eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świecie › Na przeprowadzenie szkoleń wg części.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-05-02

Świecie: Na przeprowadzenie szkoleń wg części.
Numer ogłoszenia: 141032 - 2012; data zamieszczenia: 02.05.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 110780 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Świecki - Powiatowy Urząd Pracy w Świeciu, ul. Wojska Polskiego 195a, 86-100 Świecie, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 33 32 210, faks 52 33 32 253.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Na przeprowadzenie szkoleń wg części..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ I Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia dla 5 osób bezrobotnych. Program szkolenia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia dla 5 osób bezrobotnych w jednej grupie. Szkolenie ma być przeprowadzone tylko dla grupy uczestników szkolenia skierowanych przez Zamawiającego. Nazwa szkolenia: Montaż rusztowań. Zakres szkolenia: Program i ilość godzin szkolenia musi spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 20 września 2001 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych (Dz.U. Nr 118, Poz. 1263), ponadto musi być zatwierdzony przez Instytut Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego w Warszawie.Czas trwania i sposób organizacji szkolenia Liczba godzin szkolenia: 80 godzin zajęć edukacyjnych dla grupy 5 osobowej w tym: 48 godzin teoretycznych, 32 godziny praktycznych. W założeniach programowych przyjęto dla zajęć teoretycznych i praktycznych godzinę edukacyjną wynoszącą 45 minut. Szkolenie musi być prowadzone zgodnie z przedłożonym przez Wykonawcę Planem nauczania zawierającym: tematy zajęć edukacyjnych oraz treści szkolenia w zakresie poszczególnych zajęć edukacyjnych (Załącznik nr 1 do SIWZ punkt II podpunkt 5). Szkolenie ma być realizowane od poniedziałku do piątku w kolejno następujących po sobie dniach roboczych (bez sobót, niedziel i świąt), w przedziale czasowym między godziną 8.00 a 18.00. Liczba godzin szkolenia w ciągu jednego dnia nie może przekraczać 8 godzin edukacyjnych. Wskazane jest aby szkolenie obejmowało nie mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu, celem intensyfikacji i przeciwdziałaniu nieuzasadnionemu wydłużaniu szkolenia. Zamawiający zastrzega sobie prawo do skierowania kolejnego uczestnika z listy rezerwowej w miejsce osoby, która przerwała szkolenie w przypadku gdy pozostała ilość godzin szkolenia umożliwi ukończenie go i zdobycie uprawnień. Wyposażenie dydaktyczne (wykaz środków i materiałów dydaktycznych), które będą wykorzystane do przeprowadzenia szkolenia Każdy uczestnik szkolenia, musi otrzymać na własność materiały szkoleniowe (dydaktyczne i piśmiennicze) tj. skrypt obejmujący merytoryczne zagadnienia programu szkolenia i długopis (każdy uczestnik w pierwszym dniu szkolenia musi otrzymać powyższe materiały szkoleniowe oraz pisemnie potwierdzić ich odbiór). Wykonawca do realizacji zajęć teoretycznych szkolenia będzie dysponował wyposażeniem dydaktycznym, urządzeniami do wizualizacji prezentowanych zagadnień szkolenia minimum rzutnikiem multimedialnym, ekranem i tablicą flipchart (Załącznik nr 1 do SIWZ punkt II podpunkt 7a). Wykonawca do realizacji zajęć praktycznych szkolenia będzie dysponował sprzętem minimum 1 kompletem rusztowania rurowo-złączkowego oraz dowolnego rusztowania systemowego w ilości minimum 100 m2 każde, ze ścianą służącą do montażu rusztowań z możliwością ich kotwienia (Załącznik nr 1 do SIWZ punkt II podpunkt 7b). Wykonawca jest zobowiązany dostosować wyposażenie dydaktyczne i pomieszczenia do