Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-08-27
Bojszowy: Remont ul. Żytniej w Bojszowach
(odcinek A-B-C)
Numer ogłoszenia: 140921 - 2009; data zamieszczenia: 27.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bojszowy , ul. Gaikowa 35, 43-220 Bojszowy, woj. śląskie, tel. 032 2189366, 2189183, faks 032 2189071.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bojszowy.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont ul. Żytniej w Bojszowach (odcinek A-B-C).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont ul. Żytniej w Bojszowach na łącznej długości 472,5 mb. (odcinek A-B-C) Projektowana szerokość drogi po remoncie - 4,50 mb. Zamówienie obejmuje wykonanie robót głównych wymienionych niżej i robót towarzyszących zgodnie z projektem wykonawczym branży drogowej, przedmiarem robót i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót: - frezowanie istniejącej nawierzchni asfaltobetonowej na powierzchni 2.210,70 m2, - wykonanie poszerzenia ulicy (korytowanie, podbudowa), - ułożenie krawężników drogowych (jednostronnie) na długości 488,5 mb, - wykonanie wpustów ulicznych (4 szt), - wykonanie studni chłonnych (4 szt), - ułożenie asfaltobetonowej warstwy wyrównawczej o średniej grubości 5,5 cm, - ułożenie asfaltobetonowej warstwy ścieralnej o grubości 4 cm, - wykonanie jednostronnego utwardzenia frezem asfaltobetonowym pobocza o szerokości 0,5 mb i grubości 8 cm na powierzchni 209 m2..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wymagane wadium - 5.000,- PLN.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Oferta będzie zakwalifikowana jako spełniająca warunki zamówienia, jeżeli Wykonawca: 1. nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych z dn. 29.01.2004r (Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 z póź. zm.). 2.złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 ustawy jw. 3. spełni/zaakceptuje warunki określone niżej: - udzieli 36 miesięcy gwarancji na wykonane prace, - zaoferuje termin płatności do 30 dni od daty odbioru końcowego i złożenia faktury, - zaakceptuje istotne warunki umowy, 4. posiada: - uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, -polisę OC z tytułu prowadzenia działalności gospodarczej. 5. znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 6. wniesie wadium w wymaganym terminie, wysokości i formie, 7. udokumentuje, iż w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie (jednak nie mniej niż w okresie jednego roku) należycie i rzetelnie wykonał co najmniej dwa zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. W przypadku składania oferty przez podmioty wspólne, warunek musi spełnić, co najmniej jeden podmiot, 8. dostarczy wszystkie oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt. 13 i 20.1 SIWZ. Badania i oceny ofert będzie dokonywała osoba upoważniona przez Wójta Gminy Bojszowy. -I etap: badanie ofert w zakresie wymagań formalno - prawnych i kompletności ofert. Spełnienie warunków udziału w postępowaniu określonych w pkt. 12 SIWZ będzie oceniane według zasady spełnia-nie spełnia na podstawie załączonych dokumentów (z pkt. 12) SIWZ i sprawdzeniu zawartości złożonej oferty. Oferty nie spełniające wymagań określonych ustawą prawo zamówień publicznych i SIWZ zostaną odrzucone na podstawie art. 89, a w przypadku ujawnienia podstaw do wykluczenia składającego ofertę, oferty te zostaną odrzucone i pozostawione bez dalszego rozpatrywania. - II etap: ocena merytoryczna według kryteriów określonych poniżej. W II etapie rozpatrywane będą oferty nie podlegające odrzuceniu, złożone przez Wykonawców nie podlegających wykluczeniu. Kryteria oceny ofert - w celu wyboru najkorzystniejszej oferty zamawiający przyjął następujące kryterium - przypisując mu odpowiednio wagę procentową: cena oferty brutto - 100 %.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo składania ofert, - wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca (załącznik nr 4), -pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie w/w (załączniku nr 4), wykonawca wskaże narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował, -wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia (dotyczy kierujących pracami), wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności (załącznik nr 5) + odpisy posiadanych uprawnień zawodowych i zaświadczeń przynależności do odpowiedniego samorządu zawodowego (zg. z wymogami Prawa Budowlanego), - pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie w/w (załączniku nr 5), wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, - wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie (jednak nie mniej niż w okresie jednego roku i minimum dwie roboty) odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (protokoły odbioru robót, oświadczenia zamawiających o należytym wykonaniu zamówienia, ewentualnie referencje) - (załącznik nr 6), -kopia polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bojszowy.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Bojszowy,
ul. Gaikowa 35,
43-220 Bojszowy,
pok. 10 lub 11.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.09.2009 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy Bojszowy, ul. Gaikowa 35, 43-220 Bojszowy,.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI BOJSZOWY
więcej: przetargi BOJSZOWY »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie remontów cząstkowych mieszanką mineralno-asfaltową na gorąco na drogach powiatowych w roku 2024
- Naprawa i konserwacja dróg leśnych i dojazdów pożarowych na terenie Nadleśnictwa Mirosławiec w 2024 r.
- Modernizacja dróg gminnych na terenach PGR w miejscowości Narzym
- "Utrzymanie dróg leśnych i obiektów małej retencji na terenie Nadleśnictwa Łosie w roku 2024"
- Modernizacja fragmentów dróg gminnych - 5 części
- Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Płóczki Górne i Nagórze - Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Płóczki Górne
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.