eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zagnańsk › Dostawa sortów mundurowych leśnika oraz odzieży BHP i środków ochrony osobistej na lata 2012-2013

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-05-02

Zagnańsk: Dostawa sortów mundurowych leśnika oraz odzieży BHP i środków ochrony osobistej na lata 2012-2013
Numer ogłoszenia: 141124 - 2012; data zamieszczenia: 02.05.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 102826 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Zagnańsk, ul. Przemysłowa 10A, 26-050 Zagnańsk, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3001044-46, faks 041 3001044-46.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa Jednostka Organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sortów mundurowych leśnika oraz odzieży BHP i środków ochrony osobistej na lata 2012-2013.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa sortów mundurowych leśnika, odzieży BHP i środków ochrony osobistej według poniższego zestawienia: MUNDUR WYJŚCIOWY: -MARYNARKA MĘSKA 12 szt. - SPODNIE 23 szt. - MARYNARKA DAMSKA 2 szt. - SPÓDNICA 3 szt. - KURTKA ZIMOWA DO MUNDURU WYJŚCIOWEGO 16 szt. - PŁASZCZ WIOSENNO - JESIENNY MĘSKI 1 szt. - PŁASZCZ WIOSENNO - JESIENNY DAMSKI 1 szt. MUNDUR CODZIENNY: - KURTKA WIERZCHNIA DO MUNDURU CODZIENNEGO 15 szt. - KAMIZELKA 13 szt. - SWETER 35 szt. - BLUZA Z POLARU 33 szt. - PELERYNA 2 szt. MUNDUR TERENOWY: - BLUZA Z WZOREM PANTERKI 13 szt. - SPODNIE TERENOWE LETNIE - WZÓR PANTERKI 41 szt. - KURTKA ZIMOWA DO MUNDURU TERENOWEGO - WZÓR PANTERKI 13 szt. - SPODNIE ZIMOWE DO MUNDURU TERENOWEGO - WZÓR PANTERKI 21 szt. POZOSTAŁE: - KAPELUSZ MĘSKI 2 szt. - CZAPKA DO MUNDURU WYJŚCIOWEGO I CODZIENNEGO 2 szt. - CZAPKA ZIMOWA WZÓR PANTERKI 4 szt. - CZAPKA LETNIA DO MUNDURU TERENOWEGO 13 szt. - CZAPKA ZIMOWA CODZIENNA 4 szt. - KOSZULA DŁUGI RĘKAW OLIWKOWA 40 szt. - KOSZULA KRÓTKI RĘKAW OLIWKOWA 38 szt. - KOSZULA DŁUGI RĘKAW BIAŁA 26 szt. - KOSZULA KRÓTKI RĘKAW BIAŁA 17 szt. - KRAWAT 21 szt. - SZALIK 9 szt. - RĘKAWICE 22 pary - SKARPETY LETNIE 90 par - SKARPETY ZIMOWE 84 pary - PÓŁBUTY WYJŚCIOWE 21 par - PÓŁBUTY CODZIENNE 23 pary - TRZEWIKI TERENOWE Z WKŁADKĄ SYMPATEX 25 par TRZEWIKI TERENOWE Z GORETEXEM: - niskie 7 par - średnie 25 par - wysokie 12 par - OZNAKI SŁUŻBOWE - DYSTYNKCJE 5 szt. - OZNAKI IDENTYFIKACYJNE 1 szt. - GODŁO 1 szt. BHP - Buty gumowe 55 par - Buty gumo-filce 60 par - rękawice ochronne 68 par - Hełm ochronny 36 szt. - Płaszcz p.deszcz 27 szt. - Fartuch ochronny 17 szt. - Okulary przeciwsłoneczne 6 szt. - Kominiarka 28 szt. - Ubranie całoroczne 4 kompl. - Ubranie letnie 4 kompl. - Ubranie ciepłochronne 2 kompl. - Czapka letnia 4 szt. - Czapka ocieplana 2 szt. - Trzewiki przemysłowe 4 para - Koszula flanelowa 4 szt. - Kalesony bawełniane 4 szt..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.10.00.00 - Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki 18.20.00.00 - Odzież wierzchnia 18.30.00.00 - Części garderoby 18.40.00.00 - Odzież specjalna i dodatki 18.80.00.00 - Obuwie 33.73.30.00 - Okulary przeciwsłoneczne 39.56.11.32 - Odznaki z tworzyw włókienniczych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.04.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Obsługi Leśnictwa H. Skrodzka - Bałata, P.Bałata spółka Jawna, ul Mieszka I 4, 39-400 Tarnobrzeg, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 106170,71 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 129143,36

  • Oferta z najniższą ceną: 129143,36 / Oferta z najwyższą ceną: 129143,36

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.