eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Produkcja i emisja 15 sekundowego spotu radiowego oraz zakup reklamy prasowej promujących służbę w Narodowych Siłach Rezerwowych. (nr sprawy32/ZP/11)

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-05-18

Warszawa: Produkcja i emisja 15 sekundowego spotu radiowego oraz zakup reklamy prasowej promujących służbę w Narodowych Siłach Rezerwowych. (nr sprawy: 32/ZP/11)
Numer ogłoszenia: 141267 - 2011; data zamieszczenia: 18.05.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 109403 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Departament Administracyjny MON, Al. Niepodległości 218, 00-911 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 6840086, faks 22 6840642, 6874189.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Produkcja i emisja 15 sekundowego spotu radiowego oraz zakup reklamy prasowej promujących służbę w Narodowych Siłach Rezerwowych. (nr sprawy: 32/ZP/11).

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: CZĘŚĆ I produkcja i emisja 15 sekundowego spotu radiowego reklamującego służbę w ramach Narodowych Sił Rezerwowych, według następujących założeń: - wyprodukowanie dźwiękowego 15 sekundowego spotu radiowego z wykorzystaniem ścieżki dźwiękowej przekazanej przez Zamawiającego, - łączna emisja spotów co najmniej 150 spotów przez min. 4 tygodnie, - emisja spotów radiowych o długości 15 sekund, w wiodącej stacji radiowej o zasięgu ogólnopolskim (medium wiodące) oraz w stacjach radiowych tworzących ponadregionalną sieć radiową oferujących emisję spotów w obrębie jednego holdingu, - wyemitowanie kampanii generującej/ o sile min 500 GRP - emisja w najlepszym czasie dla danej grupy docelowej, - zakup najlepszej oferty zasięgowej - pakiety, - grupa docelowa: osoby w wieku 18-30 lat, obu płci, z wykształceniem ponadpodstawowym, mieszkańcy całej Polski, zarówno obszarów wiejskich jak i miejskich. Młodzież ucząca się, pracująca oraz bezrobotna. CZĘŚĆ II zakup reklamy prasowej zawierającej cykl 4 artykułów promujących służbę w Narodowych Siłach Rezerwowych, wg. następujących założeń: - emisja w prasie drukowanej artykułów promujących nabór do Narodowych Sił Rezerwowych w płatnym dzienniku o ogólnopolskim zasięgu o nakładzie dziennym min. 100.000 egzemplarzy, ukazującym się regularnie min. 5 razy w ciągu tygodnia. - emisja: w piątki przez kolejno następujące po sobie 4 tygodnie, - ogłoszenie zamieszczone na 3 stronie gazety, w grzbiecie głównym wydania tytułu - format ogłoszenia: min: A3, - ilość ogłoszeń: łącznie 4. - kolor: full, - projekt graficzny strony zawierający logotypy i zdjęcia, - grupa docelowa: osoby w wieku 18-30 lat, obu płci, z wykształceniem ponadpodstawowym, mieszkańcy całej Polski, zarówno obszarów wiejskich jak i miejskich. Młodzież ucząca się, pracująca oraz bezrobotna. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w SIWZ..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92.21.00.00 - (2) Usługi radiowe 92.21.10.00 - (2) Usługi produkcji radiowej 79.34.10.00 - Usługi reklamowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Produkcja i emisja spotu radiowego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.05.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Dariusz Selak Agencja Reklamy i Marketingu Marketing Plus, ul. Senatorska 15, 30-106 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 121951,22 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 95940,00

  • Oferta z najniższą ceną: 95940,00 / Oferta z najwyższą ceną: 236126,05

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: zakup reklamy prasowej

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.05.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Murator S.A., Al. Wyzwolenia 14, 00-570 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 48780,49 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 69519,60

  • Oferta z najniższą ceną: 69519,60 / Oferta z najwyższą ceną: 408360,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.