eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Remont w sali gimnastycznej i sali lekcyjnej nr 1 oraz wymiana 2 szt. drzwi aluminiowych w Gimnazjum nr 133 przy ul. Warszawskiej 63 w Dzielnicy Ursus m. st. Warszawy.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-05-11

Warszawa: Remont w sali gimnastycznej i sali lekcyjnej nr 1 oraz wymiana 2 szt. drzwi aluminiowych w Gimnazjum nr 133 przy ul. Warszawskiej 63 w Dzielnicy Ursus m. st. Warszawy.
Numer ogłoszenia: 141102 - 2009; data zamieszczenia: 11.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dzielnica Ursus m.st. Warszawy , Plac Czerwca 1976 roku 1, 02-495 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 4786000, faks 0-22 4786011.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ursus.warszawa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont w sali gimnastycznej i sali lekcyjnej nr 1 oraz wymiana 2 szt. drzwi aluminiowych w Gimnazjum nr 133 przy ul. Warszawskiej 63 w Dzielnicy Ursus m. st. Warszawy..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont w sali gimnastycznej i sali lekcyjnej nr 1 oraz wymiana 2 szt. drzwi aluminiowych w Gimnazjum nr 133 przy ul. Warszawskiej 63 w Dzielnicy Ursus m. st. Warszawy..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45.43.21.00 - Kładzenie i wykładanie podłóg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 50.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: ) Wykonawca musi spełniać warunki określone w art. 22 ust. 1 oraz nie podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 Ustawa o zmianie ustawy - Prawo zamówień publicznych Dz. U. z 23 września 2008 r. Nr 171, poz. 1058) poprzez złożenie oświadczenia oraz dokumentów wymaganych w niniejszej S.I.W.Z. 2) Wykonawca musi być dopuszczony do występowania w obrocie prawnym 3) Wykonawca musi posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, w szczególności: a) musi wykazać, że wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na remoncie pomieszczeń o powierzchni nie mniejszej niż 300 m2 z wymianą instalacji elektrycznej o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł brutto; b) musi dysponować lub wykazać, że będzie dysponował osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności budowlanej, należącą do właściwego samorządu zawodowego, której to osobie zamierza powierzyć funkcję kierownika robót lub równoważne im ważne uprawnienia wydane według wcześniejszych przepisów; c) musi dysponować lub wykazać, że będzie dysponował osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych do kierowania robotami elektrycznymi, należącą do właściwego samorządu zawodowego, której to osobie zamierza powierzyć funkcję kierownika robót lub równoważne im ważne uprawnienia wydane według wcześniejszych przepisów; d) musi dysponować lub wykazać, że będzie dysponował osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej, w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, należącą do właściwego samorządu zawodowego, której to osobie zamierza powierzyć funkcję kierownika robót lub równoważne im ważne uprawnienia wydane według wcześniejszych przepisów; 4) W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunek może być spełniony łącznie. Oceniane będzie łączne doświadczenie wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu; Każdy Wykonawca musi spełniać warunki określone w ppkt. 1-4. Warunki udziału w postępowaniu zostaną ocenione na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie dokumentów i oświadczeń opisanych w części II SIWZ i stanowiące załączniki do formularza oferty. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Każdy wykonawca musi spełnić warunki określone jak wyżej. Warunki udziału w postępowaniu zostaną ocenione na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie n/w oświadczeń i dokumentów..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz dokumentów i oświadczeń jakie ma załączyć wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz dokumentów wymaganych przez zamawiającego: 1. Druk oferta (sporządzony według wzoru druku załączonego do S.I.W.Z - załącznik nr 1 do S.I.W.Z ) 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy od daty składania ofert. 3. Oświadczenie, że wykonawca spełnia wymogi określone w art. 22 ust. 1 oraz, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp (sporządzony według wzoru druku załączonego do S.I.W.Z - załącznik nr 2). 4. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (sporządzony według wzoru druku załączonego do S.I.W.Z - załącznik nr 3). 5. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz załączeniem dokumentów potwierdzające, że osoba wskazana na kierownika robót branżowych posiada wymagane uprawnienia oraz aktualne zaświadczenie o przynależności tej osoby do właściwego samorządu zawodowego lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował (sporządzony według wzoru druku załączonego do S.I.W.Z - załącznik nr 4). 6. Załączony kosztorys ofertowy (sporządzony wg. przedmiaru robót stanowiących zał. Nr 6 i 8 do S.I.W.Z.) Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy, zakres zmian w paragrafie 12 wzoru umowy..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ursus.warszawa.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydziale Zamówień Publicznych dla Dzielnicy Ursus, Plac Czerwca 1976r. w Warszawie..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.06.2009 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać na parterze w pokoju nr 14 Przyjmowanie Korespondencji, Skarg w Urzędzie m. st. Warszawy w Dzielnicy Ursus przy Placu Czerwca 1976r. Nr 1 w Warszawie..

IV.3.5) Termin związania ofertą: do 01.07.2009.

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.