eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Wykonanie usług geodezyjnych na nieruchomościach położonych na terenie województwa zachodniopomorskiego w części objętej działaniem ZZMiUW w Szczecinie dotyczących oddziałówTO Stargard, TO Kamień Pomorski, TO Gryfice, TO Nowogard, TO Szczecin, TO Pyrzyce, TO Goleniów, TO Myślibórz, TO Gryfino, TO Choszczno, TO Świdwin, TO Białogard, TO Kołobrzeg, TO Sławno, TO Drawsko Pomorskie, TO Szczecinek, TO Szczecinek Biuro Terenowe w Wałczu, TO Koszalin"

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2017-01-25

Ogłoszenie nr 14090 - 2017 z dnia 2017-01-25 r.

Szczecin: Wykonanie usług geodezyjnych na nieruchomościach położonych na terenie województwa zachodniopomorskiego w części objętej działaniem ZZMiUW w Szczecinie dotyczących oddziałów: TO Stargard, TO Kamień Pomorski, TO Gryfice, TO Nowogard, TO Szczecin, TO Pyrzyce, TO Goleniów, TO Myślibórz, TO Gryfino, TO Choszczno, TO Świdwin, TO Białogard, TO Kołobrzeg, TO Sławno, TO Drawsko Pomorskie, TO Szczecinek, TO Szczecinek Biuro Terenowe w Wałczu, TO Koszalin"
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

tak

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Zachodniopomorski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Szczecinie, krajowy numer identyfikacyjny 103633600000, ul. ul. Teofila Firlika  19, 71-637   Szczecin, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 91 440 51 00, e-mail zamowienia@zzmiuw.pl, faks 91 440 51 01.
Adres strony internetowej (URL): www.zzmiuw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

tak
www.zzmiuw.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

tak
www.zzmiuw.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Adres:


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usług geodezyjnych na nieruchomościach położonych na terenie województwa zachodniopomorskiego w części objętej działaniem ZZMiUW w Szczecinie dotyczących oddziałów: TO Stargard, TO Kamień Pomorski, TO Gryfice, TO Nowogard, TO Szczecin, TO Pyrzyce, TO Goleniów, TO Myślibórz, TO Gryfino, TO Choszczno, TO Świdwin, TO Białogard, TO Kołobrzeg, TO Sławno, TO Drawsko Pomorskie, TO Szczecinek, TO Szczecinek Biuro Terenowe w Wałczu, TO Koszalin"
Numer referencyjny: NP/MM/333/3/2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

