eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mława › Wykonanie przebudowy mostu na rzece Mławce w miejscowości Szreńsk w ciągu drogi powiatowej Nr P4640W Bieżuń - Szreńsk - Mława od km 6+246,30 do km 6+882,00 wraz z dojazdami.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-05-11

Mława: Wykonanie przebudowy mostu na rzece Mławce w miejscowości Szreńsk w ciągu drogi powiatowej Nr P4640W Bieżuń - Szreńsk - Mława od km 6+246,30 do km 6+882,00 wraz z dojazdami.
Numer ogłoszenia: 141142 - 2009; data zamieszczenia: 11.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Mławie , ul. Stefana Roweckiego "Grota" 10, 06-500 Mława, woj. mazowieckie, tel. 023 6543468, faks 023 6543020.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatmlawski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie przebudowy mostu na rzece Mławce w miejscowości Szreńsk w ciągu drogi powiatowej Nr P4640W Bieżuń - Szreńsk - Mława od km 6+246,30 do km 6+882,00 wraz z dojazdami..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy zakres robót obejmuje: I. Roboty rozbiórkowe - frezowanie nawierzchni bitumicznej jezdni gr. 8cm - rozbiórka nawierzchni z asfaltu lanego gr. 2cm na chodnikach - zdjęcie starej izolacji - demontaż starego krawężnika z kątownika 50x50mm II. Roboty do wykonania - ułożenie ścieków skarpowych trapezowych - uzupełnienie ubytków betonu w stożkach nasypów - wykonanie nowej nawierzchni z asfaltobetonu w obrębie skrzydełek - wykonanie nowej nawierzchni z asfaltobetonu na płycie pomostu - wykonanie nowej nawierzchni z asfaltu twardolanego na chodnikach - montaż krawężnika z kątownika 50x50mm - oczyszczenie i zabezpieczenie antykorozyjne skorodowanych elementów poręczy - wykonanie nowej izolacji pomostu z pap termozgrzewalnych - zabezpieczenie skorodowanego zbrojenia i wykonanie reprofilacji zaprawami niskoskurczowymi PCC powierzchni płyty pomostu, dźwigarów głównych i poprzecznic - zabezpieczenie antykorozyjne powierzchni betonu powłoką malarską - oczyszczenie, pomalowanie i przesmarowanie łożysk - wykonanie dylatacji bitumicznych 50x30x10 w obrębie jezdni zaś w obrębie chodników wkładka neoprenowa i masa zalewowa - montaż wpustów żeliwnych i rur spustowych celem odwodnienia płyty pomostu - wzmocnienie dźwigarów głównych w strefie podporowej taśmami węglowymi - zabezpieczenie skorodowanego zbrojenia i wykonanie reprofilacji zaprawami niskoskurczowymi PCC powierzchni przyczółków - regulacja koryta rzeki kiszkami faszynowymi - wykonanie narzutu kamiennego wzdłuż przyczółków.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.22.11.11 - Roboty budowlane w zakresie mostów drogowych 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1) Wadium w wysokości 40.000,00zł. powinno być wniesione w terminie do dnia 04 czerwca 2009 r. godz.11 00 . 2) Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu powinno zostać przelane lub wpłacone na rachunek zamawiającego w BANKU SPÓŁDZIELCZYM W CIECHANOWIE Oddział w Mławie Nr 05 8213 0008 2003 0402 4824 0003 i powinny znajdować się na w/w koncie nie później niż do 04 czerwca 2009r. do godz. 11.00. 3) Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Jeżeli wadium zostało wniesione w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającym z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1)Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy - Prawo Zamówień Publicznych 2)Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo Zamówień Publicznych 3) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 4) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - mają do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowane osoby w celu obsadzenia podanych niżej stanowisk: Kierownik budowy - 5 lat na stanowisku kierownika budowy (doświadczenie w zakresie dróg - posiadanie uprawnień budowlanych) - posiadają co najmniej niżej wymieniony sprzęt : koparka o poj. łyżki 0,15 m3 - 0,30 m3, skrapiarka mechaniczna do bitumu, układarka mieszanki mineralno - asfaltowej z automatycznym sterowaniem i podgrzewaną deską, walec ogumiony samojezdny, walec statyczny samojezdny, szczotka mechaniczna do czyszczenia nawierzchni, wiertarka wolnoobrotowa do przygotowania zapraw PCC, piaskarki do czyszczenia konstrukcji stalowych i żelbetowych, sprężarki lub myjki do czyszczenia powierzchni konstrukcji betonowych, samochody samowyładowcze 7 - 10 t 5) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - w szczególności Wykonawca musi wykazać, że posiada zdolność kredytową lub środki finansowe w wysokości co najmniej 40 % ceny ofertowej (łącznej ceny brutto wskazanej w ofercie Wykonawcy), podanej przez Wykonawcę w formularzu ofertowym złożonym w niniejszym postępowaniu o udzielenie Zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego Zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców oceniana będzie ich łączna sytuacja. - posiada ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 6) zrealizowanie w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia co najmniej dwóch zamówień o zbliżonym charakterze i złożoności, co zamówienie podstawowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie co najmniej jednej roboty budowlanej, odpowiadającej swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie, 7) udzielą gwarancji na okres 5 lat, Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana według formuły >spełnia - nie spełnia< Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zawartość i wymogi odnośnie składanej oferty. 1) oferta musi zawierać wypełniony formularz OFERTA, DOWÓD WNIESIENIA WADIUM oraz następujące załączniki: załącznik nr 1 - pisemne oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 załącznik nr 2 - pisemne oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo Zamówień Publicznych załącznik nr 3 - wykaz zrealizowanych w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia co najmniej dwóch zamówień o zbliżonym charakterze i złożoności, co zamówienie podstawowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie co najmniej jednej roboty budowlanej, odpowiadającej swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie. W przypadku powierzenia części zamówienia podwykonawcy należy również załączyć powyższe dane o podwykonawcy, załącznik nr 4 - opinie Zamawiających, na rzecz których w/w zamówienia były realizowane załącznik nr 5 - wykaz pracowników przewidzianych do wykonania zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, załącznik nr 6 - dokumenty potwierdzające przygotowanie zawodowe kierownika budowy, tj. uprawnienia budowlane z zakresu remontu dróg i zaświadczenie o przynależności do IIB załącznik nr 7 - wykaz sprzętu, jakim dysponuje Oferent do wykonania zamówienia załącznik nr 8 - wypełniony kosztorys ofertowy (część III SIWZ) załącznik nr 9 - aktualny wypis / odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem oraz zwierającym nazwisko osoby uprawnionej do reprezentowania firmy z datą wystawienia nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert załącznik nr 10 - zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego o braku zaległości podatkowych z datą wystawienia nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert załącznik nr 11 - zaświadczenie z ZUS lub KRUS o braku zaległości w uiszczaniu składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne z datą wystawienia nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert załącznik nr 12 - aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. l pkt 4 - 8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, w formie oryginału albo kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. załącznik nr 13 - aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert , w formie oryginału albo kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, załącznik nr 14 - wykaz wszystkich podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, a także zakresu powierzonych im części zamówienia - (wykaz podwykonawców) wraz z oświadczeniami o gotowości do współpracy przy realizacji zamówienia, załącznik nr 15 - sprawozdanie finansowe albo jego części, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, załącznik nr 16 - informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert, w formie oryginału albo kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, załącznik nr 17 - polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w formie oryginału albo kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatmlawski.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg w Mławie ul. Stefana Roweckiego Grota 10 06 - 500 Mława.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.06.2009 godzina 11:00, miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg w Mławie ul. Stefana Roweckiego Grota 10 06 - 500 Mława SEKRETARIAT.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.