eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › Świadczenie usług porządkowych w Izbie Skarbowej w Opolu oraz urzędach skarbowych województwa opolskiego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-07-01

Opole: Świadczenie usług porządkowych w Izbie Skarbowej w Opolu oraz urzędach skarbowych województwa opolskiego
Numer ogłoszenia: 140995 - 2014; data zamieszczenia: 01.07.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 110631 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Izba Skarbowa w Opolu, ul. Ozimska 19, 45-057 Opole, woj. opolskie, tel. 077 453 68 86, faks 077 456 43 13.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług porządkowych w Izbie Skarbowej w Opolu oraz urzędach skarbowych województwa opolskiego.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług porządkowych w obiektach Izby Skarbowej w Opolu oraz w urzędach skarbowych woj. opolskiego. Przedmiot zamówienia i jego ilościowy zakres został szczegółowo określony w załącznikach nr od 1a do 1n oraz od 2a do 2n do SIWZ. Do realizacji zamówienia Wykonawca będzie używał własnych środków czystości i własny sprzęt niezbędny do prac wykonywanych w obiektach oraz na parkingach i terenach zielonych należących do Zamawiającego. Przez środki czystości rozumie się środki do utrzymania czystości w pomieszczeniach Zamawiającego, natomiast niezbędny sprzęt rozumiany jest jako specjalistyczny sprzęt niezbędny do wykonania specjalnych zadań (np. czyszczenia wykładzin dywanowych, powierzchni drewnianych, polimeryzacji powierzchni podłogowych twardych, koszenia trawników, przycinania żywopłotów). Wykonawca jest zobowiązany do wykonywania usługi kompleksowego sprzątania z należytą starannością, z częstotliwością zapewniającą bieżące utrzymanie czystości, w sposób nie powodujący zakłóceń w pracy Zamawiającego, opróżniania koszy na odpady, w tym segregowane i wynoszenia śmieci do miejsca wyznaczonego przez Zamawiającego, z zachowaniem przyjętych przez Zamawiającego zasad segregacji. Wykonawca wyznaczy do wykonywania prac porządkowych u Zamawiającego pracowników odpowiednio przeszkolonych, sumiennych i uczciwych, w liczbie zapewniającej pełną i należytą realizację umowy. Wykonawca zapewni niezbędne do realizacji umowy artykuły czystości, środki myjąco-czyszczące, środki dezynfekujące i zapachowe (odświeżacze powietrza do pomieszczeń sanitarnych) oraz worki foliowe na śmieci (do koszy i do niszczarek dokumentów). Wykonawca we własnym zakresie będzie dostarczał i uzupełniał środki higieniczne (papier toaletowy, mydło w płynie, ręczniki papierowe) zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w załącznikach nr 1a-1n do SIWZ. 1Wszelkie inne uregulowania, związane z warunkami wykonania przedmiotu zamówienia oraz obowiązkami Zamawiającego i Wykonawcy, zawarte są w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania 90.90.00.00 - Usługi w zakresie sprzątania i odkażania 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków 90.91.13.00 - Usługi czyszczenia okien 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur 90.91.32.00 - Usługi czyszczenia rezerwuarów 91.91.40.00 - 91.91.40.00 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych 77.31.41.00 - Usługi w zakresie trawników 77.34.20.00 - Przycinanie żywopłotów 77.31.20.00 - Usługi usuwania chwastów .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Izba Skarbowa w Opolu, Pierwszy Urząd Skarbowy w Opolu, Drugi Urząd Skarbowy w Opolu, Opolski Urząd Skarbowy w Opolu

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.06.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 10.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • NAVICONTROL SP. Z O.O., ul. Zwycięstwa 14/48, 44-100 Gliwice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 173689,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 240517,68

