eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Dostawa odczynników i innych materiałów oraz dzierżawa urządzeń.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-08-13

Rzeszów: Dostawa odczynników i innych materiałów oraz dzierżawa urządzeń.
Numer ogłoszenia: 140894 - 2007; data zamieszczenia: 13.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Fryderyka Chopina, ul. Chopina 2, 35-055 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8666 096, fax 017 8666 097.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.szpital.rzeszow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa odczynników i innych materiałów oraz dzierżawa urządzeń..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa przedmiotów zamówienia niżej wymienionych w 14 zadaniach częściowych.Są to: 1.Mikrokasety do mikrometody kolumnowej do immunologii transfuzjologicznej wraz z dzierżawą analizatora oraz wirówką samopłuczącą ; 2.Odczynniki do oznaczeń przeciwciał anty - HCV; 3.Nakłuwacze do bezpiecznego pobierania z drenów, jednorazowego użytku ; 4.Odczynniki do oznaczeń ilości białek specyficznych wraz z dzierżawą analizatora ; 5.Podłoże do przechowywania szczepów wzorcowych ; 6.Płyty jednorazowe do oznaczeń grupy krwi; 7.Odczynniki monoklonalne do oznaczeń antygenów układu ABO i antygenu D z układu Rh; 8.Krążki i podłoża do identyfikacji bakterii ; 9.Odczynniki z zakresu badań serologicznych ( bez przeciwciał) 10.Odczynniki do badań serologicznych Standard anty - D, papaina; 11.Odczynnik antyglobulinowy barwiony w ampułkach z kroplomierzem ; 12.Odczynniki z zakresu badań serologicznych: Krwinek wzorcowych (reagujących swoiście o jak najdłuższym terminie ważności ) 13.Odczynniki chemiczne: alkohol etylowy, spirytus skażony hibitanem; 14.Odczynniki chemiczne: amoniak, aceton, fenol, ksylen. Wartość szacunkowa zamówienia : 464 420,00 zł. Termin realizacji: -zadanie nr 4: dostawa odczynników wraz z dzierżawą analizatora -od daty podpisania umowy - przez okres 12 miesięcy; -pozostałe zadania 1,2,3 oraz 5 do 14 od daty podpisania umowy - przez okres 24 miesięcy. Dostawa towaru na podstawie zamówień miesięcznych w ciągu 14 dni, od daty złożenia zamówienia.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 24.49.61.00 - Odczynniki do klasyfikacji grupy krwi Kod CPV wg słownika 2008: 33.69.61.00 - Odczynniki do klasyfikacji grupy krwi Oryginalny kod CPV: 24.49.65.00 - Odczynniki laboratoryjne Kod CPV wg słownika 2008: 33.69.65.00 - Odczynniki laboratoryjne Oryginalny kod CPV: 33.14.16.25 - Zestawy diagnostyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.16.25 - Zestawy diagnostyczne Oryginalny kod CPV: 28.21.34.00 - Pojemniki do przechowywania Kod CPV wg słownika 2008: 44.61.34.00 - Pojemniki do przechowywania Oryginalny kod CPV: 24.49.62.00 - Odczynniki do badania krwi Kod CPV wg słownika 2008: 33.69.62.00 - Odczynniki do badania krwi 24.69.61.00 - 24.69.61.00 Oryginalny kod CPV: 24.14.20.00 - Alkohole, fenole, fenoloalkohole i ich chlorowcowane, sulfonowane, nitrowane lub nitrozowane pochodne; przemysłowe alkohole tłuszczowe Kod CPV wg słownika 2008: 24.32.20.00 - Alkohole, fenole, fenoloalkohole i ich chlorowcowane, sulfonowane, nitrowane lub nitrozowane pochodne; przemysłowe alkohole tłuszczowe Oryginalny kod CPV: 24.16.50.00 - Poliestry w formach podstawowych Kod CPV wg słownika 2008: 24.55.00.00 - Poliestry w formach podstawowych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 14.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy w tym postępowaniu.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. [Załączyć aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej niżej opisane]; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust.1 i 2 ustawy Pzp).[ Przedstawić niżej wymienione dokumenty]. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia-nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w wymaganych dokumentach lub oświadczeniach. Zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, lub którzy złożyli dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania; oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu wyznaczonym przez zamawiającego jako termin uzupełnienia oświadczeń lub dokumentów. Nie spełnienie chociażby jednego z warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać: 1. Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust.1 Ustawy Pzp (wzór w załączeniu do SIWZ); 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3 .Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Spółki cywilne przedstawiają zaświadczenie urzędu skarbowego dla wszystkich wspólników oraz zaświadczenie na całą spółkę cywilną z jej nazwą; 4.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Uwaga: dotyczy wyłącznie podmiotów zbiorowych w rozumieniu ustawy z dnia 28 października 2002 r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary (Dz.U. nr 197, poz. 1661), nie dotyczy przedsiębiorców będących osobami fizycznymi, w tym spółek cywilnych utworzonych przez osoby fizyczne; 6. Zdolność techniczna:nie dotyczy. 