eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zabrze › całodobowa ochrona mienia

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-02-22

POZYCJA 14110

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Zabrze: całodobowa ochrona mienia: 1. siedziby Muzeum Górnictwa Węglowego w Zabrzu, ul. 3 Maja 19 - posterunek 24 godz./dobę ochrona z licencją; 2. Skansenu Górniczego "Królowa Luiza": a) obiekty przy ul. Wolności 408 i 410, 41-800 Zabrze - posterunek 24 godz./dobę - ochrona bez licencji, b) obiekty przy ul. Sienkiewicza 43, 41-800 Zabrze - posterunek 24 godz./dobę - ochrona bez licencji Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Muzeum Górnictwa Węglowego, do kontaktów: Kozieł Krystyna, ul. 3 Maja 19, 41-800 Zabrze, woj. śląskie, tel. 032 2716591 w. 25, fax 032 2718831, e-mail: mgw@muzeumgornictwa.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.muzeumgornictwa.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Muzeum Górnictwa Węglowego, Kozieł Katarzyna, ul. 3 Maja 19, 41-800 Zabrze, woj. śląskie, tel. 032 2716591 w. 25, fax 032 2718831 w. 43, e-mail: administracja@muzeumgornictwa.pl. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: Muzeum Górnictwa Węglowego - sekretariat, Tomaka Beata, ul. 3 Maja 19, 41-800 Zabrze, woj. śląskie, tel. 032 2718831 w. 42, fax 032 2718831 w. 43, e-mail: mgw@muzeumgornictwa.pl. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Instytucja Kultury; Instytucja Kultury. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: całodobowa ochrona mienia: 1. siedziby Muzeum Górnictwa Węglowego w Zabrzu, ul. 3 Maja 19 - posterunek 24 godz./dobę ochrona z licencją; 2. Skansenu Górniczego "Królowa Luiza": a) obiekty przy ul. Wolności 408 i 410, 41-800 Zabrze - posterunek 24 godz./dobę - ochrona bez licencji, b) obiekty przy ul. Sienkiewicza 43, 41-800 Zabrze - posterunek 24 godz./dobę - ochrona bez licencji. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 74. Główne miejsce świadczenia usług: Zabrze. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Całodobowa ochrona mienia : 3. siedziby Muzeum Górnictwa Węglowego w Zabrzu, ul. 3 Maja 19 - posterunek 24 godz./dobę ochrona z licencją 4. Skansenu Górniczego "Królowa Luiza": a) obiekty przy ul. Wolności 408 i 410, 41-800 Zabrze - posterunek 24 godz./dobę - ochrona bez licencji, b) obiekty przy ul. Sienkiewicza 43, 41-800 Zabrze - posterunek 24 godz./dobę - ochrona bez licencji. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Status prawny - wymagane dokumenty W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, zamawiający żąda w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę następujących dokumentów: 1. aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert 2. koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym 3. dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia 4. aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert 5. aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o niezaleganiu z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 6. oświadczenia o spełnianiu przez wykonawcę warunków określonych w art. 22 ustawy i niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. II. Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej, zamawiający żąda złożenia polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 500 000 PLN. III. Zdolność techniczna - wymagane dokumenty W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda złożenia wykazu wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług, a jeżeli okres działalności jest krótszy - należy wykazać wykonane usługi z tego okresu z załączeniem dokumentów potwierdzających, że zostały one wykonane należycie. Zamawiający nie dopuszcza wykonania zlecenia przez podwykonawców, a w szczególności na podstawie umowy zlecenia lub umowy o świadczenie usług. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.61.00.00 - Usługi ochroniarskie Kod CPV wg słownika 2008: 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Powyżej 60 000 euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 36

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium na podstawie art. 5.1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. Nr 19 poz. 177. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Na podstawie Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z 7 kwietnia 2004 r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz.U. Nr 71 poz. 645), zamawiający żąda złożenia dokumentów: I Status prawny - wymagane dokumenty W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, zamawiający żąda w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę następujących dokumentów: 1. aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert 2. koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym 3. dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia 4. aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert 5. aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o niezaleganiu z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 6. oświadczenia o spełnianiu przez wykonawcę warunków określonych w art. 22 ustawy i niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. II Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej, zamawiający żąda złożenia polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 500 000 PLN. III Zdolność techniczna - wymagane dokumenty W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda złożenia wykazu wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług, a jeżeli okres działalności jest krótszy - należy wykazać wykonane usługi z tego okresu z załączeniem dokumentów potwierdzających, że zostały one wykonane należycie. Zamawiający nie dopuszcza wykonania zlecenia przez podwykonawców, a w szczególności na podstawie umowy zlecenia lub umowy o świadczenie usług. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.muzeumgornictwa.pl/. Opłata: Warunki i sposób płatności: bezpłatnie. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.03.2007 godzina 11:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 28.03.2007, godzina 11:30, Muzeum Górnictwa Węglowego, Zabrze, ul. 3 Maja 19.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 15.02.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.