Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-05-11
Opole: Budowa zatok postojowych do ważenia pojazdów ciężarowych na MOP-ach w ciągu autostrady A-4 w rejonie m. Prószków (MOP PRÓSZKÓW, MOP PRZYSIECZ).
Numer ogłoszenia: 141216 - 2009; data zamieszczenia: 11.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Opolu , ul. Niedziałkowskiego 6, 45-085 Opole, woj. opolskie, tel. 077 4016344; 4545505, 4016330, faks 077 4544468.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.opole.gddkia.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa zatok postojowych do ważenia pojazdów ciężarowych na MOP-ach w ciągu autostrady A-4 w rejonie m. Prószków (MOP PRÓSZKÓW, MOP PRZYSIECZ)..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa miejsc postojowych do ważenia pojazdów ciężarowych na MOP-ach w ciągu autostrady A4 w rejonie m. Prószków. -MOP PRÓSZKÓW (MOP - północny) -MOP PRZYSIECZ (MOP - południowy). Budowę miejsc postojowych do ważenia pojazdów ciężarowych przewidziano na terenie miejsc parkingowych dla samochodów osobowych położonych bliżej krawędzi jezdni autostrady..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.23.32.50 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg 45.11.12.91 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 5000,00 PLN (słownie złotych: pięć tysięcy złotych). Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: a.) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Prowadzącego postępowanie : w KREDYT BANK S.A, Oddział Opole nr 67 1500 1575 1215 7001 5909 0000 b.) poręczeniach bankowych ; c.) poręczeniach pieniężnych spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych ; d.) gwarancjach bankowych; e.) gwarancjach ubezpieczeniowych; f.) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. z 2007 , Nr 42, poz. 275 ).III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy niepodlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp oraz spełniający niżej określone warunki udziału w postępowaniu. Warunki udziału w postępowaniu, określone w oparciu o art. 22 ust. 1 pkt 1)-3) ustawy Pzp -Potencjał ekonomiczno-finansowy Wykonawca musi wykazać: 1)średni roczny przychód za ostatnie trzy lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, za wszystkie pełne lata obrotowe (na podstawie Rachunku zysków i strat pozycja Przychód netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów lub Przychód netto ze sprzedaży i zrównane z nimi) w wysokości nie mniejszej niż 1 500 000,00 PLN, 2)posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości nie mniejszej niż 300 000,00 PLN -Potencjał kadrowy Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował osobami legitymującymi się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do funkcji, jakie zostaną im powierzone. Wykonawca przedstawi w ofercie kandydata na stanowisko Kierownika Robót. Kandydat na to stanowisko powinien posiadać doświadczenie na stanowisku Kierownika Robót dla min. 3 zadań polegających na budowie, przebudowie lub remoncie nawierzchni dróg lub parkingów w ciągu dróg publicznych o łącznej wartości minimum 200 000,00 PLN brutto. -Doświadczenie Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował (zakończył) jako wykonawca lub podwykonawca co najmniej 3 zadania polegające na budowie, przebudowie lub remoncie nawierzchni dróg lub parkingów w ciągu dróg publicznych o łącznej wartości minimum 400 000,00 PLN brutto. -Ubezpieczenie Posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na wartość co najmniej 100 000,00 zł lub równowartość w EURO lub w dolarach wg kursu z dnia poprzedzającego dzień składania ofert. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie art. 24 ustawy Pzp. Podstawą oceny spełniania warunków będą w szczególności wymagane dokumenty i oświadczenia, o których mowa w pkt 8 IDW, na zasadzie spełnia - nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia spełnienia warunków, określonych w art. 24 ust. 1 pkt 1)-9) ustawy Pzp, Wykonawcy powinni przedłożyć niżej wymienione dokumenty: -Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodne z treścią Formularza 3.1. -Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Na potwierdzenie spełniania warunków opisanych w pkt 7.2. IDW Wykonawcy powinni przedłożyć następujące dokumenty: -Część sprawozdania finansowego: rachunek zysków i strat za ostatnie 3 lata obrotowe , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, z oznaczeniem podmiotu na rzecz którego został sporządzony. W przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego - inne dokumenty określające obroty oraz zobowiązania i należności za okres jak w zdaniu poprzednim i potwierdzające spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 7.2.1.1) IDW. -Informację banku, lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą, że wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytowa Wykonawcy jest nie mniejsza od określonej w pkt 7.2.1.2) IDW. Powyższe dokumenty muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. -Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia na formularzu zgodnym z treścią Formularza 3.2. (Potencjał kadrowy). Wykaz musi zawierać dane na temat kwalifikacji i doświadczenia wskazanych osób, potwierdzające spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 7.2.2. IDW. W przypadku, gdy wykonawca wskaże w wykazie osoby, którymi będzie dysponował, musi załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób. -Informację o doświadczeniu Wykonawcy (Doświadczenie zawodowe), zgodną z treścią Formularza 3.3. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt. 7.2.3. niniejszej Instrukcji dla Wykonawców. Do informacji powinny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji zadania zostały wykonane należycie. -Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na wartość nie mniejszą niż określona w pkt 7.2.4..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl >> Oddziały - GDDKiA w Opolu >> zamówienia publiczne.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Opolu, Rejon w Opolu ul. Krzanowicka 2, 46-020 Czarnowąsy, rdkopole@opole.gddkia.gov.pl, www.gddkia.gov.pl, tel./fax 077 469 14 49.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.06.2009 godzina 13:00, miejsce: GDDKiA Rejon w Opolu ul. Krzanowicka 2, 46-020 Czarnowąsy rdkopole@opole.gddkia.gov.pl; www.gddkia.gov.pl, tel. 077 469 14 49, fax. 077 469 12 55.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: JEDNOSTKA PROWADZĄCA POSTĘPOWANIE: GDDKiA Rejon w Opolu ul. Krzanowicka 2, 46-020 Czarnowąsy rdkopole@opole.gddkia.gov.pl; www.gddkia.gov.pl, tel. 077 469 14 49, fax. 077 469 12 55.
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Zakup i dostawa koncentratów do hemodializ na bieżące potrzeby Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego w Opolu.
- DOSTAWY PRODUKTÓW MIĘSNCYH I WĘDLINIARSKICH
- Świadczenie usługi pogotowia technicznego dla obiektów Opolskiego Towarzystwa Budownictwa Społecznego Spółka z o.o. w Opolu.
- U/15/2024 - Druk i sukcesywna dostawa czasopisma "Indeks" wraz z materiałem ilustracyjnym dla Biura Marketingu i Public Relations
- Kompleksowa eksploatacja i konserwacja fontann na terenie miasta Opola w zakresie fontanny multimedialnej na terenie Stawu Zamkowego przy ul. Barlickiego w Opolu
- DOSTAWY PIECZYWA I BUŁKI TARTEJ
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie robót budowlanych w ramach Projektu pn.: "Termomodernizacja oddziału zamiejscowego przedszkola w Złakowie Borowym" - etap I
- ZP.271.9.2024 Miejski Klub Dziecięcy w Pruszczu
- Przebudowa placu przed szkołą - ułożenie kostką brukową
- MODERNIZACJA INFRASTRUKTURY DROGOWEJ - DROGA NR 1592D POLWICA - WIERZBNO, NA TERENIE GMINY DOMANIÓW
- Rozwój infrastruktury sportowej w Gminie Wysokie
- "Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Gminy Panki."
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.