eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › REMONT ULICBEŁDAN, BOGUNKI I ZAWRAT NA TERENIE DZIELNICY MOKOTÓW W RAMACH ZADANIA POD NAZWĄ UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-08-27

Warszawa: REMONT ULIC: BEŁDAN, BOGUNKI I ZAWRAT NA TERENIE DZIELNICY MOKOTÓW W RAMACH ZADANIA POD NAZWĄ UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH
Numer ogłoszenia: 141393 - 2009; data zamieszczenia: 27.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Mokotów , ul. Rakowiecka 25/27, 02-517 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5651562, faks 022 5651562.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mokotow.waw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REMONT ULIC: BEŁDAN, BOGUNKI I ZAWRAT NA TERENIE DZIELNICY MOKOTÓW W RAMACH ZADANIA POD NAZWĄ UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Rozebranie chodników z płyt betonowych i ułożenie nowych chodników z kostki brukowej, wzmocnienie pobocza gruntowego płytami ECO na podbudowie z kruszywa naturalnego, wzmocnienie zatok postojowych ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 12.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: -posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, -posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, -znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, -nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania ceny spełniania tych warunków: -doświadczenie: Wymagane jest wykazanie wykonania w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej polegającej na budowie, przebudowie, remoncie lub modernizacji dróg o wartości nie mniejszej niż 350.000,00 zł netto. -potencjał kadrowy: Wymagane jest wykazanie kierownika robót, posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogi. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o oświadczenia lub dokumenty złożone przez wykonawcę w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie ma dostarczyć wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu. -Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. -Oświadczenie wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania określone w art.22 ust.1 pkt.4. (wzór druku załącznik nr 2 do SIWZ) W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, wyżej wymienione dokumenty musi złożyć każdy wykonawca. -Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określone w art.22 ust.1 pkt.1-3 (wzór druku załącznik nr 3 do SIWZ) W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie w/w dokument składają wykonawcy, którzy pojedyńczo lub łącznie spełniają określony warunek w postępowaniu. Oznacza to, że jeżeli dany warunek spełnia wyłącznie jeden z wykonawców to w tym zakresie wykonawca ten składa przedmiotowe oświadczenie. Jeżeli natomiast wymagany warunek wykonawcy spełniają łącznie, oświadczenie musi być złożone wspólnie przez tych wykonawców. -Wykaz potwierdzający posiadanie przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia (wzór druku załącznik nr 4 do SIWZ) -Dokumenty potwierdzające, że wykazana w załączniku nr 4 robota została wykonana należycie. -Wykaz Potencjał Kadrowy potwierdzający dysponowanie przez wykonawcę osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - (wzór druku załącznik nr 5 do SIWZ) -Dokumenty potwierdzające posiadanie przez osoby wykazane w załączniku nr 5 wymaganych uprawnień oraz ważne na dzień składania ofert kopie zaświadczeń o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego. -Zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie Potencjał kadrowy wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował (wzór druku załącznik nr 5A).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mokotow.waw.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba zamawiającego ul. Rakowiecka 25/27 pok 118 cena 20 zł brutto lub na nośniku CD - 5 zł. brutto..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.09.2009 godzina 09:30, miejsce: siedziba zamawiającego sala 110.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.