nie


II.2) Rodzaj zamówienia: usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Wykaz zadań częściowych objętych zamówieniem: Zadanie częściowe nr 1 (TO Stargard ): Uregulowanie spraw własnościowych oraz geodezyjnych nieruchomości na terenie gminy: Dolice, Dobrzany, miasto Stargard i Stargard powiat stargardzki. Zadanie częściowe nr 2 (TO Kamień Pomorski): Uregulowanie geodezyjne nieruchomości na terenie gminy: Kamień Pomorski, Świerzno, Wolin oraz w mieście Świnoujście, powiat Kamień Pomorski i powiatu grodzkiego Świnoujście. Zadanie częściowe nr 3 (TO Gryfice): Uregulowanie geodezyjne nieruchomości na terenie gminy: Karnice; Brojce, Trzebiatów, Płoty, Gryfice powiat gryficki. Zadanie częściowe nr 4 (TO Nowogard): Uregulowanie geodezyjne nieruchomości na terenie gmin: Resko, Łobez, Węgorzyno, Radowo Małe, powiat Łobez i gminy Nowogard, powiat Goleniów Zadanie częściowe nr 5 (TO Szczecin): Uregulowanie geodezyjne nieruchomości na terenie gmin: Szczecin, powiat grodzki Szczecin. Zadanie częściowe nr 6 (TO Pyrzyce): Uregulowanie geodezyjne nieruchomości na terenie gminy Pyrzyce, Lipiany powiat Pyrzyce. Zadanie częściowe nr 7 (TO Goleniów): Uregulowanie geodezyjne nieruchomości na terenie gminy Goleniów. Zadanie częściowe nr 8 (TO Myślibórz): Uregulowanie geodezyjne nieruchomości na terenie gmin: Dębno i Myślibórz, powiat Myślibórz. Zadanie częściowe nr 9 (TO Gryfino): Uregulowanie geodezyjne nieruchomości na terenie gmin: Widuchowa, Gryfino, Moryń i Cedynia, Stare Czarnowo powiat gryfiński. Zadanie częściowe nr 10 (TO Choszczno): Uregulowanie geodezyjne nieruchomości na terenie gmin: Pełczyce, Krzęcin, powiat choszczeński. Zadanie częściowe nr 11 (TO Świdwin): Uregulowanie geodezyjne na terenie gmin: Sławoborze, Rąbino powiat świdwiński. Zadanie częściowe nr 12 (TO Białogard): Uregulowanie geodezyjne nieruchomości na terenie gminy: Białogard, Karlino, powiat białogardzki. Zadanie częściowe nr 13 (TO Kołobrzeg): Uregulowanie geodezyjne nieruchomości na terenie gmin: Kołobrzeg, Siemyśl, Gościno i Dygowo, powiat kołobrzeski. Zadanie częściowe nr 14 (TO Sławno): Uregulowanie geodezyjne nieruchomości na terenie gmin: Sławno , Darłowo, powiat sławieński. Zadanie częściowe nr 15 (TO Drawsko Pomorskie): Uregulowanie geodezyjne nieruchomości na terenie gmin: Kalisz Pomorski, Czaplinek, Ostrowice, Drawsko Pomorskie, Złocieniec, powiat drawski. Zadanie częściowe nr 16 (TO Szczecinek): Uregulowanie geodezyjne nieruchomości na terenie gmin: Grzmiąca, Szczecinek, Biały Bór, powiat szczecinecki Zadanie częściowe nr 17 (TO Szczecinek Biuro Terenowe w Wałczu): Uregulowanie geodezyjne nieruchomości na terenie gmin: Tuczno, powiat wałecki) Zadanie częściowe nr 18 (TO Koszalin): Uregulowanie geodezyjne nieruchomości na terenie gmin: : Mielno, Będzino, Biesiekierz, Manowo, Sianów, Świeszyno, Bobolice powiat Koszalin. 1.2. Miejsce realizacji: Zadanie częściowe nr 1 (TO Stargard ): Powiat stargardzki, województwo zachodniopomorskie - Oddział Terenowy Stargard Zadanie częściowe nr 2 (TO Kamień Pomorski): Powiat Kamień Pomorski, grodzki Świnoujście, województwo zachodniopomorskie - Oddział Terenowy Kamień Pomorski Zadanie częściowe nr 3 (TO Gryfice): Powiat gryficki, województwo zachodniopomorskie - Oddział Terenowy Gryfice Zadanie częściowe nr 4 (TO Nowogard): Powiat łobeski i goleniowski, województwo zachodniopomorskie - Oddział Terenowy Nowogard Zadanie częściowe nr 5 (TO Szczecin): Powiat Szczecin, województwo zachodniopomorskie - Oddział Terenowy w Szczecinie. Zadanie częściowe nr 6 (TO Pyrzyce): Powiat Pyrzyce, województwo zachodniopomorskie - Oddział Terenowy Pyrzyce Zadanie częściowe nr 7: TO Goleniów): Powiat goleniowski, województwo zachodniopomorskie - Oddział Terenowy Goleniów Zadanie częściowe nr 8 (TO Myślibórz): Powiat Myślibórz, województwo zachodniopomorskie - Oddział Terenowy Myślibórz Zadanie częściowe nr 9 (TO