To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-06-02
Kraków: Sukcesywna dostawa artykułów biurowych na potrzeby Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej w Krakowie.
Numer ogłoszenia: 141132 - 2011; data zamieszczenia: 02.06.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 134057 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej, ul. Piastowska 32, 30-070 Kraków, woj. małopolskie, tel. 0-12 422 06 36, faks 0-12 422 06 36 w. 44.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa artykułów biurowych na potrzeby Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej w Krakowie..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów biurowych na potrzeby Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej w Krakowie. Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 części. Część I zamówienia obejmuje sukcesywną dostawę artykułów biurowych, których wykaz zawierający rodzaj i ilość, stanowi załącznik nr 1 do wzoru umowy (Formularz cenowy do części I zamówienia). Część II zamówienia obejmuje sukcesywną dostawę artykułów biurowych, których wykaz zawierający rodzaj i ilość, stanowi załącznik nr 2 do wzoru umowy (Formularz cenowy do części II zamówienia). Część III zamówienia obejmuje sukcesywną dostawę artykułów biurowych, których wykaz zawierający rodzaj i ilość, stanowi załącznik nr 3 do wzoru umowy (Formularz cenowy do części III zamówienia). Część IV zamówienia obejmuje sukcesywną dostawę artykułów biurowych, których wykaz zawierający rodzaj i ilość, stanowi załącznik nr 4 do wzoru umowy (Formularz cenowy do części IV zamówienia). Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od dostawy bądź części dostawy w każdej pozycji asortymentowej, zgodnie z zapisami wzoru umowy, stanowiącej Część II SIWZ. Wymagania w zakresie sukcesywnej dostawy artykułów biurowych (dotyczy części od I do IV zamówienia). Zamawiający wymaga, aby: -dostarczany towar był zgodny z opisem i wymaganiami każdej pozycji przedmiotu zamówienia (zgodnie z załącznikami nr od 1 do 4 do wzoru umowy); -wszystkie oferowane artykuły były nowe, pakowane oryginalnie przez producenta danego towaru w opakowania jednostkowe lub zbiorcze; -Wykonawca zapewnił wymianę wadliwego towaru na towar nowy, wolny od wad, bez względu na wysokość związanych z tym kosztów, w terminie dwóch dni roboczych, licząc od dnia zgłoszenia takiej konieczności przez Zamawiającego; -termin każdorazowej dostawy nie był dłuższy niż 3 dni robocze, licząc od dnia złożenia zamówienia częściowego, sporządzonego przez Zamawiającego i przekazanego Wykonawcy faksem lub mailowo (w razie konieczności Zamawiający zastrzega sobie prawo do zgłaszania zamówienia częściowego telefonicznie w terminie krótszym niż wskazany powyżej); -Wykonawca zapewnił na własny koszt transport każdorazowej dostawy wraz z wniesieniem do pomieszczenia przeznaczonego na składowanie towaru w budynkach Zamawiającego (zlokalizowanych pod adresami: Kraków - ul. Piastowska 32, ul. Lea 112, ul. Kunickiego 5; Oświęcim - ul. Śniadeckiego 21/28, Nowy Sącz - ul. Jagiellońska 52, Tarnów - al. Solidarności 5-9); -Wykonawca dostarczał towar partiami; Dostawy będą nieregularne i bez wcześniej ustalonego harmonogramu dostaw, w ilościach nierównomiernych dla poszczególnych okresów, z zastrzeżeniem iż do placówek w Oświęcimiu, Nowym Sączu i Tarnowie nie częściej niż raz na dwa miesiące, -dostawy i zamówienia odbywały sie w godzinach pracy Zamawiającego, tj. od poniedziałku do piątku od godz. 08:00 do16:00, -Wykonawca udzielił 12 miesięcznej gwarancji jakości na dostarczone przez siebie materiały, w tym również obejmującej wady fizyczne ujawnione w trakcie eksploatacji. Wykonawca przejmuje na siebie pełną odpowiedzialność za niewłaściwą jakość artykułów wynikającą z winy producenta..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Akademia Rozwoju Ekonomii Społecznej - Etap I realizowany w ramach POKL Priorytet VII, Działanie 7.2, Poddziałanie 7.2.2.;Szkolenie i doskonalenie zawodowe kadr pomocy społecznej realizowany w ramach POKL Priorytet VII , Działanie 7.1, Poddziałanie 7.1.3.; Małopolskie Obserwatorium Polityki Społecznej - Etap realizowany w ramach POKL, Priorytetu VII, Działania 7.2., Poddziałania 7.2.1.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Część I zamówienia
