eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › ZP-2380-167-50/2016 Termomodernizacja budynku Stacji Obsługi Transportu nr 7 w kompleksie Komendy Wojewódzkiej Policji przy ul. Lompy 19

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-09-05

Katowice: ZP-2380-167-50/2016 Termomodernizacja budynku Stacji Obsługi Transportu nr 7 w kompleksie Komendy Wojewódzkiej Policji przy ul. Lompy 19
Numer ogłoszenia: 140936 - 2016; data zamieszczenia: 05.09.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 145625 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach, ul. J. Lompy 19, 40-038 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2002050, faks 032 2002060.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZP-2380-167-50/2016 Termomodernizacja budynku Stacji Obsługi Transportu nr 7 w kompleksie Komendy Wojewódzkiej Policji przy ul. Lompy 19.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych zadania pn. ZP-2380-167-50/2016 Termomodernizacja budynku Stacji Obsługi Transportu nr 7 w kompleksie Komendy Wojewódzkiej Policji przy ul. Lompy 19, w zakresie termomodernizacji obiektu wraz z robotami towarzyszącymi. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 2.1 Przedmiar robót - załącznik nr 4 do SIWZ 2.2 Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - załącznik nr 5 do SIWZ 2.3 Dokumentacja techniczna - załącznik nr 6 do SIWZ 2.4 Zasady oznakowania przedsięwzięć dofinansowywanych ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Katowicach - załącznik nr 7 do SIWZ Ponadto Wykonawca jest zobligowany do wykonania i usadowienia na swój koszt tablicy informacyjnej o dofinansowaniu zamówienia oraz tablicy pamiątkowej po wykonaniu zamówienia. Tablice mają być usadowione przed budynkiem lub na elewacji budynku Stacji Obsługi Transportu nr 7. Tablice mają być wykonane zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ. Wartości potrzebne do przedstawienia na tablicach zostaną przekazane Wykonawcy po zawarciu umowy. 3. Zamawiający wymaga aby gwarancja na wykonane roboty budowlane wynosiła minimum 36 miesięcy licząc od dnia odbioru końcowego oraz Zamawiający wymaga aby udzielona gwarancja na zamontowany sprzęt była wystawiona na okres równy gwarancji producenta, który ma wynosić minimum 24 miesiące, licząc od daty odbioru obiektu przez Zamawiającego. Dokumenty gwarancyjne winny obejmować bezpłatny przegląd gwarancyjny z konserwacją urządzeń wentylacyjnych i centrali wentylacyjnej wraz z przeprowadzeniem testów prawidłowości działania układu automatyki i sterowania oraz wymianę filtrów powietrza , z częstotliwością co 6 miesięcy tj. dwa razy w roku. Zakup materiałów eksploatacyjnych instalacji wentylacji podlegających okresowej wymianie (filtry powietrza) zapewnia Zamawiający. Dokumenty gwarancyjne winny obejmować bezpłatny przegląd gwarancyjny instalacji wewnętrznej centralnego ogrzewania, ciepła technologicznego i ciepłej wody użytkowej oraz wykonanie korekty nastaw na urządzeniach automatycznej regulacji i sterowania urządzeń i instalacji grzewczych z częstotliwością co 12 miesięcy tj. raz w roku. 4. Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania technologii (systemu) materiałów równoważnych. Wykazanie równoważności technologii, systemów materiałów (zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp) spoczywa na Wykonawcy. W przypadku zaoferowania technologii (systemu) materiałów równoważnych Wykonawca musi wraz z formularzem ofertowym i kosztorysem przedstawić oferowaną technologię (system), materiały, z określeniem typu zastosowanych technologii (systemu) materiałów oraz dołączyć materiały dokumentujące parametry techniczne i analizę porównawczą, z których jednoznacznie wynikało będzie, że są one w pełni równoważne do technologii (systemu) materiałów wskazanych w dokumentacji. Zaproponowane systemy i materiały równoważne powinny posiadać wymagane prawem świadectwa, certyfikaty, dopuszczenia do stosowania w budownictwie, oraz spełniać wymagania określone w dokumentacji. 5. Zamawiający ustala, że kluczową częścią zamówienia, zastrzeżoną do wykonania siłami własnymi bez udziału podwykonawców lub dalszych podwykonawców są roboty budowlane termomodernizacji przegród budowlanych tj. ocieplenia ścian i stropodachu. 6. Wykonawca zobowiązany jest zatrudnić co najmniej na okres realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę lub pracę tymczasową minimum 5 osób do realizacji kluczowej części zamówienia. Osoby te winny posiadać co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe oraz stosowne aktualne uprawnienia, jeśli przepisy wymagają posiadania takich uprawnień. Wszystkie osoby do realizacji kluczowej części zamówienia winny być zatrudnione w oparciu o umowę o prace lub prace tymczasową. 7. Zamawiający dopuszcza podwykonawców. W przypadku gdy Wykonawca będzie korzystał z podwykonawców Zamawiający żąda wskazania części zamówienia, które zamierza im powierzyć (załącznik nr 1 do SIWZ). Zapisy dotyczące podwykonawców znajdują się w rozdziale XVII SIWZ i w projekcie umowy (załącznik nr 2 do SIWZ). Zamawiający wymaga aby w przypadku korzystania z podwykonawców, Podwykonawca lub dalszy podwykonawca zobowiązany jest zatrudnić co najmniej na okres realizacji zamówienia osoby wykonujące czynności w trakcie realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę lub pracę tymczasową. Osoby te winny posiadać co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe oraz stosowne aktualne uprawnienia, jeśli przepisy wymagają posiadania takich uprawnień. 8. Najpóźniej w dniu podpisania umowy Wykonawca przedstawi Zamawiającemu wykaz osób do realizacji kluczowej części zamówienia (załącznik nr 9 do SIWZ stanowiący załącznik do umowy) Wykonawcy lub/i podwykonawcy, którzy będą zatrudnieni na podstawie umowy o pracę lub pracę tymczasową co najmniej na okres realizacji przedmiotu zamówienia. 9. Najpóźniej w dniu podpisania umowy Wykonawca przedstawi kopie umów o pracę osób wskazanych w wykazie, o którym mowa w punkcie 8. Kopie umów winny być podpisane (za zgodność z oryginałem) przez Wykonawcę. 10. O każdej zmianie personalnej osób wymienionych w wykazie, o którym mowa w ust. 8., Wykonawca zobowiązany jest poinformować Zamawiającego w terminie 3 dni od zaistnienia zmiany. 11. Zmiany, o których mowa w punkcie 10 wymagają przedłożenia Zamawiającemu nowych umów o pracę lub pracę tymczasową dla pracowników Wykonawcy i/lub podwykonawcy i/lub dalszego podwykonawcy. 12. Wspólny Słownik Zamówień CPV: 45 21 61 10-8 - Roboty budowlane w zakresie obiektów budowlanych dla służb porządku publicznego; 45 32 10 00-3 - Izolacja cieplna; 45 33 11 00-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania; 45 33 12 10-1 - Instalowanie wentylacji; 45 31 00 00-3 - Roboty instalacyjne elektryczne.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.61.10-8, 45.32.10.00-3, 45.33.11.00-7, 45.33.12.10-1, 45.31.00.00-3.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.09.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Wielobranżowe ALBUD Sp. z o.o., ul. Wilsona 24, 44-190 Knurów, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1037157,47 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 907005,54

  • Oferta z najniższą ceną: 907005,54 / Oferta z najwyższą ceną: 1420463,61

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.