Gryfino): Powiat gryfiński, województwo zachodniopomorskie - Oddział Terenowy Gryfino Zadanie częściowe nr 10 (TO Choszczno): Powiat choszczeński, województwo zachodniopomorskie - Oddział Terenowy Choszczno Zadanie częściowe nr 11 (TO Świdwin): Powiat świdwiński, województwo zachodniopomorskie - Oddział Terenowy Świdwin Zadanie częściowe nr 12 (TO Białogard): Powiat białogardzki, województwo zachodniopomorskie - Oddział Terenowy Białogard Zadanie częściowe nr 13 (TO Kołobrzeg): Powiat kołobrzeski, województwo zachodniopomorskie - Oddział Terenowy Kołobrzeg Zadanie częściowe nr 14 (TO Sławno): Powiat sławieński, województwo zachodniopomorskie - Oddział Terenowy Sławno Zadanie częściowe nr 15 (TO Drawsko Pomorskie): Powiat drawski, województwo zachodniopomorskie - Oddział Terenowy Drawsko Pomorskie Zadanie częściowe nr 16 (TO Szczecinek): Powiat szczecinecki, województwo zachodniopomorskie - Oddział Terenowy Szczecinek Zadanie częściowe nr 17 (TO Szczecinek Biuro Terenowe w Wałczu): Powiat wałecki, województwo zachodniopomorskie - Oddział Terenowy w Szczecinku Biuro Terenowe w Wałczu Zadanie częściowe nr 18 (TO Koszalin): Powiat koszaliński, województwo zachodniopomorskie - Oddział Terenowy Koszalin 1.3. Zakres przedmiotu zamówienia. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług geodezyjnych na nieruchomościach położonych na terenie województwa zachodniopomorskiego w części objętej działaniem ZZMiUW w Szczecinie dotyczących oddziałów: TO Stargard, TO Kamień Pomorski, TO Gryfice, TO Nowogard, TO Szczecin, TO Pyrzyce, TO Goleniów, TO Myślibórz, TO Gryfino, TO Choszczno, TO Świdwin, TO Białogard, TO Kołobrzeg, TO Sławno, TO Drawsko Pomorskie TO Szczecinek, TO Szczecinek Biuro Terenowe w Wałczu, TO Koszalin, powiat stargardzki, powiat kamieński, grodzki Świnoujście, powiat gryficki, powiat łobeski i goleniowski, powiat policki, powiat grodzki Szczecin, powiat pyrzycki, powiat goleniowski, powiat myśliborski, powiat gryfiński, powiat choszczeński, powiat świdwiński, powiat białogardzki, powiat kołobrzeski, powiat sławieński, powiat drawski, powiat szczecinecki, powiat wałecki, powiat koszaliński. Zakres usług geodezyjnych obejmuje: a) sporządzenie dokumentacji geodezyjnej w zakresie podziałów i wydzieleń działek z uwzględnieniem aktualizacji użytków gruntowych dla wydzielanych gruntów, b) aktualizacja danych z zakresu treści ewidencji gruntów i budynków w zakresie weryfikacji powierzchni działek z dokładnością 1m2, c) wznowienie oraz stabilizacja granic nieruchomości wraz z okazaniem ich stronom, d) przekazanie Zamawiającemu materiałów niezbędnych do ujawnienia podziałów, zmian powierzchni działek na podstawie których będzie można dokonać zmian w księgach wieczystych: wykaz zmian danych ewidencyjnych oraz pozostałej niezbędnej dokumentacji pozwalającej na przeprowadzenie postępowania w zakresie podziałów, wydzieleń nieruchomości, e) przekazanie Zamawiającemu materiałów dokumentujących wykonanie zleconych prac geodezyjnych opatrzonych klauzulą o przyjęciu do zasobu: - dla podziałów w trybie gospodarki nieruchomościami (mapa podziału nieruchomości i wykaz zmian danych ewidencyjnych), - dla podziału w trybie kodeksu cywilnego (mapa podziału i wykaz zmian danych ewidencyjnych), - dla ustalenia linii brzegu (mapę projektu linii brzegu lub mapę z projektem rozgraniczenia gruntów pokrytych wodami od gruntów przyległych i wykaz zmian danych ewidencyjnych), - dla wznowionych granic (wykaz zmian danych ewidencyjnych), - przeprowadzenie w razie konieczności rozpraw wodnoprawnych. f) dostarczenie Zamawiającemu informacji o zmianach w operacie ewidencji gruntów i budynków. 1.4. Szczegółowy przedmiot zamówienia: Szczegółowy wykaz nieruchomości oraz zakres prac geodezyjnych został określony w załącznikach od nr 4.1 do nr 4.18 do SIWZ. Zakres prac i obowiązków Wykonawcy określa wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ.

