eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wilkowice › Przebudowa boiska piłkarskiego przy ul. Wyzwolenia w Wilkowicach

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-05-18

Wilkowice: Przebudowa boiska piłkarskiego przy ul. Wyzwolenia w Wilkowicach
Numer ogłoszenia: 141265 - 2011; data zamieszczenia: 18.05.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Wilkowice , ul. Wyzwolenia 25, 43-365 Wilkowice, woj. śląskie, tel. 033 4990077 w. 307, faks 033 4990077 w. 420.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wilkowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa boiska piłkarskiego przy ul. Wyzwolenia w Wilkowicach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa boiska piłkarskiego przy ul. Wyzwolenia w Wilkowicach. Zakres prac: - przebudowa boiska o nawierzchni trawiastej (105 x 65 m) wraz z przebudową drenażu, i wyposażeniem boiska w niezbędne elementy (piłkochwyty, ogrodzenie, bramki i boksy dla piłkarzy), - budowa trybun stałych, siedzących w konstrukcji żelbetowej tradycyjnej o 300 miejscach siedzących, - przebudowę przyłącza wodociągowego, - wykonanie systemu nawadniania boiska wraz z przepompownią, - przebudowa kabla teletechnicznego zgodnie z warunkami technicznymi wydanymi przez Telekomunikacją Polską S.A. określonymi w piśmie nr STTSRECU-T.215-205-8458-09 z dnia 09.02 .2009r., - przebudowa sieci gazowej o 40 zgodnie z warunkami technicznymi wydanymi przez Górnośląską Spółką Gazownictwa sp. z o.o. określonymi w piśmie nr B1-T-120-02-2009 z dnia 20.01.2009r. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: a) dokumentacja projektowa: - Projekt budowlano- wykonawczy Przebudowa boiska piłkarskiego przy ul. Wyzwolenia w Wilkowicach; - Projekt budowlano-wykonawczy Przebudowa boiska piłkarskiego przy ul. Wyzwolenia w Wilkowicach - Przebudowa drenażu i budowa systemu nawadniania płyty boiska wraz z przebudową przyłącza wodociągowego; - Projekt budowlano - wykonawczy Przebudowa boiska piłkarskiego przy ul. Wyzwolenia w Wilkowicach - przebudowa gazociągu; - Projekt budowlany Przebudowa boiska piłkarskiego przy ul. Wyzwolenia w Wilkowicach - branża telekomunikacyjna; - Projekt budowlano wykonawczy Przebudowa boiska piłkarskiego przy ulicy Wyzwolenia w Wilkowicach. Instalacje elektryczne - zasilanie pompy. b) przedmiar robót: - Przedmiar robót - Przebudowa boiska piłkarskiego przy ul. Wyzwolenia w Wilkowicach; - Przedmiar robót - Przebudowa boiska piłkarskiego budowa drenażu i systemu nawadniania płyty boiska wraz z przebudową sieci wodociągowej; - Przedmiar robót - Zasilanie pompy; - Przedmiar robót - Przełożenie gazociągu; - Przedmiar robót Budowa boiska piłkarskiego w Wilkowicach przy ul. Wyzwolenia- budowa: studnie kablowe, rurociąg kablowy, kabel optotelekomunikacyjny. c) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (w części zawierającej zbiory wymagań w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, obejmujące wymagania w zakresie właściwości materiałów, wymagania dotyczące sposobu wykonania i oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót): - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Przebudowa boiska piłkarskiego przy ul. Wyzwolenia w Wilkowicach; - Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót Przebudowa boiska piłkarskiego przy ul. Wyzwolenia w Wilkowicach - zakres: PRZEBUDOWA DRENAŻU; - Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót Przebudowa boiska piłkarskiego przy ul. Wyzwolenia w Wilkowicach - zakres: BUDOWA SYSTEMU NAWADNIANIA PŁYTY BOISKA WRAZ Z PRZEBUDOWĄ PRZYŁĄCZA WODOCIĄGOWEGO - Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót Przebudowa boiska piłkarskiego przy ul. Wyzwolenia w Wilkowicach - zakres: PRZEBUDOWA GAZOCIĄGU - Szczegółowe Specyfikacje Techniczne Przebudowa boiska piłkarskiego przy ul. Wyzwolenia w Wilkowicach - BRANŻA: TELEKOMUNIKACYJNA - Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STANDARDOWE) - INSTALACYJNE ROBOTY ELEKTRYCZNE. d) wzór umowy stanowiący załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji, e) opis przedmiotu zamówienia załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji. Zadanie realizowane jest w ramach projektu pn. Przebudowa boiska piłkarskiego przy ul. Wyzwolenia w Wilkowicach w ramach Działania 9.3 lokalna infrastruktura sportowa w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007 - 2013. W/w dokumenty są załącznikami do ogłoszenia o przetargu i są dostępne na stronie internetowej Zamawiającego.W przypadku, gdyby Wykonawca nie posiadał dostępu do internetu, musi to zgłosić Zamawiającemu. W takiej sytuacji dokumentacja projektowa oraz przedmiary robót będą udostępniane (wypożyczane) Wykonawcom w celu sporządzenia oferty. W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej opisano materiały lub urządzenia za pomocą podania nazwy ich producenta, patentów lub pochodzenia, to w odniesieniu do tych materiałów lub urządzeń Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie, innych równoważnych materiałów lub urządzeń pod warunkiem posiadania przez nie parametrów nie gorszych niż materiały lub urządzenia, które one zastępują. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia do oferty stosownych dokumentów, uwiarygadniających te materiały i urządzenia. Złożone ww. dokumenty będą podlegały ocenie przez autora dokumentacji projektowej, który sporządzi stosowną opinię. Opinia ta będzie podstawą do podjęcia przez zamawiającego decyzji o odrzuceniu oferty z powodu nierównoważności zaproponowanych zamienników. Wycena oferty winna być poprzedzona wizją lokalną i powinna uwzględniać wszystkie koszty i czynności niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z prawem i najlepszą wiedzą techniczną.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych 45.11.27.20 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych 45.21.22.21 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.01.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga złożenia wadium w wysokości: 55.000 zł (słownie: pięćdziesiąt pięć tysięcy złotych). Wadium należy wnieść w terminie do dnia 03.06.2011r. do godz. 13:00. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądza, b) poręczeń bankowych lub poręczeń spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancji bankowych, d) gwarancji ubezpieczeniowych, e) poręczeń udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (j.t. Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek Urzędu Gminy Wilkowice: Bank Spółdzielczy w Bystrej ul. Zdrojowa 11 , nr 41-8133-0003-0000-0244-2000-0018, a kserokopię potwierdzenia wpłaty potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez osobę (-y) uprawnioną (-e) do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy dołączyć do oferty. Wadium w innej formie niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału w pokoju nr 405 Kasa Urzędu Gminy Wilkowice, ul. Wyzwolenia 25, a kserokopię (-e) potwierdzoną ( e) za zgodność z oryginałem przez osobę (-y) uprawnioną (-e) do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy dołączyć do oferty. Wadium wniesione przez jednego ze wspólników konsorcjum uważa się za wniesione prawidłowo

