eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jabłonka › dostawa i posadowienie 22 wiat przystankowych na terenie Gminy Jabłonka

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-05-24

Jabłonka: dostawa i posadowienie 22 wiat przystankowych na terenie Gminy Jabłonka
Numer ogłoszenia: 141290 - 2010; data zamieszczenia: 24.05.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Jabłonka , ul. 3 Maja 1/206, 34-480 Jabłonka, woj. małopolskie, tel. 018 2611146, faks 018 2652468.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jablonka.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa i posadowienie 22 wiat przystankowych na terenie Gminy Jabłonka.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i posadowienie 22 wiat przystankowych na terenie Gminy Jabłonka Montaż wiat przystankowych należy wykonać w miejscach wskazanych przez Zamawiającego Wymagania techniczne: Zakres robót obejmuje wykonanie: - dostawę i posadowienie 22 sztuk wiat na przystankach komunikacji autobusowej na terenie Gminy Jabłonka - Wiaty przystankowe powinny być cztero - segmentowa - wiata czterosegmentowa - szerokość 1 segmentu - 86-96 91cm - długość podstawy wiaty (obrys zewnętrzny skrajnych słupków wiaty) - 360-370 cm - długość dachu wiaty 390-410 cm - szerokość wiaty 95-100 cm - szerokość dachu wiaty 145-160cm - wysokość od podłoża do dolnej krawędzi dachu(rynny) 220-230 cm, całkowita wysokość wiaty 240-250 cm - konstrukcja wykonana z profili stalowych zamkniętych o gr. Min. 2mm - słupki skrajne ścianek bocznych o wymiarze min.5x5cm - dach w kształcie wypłaszczonego łuku, wysokość dachu 20-25 cm - dach pokryty poliwęglanem komorowym przyciemnianym o gr. Min. 6mm - dach wyposażony w rynnę odprowadzająca wodę na boki wiaty wykonaną z ceownika 5x5cm -całość wiaty lakierowana proszkowo -ławka z siedziskiem z listew drewnianych w dwóch środkowych modułach wiaty wsparta na przykręcanych wspornikach - wypełnienie ściany tylnej - szyba ze szkła hartowanego o grubości min 6mm i wymiarze: wys. 190 -195 cm, szerokość 80-90 cm - szyby mocowane za pomocą specjalnych kątowników ze stali nierdzewnej, każda z szyb mocowana w min. 6 punktach - szyby boczne wiaty powinny mieć naniesiony w połowie wysokości pas z kwadratami ostrzegawczymi w kolorze żółtym(wielkość kwadratów 6x6cm) naniesione metodą nieścieralną w procesie produkcji szkła - wyposażenie wiaty: kosz na śmieci poj. 25l mocowany do słupka wiaty, napis z nazwą przystanku, ramka na rozkład jazdy wielkość A4 - wiaty muszą zostać zaprojektowane z uwzględnieniem warunków klimatycznych gminy, duże opady śniegu, silny wiatr - w tym celu wykonawca złoży stosowne oświadczenie - gwarancja na przerdzewienie konstrukcji min 3lata, na powłokę lakierniczą 2 lata - kolorystyka wiaty: niebieska (konstrukcja niebieska, dach niebieski) - kolorystyka RAL 5002 - montaż wiat w zależności od lokalizacji na fundamentach punktowych prefabrykowanych lub wylewanych na mokro LOKALIZCAJA WIAT PRZYSTANKOWYCH Miejscowość Km Strona(L-Lewa, P- Prawa) Nazwa przystanku Podwilk 744+500 L Podwilk - Podsarnie 744+615 P Podwilk - Podsarnie 745+230 L Podwilk - Kościół 745+270 P Podwilk - Kościół 746+630 L Podwilk - Remiza 746+750 P Podwilk - Remiza 747+370 L Podwilk - Psiarnia 747+570 P Podwilk - Psiarnia 748+550 L Podwilk - Drobny Wierch 748+630 P Podwilk - Drobny Wierch Orawka 749+780 P Orawka - Góra 749+890 L Orawka - Góra 750+940 P Orawka - Kościół 751+050 P Orawka - Kościół Jabłonka 749+540 L Jabłonka- Matonogi 752+630 P Jabłonak - Matonogi 757+100 L Jabłonka - Dziubkówka 757+220 P Jabłonka - Dziubkówka 757+770 L Jabłonka - Dziołek 757+850 P Jabłonka - Dziołek Chyżne 761+200 P Chyżne - Centrum 761+450 L Chyżne - Centrum Wymagany okres gwarancji: gwarancja na przerdzewienie konstrukcji min 3lata, na powłokę lakierniczą 2 lata..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.21.23.21 - Wiaty autobusowe .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.08.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy za wyjątkiem zmian, o których mowa w niniejszej umowie. Możliwość dokonywania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy Zamawiający przewiduje w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podanych warunków ich wprowadzenia: - zmiana podwykonawcy, przy pomocy, którego Wykonawca wykonuje przedmiot umowy - zmian osób do nadzorowania robót: - siły wyższej, w wyniku, której nie jest możliwe zachowanie przez Wykonawcę określonego umową terminu realizacja zamówienia publicznego. - zmiana stawki podatku VAT w przypadku zmiany dokonanej prze władzę ustawodawczą w trakcie trwania umowy, wynikającej ze zmiany ustaw o podatku od towarów i usług oraz o podatku akcyzowym - zmiana osób, przy pomocy, których wykonawca, zamawiający realizuje przedmiot umowy na inne legitymujące się, co najmniej takimi samymi uprawnieniami, jakie wymagane były w SIWZ Zmiana może dotyczyć tylko tych postanowień umowy, na których treść mają wpływ okoliczności określone w opisanych powyżej przypadkach.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jablonka.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Jabłonka, ul. 3 Maja 1, 34-480 Jabłonka, pok. nr 201, a także pocztą za kwotę 9 zł + koszt przesyłki.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.06.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Jabłonka, ul. 3-go Maja 1, 34-480 Jabłonka pokój nr 1 (sekretariat). Otwarcie ofert nastąpi dnia 7 czerwca 10.20, w siedzibie Zamawiającego pok. nr 110 (sala obrad)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Do kontaktowania się z Wykonawcami Zamawiający upoważnia: Osobami uprawnionymi do kontaktów z Wykonawcami są: Pan mgr inż. Damian Kowalczyk, tel. 182611142, fax 182611148, Pan mgr inż. Mateusz Łowisz, tel. 182611146, fax. 182611148 Pani inż. Marcelina Machaj tel. 182611146, fax 182611148, e-mail: zpubliczne@jablonka.pl.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.