II.5) Główny kod CPV: 71.32.20.00 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
Dodatkowe kody CPV:71300000-1
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

data zakończenia: 31/10/2017


II.9) Informacje dodatkowe: *(maksymalny termin realizacji, do którego Zamawiający wymaga aby przedmiot zamówienia został zakończony)

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: a) należytym wykonaniem co najmniej jednego projektu podziału nieruchomości o wartości nie mniejszej niż 10.000,00 zł brutto (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem wartości, daty i miejsca wykonania. b) dysponowaniem przynajmniej jedną osobą posiadającą kwalifikacje niezbędne do realizacji zamówienia, tj. posiadającą uprawnienia zawodowe z zakresu rozgraniczanie i podziały nieruchomości (gruntów) oraz sporządzanie dokumentacji do celów prawnych, które są niezbędne do realizacji zamówienia w rozumieniu art. 43 pkt. 3 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2015r, poz. 520 z późn. zm.). Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia. UWAGA! 1. W sytuacji, gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innego podmiotu zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów niezbędnymi w trakcie realizacji zamówienia. 2. W tym celu Wykonawca musi przedstawić Zamawiającemu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do jego dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia - zgodnie z załącznikiem 2c. 3. W przypadku zmiany lub rezygnacji z podwykonawcy na którego zasoby Wykonawca się powołuje Wykonawca jest zobowiązany wykazać Zamawiającemu iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia warunek udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż wymagany w postępowaniu. 4.Zamawiający oceni, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13-23 i ust. 5. 5.W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. 6. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe podmiotu, o którym mowa w ust. 1 nie potwierdzają spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, zamawiający żąda aby wykonawca w terminie określonym przez zamawiającego: 1) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub 2) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne luz zawodowe, o których mowa w ust. 1. 7. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą "spełnia - nie spełnia" na podstawie informacji zawartych w oświadczeniach i dokumentach złożonych przez Wykonawcę na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: tak
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp nie
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

1) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, 2) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub innego dokumentu potwierdzającego że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami w szczególności, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3) Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub innego dokumentu potwierdzającego że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wspólników spółki cywilnej dokumenty wymienione w pkt od 1 - 3 muszą być złożone oddzielnie dla każdego ze wspólników spółki cywilnej. Uwaga! Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów (podwykonawców), które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu (podwykonawcy) w zakresie wymaganym dla wykonawcy w Rozdziale III, B pkt 1-3. 1. W celu wstępnego potwierdzenia spełnienia warunków, o których mowa w rozdziale III część I i II SIWZ wraz z ofertą należy złożyć następujące dokumenty: 1.1. aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu zgodnie z załącznikiem nr 2a do SIWZ. 1.2 aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu zgodnie załącznikiem nr 2b do SIWZ. 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać spełnienie warunków w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw do wykluczenia. 3.Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. 1.1 i 1.2 tj. załączniki 2a i 2b do SIWZ. 4. Wykonawca który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu o którym mowa w pkt.1.1 - zgodnie z załącznikiem nr 2a do SIWZ.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
a) wykaz usług potwierdzający spełnienie warunku tj. należytym wykonaniem co najmniej jednego projektu podziału nieruchomości o wartości nie mniejszej niż 10.000,00 zł brutto (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie - sporządzony według załącznika nr 5 do SIWZ. Do wykazów w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej (załącznik nr 5 do SIWZ) należy dołączyć dowody, że usługi zostały wykonane należycie. Dowodami, o których mowa w pkt 2 są: - referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz, którego usługi zostały wykonywane, - inne dokumenty, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać w/w wymienionych dokumentów. Jeżeli wykaz, oświadczenia lub inne złożone przez Wykonawcę dokumenty budzą wątpliwości Zamawiającego może on zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego usługi były wykonane, o dodatkowe informacje lub dokumenty w tym zakresie. b) oświadczenie na temat wykształcenia i kwalifikacji zawodowych wykonawcy lub kadry kierowniczej wykonawcy, które zawiera wskazanie osoby posiadającej kwalifikacje niezbędne do realizacji zamówienia z zakresu rozgraniczanie i podziały nieruchomości (gruntów) oraz sporządzanie dokumentacji do celów prawnych, które są niezbędne do realizacji zamówienia w rozumieniu art. 43 pkt. 3 Ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2015r., poz. 520 z późn. zm.) - zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ. Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1. WYPEŁNIONY FORMULARZ OFERTOWY sporządzony na/wg Załącznika nr 1 do SIWZ; 2. W przypadku wniesienia WADIUM w formie innej niż pieniężna należy dołączyć dokument potwierdzający wniesienie wadium do oferty (dla każdego zadania częściowego osobno); 3. Jeżeli oferta nie zostanie podpisana przez Wykonawcę do oferty należy dołączyć PEŁNOMOCNICTWO(A) do działania w imieniu Wykonawcy (podpisanie oferty, reprezentowanie Wykonawcy, ewentualnie inne działania np. podpisanie umowy) - o ile umocowanie(a) osoby(ób) występującej(cych) w imieniu Wykonawcy nie wynikają z innych złożonych dokumentów; 4. ZOBOWIĄZANIE PODMIOTU/OSOBY udostępniającego(ej) Wykonawcy swoje zasoby sporządzone wg Załącznika nr 2c do SIWZ (wypełniają tylko podmioty, które udostępniają Wykonawcy swoje zasoby). Zobowiązanie należy dołączyć do w oryginale do oferty (jeżeli występuje); 5. OŚWIADCZENIE WYKONAWCY sporządzone na/wg załącznika nr 2d lub 2e do SIWZ o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. 6. Wykaz część powierzonych podwykonawcom - załącznik nr 2f (jeśli dotyczy) E. DOKUMENTY PODMIOTÓW ZAGRANICZNYCH: Wykonawca, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentu wymienionego w sekcji B niniejszej SIWZ składa: 1) informację z właściwego rejestru albo w przypadku braku rejestru inny równoważny dokument wystawiony przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju w którym wykonawca ma siedzibę , 2) dokument że nie zalega z opłacaniem podatków opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami , 3) dokument nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Informacja i dokumenty o których mowa w pkt.1 i 3 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a dokument o którym mowa w pkt.2 powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem tego terminu. Pozostałe oświadczenia/dokumenty wymagane w prowadzonym postępowaniu, Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa takie same jak Wykonawca polski. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania (z zachowaniem terminu odpowiednio 3 lub 6 miesięcy przed terminem składania ofert). Wszystkie dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski. DOKUMENTY NALEŻY SKŁADAĆ W FORMIE ORYGINAŁÓW LUB KSEROKOPII POŚWIADCZONEJ PRZEZ WYKONAWCĘ "ZA ZGODNOŚĆ Z ORYGINAŁEM". W przypadku podmiotów na zasobach, których Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ust 1 ustawy, kopie dokumentów dotyczących tych podmiotów poświadczają "za zgodność z oryginałem" te podmioty.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