potrzeb szkolenia z uwzględnieniem bezpiecznych i higienicznych warunków realizacji szkolenia. Przewidziane sprawdziany i egzaminy: Po zakończonym szkoleniu Wykonawca musi dokonać zapłaty za pierwszy egzamin końcowy przed Komisją powołaną przez Instytut Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego w Warszawie i pisemnie poinformować Zamawiającego o wyznaczonym terminie ww. egzaminu. (Załącznik nr 1 do SIWZ punkt II podpunkt 8). (Koszt egzaminu państwowego należy ująć w Kosztach szkolenia). Kwalifikacje i doświadczenie kadry dydaktycznej dostosowane do zakresu szkolenia: Wykonawca będzie dysponował wykwalifikowaną kadrą dydaktyczną (wykładowcy(-ów) i/lub instruktora(-ów). Każda z osób kadry dydaktycznej będzie posiadać doświadczenie w prowadzeniu co najmniej 1 szkolenia grupowego pięcioosobowego o tej samej tematyce co przedmiot zamówienia w latach 2010-2011 (Załącznik nr 1 do SIWZ punkt III). Posiadanie wiedzy i doświadczenia przez Wykonawcę: Wykonawca będzie posiadać doświadczenie w realizacji minimum jednego szkolenia grupowego minimum 5 osobowego o tej samej tematyce w latach 2010 - 2011 roku (Załącznik nr 1 do SIWZ punkt IV). Wykonawca będzie dysponować na czas realizacji szkolenia pozwoleniami Instytutu Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego w Warszawie na przeprowadzanie szkoleń w zakresie operatorów maszyn do robót ziemnych, budowlanych i drogowych. Dokumenty potwierdzające ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji (Załącznik nr 1 do SIWZ punkt V). Koniecznym jest, aby uczestnicy szkolenia otrzymali zaświadczenia zgodne z zaświadczenia zgodne z § 75 ust 2 pkt 5 lit. e Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 września 2010 r. w sprawie standardów i warunków prowadzenia usług rynku pracy (Dz.U.10.177.1193 z późn. zm.). Każdy uczestnik szkolenia, który zda egzamin końcowy musi otrzymać książkę operatora wydaną przez Instytut Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalanego oraz świadectwo zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 20 września 2001 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych (Dz. U. Nr 118, Poz. 1263). Dla osób, które posiadają już książkę operatora należy dokonać w niej wpisu nadającego odpowiednie uprawnienia. Wykonawca jest zobowiązany po zakończeniu egzaminu państwowego i otrzymaniu uprawnień dostarczyć Zamawiającemu oryginał książki operatora oraz pisemną informację o uczestnikach, którzy nie stawili się na egzaminie lub go nie zdali. Miejsce szkolenia (Załącznik nr 1 do SIWZ punkt VI). Preferowane Świecie. Wykonawca zapewni miejsce do odbywania zajęć praktycznych adekwatne do programu szkolenia i ilości osób na szkoleniu. Koszty szkolenia (Załącznik nr 1 do SIWZ punkt VIII). Wykonawca zapewni uczestnikom szkolenia zakwaterowanie oraz całodobowe wyżywienie (śniadanie, obiad, kolacja) w przypadku: gdy łączny czas przejazdu z miejsca zamieszkania do miejsca odbywania szkolenia i powrotu wyniesie ponad 3 godziny lub organizacji szkolenia poza miejscowością Świecie przy jednoczesnym braku połączeń środkami komunikacji publicznej w godzinach umożliwiających odbycie szkolenia. Obiady mają składać się z minimum dania głównego podczas którego należy zapewnić również wodę i/lub sok. O ilości osób, które będą korzystały z zakwaterowania i wyżywienia Zamawiający poinformuje Wykonawcę najpóźniej w dniu podpisania umowy lub na 5 dni przed rozpoczęciem szkolenia. Podczas przerw kawowych Wykonawca musi podać kawę i-lub herbatę i-lub wodę. W przypadku gdy zajęcia praktyczne i-lub teoretyczne odbywać się będą w innej miejscowości niż zakwaterowanie Wykonawca musi zapewnić uczestnikom szkolenia przejazdy