eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rawicz › Wykonanie materiałów reklamowych i promocyjnych w ramach realizacji Projektu Promocyjnego pn. Kampania promocyjna Plant Jana Pawła II i układu urbanistycznego starego miasta w Rawiczu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-05-18

Rawicz: Wykonanie materiałów reklamowych i promocyjnych w ramach realizacji Projektu Promocyjnego pn. Kampania promocyjna Plant Jana Pawła II i układu urbanistycznego starego miasta w Rawiczu
Numer ogłoszenia: 141083 - 2011; data zamieszczenia: 18.05.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 126709 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Gminy Rawicz działający w imieniu Gminy Rawicz, ul. Piłsudskiego 21, 63-900 Rawicz, woj. wielkopolskie, tel. 065 5465400, faks 065 5464167.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie materiałów reklamowych i promocyjnych w ramach realizacji Projektu Promocyjnego pn. Kampania promocyjna Plant Jana Pawła II i układu urbanistycznego starego miasta w Rawiczu.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie materiałów reklamowych i promocyjnych w ramach realizacji projektu promocyjnego pt. Kampania promocyjna Plant Jana Pawła II oraz układu urbanistycznego starego miasta w Rawiczu i dostarczenie ich do siedziby Zamawiającego. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie następujących materiałów reklamowych : 1) Ulotki składane. 2) Zakładki do książek. 3) Brelok w kształcie misia - światełko odblaskowe. 4) Banner reklamowy. 5) Parasol automatyczny z drewnianą rączką. 6) Balon reklamowy. 7) Maskotka miś. 8) Czapeczka z daszkiem. 9) Kubek ceramiczny. 10) Smycz sublimacyjna. 11) Polar damski i męski. 12) Plakaty. 13) Notesy. 14) Koszulki uniwersalne. 15) Koszulki Polo męska i damska. 16) Pocztówki reklamowe. 17) Torba papierowa. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został za pomocą załącznika nr 6 stanowiącego integralną część SIWZ. Wobec tego oferowane materiały reklamowe i promocyjne muszą spełniać wszystkie wymagania określone w tym załączniku. 4. Mogące występować w opisie przedmiotu zamówienia nazwy własne producentów lub wyrobów zostały użyte wyłącznie w celu wskazania założonego standardu przyjętych rozwiązań. 5. Zamawiający przekaże wybranemu Wykonawcy gotowe projekty graficzne potrzebne do wykonania materiałów reklamowych i promocyjnych. Oferowane materiały do celów reklamowych lub promocyjnych muszą być trwałe i odporne na ścieranie wykonanych oznakowań, estetycznie i starannie wykonane. 6. Zamówienie będzie w części finansowane przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007 - 2013.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00 - Artykuły informacyjne i promocyjne 22.46.20.00 - Materiały reklamowe 79.80.00.00 - Usługi drukowania i powiązane .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie będzie w części finansowane przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007 - 2013.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.05.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Respo Spółka Cywilna Pan Michał Tomczewski, Pan Tomasz Jurga, Pan Piotr Mikołajczak, ul.Kołłątaja 22, 64-100 Kościan, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 42506,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 43640,40

  • Oferta z najniższą ceną: 43640,40 / Oferta z najwyższą ceną: 49010,95

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.