu), wykonawca wymieni sprzęt (element) na nowy, k) okres gwarancji ulega przedłużeniu o czas napraw, l) okres gwarancji biegnie na nowo dla sprzętu (elementu) wymienionego. dla maszyn rolniczych w części VII, wg warunków producenta,

    III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

    IV.3) ZMIANA UMOWY

    Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

    Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

    W przypadku zaistnienia okoliczności nie leżących po stronie Wykonawcy, wykonywanie zamówienia nie było możliwe lub Wykonawca miał w istotny sposób utrudnione możliwości w spełnianiu świadczenia, może on zwrócić się do Zamawiającego z uzasadnionym wnioskiem o przedłużenie terminu wykonania zamówienia.

    IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pb.pbip.pl/index.php?event=kategoria&id=270
    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Politechnika Białostocka, Dział Zamówień Publicznych 15-333 Białystok ul. Zwierzyniecka 6, pok.4,.

    IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.06.2010 godzina 11:30, miejsce: Politechnika Białostocka, Dział Zamówień Publicznych 15-333 Białystok ul. Zwierzyniecka 6, pok.4,.

    IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Podniesienie potencjału Politechniki Białostockiej poprzez rozbudowę i doposażenie bazy dydaktyczno - laboratoryjnej uczelni. Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz ze środków budżetu państwa w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego.

    IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

    ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

    CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pracownie komputerowe.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzęt komputerowy do pracowni komputerowych.

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


    CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: przełączniki sieciowe.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: przełączniki sieciowe.

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


    CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: serwery.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: serwery.

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.82.00.00-2.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


    CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: przełączniki sieciowe.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: przełączniki sieciowe.

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


    CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: sprzęt komputerowy dla Wydziału Mechanicznego.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: sprzęt komputerowy dla Wydziału Mechanicznego.

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


    CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: sprzęt komputerowy CAD/CAM.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: sprzęt komputerowy CAD/CAM.

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


    CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: maszyny rolnicze.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: maszyny rolnicze.

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 16.00.00.00-5.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.