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy udokumentują wykonanie, tj. zakończenie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej polegającej na budowie, przebudowie boiska piłkarskiego o nawierzchni trawiastej o pow. min. 6.825 m2 wraz z budową lub przebudową trybun dla min. 250 osób. Zamawiający dopuszcza możliwość wykazania przez Wykonawcę spełnienia powyższego warunku w ramach dwóch odrębnych robót budowlanych tj. jednej dotyczącej budowy, przebudowy boiska piłkarskiego i drugiej dotyczącej budowy, przebudowy trybun dokumentem potwierdzającym spełnianie warunku jest wykaz robót budowlanych (sporządzony wg załącznika nr 4 do SIWZ) wykonanych (zrealizowanych) w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert oraz dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, np. protokół odbioru robót, referencje

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy udokumentują dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia: tj.: - osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi określonymi przepisami Prawa budowlanego w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, - osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika robót, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi określonymi przepisami Prawa budowlanego w specjalności drogowej, - osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika robót, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi określonymi przepisami Prawa budowlanego w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, - osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika robót, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi określonymi przepisami Prawa budowlanego w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, - osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika robót, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi określonymi przepisami Prawa budowlanego w specjalności telekomunikacyjnej, posiadającymi aktualne (ważne) ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w ramach przynależności do właściwej izby inżynierów budownictwa. Zamawiający dopuszcza połączenie funkcji poszczególnych osób pod warunkiem spełnienia przez osobę łączącą funkcje wszystkich warunków wymaganych dla tych funkcji dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunku jest wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu przedmiotu zamówienia, którymi dysponuje Wykonawca (sporządzony wg załącznika nr 5 do SIWZ) i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia; oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia i posiadają aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w ramach przynależności do właściwej izby inżynierów budownictwa, zawarte w druku OFERTA; informacja o podstawie do dysponowania osobami wskazanymi w wykazie - odpowiedni dokument dołącza do oferty Wykonawca - jeśli dotyczy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wypełniony Druk Oferta, stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ. Upoważnienie osób podpisujących ofertę do jej podpisania musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie. Wobec wykonawcy, będącego osobą fizyczną i prowadzącego działalność gospodarczą zaleca się dołączenie od oferty aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (oryginału lub potwierdzonej za zgodność kserokopii)