z miejsca zakwaterowania do miejsca odbywania szkolenia i z powrotem busem lub samochodem. W przypadku gdy zajęcia praktyczne i teoretyczne odbywać się będą w innych miejscowościach Wykonawca musi również zapewnić przejazdy pomiędzy tymi miejscami. (Koszty zakwaterowania i-lub wyżywienia i-lub transportu należy podać w Kosztach szkolenia. Jest to koszt warunkowy). Wykonawca jest zobowiązany do ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków uczestników szkolenia, będących osobami bezrobotnymi od dnia podjęcia przez nich zatrudnienia, innej pracy zarobkowej lub podjęcia działalności gospodarczej w trakcie szkolenia (art. 41 ust. 3b ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy Dz. U.08.69.415 z późn. zm.). Wykonawca jest zobowiązany do ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków uczestników szkolenia, będących poszukującymi pracy, o których mowa w art. 43 ust. 1 ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy od dnia rozpoczęcia przez nich szkolenia. Wykonawca jest zobowiązany do ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków uczestników szkolenia, którym nie przysługuje prawo do stypendium, zgodnie z art. 41 ust. 7 i 8 ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy od dnia rozpoczęcia przez nich szkolenia. Zapłata należności za zorganizowanie szkolenia obejmuje koszty ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków uczestnika(-ów) szkolenia, powstałych w związku z odbywaniem szkolenia oraz w drodze do miejsca szkolenia i z powrotem, tylko w przypadku, gdy wydatek z tego tytułu został poniesiony na wniosek Zamawiającego i udokumentowany przez Wykonawcę. Informacja o konieczności ubezpieczenia uczestnika(-ów) szkolenia zostanie przekazana Wykonawcy przez Zamawiającego pisemnie. (Koszt ubezpieczenia ujęty w Kosztach szkolenia jest kosztem warunkowym). Koszty badań lekarskich uczestników szkolenia pokrywa Zamawiający. W ostatnim dniu szkolenia Wykonawca jest zobowiązany przeprowadzić badanie ankietowe uczestnikom szkolenia służące ocenie szkolenia (wzór ankiety anonimowej stanowi załącznik do umowy szkoleniowej i jest to druk Zamawiającego) (Załącznik 4a do SIWZ). CZĘŚĆ: II Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia dla 10 osób bezrobotnych. Program szkolenia Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia dla 10 osób bezrobotnych w jednej grupie. Szkolenie ma być przeprowadzone tylko dla grupy uczestników szkolenia skierowanych przez Zamawiającego. Nazwa szkolenia: Tynkarz - malarz. (Szkolenie składa się z modułów pn.: tynkarz, malarz oraz modułu pn.: obsługa agregatu tynkarskiego). Zakres szkolenia: Program modułu szkolenia pn.: tynkarz musi obejmować następujące zagadnienia: dokumentacja techniczna związana z pracami tynkarskimi (2 godziny edukacyjne - 1 godzina teorii, 1 godzina praktyki), materiały wykorzystywane podczas wykonywania prac tynkarskich (7 godzin edukacyjnych - 1 godzina teorii, 6 godzin praktyki), przygotowanie podłoża pod tynkowanie (9 godzin edukacyjnych - 1 godzina teorii, 8 godzin praktyki), przygotowanie tynków oraz materiałów pomocniczych do prac tynkarskich (7 godzin edukacyjnych - 1 godzina teorii, 6 godzin praktyki), podstawowe metody i techniki tynkarskie - tynkowanie powierzchni ścian tynkami: gipsowymi, wapiennymi, dekoracyjnymi (32 godzin edukacyjnych - 4 godziny teorii, 28 godzin praktyki), wykonywanie tynkarskich robót naprawczych i renowacyjnych (6 godzin edukacyjnych - 1 godzina teorii, 5 godzin praktyki), dobieranie i obsługa ręcznych urządzeń oraz narzędzi wykorzystywanych podczas wykonywania prac tynkarskich (3 godziny edukacyjne - 1 godzina teorii, 2 godziny praktyki),?egzamin