  • Oferta z najniższą ceną: 240517,68 / Oferta z najwyższą ceną: 551752,92

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Urząd Skarbowy w Brzegu

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.06.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • KONSORCJUM FIRM ABC-SERVICE R. BRZĄKAŁA, R. GAWRON, M.NAZARUK SP. JAWNA ABC-SERVICE SP. Z O.O., ul. Bolesławiecka 15, 53-614 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 48783,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 56390,40

  • Oferta z najniższą ceną: 56390,40 / Oferta z najwyższą ceną: 156087,96

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Urząd Skarbowy w Głubczycach

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.06.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ODNOWA SP. ZO.O., ul. Koraszewskiego 8-16, 45-011 Opole, kraj/woj. opolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 20325,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 27576,00

  • Oferta z najniższą ceną: 19634,88 / Oferta z najwyższą ceną: 78986,64

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Urząd Skarbowy w Kędzierzynie - Koźlu

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.06.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ZAKŁAD OGÓLNOBUDOWLANY MALARSKI I PORZĄDKOWY CEZARY KOŁADA, ul. Oświęcimska 124, 45-641 Opole, kraj/woj. opolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 19097,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 26174,94

  • Oferta z najniższą ceną: 22645,62 / Oferta z najwyższą ceną: 73532,28

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: Urząd Skarbowy w Kluczborku

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.06.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ODNOWA SP. ZO.O., ul. Koraszewskiego 8-16, 45-011 Opole, kraj/woj. opolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 24391,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 35304,00

  • Oferta z najniższą ceną: 35304,00 / Oferta z najwyższą ceną: 154065,12

  • Waluta: PLN.

Część NR: 6   

Nazwa: Urząd Skarbowy w Krapkowicach

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.06.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ZAKŁAD OGÓLNOBUDOWLANY MALARSKI I PORZĄDKOWY CEZARY KOŁADA, ul. Oświęcimska 124, 45-641 Opole, kraj/woj. opolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 34877,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 34259,28

  • Oferta z najniższą ceną: 25698,36 / Oferta z najwyższą ceną: 69516,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 7   

Nazwa: Urząd Skarbowy w Namysłowie

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.06.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • NAVICONTROL SP. Z O.O., ul. Zwycięstwa 14/48, 44-100 Gliwice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 17000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 24134,16

  • Oferta z najniższą ceną: 15169,44 / Oferta z najwyższą ceną: 49539,72

  • Waluta: PLN.

Część NR: 8   

Nazwa: Urząd Skarbowy w Nysie

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.06.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ODNOWA SP. ZO.O., ul. Koraszewskiego 8-16, 45-011 Opole, kraj/woj. opolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 38211,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 45756,00

  • Oferta z najniższą ceną: 37810,08 / Oferta z najwyższą ceną: 100300,44

  • Waluta: PLN.

Część NR: 9   

Nazwa: Urząd Skarbowy w Oleśnie

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.06.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • NAVICONTROL SP. Z O.O., ul. Zwycięstwa 14/48, 44-100 Gliwice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 31920,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 23956,44

  • Oferta z najniższą ceną: 13235,64 / Oferta z najwyższą ceną: 44250,48

  • Waluta: PLN.

Część NR: 10   

Nazwa: Urząd Skarbowy w Prudniku

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.06.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ODNOWA SP. ZO.O., ul. Koraszewskiego 8-16, 45-011 Opole, kraj/woj. opolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 25774,71 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 27576,00

  • Oferta z najniższą ceną: 18501,72 / Oferta z najwyższą ceną: 67355,64

  • Waluta: PLN.

Część NR: 11   

Nazwa: Urząd Skarbowy w Strzelcach Opolskich

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.06.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 10.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • KONSORCJUM FIRM ABC-SERVICE R. BRZĄKAŁA, R. GAWRON, M.NAZARUK SP. JAWNA ABC-SERVICE SP. Z O.O., ul. Bolesławiecka 15, 53-614 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 46341,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 62602,20

  • Oferta z najniższą ceną: 62602,20 / Oferta z najwyższą ceną: 160360,92

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.