eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kościerzyna › Przebudowa drogi leśnej nr 35 o nazwie SZOPSKO w Leśnictwie Nowa Kiszewa



Ogłoszenie z dnia 2016-09-05

Kościerzyna: Przebudowa drogi leśnej nr 35 o nazwie SZOPSKO w Leśnictwie Nowa Kiszewa
Numer ogłoszenia: 140930 - 2016; data zamieszczenia: 05.09.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 101463 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe - Nadleśnictwo Kościerzyna, ul. Marii Skłodowskiej-Curie 6, 83-400 Kościerzyna, woj. pomorskie, tel. 58 6862869, faks 58 6862869.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi leśnej nr 35 o nazwie SZOPSKO w Leśnictwie Nowa Kiszewa.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Postępowanie prowadzone będzie w trybie przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej poniżej 135.000,00 euro na podstawie art. 10 ust. 1 oraz na podstawie art. 39 - 46 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2015 r., poz. 2164, z późn. zm.) wraz z aktami wykonawczymi, zwanej dalej ustawą Prawo Zamówień Publicznych lub ustawą. 2. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi leśnej nr 35 o nazwie SZOPSKO o długości około 850 m, przebiegającej przez teren Leśnictwa Nowa Kiszewa. Przedmiotowa droga jest zlokalizowana, zgodnie z adresem leśnym, na terenie Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Gdańsku, w Nadleśnictwie Kościerzyna, w Leśnictwie Nowa Kiszewa na obszarze oddziału 409. Zgodnie z powszechną ewidencją gruntów, przedmiot niniejszego zamówienia położony jest w Województwie Pomorskim, na terenie Powiatu Kościerskiego, na obszarze Gminy Nowa Karczma, w obrębie ewidencyjnym Stary Barkoczyn, na działce ewidencyjnej nr 409/2 oraz na obszarze Gminy Liniewo, w obrębie ewidencyjnym Sobącz, na działce ewidencyjnej nr 409/1. W wyniku przebudowy drogi, o której mowa powyżej, przedmiot zamówienia winien składać się z nawierzchni na jezdni, poboczach, mijankach i skrzyżowaniach z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 mm o grubości 10 cm po zagęszczeniu na podbudowie z kruszywa z gruzu betonowego stabilizowanego mechanicznie 0/63 o grubości 15 cm po zagęszczeniu. Na odcinku drogi Km 0 + 210 - 0 + 700 winna być wykonana warstwa odsączająca ze żwiru o grubości 15 cm po zagęszczeniu. Nawierzchnia wraz z podbudową, a w Km 0 + 210 - 0 + 700 także wraz z warstwą odsączającą winny być przebudowane na wyprofilowanym i zagęszczonym podłożu gruntowym. Przedmiot zamówienia winien mieć grubość nawierzchni po zagęszczeniu 10 cm i szerokości korony drogi 3,50 m. 3. Szczegółowe dane dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte są w przedmiarze robót budowlanych stanowiącym załącznik nr 10 do specyfikacji, w szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, która stanowi załącznik nr 11 do SIWZ oraz w projekcie budowlanym, stanowiącym załącznik nr 12 do SIWZ, na który składają się: 1) opis techniczny, 2) wykazy: tabela robót ziemnych, powierzchnia mijanek i powierzchnia skrzyżowań, 3) plan orientacyjny - rys. 1.0, 4) plan sytuacyjny - rys. 2.1-2.2, 5) przekroje podłużne - rys. 3.1-3.3, 6) przekroje poprzeczne - rys. 4.1, 7) przekroje normalne - rys. 5.0. 4. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia w niniejszym postępowaniu, w celu ustalenia niezbędnych informacji o zamówieniu, mających wpływ na sporządzenie oferty, dokonał wizji lokalnej obiektu budowlanego objętego niniejszym zamówieniem. 5. Prace wykonane na przedmiocie zamówienia muszą być zgodne z prawem budowlanym, projektem budowlanym, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych oraz wytycznymi realizacji robót zawartych w przedmiarze robót. 6. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot umowy przy użyciu materiałów własnych zgodnych z dokumentacja projektową (techniczną). Materiały muszą odpowiadać wymogom określonym w ustawie o wyrobach budowlanych z dnia 16 kwietnia 2004 roku (Dz. U. 2014r., poz. 883 z późn. zm.). 7. Wykonawca przekaże Zamawiającemu podczas końcowego odbioru robót dokumenty potwierdzające, że użyte materiały są zgodne z obowiązującymi normami oraz przepisami o ocenie zgodności. 8. Gwarancja jakości i rękojmia udzielone przez Wykonawcę na wykonany przedmiot zamówienia winny wynosić co najmniej 12 miesięcy. Zamawiający może wykorzystać niezależnie od uprawnień wynikających z gwarancji, uprawnienia z rękojmi w okresie udzielonej przez Wykonawcę gwarancji. Warunki gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane objęte niniejszym zamówieniem zostały określone w karcie gwarancji jakości, która stanowi załącznik nr 13 do SIWZ. Wykonawca, któremu będzie udzielone zamówienie publiczne, będzie zobowiązany do udzielenia gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane zgodnie z warunkami określonymi w niniejszej Specyfikacji. 9. Przekazanie Wykonawcy terenu budowy wraz z dokumentacją budowlaną nastąpi na podstawie protokołu przekazania terenu budowy / robót budowlanych, którego wzór stanowi załącznik nr 14 do SIWZ. 10. Odbiór robót zanikowych bądź ulegających zakryciu będzie wykonany na podstawie protokołu odbioru robót zanikowych / ulegających zakryciu, który stanowi załącznik nr 15 do SIWZ. 11. Każdy odbiór częściowy robót budowlanych oraz odbiór końcowy nastąpi na podstawie protokołu odbioru robót, którego wzór stanowi załącznik nr 16 do SIWZ.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.09.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • USŁUGI TRANSPORTOWE, ZIEMNE, MELIORACYJNE I OGÓLNOBUDOWLANE HENRYK CZARNOWSKI, Kalisz, ul. Jana Pawła II 16, 83-425 Dziemiany, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 273263,17 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 154336,34

  • Oferta z najniższą ceną: 134947,13 / Oferta z najwyższą ceną: 198105,99

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.