wewnętrzny (1 godzina edukacyjna -1 godzina praktyki). Program modułu szkolenia pn.: malarz musi obejmować następujące zagadnienia: dokumentacja techniczna związana z pracami malarskimi (2 godziny edukacyjne - 1 godzina teorii, 1 godzina praktyki), materiały wykorzystywane podczas wykonywania prac malarskich (7 godzin edukacyjnych - 1 godzina teorii, 6 godzin praktyki), przygotowanie podłoża pod malowanie (9 godzin edukacyjnych - 1 godzina teorii, 8 godzin praktyki), przygotowanie farb oraz materiałów pomocniczych do prac malarskich (7 godzin edukacyjnych - 1 godzina teorii, 6 godzin praktyki), podstawowe metody i techniki malarskie - malowanie powierzchni ścian farbami: klejowymi, olejnymi, emulsyjnymi, akrylowymi (35 godziny edukacyjne - 4 godziny teorii, 31 godzin praktyki), wykonywanie malarskich robót naprawczych i renowacyjnych (6 godzin edukacyjnych - 1 godzina teorii, 5 godzin praktyki), dobieranie i obsługa ręcznych urządzeń oraz narzędzi wykorzystywanych podczas wykonywania prac malarskich (3 godziny edukacyjne - 1 godzina teorii, 2 godziny praktyki), egzamin wewnętrzny (1 godzina edukacyjna -1 godzina praktyki). Program i ilość godzin modułu szkolenia pn.: obsługa agregatu tynkarskiego musi spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 20 września 2001 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych (Dz. U. Nr 118, Poz. 1263), ponadto musi być zatwierdzony przez Instytut Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego w Warszawie. Czas trwania i sposób organizacji szkolenia Liczba godzin szkolenia: 200 godzin zajęć edukacyjnych, w tym: moduł: tynkarz - 67 godzin zajęć, w tym: 10 godzin teoretycznych, 56 godzin praktycznych, 1 godzina egzamin wewnętrzny praktyczny, moduł: malarz - 70 godzin zajęć, w tym: 10 godzin teoretycznych, 59 godzin praktycznych, 1 godzina egzamin wewnętrzny praktyczny, moduł: obsługa agregatu tynkarskiego - 63 godziny zajęć, w tym: 39 godzin teoretycznych, 24 godziny praktycznych. W założeniach programowych przyjęto dla zajęć teoretycznych i praktycznych godzinę edukacyjną wynoszącą 45 minut. Szkolenie musi być prowadzone zgodnie z przedłożonym przez Wykonawcę Planem nauczania zawierającym: tematy zajęć edukacyjnych oraz treści szkolenia w zakresie poszczególnych zajęć edukacyjnych (Załącznik nr 1 do SIWZ punkt II podpunkt 5). Szkolenie ma być realizowane od poniedziałku do piątku w kolejno następujących po sobie dniach roboczych (bez sobót, niedziel i świąt), w przedziale czasowym między godziną 8.00 a 18.00. Liczba godzin szkolenia w ciągu jednego dnia nie może przekraczać 8 godzin edukacyjnych. Wskazane jest aby szkolenie obejmowało nie mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu, celem intensyfikacji i przeciwdziałaniu nieuzasadnionemu wydłużaniu szkolenia. Zamawiający zastrzega sobie prawo do skierowania kolejnego uczestnika z listy rezerwowej w miejsce osoby, która przerwała szkolenie w przypadku gdy pozostała ilość godzin szkolenia umożliwi ukończenie go i zdobycie uprawnień. Wyposażenie dydaktyczne (wykaz środków i materiałów dydaktycznych), które będą wykorzystane do przeprowadzenia szkolenia Każdy uczestnik szkolenia, musi otrzymać na własność materiały szkoleniowe (dydaktyczne i piśmiennicze) tj. skrypt obejmujący merytoryczne zagadnienia programu szkolenia i długopis (Każdy uczestnik w pierwszym dniu szkolenia musi otrzymać powyższe materiały szkoleniowe oraz pisemnie potwierdzić ich odbiór). Wykonawca do realizacji zajęć teoretycznych szkolenia będzie dysponował wyposażeniem dydaktycznym, urządzeniami do wizualizacji prezentowanych zagadnień szkolenia minimum rzutnikiem multimedialnym, ekranem i tablicą flipchart (Załącznik