Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-06-28
Warszawa: Prace pielęgnacyjne drzewostanu w obrębie Wnętrza Centralnego w Parku Mużakowskim w Łęknicy
Numer ogłoszenia: 141029 - 2012; data zamieszczenia: 28.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Narodowy Instytut Dziedzictwa , ul. Szwoleżerów 9, 00-464 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 6293791, faks 22 6226595.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.nid.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytut Kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prace pielęgnacyjne drzewostanu w obrębie Wnętrza Centralnego w Parku Mużakowskim w Łęknicy.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac pielęgnacyjnych drzewostanu w obrębie Wnętrza Centralnego w Parku Mużakowskim w Łęknicy zajmującego powierzchnię ca 60 ha w tym prac polegających na: a) pielęgnacji 261 sztuk zabytkowego starodrzewu; b) zastosowania 24 sztuk wiązań elastycznych; c) zastosowania 1 sztuk wiązania statycznego; d) wycinkę 5 sztuk drzew. Przedmiot zamówienia jest określony we Wspólnym Słowniku zamówień jako: CPV - 77211500-7 Usługi pielęgnacji drzew CPV - 77211400-6 - Usługi wycinania drzew Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia się jest określony we-w: a) Wzorze Umowy - (zał. nr 2 do SIWZ) b) Przedmiarze prac - (zał. nr 3.1-3.4 do SIWZ): c) Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Prac - (zał. nr 4 do SIWZ): Tam, gdzie w przedmiarze robót lub w STWIOP lub innych dokumentach zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów oznacza to określenie standardu i właściwości technicznych. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach. Tam, gdzie w przedmiarze prac lub w STWIOP lub w innych dokumentach występują odniesienia do Polskich Norm, dopuszczalne jest stosowanie odpowiednich norm krajów Unii Europejskiej, w zakresie przyjętym przez polskie prawodawstwo. Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą jest zobowiązany w terminie do 10 dni dnia podpisania umowy w sprawie udzielenia zamówienia publicznego zawrzeć na swój koszt polisę ubezpieczeniową OC kontraktową, na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż kwota określona w ofercie Wykonawcy i na okres nie krótszy niż okres obowiązywania niniejszej umowy obejmującą m.in. swym zakresem odpowiedzialność za pełną żywotność pielęgnowanych drzew oraz dokonać cesji praw z przedmiotowej polisy na Zamawiającego..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamówienie uzupełniające zostanie udzielone na podstawie odrębnej umowy lub umów zawartych z Wykonawcą w trybie zamówienia z wolnej ręki, na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamówienie uzupełniające może zostać udzielone w terminie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego. Zamówienie uzupełniające może zostać udzielone po spełnienie warunków określonych w wcześniej przywołanych postanowieniach ustawy. Wartość zamówienia uzupełniającego nie będzie przekraczać 50% wartości zamówienia podstawowego.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.21.15.00 - Usługi pielęgnacji drzew 77.21.14.00 - Usługi wycinania drzew .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych tj. posiadają doświadczenie w zakresie wykonania pielęgnacji drzewostanu parkowego w zabytkowych parkach i/lub na pomnikach przyrody tzn. wykażą należyte zrealizowanie a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonywanie w okresie ostatnich 3 lat, przed upływem terminu składania ofert, usług polegających na zrealizowaniu pielęgnacji drzewostanu parkowego w zabytkowych parkach i/lub na pomnikach przyrody na min. 260 szt. drzew w tym minimum 120 pomników przyrody. Poprzez pielęgnację Zamawiający rozumie pielęgnację realizowaną zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Kultury Dziedzictwa Narodowego z dnia 27 lipca 2011r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, prac restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich, badań architektonicznych i innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych (Dz.U z 2011r. Nr 165 poz. 987) lub poprzednio obowiązującym aktem prawnym w tym zakresie;Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły spełnia-nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa w pkt. III.4.3.1), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Zamawiający ma prawo zwrócić się do właściwych organów odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły spełnia-nie spełnia.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość zmian treści zawartej umowy w następujących okolicznościach: 1. nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, w szczególności w zakresie wysokości stawki podatku od towarów i usług VAT; 2. zmian rozliczeń z Wykonawcą dotyczących % zapłaty wynagrodzenia/realizacji prac w 2012r. i 2013r. w przypadku gdy Zamawiający: 1) będzie dysponował zwiększonymi środkami na dany rok lub kwartał; 2) będzie dysponował zmniejszonymi środkami na dany rok lub kwartał; bez możliwości zwiększenia wynagrodzenia za realizacje przedmiotu zamówienia; 3. zmniejszenia wynagrodzenia Wykonawcy jeżeli Zamawiający zrezygnuje z realizacji części prac. Zmniejszenie wynagrodzenia nastąpi w oparciu o kosztorys ofertowy stanowiący załącznik do umowy; 4. zmian technologii lub parametrów charakterystycznych dla danego elementu składowego prac, wprowadzonych na wniosek Wykonawcy, zatwierdzony przez Zamawiającego z zastrzeżeniem, że nie spowoduje ona zmiany wynagrodzenia za realizacje przedmiotu umowy oraz że zmiana technologii lub parametrów nie spowoduje uszczerbku dla jakości wykonanych prac 5. Wydłużenie terminu realizacji umowy w przypadku: a) wstrzymania jednostronną decyzją Zamawiającego prowadzenia prac, o okres przerwy w pracach spowodowaną decyzją Zamawiającego; b) działania siły wyższej (np. klęski żywiołowe, strajki generalne lub lokalne), mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonania prac o okres przerwy w pracach spowodowaną siłą wyższą; c) wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności, mające bezpośredni wpływ na terminowość wykonania prac; d) działań osób trzecich lub organów władzy publicznej, które spowodują przerwanie lub czasowe zawieszenie realizacji prac, o okres przerwy w pracach spowodowaną ww. działaniami;
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nid.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Narodowy Instytut Dziedzictwa,
Ul. Kopernika 36/40
00-924 Warszawa
Nr tel./faksu 022 826 93 52
e-mail: mmarzec@nid.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.07.2012 godzina 10:00, miejsce: Oferty winny być złożone w Sekretariacie Narodowego Instytutu Dziedzictwa mieszczącej się w Warszawie (00-924) przy ul. Kopernika 36/40 (wejście od ul. Karasia, pokój nr 126)..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Świadczenia usług z zakresu mediacji w związku z realizacją procesów inwestycyjnych w spółce Polskie Elektrownie Jądrowe
- Dostawa pieczywa i bułki tartej do Aresztu Śledczego w Warszawie - Służewcu.
- Kompleksowa organizacja i realizacja imprezy pn. "Wolskie grillowanie - z grillem przez świat"- numer postępowania: 35/ZP/24.
- Medycyna Pracy- świadczenie usług medycznych 2024-2025
- Remont obiektów w III Oddziale ZUS w Warszawie
- Remont fragmentu ogrodzenia przy budynku na ul. A. Grottgera 25A w Warszawie w branży ogólnobudowlanej.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa, przebudowa dróg gminnych w Gminie Kęsowo
- Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych na dz. nr 126 w Jaczkowie
- Utrzymanie zieleni wysokiej na terenach stanowiących własność Gminy Wałbrzych
- "Aranżacja rabat krzewami, drzewami i bylinami"
- REMONT DROGI PROCESYJNEJ I KONSERWACJA DRZEWOSTANU WOKÓŁ KOŚCIOŁA PW. ŚW. KATARZYNY W OLEŚNIE
- "Budowa punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych (PSZOK) przy ulicy Lutyckiej w Poznaniu"
więcej: Usługi wycinania drzew »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.