Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-07-11
Koniecpol: Dostawa sprzętu budowlano-remontowego, ogrodniczego i porządkowego, materiałów budowlanych, środków czystości oraz artykułów higieny osobistej
Numer ogłoszenia: 141189 - 2013; data zamieszczenia: 11.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Integracji Społecznej w Koniecpolu , ul. Tarchalskiego 2, 42-230 Koniecpol, woj. śląskie, tel. 608 625 015.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.cis.koniecpol.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu budowlano-remontowego, ogrodniczego i porządkowego, materiałów budowlanych, środków czystości oraz artykułów higieny osobistej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego sprzętu budowlano-remontowego, ogrodniczego i porządkowego, materiałów budowlanych, środków czystości oraz artykułów higieny osobistej niezbędnych do realizacji zadań w ramach projektu Centrum Integracji Społecznej w Koniecpolu szansą na lepsze jutro realizowanego przez Gminę Koniecpol. Zamawiający podzielił zamówienie na trzy części i dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne części zamówienia: Część I zamówienia: Dostawa fabrycznie nowego sprzętu budowlano-remontowego i porządkowego oraz materiałów budowlanych i porządkowych dla pracowni remontowo-budowlano-porządkowej niezbędnych do realizacji zadań w ramach projektu Centrum Integracji Społecznej w Koniecpolu szansą na lepsze jutro realizowanego przez Gminę Koniecpol. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz obowiązki wykonawcy związane z jego realizacją zawiera załącznik nr 1 do części I SIWZ oraz wzór umowy, który stanowi część III SIWZ. Część II zamówienia: Dostawa fabrycznie nowego sprzętu ogrodniczego oraz materiałów dydaktycznych w postaci sadzonek roślin i nasion dla pracowni ogrodniczo-porządkowej niezbędnych do realizacji zadań w ramach projektu Centrum Integracji Społecznej w Koniecpolu szansą na lepsze jutro realizowanego przez Gminę Koniecpol. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz obowiązki wykonawcy związane z jego realizacją zawiera załącznik nr 1 do części I SIWZ oraz wzór umowy, który stanowi część III SIWZ. Część III zamówienia: Dostawa środków czystości i artykułów higieny osobistej niezbędnych do realizacji zadań w ramach projektu Centrum Integracji Społecznej w Koniecpolu szansą na lepsze jutro realizowanego przez Gminę Koniecpol. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz obowiązki wykonawcy związane z jego realizacją zawiera załącznik nr 1 do części I SIWZ oraz wzór umowy, który stanowi część III SIWZ..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.30.00.00 - Maszyny i sprzęt budowlany 16.16.00.00 - Różny sprzęt ogrodniczy 44.11.10.00 - Materiały budowlane 44.19.00.00 - Różne materiały budowlane 44.22.10.00 - Okna, drzwi i podobne elementy 44.22.12.11 - Framugi drzwi 03.11.19.00 - Nasiona kwiatów 03.44.10.00 - Rośliny ozdobne, trawy, mchy lub porosty .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dot. części I, II, III Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Ocena spełniania warunku, nastąpi wg formuły spełnia/nie spełnia na podstawie informacji zawartych w przedłożonym wraz z ofertą oświadczeniu wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust.1 pkt 1 ustawy Pzp;
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dot. części I, II, III Warunek zostanie spełniony jeśli wykonawca posiada wiedzę i doświadczenie w dostawie materiałów tego rodzaju co objęte niniejszym postępowaniem. Ocena spełniania warunku, nastąpi wg formuły spełnia/nie spełnia na podstawie informacji zawartych w przedłożonym wraz z ofertą oświadczeniu wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust.1 pkt 1 ustawy Pzp
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dot. części I, II, III Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym. Ocena spełniania warunku, nastąpi wg formuły spełnia-nie spełnia na podstawie informacji zawartych w przedłożonym wraz z ofertą oświadczeniu wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust.1 pkt 1 ustawy Pzp.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dot. części I, II, III Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełniania warunku, nastąpi wg formuły spełnia-nie spełnia na podstawie informacji zawartych w przedłożonym wraz z ofertą oświadczeniu wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust.1 pkt 1 ustawy Pzp.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dot. części I, II, III Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Ocena spełniania warunku, nastąpi wg formuły spełnia-nie spełnia na podstawie informacji zawartych w przedłożonym wraz z ofertą oświadczeniu wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust.1 pkt 1 ustawy Pzp.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cis.koniecpol.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ciskoniecpol.efs@gmail.com.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.07.2013 godzina 09:00, miejsce: Centrum Integracji Społecznej w Koniecpolu ul. Tarchalskiego 2 42-230 Koniecpol pokój nr 1 (pierwsze piętro).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
INNE PRZETARGI KONIECPOL
więcej: przetargi KONIECPOL »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa fabrycznie nowej koparko-ładowarki
- Sukcesywny zakup i dostawa bloczków betonowych oraz płyt drogowych na teren Zakładu Zagospodarowania Odpadów "Czysta Błękitna Kraina" Sp. z o. o. w Czarnówku w 2024r.
- "Modernizacja infrastruktury gospodarki odpadami na terenie Związku Gmin Regionu Płockiego" współfinansowanego ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych-Edycja ósma
- Wymiana części stolarki okiennej w budynku Urzędu Statystycznego w Poznaniu.
- Dostawa materiałów ogólnobudowlanych na potrzeby Infrastruktury Komendy Portu Wojennego Gdynia z podziałem na części
- Dostawa fabrycznie nowej koparko-ładowarki
więcej: Nasiona kwiatów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.