tak,
Informacja na temat wadium
1. WADIUM 1. Wadium na poszczególne części zamówienia ustala się na kwotę: Zadanie częściowe nr 1 - Stargard 1.000,00 zł Zadanie częściowe nr 2 - Kamień Pomorski 1.000,00 zł Zadanie częściowe nr 3 - Gryfice 1.000,00 zł Zadanie częściowe nr 4 -Nowogard 1.000,00 zł Zadanie częściowe nr 5 -Szczecin 1.000,00 zł Zadanie częściowe nr 6 - Pyrzyce 1.000,00 zł Zadanie częściowe nr 7 - Goleniów 1.000,00 zł Zadanie częściowe nr 8 - Myślibórz - Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium Zadanie częściowe nr 9 - Gryfino 1.000,00 zł Zadanie częściowe nr 10 - Choszczno 1.000,00 zł Zadanie częściowe nr 11 - Świdwin 1.000,00 zł Zadanie częściowe nr 12 - Białogard - Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium Zadanie częściowe nr 13 -Kołobrzeg 1.000,00 zł Zadanie częściowe nr 14 - Sławno 1.000,00 zł Zadanie częściowe nr 15 - Drawsko Pomorskie 1.000,00 zł Zadanie częściowe nr 16 - Szczecinek 1.000,00 zł Zadanie częściowe nr 17 - Szczecinek Biuro Terenowe w Wałczu - Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium Zadanie częściowe nr 18 - Koszalin 1.000,00 zł 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 08.02.2017r. do godz. 12:00. W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej, za moment wniesienia wadium uznaje się moment uznania rachunku bankowego Zamawiającego. 3. Wadium może być wniesione w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Dz. U. z 2016, poz. 359 z późn. zm.). 4. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w : PKO BP S.A. I Oddział w Szczecinie nr: 34 1020 4795 0000 9002 0122 0631. z adnotacją: "WADIUM - przetarg ozn. NP/MM/333/3/2017" 5. Dowód wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniężna - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy zdeponować w siedzibie Zamawiającego w Szczecinie, ul. Teofila Firlika 19, przed upływem terminu składania ofert. 7. Wadium wniesione w innej formie niż pieniężna musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy. 8. Wykonawca, który nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zgodnie z zapisami ustawy zostanie wykluczony z prowadzonego postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona. 9. Zamawiający dokona zwrotu lub zatrzymania wadium zgodnie z art. 46 ustawy. UWAGA! Stosownie do zapisów art. 46 ust. 4a ustawy Zamawiający Zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złoży oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności o których mowa w art. 25 ust 1 oświadczenia o którym mowa w art. 25a ust 1, pełnomocnictw lub nie wyrazi zgody na poprawienie omyłki o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowoduje brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

nie


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Aukcja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

KryteriaZnaczenie
Cena60
Termin40


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Licytacja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie

Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian postanowień umowy zawartej z Wykonawcą w stosunku do treści oferty w formie aneksu do umowy w zakresie: a) zmiany terminu realizacji zamówienia przed jego upływem z przyczyn niezależnych od Wykonawcy wskazanych przez Wykonawcę. Wniosek Wykonawcy w tej sprawie wymaga uzasadnienia i udokumentowania oraz akceptacji Zamawiającego, b) okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a zmiany te są warunkiem wykonania umowy lub są korzystne dla Zamawiającego. Wniosek Wykonawcy w tej sprawie wymaga uzasadnienia i udokumentowania oraz akceptacji Zamawiającego, c) zmianę zakresu przedmiotu umowy prowadząca do zmiany (obniżenia) wynagrodzenia Wykonawcy, w przypadku braku możliwości wykonania całości przedmiotu zgodnie z umową i wskazówkami Zamawiającego, jedynie w przypadku gdy niemożność wykonania całości prac wynika z przyczyn niezależnych od wykonawcy d) osób sprawujących bezpośredni nadzór nad realizacją przedmiotu zamówienia (pełnomocnika ze strony Zamawiającego, pełnomocnika ze strony Wykonawcy); e) zmiany podwykonawcy wskazanego w ofercie udostępniającego zasoby lub rezygnację z tego podwykonawcy, pod warunkiem że Wykonawca wykaże Zamawiającemu że proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania. 2. Warunkiem w/w zmian będzie zaistnienie szczególnych okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 08/02/2017, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: 1    Nazwa: TO Stargard