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.05.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA ABC JACEK KOFIN, ANDRZEJ KULIŃSKI, ZOFIA KULIŃSKA SPÓŁKA JAWNA
- Firma ABC Jacek Kofin, Andrzej Kuliński, Spółka Jawna,, ul. Zabłocie 20, 30-701 Kraków, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4362,60 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4935,98
Oferta z najniższą ceną: 4935,98 / Oferta z najwyższą ceną: 5669,36
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Część II zamówienia
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.05.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA ABC JACEK KOFIN, ANDRZEJ KULIŃSKI, ZOFIA KULIŃSKA SPÓŁKA JAWNA
- Firma ABC Jacek Kofin, Andrzej Kuliński, Spółka Jawna., ul. Zabłocie 20, 30-701 Kraków, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2884,15 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2876,62
Oferta z najniższą ceną: 2876,62 / Oferta z najwyższą ceną: 3447,49
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Część III zamówienia
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.05.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Partner w Biurze Sp. z o.o., ul. Golikówka 7, 30-723 Kraków, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1316,82 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1880,78
Oferta z najniższą ceną: 1880,78 / Oferta z najwyższą ceną: 2501,34
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Część IV zamówienia
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.05.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA ABC JACEK KOFIN, ANDRZEJ KULIŃSKI, ZOFIA KULIŃSKA SPÓŁKA JAWNA
- Firma ABC Jacek Kofin, Andrzej Kuliński, Spółka Jawna,, ul. Zabłocie 20, 30-701 Kraków, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8537,38 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 8750,77
Oferta z najniższą ceną: 8750,77 / Oferta z najwyższą ceną: 9815,60
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Zakup wraz z dostawą fabrycznie nowego drutu do prasy belującej w ilości 150 ton
- Zakup, dostawa i montaż mebli biurowych dla Wydziału Inżynierii Materiałowej i Fizyki Politechniki Krakowskiej
- Sukcesywna dostawa materiałów do wypełnień i akcesoriów stomatologicznych odpowiednio od jednej do dwóch części zamówienia
- Dostawa wraz z montażem i uruchomieniem układów klimatyzacyjnych w obiektach Instytutu Nafty i Gazu - Państwowego Instytutu Badawczego w Krakowie oraz w Oddziale Krosno - 2 zadania
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy 1 (jednego) telewizora QLED dla Instytutu Glottodydaktyki Polonistycznej UJ.
- Przepr.przegl.akredyt.przez wizyt.akredyt.POZ/wizytatorkę akredyt.POZ oraz wizytat.koord.POZ/wizyt.koordynatorkę POZ w podm.leczn.posiad.w swej strukt.zakł.lecz.udz.św.z zakr.podst.op.zdrow.(jedn.POZ)
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa artykułów biurowych
- Zakup papieru ksero na wszystkie obiekty Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego im. WAM - CSW w Łodzi
- Dostawa artykułów biurowych
- Sukcesywne dostawy materiałów biurowych i druków akcydensowych na potrzeby Urzędu Miejskiego w Aleksandrowie Łódzkim
- Zakup i dostawa materiałów biurowych na potrzeby Departamentu Rolnictwa i Rozwoju Obszarów Wiejskich Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego w Lublinie.
- Dostawa artykułów biurowych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.