nr 1 do SIWZ punkt II podpunkt 7a). Wykonawca do realizacji zajęć praktycznych szkolenia ma zapewnić niezbędne materiały oraz zaplecze techniczne. Wykonawca do realizacji zajęć praktycznych szkolenia będzie dysponował następującym sprzętem, narzędziami oraz materiałami: minimum 2 agregatami tynkarskimi, minimum 1 mieszalnikiem 1000W, minimum 1 mieszalnikiem 1200W, minimum 1 drabiną aluminiową dwustronną 2x4 szczeble, minimum 1 drabiną aluminiową przegubową 4x3 szczeble, minimum 1 drabiną aluminiową wielofunkcyjną 3x7 szczebli, rusztowaniem do wykonywania prac tynkarskich, minimum 10 szpachelkami, 10 kielniami, 10 pacami, 10 packami, minimum 5 pędzlami płaskimi, minimum 5 pędzlami pierścieniowymi, minimum 5 pędzlami tapetówkami, minimum 5 pędzlami ławkowcami, minimum 5 wałkami o grubości włosia (runa) 6-9mm, minimum 5 wałkami o grubości włosia (runa) 9-13mm, minimum 5 wałkami o grubości włosia (runa) 18-22mm, minimum 5 kuwetami malarskimi o pojemności 3 litry, minimum 5 wiadrami malarskimi o pojemności 3 litry, minimum 5 wiadrami malarskimi 4 galonowymi, minimum 5 kijami malarskimi, minimum 5 szczotkami ryżowymi oraz pozostałymi materiałami niezbędnymi do wykonywania prac tynkarsko - malarskich (Załącznik nr 1 do SIWZ punkt II podpunkt 7b). Wykonawca jest zobowiązany dostosować wyposażenie dydaktyczne i pomieszczenia do potrzeb szkolenia z uwzględnieniem bezpiecznych i higienicznych warunków realizacji szkolenia. Przewidziane sprawdziany i egzaminy Po zakończonych modułach szkolenia pn.: tynkarz oraz malarz Wykonawca musi przeprowadzić egzaminy wewnętrzne. Po zakończonym module szkolenia pn.: obsługa agregatu tynkarskiego Wykonawca musi dokonać zapłaty za pierwszy egzamin końcowy przed Komisją powołaną przez Instytut Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego w Warszawie i pisemnie poinformować Zamawiającego o wyznaczonym terminie ww. egzaminu. Wykonawca jest zobowiązany po zakończeniu egzaminu państwowego i otrzymaniu uprawnień dostarczyć do wglądu Zamawiającemu oryginał książki operatora oraz pisemną informację o uczestnikach, którzy nie stawili się na egzaminie lub go nie zdali. (Załącznik nr 1 do SIWZ punkt II podpunkt 8). (Koszty egzaminu państwowego oraz egzaminów wewnętrznych należy ująć w Kosztach szkolenia). Kwalifikacje i doświadczenie kadry dydaktycznej dostosowane do zakresu szkolenia Wykonawca będzie dysponował kadrą dydaktyczną wykładowcy(-ów) i instruktora(-ów). Każdy wykładowca(-cy) i/lub instruktor(-rzy) przeprowadzający zajęcia praktyczne modułu szkolenia pn.: tynkarz musi(-szą) posiadać minimum roczne doświadczenie zawodowe w zakresie wykonywania prac tynkarskich oraz co najmniej wykształcenie zasadnicze zawodowe o kierunku budowlanym. Każdy wykładowca(-cy) i/lub instruktor(-rzy) przeprowadzający zajęcia praktyczne modułu szkolenia pn.: malarz musi(-szą) posiadać minimum roczne doświadczenie zawodowe w zakresie wykonywania prac malarskich oraz co najmniej wykształcenie zasadnicze zawodowe o kierunku budowlanym. Każda z osób kadry dydaktycznej będzie posiadać doświadczenie w prowadzeniu co najmniej 1 szkolenia grupowego dziesięcioosobowego o tej samej tematyce co przedmiot zamówienia w latach 2010-2011. (Załącznik nr 1 do SIWZ punkt III). Posiadanie wiedzy i doświadczenia przez Wykonawcę Wykonawca będzie posiadać doświadczenie w realizacji minimum jednego szkolenia grupowego minimum dziesięcioosobowego o tej samej tematyce w latach 2010 - 2011. (Załącznik nr 1 do SIWZ punkt IV). Wykonawca będzie dysponować na czas realizacji modułu szkolenia pn.: obsługa agregatu tynkarskiego pozwoleniami Instytutu Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego w Warszawie