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Uregulowanie spraw własnościowych oraz geodezyjnych nieruchomości na terenie gminy: Dolice, Dobrzany, miasto Stargard i Stargard powiat stargardzki.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71322000-1
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 31/10/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena60
Termin40
6) INFORMACJE DODATKOWE: *(maksymalny termin realizacji, do którego Zamawiający wymaga aby przedmiot zamówienia został zakończony)


Część nr: 2    Nazwa: TO Kamień Pomorski

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Uregulowanie geodezyjne nieruchomości na terenie gminy: Kamień Pomorski, Świerzno, Wolin oraz w mieście Świnoujście, powiat Kamień Pomorski i powiatu grodzkiego Świnoujście.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71322000-1
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 31/10/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena60
Termin40
6) INFORMACJE DODATKOWE: *(maksymalny termin realizacji, do którego Zamawiający wymaga aby przedmiot zamówienia został zakończony)


Część nr: 3    Nazwa: TO Gryfice

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Uregulowanie geodezyjne nieruchomości na terenie gminy: Karnice; Brojce, Trzebiatów, Płoty, Gryfice powiat gryficki.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71322000-1
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 31/10/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena60
Termin40
6) INFORMACJE DODATKOWE: *(maksymalny termin realizacji, do którego Zamawiający wymaga aby przedmiot zamówienia został zakończony)


Część nr: 4    Nazwa: TO Nowogard

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Uregulowanie geodezyjne nieruchomości na terenie gmin: Resko, Łobez, Węgorzyno, Radowo Małe, powiat Łobez i gminy Nowogard, powiat Goleniów
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71322000-1
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 31/10/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena60
Termin40
6) INFORMACJE DODATKOWE: *(maksymalny termin realizacji, do którego Zamawiający wymaga aby przedmiot zamówienia został zakończony)


Część nr: 5    Nazwa: TO Szczecin

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Uregulowanie geodezyjne nieruchomości na terenie gmin: Szczecin, powiat grodzki Szczecin.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71322000-1
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 31/10/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena60
Termin40
6) INFORMACJE DODATKOWE: *(maksymalny termin realizacji, do którego Zamawiający wymaga aby przedmiot zamówienia został zakończony)


Część nr: 6    Nazwa: TO Pyrzyce

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Uregulowanie geodezyjne nieruchomości na terenie gminy Pyrzyce, Lipiany powiat Pyrzyce.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71322000-1
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 31/10/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena60
Termin40
6) INFORMACJE DODATKOWE: *(maksymalny termin realizacji, do którego Zamawiający wymaga aby przedmiot zamówienia został zakończony)


Część nr: 7    Nazwa: TO Goleniów

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Uregulowanie geodezyjne nieruchomości na terenie gminy Goleniów.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71322000-1
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 31/10/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena60
Termin40
6) INFORMACJE DODATKOWE: *(maksymalny termin realizacji, do którego Zamawiający wymaga aby przedmiot zamówienia został zakończony)


Część nr: 8    Nazwa: TO Myślibórz

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Uregulowanie geodezyjne nieruchomości na terenie gmin: Dębno i Myślibórz, powiat Myślibórz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71322000-1
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 31/10/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena60
Termin40
6) INFORMACJE DODATKOWE: *(maksymalny termin realizacji, do którego Zamawiający wymaga aby przedmiot zamówienia został zakończony)


Część nr: 9    Nazwa: TO Gryfino

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Uregulowanie geodezyjne nieruchomości na terenie gmin: Widuchowa, Gryfino, Moryń i Cedynia, Stare Czarnowo powiat gryfiński.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71322000-1
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 31/10/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena60
Termin40
6) INFORMACJE DODATKOWE: *(maksymalny termin realizacji, do którego Zamawiający wymaga aby przedmiot zamówienia został zakończony)