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

I. Zmiany w zakresie przedmiotu zamówienia:1. Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu umowy, przy czym zmiany te nie mogą wykraczać poza zakres świadczenia określony w SIWZ. 2. Zmiany, o których mowa w § 1 ust. 5 umowy, mogą dotyczyć: a) zmiany jakości lub innych parametrów charakterystycznych dla objętego proponowaną zmianą elementu robót budowlanych, b) aktualizacji rozwiązań projektowych z uwagi na postęp technologiczny, c) zmiany producenta urządzeń lub wyposażenia, d) zmiany wymiarów, położenia lub wysokości części robót budowlanych, e) zmiany ilości robót budowlanych, usług lub dostaw w stosunku do przedmiaru, pod warunkiem że wynikają one z dokumentacji projektowej i zasad wiedzy technicznej, 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo rezygnacji z wykonania części robót budowlanych. Wartość robót budowlanych z których realizacji Zamawiający zrezygnował nie może jednak przekroczyć 20% wartości wynagrodzenia wykonawcy. Realizacja tego prawa następuje poprzez jednostronne pisemne oświadczenie Zamawiającego, złożone Wykonawcy przed przystąpieniem Wykonawcy do realizacji części robót objętych rezygnacją. Wartość robót objęta rezygnacją ustalona zostanie na podstawie kalkulacji cenowej, zawartej w kosztorysie ofertowym Wykonawcy. O tę wartość robót pomniejszone zostanie wynagrodzenie ryczałtowe Wykonawcy. 4. Jeżeli zmiana, o której mowa w § 1 ust. 6 umowy, wymaga zmiany dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, strona inicjująca zmianę przedstawia projekt zamienny zawierający opis proponowanych zmian wraz z informacją - o konieczności lub nie - zmiany pozwolenia na budowę oraz przedmiar i niezbędne rysunki. Projekt taki wymaga akceptacji projektanta, nadzoru autorskiego i zatwierdzenia do realizacji przez Zamawiającego. 5. Zmiany, o których o których mowa w § 1 ust. 6 umowy mogą być inicjowane przez Zamawiającego lub przez Wykonawcę. 6. Warunkiem dokonania zmian, o których mowa § 1 ust. 6 umowy, jest złożenie wniosku przez Zamawiającego lub Wykonawcę (stronę inicjującą zmianę) zawierającego: a) opis propozycji zmiany, b) uzasadnienie zmiany. 7. Zmiany, o których mowa w § 1 ust. 6 umowy mogą zostać dokonane, jeżeli ich uzasadnieniem są niżej wymienione okoliczności: a) obniżenie kosztu eksploatacji (użytkowania) obiektu, b) poprawa wartości lub podniesienia sprawności ukończonych robót budowlanych, c) zmiana obowiązujących przepisów, d) podniesienie wydajności urządzeń, e) podniesienie bezpieczeństwa wykonywania robót, f) usprawnienia w trakcie użytkowania obiektu, 8. Dokonanie zmian, o których mowa, w § 1 ust. 6 umowy nie może powodować wydłużenia terminu wykonania przedmiotu umowy oraz zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy. 9. Dokonanie zmian, o których mowa w § 1 ust. 6 umowy, wymaga podpisania aneksu do umowy. II. Zmiany kierownika robót: 1. Zmiana którejkolwiek z osób, o których mowa w ust. 2 umowy, w trakcie realizacji przedmiotu umowy, musi być uzasadniona przez Wykonawcę na piśmie i wymaga zaakceptowania przez Zamawiającego. Zamawiający zaakceptuje taką zmianę w terminie 7 dni od daty przedłożenia propozycji wyłącznie wtedy, gdy kwalifikacje i doświadczenie wskazanych osób będą spełniać warunki postawione w tym zakresie w SIWZ. 2. Zamawiający może także zażądać od Wykonawcy zmiany osób, o których mowa w par. 4 ust. 2 umowy, jeżeli uzna, że nie wykonują one należycie swoich obowiązków. Wykonawca obowiązany jest dokonać zmiany tych osób w terminie nie dłuższym niż 14 dni od daty złożenia wniosku Zamawiającego. III. Zmiana stawki VAT: 1. Zamawiający w trakcie realizacji zadania dopuszcza zmianę umowy w zakresie wynagrodzenia brutto, wynikającą ze zmiany ustawowej stawki podatku VAT. Zmiana ta wymaga zgody Zamawiającego i podpisania aneksu do umowy, regulującego wysokość podatku VAT

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.ugwilkowice.rekord.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Wilkowice ul. Wyzwolenia 25, 43-365 Wilkowice.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.06.2011 godzina 13:00, miejsce: Urząd Gminy Wilkowice ul. Wyzwolenia 25 43-365 Wilkowice.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie realizowane jest w ramach projektu pn. Przebudowa boiska piłkarskiego przy ul. Wyzwolenia w Wilkowicach w ramach Działania 9.3 Lokalna infrastruktura sportowa w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007 - 2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.