na przeprowadzanie szkoleń w zakresie operatorów maszyn do robót ziemnych, budowlanych i drogowych. Dokumenty potwierdzające ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji (Załącznik nr 1 do SIWZ punkt V). Koniecznym jest, aby uczestnicy szkolenia otrzymali zaświadczenia zgodne z zaświadczenia zgodne z § 75 ust 2 pkt 5 lit. e Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 września 2010 r. w sprawie standardów i warunków prowadzenia usług rynku pracy (Dz.U.10.177.1193 z późn. zm.). Każdy uczestnik szkolenia, który zda egzamin końcowy z zakresu obsługi agregatu tynkarskiego musi otrzymać książkę operatora wydaną przez Instytut Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalanego oraz świadectwo zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 20 września 2001 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych (Dz. U. Nr 118, Poz. 1263). Dla osób, które posiadają już książkę operatora należy dokonać w niej wpisu nadającego odpowiednie uprawnienia. Wykonawca jest zobowiązany po zakończeniu egzaminu państwowego i otrzymaniu uprawnień dostarczyć do wglądu Zamawiającemu oryginał książki operatora oraz pisemną informację o uczestnikach, którzy nie stawili się na egzaminie lub go nie zdali. Miejsce szkolenia (Załącznik nr 1 do SIWZ punkt VI). Preferowane Świecie. Wykonawca zapewni miejsce do odbywania zajęć praktycznych adekwatne do programu szkolenia i ilości osób na szkoleniu. Koszty szkolenia (Załącznik nr 1 do SIWZ punkt VIII). zgodnie z zapisami Części I CZĘŚĆ: III Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia dla 10 osób bezrobotnych. Program szkolenia Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia dla 10 osób bezrobotnych w jednej grupie. Szkolenie ma być przeprowadzone tylko dla grupy uczestników szkolenia skierowanych przez Zamawiającego. Nazwa szkolenia: Glazurnik - posadzkarz. (Szkolenie składa się z modułu pn.: glazurnik, oraz modułu pn.: posadzkarz). Zakres szkolenia Program modułu szkolenia pn.: glazurnik musi obejmować następujące zagadnienia:dokumentacja techniczna związana z robotami glazurniczymi (2 godziny edukacyjne - 1 godzina teorii, 1 godzina praktyki), materiały wykorzystywane podczas wykonywania prac glazurniczych (6 godzin edukacyjnych - 1 godzina teorii, 5 godzin praktyki), przygotowanie podłoża pod okładziny ścienne (8 godzin edukacyjnych - 2 godziny teorii, 6 godzin praktyki), metody i techniki układania glazury z różnych materiałów (55 godziny edukacyjnych - 2 godziny teorii, 53 godziny praktyki), licowanie płytkami i kształtkami ceramicznymi i/lub gresowymi i/lub klinkierowymi (12 godzin edukacyjnych - 1 godzina teorii, 11 godzin praktyki), prace wykończeniowe i konserwacja ułożonej powierzchni (7 godzin edukacyjnych - 1 godzina teorii, 6 godzin praktyki), remontowanie okładzin ściennych (6 godzin edukacyjnych - 1 godzina teorii, 5 godzin praktyki), dobieranie i obsługa ręcznych i mechanicznych urządzeń oraz narzędzi wykorzystywanych podczas wykonywania prac glazurniczych (3 godziny edukacyjne - 1 godzina teorii, 2 godziny praktyki), egzamin wewnętrzny (1 godzina edukacyjna -1 godzina praktyki). Program modułu szkolenia pn.: posadzkarz musi obejmować następujące zagadnienia: dokumentacja techniczna związana z robotami posadzkarskimi (2 godziny edukacyjne - 1 godzina teorii, 1 godzina praktyki), materiały wykorzystywane podczas wykonywania prac posadzkarskich (6 godzin edukacyjnych - 1 godzina teorii, 5 godzin praktyki), przygotowanie podłoża pod okładziny podłogowe (8 godzin edukacyjnych - 2 godziny teorii, 6 godzin praktyki), metody i techniki układania posadzki z różnych materiałów m.in. posadzki cementowe, PCV, przemysłowe (55 godzin edukacyjnych - 2 godziny teorii, 53 godziny praktyki), licowanie schodów, słupów, itp. płytkami i kształtkami ceramicznymi i/lub gresowymi i/lub klinkierowymi (12 godzin edukacyjnych - 1 godzina teorii, 11 godzin praktyki), prace wykończeniowe i konserwacja ułożonej powierzchni (7 godzin edukacyjnych - 1 godzina teorii, 6 godzin praktyki), remontowanie okładzin podłogowych (6 godzin edukacyjnych - 1 godzina teorii, 5 godzin praktyki), dobieranie i obsługa ręcznych i mechanicznych urządzeń oraz narzędzi wykorzystywanych podczas wykonywania prac posadzkarskich (3 godziny edukacyjne - 1 godzina teorii, 2 godziny praktyki), egzamin wewnętrzny (1 godzina edukacyjna -1 godzina praktyki). Czas trwania i sposób organizacji szkolenia Liczba godzin szkolenia: 200 godzin zajęć edukacyjnych, w tym: moduł: glazurnik - 100 godzin zajęć, w tym:10 godzin teoretycznych, 89 godzin praktycznych, 1 godzina egzamin wewnętrzny praktyczny, moduł: posadzkarz - 100 godzin zajęć, w tym: 10 godzin teoretycznych, 89 godzin praktycznych, 1 godzina egzamin wewnętrzny praktyczny. W założeniach programowych przyjęto dla zajęć teoretycznych i praktycznych godzinę edukacyjną wynoszącą 45 minut. Szkolenie musi być prowadzone zgodnie z przedłożonym przez Wykonawcę Planem nauczania zawierającym: tematy zajęć edukacyjnych oraz opis treści szkolenia w zakresie poszczególnych zajęć edukacyjnych. (Załącznik nr 1 do SIWZ punkt II podpunkt 5). Szkolenie ma być realizowane od poniedziałku do piątku w kolejno następujących po sobie dniach roboczych (bez sobót, niedziel i świąt), w przedziale czasowym między godziną 8.00 a 18.00. Liczba godzin szkolenia w ciągu jednego dnia ma wynosić 8 godzin edukacyjnych. Wskazane jest aby szkolenie obejmowało nie mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu, celem intensyfikacji i przeciwdziałaniu nieuzasadnionemu wydłużaniu szkolenia. Zamawiający zastrzega sobie prawo do skierowania kolejnego uczestnika z listy rezerwowej w miejsce osoby, która przerwała szkolenie w przypadku gdy pozostała ilość godzin szkolenia umożliwi ukończenie go i zdobycie uprawnień. Wyposażenie dydaktyczne (wykaz środków i materiałów dydaktycznych), które będą wykorzystane do przeprowadzenia szkolenia Każdy uczestnik szkolenia, musi otrzymać na własność materiały szkoleniowe (dydaktyczne i piśmiennicze) tj. skrypt obejmujący merytoryczne zagadnienia programu szkolenia i długopis (Każdy uczestnik w pierwszym dniu szkolenia musi otrzymać powyższe materiały szkoleniowe oraz pisemnie potwierdzić ich odbiór). Wykonawca do realizacji zajęć teoretycznych szkolenia będzie dysponował wyposażeniem dydaktycznym, urządzeniami do wizualizacji prezentowanych zagadnień szkolenia minimum rzutnikiem multimedialnym, ekranem i tablicą flipchart (Załącznik nr 1 do SIWZ punkt II podpunkt 7a). Wykonawca do realizacji zajęć praktycznych szkolenia ma zapewnić niezbędne materiały oraz zaplecze techniczne. Wykonawca do realizacji zajęć praktycznych szkolenia będzie dysponował następującym sprzętem oraz narzędziami: minimum 1 mieszalnikiem 1000W, minimum 1 mieszalnikiem 1200W, minimum 1 drabiną aluminiową dwustronną 2x4 szczeble, minimum 1 drabiną aluminiową przegubową 4x3 szczeble, minimum 1 drabiną aluminiową wielofunkcyjną 3x7 szczebli, minimum 3 ręcznymi maszynkami do cięcia płytek, minimum 3 piłami do robienia niewielkich, precyzyjnych nacięć na powierzchni płytek, minimum 3 szczypcami do cięcia i łamania glazury, minimum 3 przyssawkami do podnoszenia i przenoszenia elementów podłogi, minimum 10 szpachelkami, minimum 10 kielniami do fugowania, minimum 10 fugownicami, minimum 10 pędzlami do nakładania zaprawy klejącej oraz pozostałymi