eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krotoszyn › Przebudowa ulicy Jana Pawła II w Koźminie Wlkp. wraz z budową zatoki autobusowej droga powiatowa nr 5176P

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-05-11

Krotoszyn: Przebudowa ulicy Jana Pawła II w Koźminie Wlkp. wraz z budową zatoki autobusowej droga powiatowa nr 5176P
Numer ogłoszenia: 141328 - 2009; data zamieszczenia: 11.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg , ul. Transportowa 1, 63-700 Krotoszyn, woj. wielkopolskie, tel. 062 7226531, faks 062 7226531.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzdkrotoszy.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa ulicy Jana Pawła II w Koźminie Wlkp. wraz z budową zatoki autobusowej droga powiatowa nr 5176P.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa ulicy Jana Pawła II w Koźminie Wlkp. wraz z budową zatoki autobusowej droga powiatowa nr 5176P.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 7.000,00 zł

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów, oświadczeń i wykazów określonych w SIWZ. Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie na podstawie analizy dokumentów przy zastosowaniu kryterium spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków określonych w art. 24 ust. 1, pkt. 1 - 10, oraz ust. 2 pkt. 1 - 4 ustawy, przedłoży następujące dokumenty: 1.Oferta 2. przedmiar robót 3.Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 2 do oferty. (druk). 4.Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). W przypadku, gdy oddzielnym zaświadczeniem potwierdza się aktualność wpisu do ewidencji działalności gospodarczej należy przedłożyć również kserokopię zaświadczenia o wpisie do ewidencji. 5.W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie załączenie pełnomocnictwa do złożenia oferty (oryginał). Pełnomocnictwo do złożenia oferty w przypadku podmiotów występujących wspólnie - zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Pzp. W przypadku wyboru oferty konsorcjum jako najkorzystniejszej Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania umowy konsorcjum przed podpisaniem umowy na realizację zakresu robót będącego przedmiotem przetargu. 6.Zaświadczenie z właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał on przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert). 7.Zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał on przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert). 8.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności Wykonawców i członków kierownictwa firmy, albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy Pzp. ( wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 9.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności Wykonawców i członków kierownictwa firmy, albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) - jeśli dotyczy. Na potwierdzenie, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia przedłoży następujące dokumenty: 10.Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (zał. nr 3 i 3a) dołączony do SIWZ. W przypadku kierownika budowy dokumenty potwierdzające posiadanie odpowiednich uprawnień oraz wpis do OIIB. 11.Wykaz podstawowego sprzętu przewidzianego do wykonania zamówienia (zał. nr 4) dołączony do SIWZ. Wykonawca musi dysponować narzędziami i urządzeniami oraz środkami transportu, wymienionymi w poniższej tabeli lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do ich udostępnienia. L. p. Wyszczególnienie Min. liczba jednostek 1. Rozkładarka mas bitumicznych z automatycznym sterowaniem z podgrzewana deską o szerokości układania min. 6 m 1 2. Walec drogowy lekki, średni, ciężki po 1 szt. 3 3. Zagęszczarki 2 4. Koparko - ładowarka 1 12.Wykaz ważniejszych robót wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat (jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) obejmujące co najmniej dwa zadania odpowiadające swoim rodzajem budowie lub przebudowie ulic o długości min. 0,5 km i wartości netto min. 700 000 PLN - zał. nr 5. 13.Dokumenty potwierdzające, że zadania wykazane w zał. nr 5 do SIWZ zostały wykonane należycie - referencje. 14.Dowód wniesienia wadium. Na potwierdzenie, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia przedłoży następujące dokumenty: 15.Oświadczenie Wykonawcy, w którym banku posiada podstawowy rachunek bankowy wraz z podaniem numeru rachunku. 16.Informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy ( wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) z potwierdzeniem wysokości posiadanych środków lub zdolności do zaciągnięcia kredytu w wysokości 1/4 wartości złożonej oferty brutto. 17.Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o sumie gwarancyjnej nie mniejszej niż 1/3 wartości złożonej oferty brutto..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzdkrotoszyn.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg w Krotoszynie ul. Transportowa 1 63 - 700 Krotoszyn.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.06.2009 godzina 09:00, miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg w Krotoszynie ul. Transportowa 1 63 - 700 Krotoszyn pok. nr 3.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.