Część nr: 10    Nazwa: TO Choszczno

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Uregulowanie geodezyjne nieruchomości na terenie gmin: Pełczyce, Krzęcin, powiat choszczeński.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71322000-1
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 31/10/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena60
Termin40
6) INFORMACJE DODATKOWE: *(maksymalny termin realizacji, do którego Zamawiający wymaga aby przedmiot zamówienia został zakończony)


Część nr: 11    Nazwa: TO Świdwin

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Uregulowanie geodezyjne na terenie gmin: Sławoborze, Rąbino powiat świdwiński.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71322000-1, 71300000-1
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 31/10/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena60
Termin40
6) INFORMACJE DODATKOWE: *(maksymalny termin realizacji, do którego Zamawiający wymaga aby przedmiot zamówienia został zakończony)


Część nr: 12    Nazwa: TO Białogard

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Uregulowanie geodezyjne nieruchomości na terenie gminy: Białogard, Karlino, powiat białogardzki.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71322000-1
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 31/10/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena60
Termin40
6) INFORMACJE DODATKOWE: *(maksymalny termin realizacji, do którego Zamawiający wymaga aby przedmiot zamówienia został zakończony)


Część nr: 13    Nazwa: TO Kołobrzeg

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Uregulowanie geodezyjne nieruchomości na terenie gmin: Kołobrzeg, Siemyśl, Gościno i Dygowo, powiat kołobrzeski.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71322000-1
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 31/10/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena60
Termin40
6) INFORMACJE DODATKOWE: *(maksymalny termin realizacji, do którego Zamawiający wymaga aby przedmiot zamówienia został zakończony)


Część nr: 14    Nazwa: TO Sławno

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Uregulowanie geodezyjne nieruchomości na terenie gmin: Sławno , Darłowo, powiat sławieński.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71322000-1
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 31/10/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena60
Termin40
6) INFORMACJE DODATKOWE: *(maksymalny termin realizacji, do którego Zamawiający wymaga aby przedmiot zamówienia został zakończony)


Część nr: 15    Nazwa: TO Drawsko Pomorskie

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Uregulowanie geodezyjne nieruchomości na terenie gmin: Kalisz Pomorski, Czaplinek, Ostrowice, Drawsko Pomorskie, Złocieniec, powiat drawski.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71322000-1
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 31/10/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena60
Termin40
6) INFORMACJE DODATKOWE: *(maksymalny termin realizacji, do którego Zamawiający wymaga aby przedmiot zamówienia został zakończony)


Część nr: 16    Nazwa: TO Szczecinek

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Uregulowanie geodezyjne nieruchomości na terenie gmin: Grzmiąca, Szczecinek, Biały Bór, powiat szczecinecki
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71322000-1
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 31/10/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena60
Termin40
6) INFORMACJE DODATKOWE: *(maksymalny termin realizacji, do którego Zamawiający wymaga aby przedmiot zamówienia został zakończony)


Część nr: 17    Nazwa: TO Szczecinek Biuro Terenowe w Wałczu

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Uregulowanie geodezyjne nieruchomości na terenie gmin: Tuczno, powiat wałecki
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71322000-1
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 31/10/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena60
Termin40
6) INFORMACJE DODATKOWE: *(maksymalny termin realizacji, do którego Zamawiający wymaga aby przedmiot zamówienia został zakończony)


Część nr: 18    Nazwa: TO Koszalin

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Uregulowanie geodezyjne nieruchomości na terenie gmin: : Mielno, Będzino, Biesiekierz, Manowo, Sianów, Świeszyno, Bobolice powiat Koszalin.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71322000-1
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 31/10/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena60
Termin40
6) INFORMACJE DODATKOWE: *(maksymalny termin realizacji, do którego Zamawiający wymaga aby przedmiot zamówienia został zakończony)


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.