materiałami niezbędnymi do wykonywania prac glazurniczo - posadzkarskich. (Załącznik nr 1 do SIWZ punkt II podpunkt 7b). Wykonawca jest zobowiązany dostosować wyposażenie dydaktyczne i pomieszczenia do potrzeb szkolenia z uwzględnieniem bezpiecznych i higienicznych warunków realizacji szkolenia. Przewidziane sprawdziany i egzaminy: Po zakończonych modułach szkolenia pn.: glazurnik oraz posadzkarz Wykonawca musi przeprowadzić egzaminy wewnętrzne. (Załącznik nr 1 do SIWZ punkt II podpunkt 8). (Koszty egzaminów wewnętrznych należy ująć w Kosztach szkolenia). Kwalifikacje i doświadczenie kadry dydaktycznej dostosowane do zakresu szkolenia (osoby) zdolne do wykonania zamówienia). Wykonawca będzie dysponował wykwalifikowaną kadrą dydaktyczną wykładowcy(-ów) i instruktora(-ów). Każdy wykładowca(-cy) i/lub instruktor(-rzy) przeprowadzający zajęcia praktyczne szkolenia musi(-szą) posiadać minimum roczne doświadczenie zawodowe w zakresie wykonywania prac glazurniczo - posadzkarskich oraz co najmniej wykształcenie zasadnicze zawodowe o kierunku budowlanym. Każda z osób kadry dydaktycznej będzie posiadać doświadczenie w prowadzeniu co najmniej 1 szkolenia grupowego dziesięcioosobowego o tej samej tematyce co przedmiot zamówienia w latach 2010-2011. (Załącznik nr 1 do SIWZ punkt III). Posiadanie wiedzy i doświadczenia przez Wykonawcę: Wykonawca będzie posiadać doświadczenie w realizacji minimum jednego szkolenia grupowego minimum 10 osobowego o tej samej tematyce w latach 2010 - 2011. (Załącznik nr 1 do SIWZ punkt IV). Dokumenty potwierdzające ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji Koniecznym jest, aby po ukończeniu szkolenia uczestnicy otrzymali zaświadczenie zgodne z § 75 ust 2 pkt5lit.e Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 września 2010 r. w sprawie standardów i warunków prowadzenia usług rynku pracy (Dz.U.10.177.1193 z późn.zm.). (Załącznik nr 1 do SIWZ punkt V). Miejsce szkolenia Preferowane Świecie. Wykonawca zapewni miejsce do odbywania zajęć praktycznych adekwatne do programu szkolenia i ilości osób na szkoleniu. (Załącznik nr 1 do SIWZ punkt VI). Koszty szkolenia zgodnie z zapisami do Części I..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego 55.10.00.00 - Usługi hotelarskie 55.30.00.00 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Szkolenie Montaż Rusztowań

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.04.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Ośrodek Kształcenia Zawodowego KURSAL Oddział w Bydgoszczy, ul. Gimnazjalna 11, 89-100 Nakło, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 6250,00

  • Oferta z najniższą ceną: 6250,00 / Oferta z najwyższą ceną: 6250,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Szkolenie Tynkarz-malarz

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.04.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Ośrodek Kształcenia Zawodowego KURSAL Oddział w Bydgoszczy, ul. Gimnazjalna 11, 89-100 Nakło, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 24500,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 21660,00

  • Oferta z najniższą ceną: 21660,00 / Oferta z najwyższą ceną: 21660,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Szkolenie Glazurnik-posadzkarz

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.04.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Uniwersytet Powszechny MYKOWSCY, ul. Gen. Hallera 7, 86-100 Świecie, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 20750,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 17180,00

  • Oferta z najniższą ceną: 17180,00 / Oferta z najwyższą ceną: 17180,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.