Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-06-02
Kielce: Dostawa piasku do zimowego utrzymania dróg w sezonie zimowym 2011/2012
w przewidywanej ilości 33.000 Mg na potrzeby Obwodów Drogowych Świętokrzyskiego Zarządu Dróg Wojewódzkich
Numer ogłoszenia: 141032 - 2011; data zamieszczenia: 02.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Świętokrzyski Zarząd Dróg Wojewódzkich , ul. Jagiellońska 72, 25-602 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 347-04-71,80,81,90,91, faks 041 347-04-70.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szdw.kielce.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa piasku do zimowego utrzymania dróg w sezonie zimowym 2011/2012 w przewidywanej ilości 33.000 Mg na potrzeby Obwodów Drogowych Świętokrzyskiego Zarządu Dróg Wojewódzkich.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa piasku do zimowego utrzymania dróg w sezonie zimowym 2011/2012 w przewidywanej ilości 33.000 Mg na potrzeby Obwodów Drogowych Świętokrzyskiego Zarządu Dróg Wojewódzkich, W tym: Zadanie nr 1. OD Zgórsko - przewidywana ilość 5.000 Mg Zadanie nr 2. OD Łopuszno - przewidywana ilość 6.800 Mg (w tym dostawa na bazę w Kurzelowie - 3.400 Mg) Zadanie nr 3. OD Pińczów - przewidywana ilość 4.500 Mg Zadanie nr 4. OD Staszów - przewidywana ilość 6.000 Mg Zadanie nr 5. OD Nowa Słupia - przewidywana ilość 5.200 Mg Zadanie nr 6. OD Ostrowiec Świętokrzyski - 2.500 Mg Zadanie nr 7. OD Tempoczów - 3.000 Mg. Przedmiotem zamówienia jest dostawa piasku do Obwodów Drogowych zgodnie ze Szczegółową Specyfikacją Techniczną oraz szczegółowym zestawieniem ilości i terminów dostaw dla każdego Obwodu Drogowego.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.20.00.00-3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępując do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: - w przypadku składania oferty na Zadanie nr 1 - 1.200,00 zł - w przypadku składania oferty na Zadanie nr 2 - 1.500,00 zł - w przypadku składania oferty na Zadanie nr 3 - 800,00 zł - w przypadku składania oferty na Zadanie nr 4 - 1.700,00 zł - w przypadku składania oferty na Zadanie nr 5 - 1.550,00 zł - w przypadku składania oferty na Zadanie nr 6 - 750,00 zł - w przypadku składania oferty na Zadanie nr 7 - 800,00 zł
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Umowę można zmienić, jeżeli wystąpią istotne okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, w szczególności: - działanie siły wyższej; - zmiany obowiązującego prawa powodujące, że realizacja przedmiotu umowy w niezmienionej postaci stanie się niecelowa; - zmian teleadresowych Stron umowy określonych w umowie; - oznaczenia danych dotyczących Zamawiającego i/lub Wykonawcy; - w przypadku zmian korzystnych dla Zamawiającego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szdw.kielce.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Świętokrzyski Zarząd Dróg
Wojewódzkich w Kielcach ul. Jagiellońska 72, pok. nr 205, 206 lub 207; wersja papierowa 5,00 zł.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.06.2011 godzina 11:30, miejsce: Świętokrzyski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Kielcach ul. Jagiellońska 72, pok. nr 219 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1. OD Zgórsko - przewidywana ilość 5.000 Mg.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa piasku do zimowego utrzymania dróg w sezonie zimowym 2011/2012 w przewidywanej ilości 5.000 Mg na potrzeby Obwodu Drogowego w Zgórsku.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.20.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2. OD Łopuszno - przewidywana ilość 6.800 Mg (w tym dostawa na bazę w Kurzelowie - 3.400 Mg).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa piasku do zimowego utrzymania dróg w sezonie zimowym 2011/2012 w przewidywanej ilości 6.800 Mg (w tym dostawa na bazę w Kurzelowie - 3.400 Mg) na potrzeby Obwodu Drogowego w Łopusznie.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.20.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3. OD Pińczów - przewidywana ilość 4.500 Mg.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa piasku do zimowego utrzymania dróg w sezonie zimowym 2011/2012 w przewidywanej ilości 4.500 Mg na potrzeby Obwodu Drogowego w Pińczowie.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.20.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4. OD Staszów - przewidywana ilość 6.000 Mg.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa piasku do zimowego utrzymania dróg w sezonie zimowym 2011/2012 w przewidywanej ilości 6.000 Mg na potrzeby Obwodu Drogowego w Staszowie.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.20.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie nr 5. OD Nowa Słupia - przewidywana ilość 5.200 Mg.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa piasku do zimowego utrzymania dróg w sezonie zimowym 2011/2012 w przewidywanej ilości 5.200 Mg na potrzeby Obwodu Drogowego w Nowej Słupi.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.20.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie nr 6. OD Ostrowiec Świętokrzyski - 2.500 Mg.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa piasku do zimowego utrzymania dróg w sezonie zimowym 2011/2012 w przewidywanej ilości 2.500 Mg na potrzeby Obwodu Drogowego w Ostrowcu Świętokrzyskim.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.20.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie nr 7. OD Tempoczów - przewidywana ilość 3.000 Mg.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa piasku do zimowego utrzymania dróg w sezonie zimowym 2011/2012 w przewidywanej ilości 3.000 Mg na potrzeby Obwodu Drogowego w Tempoczowie.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.20.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Zakup wraz z dostawą odczynników do oznaczania hormonów, markerów nowotworowych , przeciwciał , antygenów, wraz z dzierżawą analizatora oraz sprzętu niezbędnego do ich wykonania dla ŚCO w Kielcach.
- Zakup wraz z dostawą wyrobów medycznych dla Bloku Operacyjnego Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach
- Zakup czujników do pomiaru głębokości snu pacjentów operowanych wraz z użyczeniem platformy monitorującej dla potrzeb oddziałów Ś.C.P. oraz WSzZ w Kielcach
- ŚWIADCZENIE USŁUG PRZEWOZU I PRZECHOWYWANIE ZWŁOK DLA POTRZEB PROKURATURY REJONOWEJ W PIŃCZOWIE (Powiat Kazimierza Wielka).
- Termomodernizacja budynku laboratoryjno-garażowego w Wojewódzkim Inspektoracie Weterynarii w Kielcach
- Dostawa mebli
więcej: przetargi w Kielcach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.