eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pułtusk › DOSTAWY ODCZYNNIKÓW LABORATORYJNYCH ORAZ DZIERŻAWY ANALIZATORÓW

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-06-02

Pułtusk: DOSTAWY ODCZYNNIKÓW LABORATORYJNYCH ORAZ DZIERŻAWY ANALIZATORÓW
Numer ogłoszenia: 141356 - 2011; data zamieszczenia: 02.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Pułtusku , ul. Teofila Kwiatkowskiego 19, 06-102 Pułtusk, woj. mazowieckie, tel. 23 691 99 01, faks 23 691 99 06.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz.pultusk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWY ODCZYNNIKÓW LABORATORYJNYCH ORAZ DZIERŻAWY ANALIZATORÓW.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy odczynników laboratoryjnych oraz dzierżawy analizatorów. 2. Zamówienie obejmuje: Zadanie 1: Analizator i paski do analizy moczu Zadanie 2: Odczynniki do wykonywania gazometrii oraz dzierżawa aparatu Zadanie 3: Odczynniki do analizatora jonów Na+, K+, Cl? oraz dzierżawa aparatu Zadanie 4: Odczynniki do analizatora hematologicznego i dzierżawa aparatu Zadanie 5: Odczynniki różne 1 Zadanie 6: Testy lateksowe Zadanie 7: Odczynniki do barwienia rozmazów i do analizy ogólnej Zadanie 8: Odczynniki różne 2 Zadanie 9: Odczynniki różne 3 Zadanie 10: Odczynniki różne 4 Zadanie 11: Mikrometoda do badań serologicznych Zadanie 12: Krwinki Zadanie 13: Przeciwciała monoklonalne do oznaczania grup krwi z kładu ABO Zadanie 14: Płyty jednorazowe 3. Szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia i przewidywane ilości dostaw stanowią druki: Formularz cenowy załącznik nr 2.1 do SIWZ Zestawienie parametrów technicznych - załącznik nr 2.2 do SIWZ.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.61.00-6, 33.69.62.00-7, 33.69.65.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 14.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony jeżeli Wykonawca przedstawi oświadczenie zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony jeżeli Wykonawca przedstawi oświadczenie zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony jeżeli Wykonawca przedstawi oświadczenie zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony jeżeli Wykonawca przedstawi oświadczenie zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony jeżeli Wykonawca przedstawi oświadczenie zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie
  • inne dokumenty

    W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda dołączenia do oferty (w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej na każdej stronie zawierającej treść za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę): 1) oświadczenia o posiadaniu dokumentów potwierdzających zgodność przedmiotu zamówienia z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 107, poz. 679) oraz że wyłoniony w przetargu Wykonawca dostarczy powyższe dokumenty na każde wezwanie Zamawiającego. 2) posiadanych opisów, fotografii, katalogów, folderów, materiałów firmowych w języku polskim. 3) kart charakterystyki zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady nr WE 1907/2006 - REACH (dyrektywa wg REACH) lub dołączenie oświadczenia o posiadaniu ww. dokumentów oraz że wyłoniony w przetargu Wykonawca dostarczy karty charakterystyki niezwłocznie po wyborze oferty, jednakże przed podpisaniem umowy (jeśli dotyczy).

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia Oferty- załącznik nr 1 do SIWZ, który należy sporządzić ściśle wg wzoru druku załączonego przez Zamawiającego. 2. Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia Formularza cenowego - załącznik nr 2.1 do SIWZ, który należy sporządzić ściśle wg wzoru druku załączonego przez Zamawiającego. 3. Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia Zestawienia parametrów technicznych- załącznik nr 2.2 do SIWZ, który należy sporządzić ściśle wg wzoru druku załączonego przez Zamawiającego - dotyczy Zadania nr 1, Zadania nr 2, Zadania nr 3 i Zadania nr 4. 4. Każdy z Wykonawców zobowiązany jest do złożenia oświadczenia zgodnego z art. 22 ust. 1 i z art. 24 ust. 1 i 2 p.z.p., którego wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych strony dopuszczają zmiany umowy: 1) w zakresie: a) numeru katalogowego produktu, b) nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów, c) przedmiotowym (produkt zamienny), d) liczby opakowań, e) wymiany/uzupełnienia elementów składowych aparatury, f) zmiany obowiązujących przepisów prawa związanych z przedmiotowym zamówieniem, 2) w sytuacji gdy: a) wprowadzony zostanie do sprzedaży przez wykonawcę produkt zmodyfikowany (udoskonalony), b) wystąpi przejściowy brak przedmiotu umowy z przyczyn leżących po stronie producenta przy jednoczesnym dostarczeniu produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową, c) zaistnieje konieczność wymiany/uzupełnienia elementów składowych aparatury w związku z postępem technologicznym. Powyższe zmiany nie mogą skutkować zmianą ceny jednostkowej, wartości umowy i nie mogą być niekorzystne dla Zamawiającego. 2. W trakcie obowiązywania umowy strony dopuszczają zmiany cen w przypadku: 1) Zmiany stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulega wyłącznie cena brutto, cena netto pozostaje bez zmian. 2) Zmian stawek opłat celnych wprowadzonych decyzjami odnośnych władz. 3. Zmiany wymienione w ust. 2 pkt 1 i 2 następują z mocy prawa i obowiązują od dnia obowiązywania odpowiednich przepisów.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzoz.pultusk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Pułtusku ul. Teofila Kwiatkowskiego 19 06-102 Pułtusk.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.06.2011 godzina 10:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Pułtusku ul. Teofila Kwiatkowskiego 19 06-102 Pułtusk I piętro, sekretariat, pokój nr 9.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1: Analizator i paski do analizy moczu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Paski do analizy moczu: paski do moczu 10-cio parametrowe, paski do oznaczania mikroalbuminurii, paski do analizy moczu: glukoza, białko. Szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia i przewidywane ilości dostaw stanowią druki: Formularz cenowy załącznik nr 2.1 do SIWZ oraz Zestawienie parametrów technicznych - załącznik nr 2.2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Jakość - 30

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2: Odczynniki do wykonywania gazometrii oraz dzierżawa aparatu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odczynniki do wykonywania gazometrii oraz dzierżawa aparatu. Wykonawca poda ilość odczynników, materiałów kontrolnych i materiałów eksploatacyjnych niezbędną do wykonania 2.700 oznaczeń w ciągu 1 roku z uwzględnieniem kalibracji i płukań. Szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia i przewidywane ilości dostaw stanowią druki: Formularz cenowy załącznik nr 2.1 do SIWZ oraz Zestawienie parametrów technicznych - załącznik nr 2.2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 33.69.62.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Jakość - 30

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie 3: Odczynniki do analizatora jonów Na+, K+, Cl- oraz dzierżawa aparatu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odczynniki do analizatora jonów Na+, K+, Cl- oraz dzierżawa aparatu. Wykonawca poda ilość odczynników niezbędną do wykonania 15.000 oznaczeń w ciągu 1 roku z uwzględnieniem włączania i wyłączania aparatu, płukań, oznaczeń kontrolnych, części zużywalnych i akcesoriów. Wykonawca wyszczególni i poda ilość części zużywalnych Szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia i przewidywane ilości dostaw stanowią druki: Formularz cenowy załącznik nr 2.1 do SIWZ oraz Zestawienie parametrów technicznych - załącznik nr 2.2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.62.00-7, 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Jakość - 30

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie 4: Odczynniki do analizatora hematologicznego i dzierżawa aparatu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odczynniki do analizatora hematologicznego i dzierżawa aparatu. Wykonawca poda ilość odczynników niezbędną do wykonania 23.000 morfologii w ciągu 1 roku z uwzględnieniem włączania i wyłączania aparatu, płukań i oznaczeń krwi kontrolnej. Szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia i przewidywane ilości dostaw stanowią druki: Formularz cenowy załącznik nr 2.1 do SIWZ oraz Zestawienie parametrów technicznych - załącznik nr 2.2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.62.00-7, 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Jakość - 30

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie 5: Odczynniki różne 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odczynniki różne 1: Test do wykrywania antygenu Giardia Lamblia w kale (ELISA) immunochromatograficzny paskowy, czas odczytu testu 2-5 min. Szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia i przewidywane ilości dostaw stanowią druk Formularz cenowy załącznik nr 2.1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie 6: Testy lateksowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Testy lateksowe - 6 pozycji asotymentowych. Szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia i przewidywane ilości dostaw stanowią druk Formularz cenowy załącznik nr 2.1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie 7: Odczynniki do barwienia rozmazów i do analizy ogólnej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odczynniki do barwienia rozmazów i do analizy ogólnej - 6 pozycji asortymentowych. Szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia i przewidywane ilości dostaw stanowi druk Formularz cenowy załącznik nr 2.1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.62.00-7, 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zadanie 8: Odczynniki różne 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odczynniki różne 2 - Testy immunochromatograficzne do wykrywania ß HCG w moczu lub surowicy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i przewidywaną ilość dostaw stanowi druk Formularz cenowy załącznik nr 2.1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.62.00-7, 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zadanie 9: Odczynniki różne 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odczynniki różne 3 - Testy do wykrywania krwi utajonej w kale bez diety immunochromatograficzny o czułości co najmniej 40ng/ml zalecane 10ng/ml, brak efektu prozonowego do stężenia 0,5ng/ml. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i przewidywaną ilość dostaw stanowi druk Formularz cenowy załącznik nr 2.1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.62.00-7, 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Zadanie 10: Odczynniki różne 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odczynniki różne 4 - Test immunochromatograficzny do wykrywania przeciwciał przeciwko Helicobakter pylori. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i przewidywaną ilość dostaw stanowi druk Formularz cenowy załącznik nr 2.1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 33.69.62.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Zadanie 11: Mikrometoda do badań serologicznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Mikrometoda do badań serologicznych wraz z dzierżawą wirówki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i przewidywaną ilość dostaw stanowi druk Formularz cenowy załącznik nr 2.1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.61.00-6, 33.69.62.00-7, 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Zadanie 12: Krwinki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Krwinki wzorcowe grupy 0 A 1 B do zestawu ABO (krwinki konfekcjonowane w drenach). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i przewidywaną ilość dostaw stanowi druk Formularz cenowy załącznik nr 2.1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.62.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Zadanie 13: Przeciwciała monoklonalne do oznaczania grup krwi z kładu ABO.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przeciwciała monoklonalne do oznaczania grup krwi z kładu ABO - 13 pozycji asortymentowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i przewidywaną ilość dostaw stanowi druk Formularz cenowy załącznik nr 2.1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.61.00-6, 33.69.62.00-7, 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Zadanie 14: Płyty jednorazowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Płyty jednorazowe - Jednorazowe płyty do oznaczania grup krwi z 7 lub 8 wgłębieniami przezroczyste. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i przewidywaną ilość dostaw stanowi druk Formularz cenowy załącznik nr 2.1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.61.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.