7. Zdolność ekonomiczna i finansowa: nie dotyczy. 8. Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez zamawiającego: Zamawiający wymaga, by oferowane przedmioty zamówienia spełniały wymagania określone w Ustawie z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych, (jeśli są wyrobami medycznymi). W celu potwierdzenia powyższego warunku proszę do oferty załączyć oświadczenie ,że oferowane przedmioty zamówienia spełniają wymagania określone w Ustawie z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych, lub proszę złożyć oświadczenie, że zaoferowane przedmioty zamówienia nie są wyrobami medycznymi. Ponadto do oferty winny być dołączone następujące dokumenty: 9. Wypełnione w całości i podpisane oferowane Formularze cenowe wg wzoru załączonego do niniejszej SIWZ wraz z wymaganym Załącznikiem (jeśli występuje) , który to Załącznik należy załączyć do oferowanego zadania lub zadań. 10. Pełnomocnictwo do podpisania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie wypisu z Krajowego Rejestru Sądowego lub zaświadczenia o prowadzeniu działalności gospodarczej. Jeżeli pełnomocnictwo nie ma postaci aktu notarialnego powinno zawierać pieczęć Wykonawcy, imienną pieczątkę wystawiającego pełnomocnictwo i jego podpis. Jeżeli dołączone do oferty ww. pełnomocnictwo będzie w formie kopii, Zamawiający wymaga, aby jego zgodność z oryginałem poświadczyła osoba lub osoby wymienione w umowie spółki lub odpowiednim rejestrze, które wskazane są tam jako upoważnione do reprezentowania Wykonawcy. Pełnomocnictwo winno wskazywać datę jego wystawienia oraz okres, na który zostało udzielone. Brak tego okresu zamawiający odczyta jako pełnomocnictwo wystawione na czas nieokreślony. UWAGA: Wykonawcy mogą ubiegać się wspólnie o udzielenie zamówienia. Wykonawcy występujący wspólnie przedstawiają pełnomocnictwo, o którym mowa w art.23 Ustawy Pzp (dotyczy to m.in. s.c. i konsorcjów). W takim przypadku ich oferta musi spełniać następujące wymagania (jeśli takie warunki postawiono w danym postępowaniu): a) W odniesieniu do wymagań postawionych przez zamawiającego, każdy z Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie, oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 pkt 1 - 9 ustawy Prawo zamówień publicznych; b) Potencjał ekonomiczny, techniczny, finansowy i kadrowy Wykonawców w sumie musi spełniać wymagane warunki; c) Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie musi udokumentować, iż posiada doświadczenie w wykonywaniu dostaw przewidzianych mu do wykonania. Wykazane doświadczenie w sumie musi spełniać warunki wymagane od Wykonawców; d) Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego; e) Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem; Wypełniając dokumenty powołujące się na Wykonawcę , w miejscu np. nazwa i adres Wykonawcy należy wpisać dane Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty lub oświadczenia wymagane niniejszą SIWZ powinny być dostarczone w formie oryginału lub jako kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Poświadczenia dokonuje osoba upoważniona do podpisywania oferty w imieniu wykonawcy. Wymagany podpis i pieczęć imienna osoby poświadczającej dokumenty za zgodność z oryginałem. Wyjątek kserokopia pełnomocnictwa do podpisania oferty. Dokumenty sporządzone w języku obcym składane winny być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. Wyjaśnienia: A. Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP Zgodnie z § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. Miejsce publikacji: Dz. U. z dnia 24 maja 2006 r. Nr 87 poz. 605) : §2.1.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP zamiast dokumentów, o których mowa w § 1 ust.1 ,: 1) pkt 2,3, i 5 Rozporządzenia - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 2) pkt 4 - Rozporządzenia - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy. 2. Dokumenty, o których mowa w ust. 1 pkt 1 lit. a i c oraz pkt 2, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Dokument, o którym mowa w ust. 1 pkt 1 lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis ust. 2 stosuje się odpowiednio. B. Informacje niejawne. Uprzedzamy wszystkich Wykonawców biorących udział w niniejszym postępowaniu o możliwości zastrzeżenia pewnych informacji zawartych w ofercie do wiadomości jedynie Zamawiającego. Zastrzeżeniu mogą podlegać tylko i wyłącznie te informacje, które stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji; za wyjątkiem tych informacji, jakie zobowiązany jest podać Zamawiający do publicznej wiadomości podczas otwarcia ofert. Przez tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu Art. 11. 1. ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, Dz.U.2003.153.1503 ze zmianami, rozumie się nieujawnione do wiadomości publicznej informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, co do których przedsiębiorca podjął niezbędne działania w celu zachowania ich poufności. Zastrzeżenie w formie pisemnej winno wskazywać, które strony złożonej oferty zawierają tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, oraz winny być one zabezpieczone w odpowiedni sposób przez Wykonawcę przed możliwością zapoznania się z ich treścią przez osoby spoza komisji przetargowej. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za niewłaściwie zabezpieczenie przez wykonawcę dokumentów określonych jako tajne.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.szpital.rzeszow.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Zamówień Publicznych,ul.Szopena 2, 35-055 Rzeszów,fax:017 8 666 097..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.08.2007 godzina 12:00, miejsce: ul. Szopena 2, Rzeszów, w Kancelarii Ogólnej Zamawiającego , pok. nr 3, bud. C.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: W II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA ze względu na Program winno być: -zadanie nr 4: dostawa odczynników wraz z dzierżawą analizatora -od daty podpisania umowy - przez okres 12 miesięcy. -pozostałe zadania (1,2,3 oraz 5 do 14) od daty podpisania umowy - przez okres 24 miesiące. Dostawa towaru na podstawie zamówień miesięcznych w ciągu 14 dni, od daty złożenia zamówienia. W IV.2.1) Kryteria oceny ofert ze względu na Program powinno być: Cena brutto - 100%.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Mikrokasety...

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Mikrokasety do mikrometody kolumnowej do immunologii transfuzjologicznej wraz z dzierżawą analizatora oraz wirówką samopłuczącą . Wartość szacunkowa zamówienia:92 620,00 zł..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.61.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Odczynniki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odczynniki do oznaczeń przeciwciał anty - HCV. Wartość szacunkowa zamówienia: 35 000,00 zł..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.61.00-8, 24.49.65.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Nakłuwacze.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nakłuwacze do bezpiecznego pobierania z drenów, jednorazowego użytku. Wartość szacunkowa zamówienia netto:6 720,00 zł..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.61.00-8, 33.14.16.25-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: odczynniki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odczynniki do oznaczeń ilości białek specyficznych wraz z dzierżawą analizatora Wartość szacunkowa zamówienia netto:20 136,00 zł..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.61.00-8, 24.49.65.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Podłoża.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podłoże do przechowywania szczepów wzorcowych Wartość szacunkowa zamówienia netto:1 920,00 zł..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.61.00-8, 28.21.34.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Płyty.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Płyty jednorazowe do oznaczeń grupy krwi. Wartość szacunkowa zamówienia netto:15 560,00 zł..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.61.00-8, 33.14.16.25-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Odczynniki monoklonalne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odczynniki monoklonalne do oznaczeń antygenów układu ABO i antygenu D z układu Rh. Wartość szacunkowa zamówienia netto:38 500,00 zł..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.61.00-8, 24.49.62.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Krążki i podłoża.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Krążki i podłoża do identyfikacji bakterii. Wartość szacunkowa zamówienia netto: 13 588,00 zł..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.61.00-8, 24.49.65.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Odczynniki do serologii.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odczynniki z zakresu badań serologicznych ( bez przeciwciał). Wartość szacunkowa zamówienia netto:18 720,00 zł..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.61.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Odczynniki do serologii.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odczynniki do badań serologicznych Standard anty - D, papaina. Wartość szacunkowa zamówienia netto:9 107,00 zł..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.61.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Odczynnik antyglobulinowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odczynnik antyglobulinowy barwiony w ampułkach z kroplomierzem. Wartość szacunkowa zamówienia netto:49 950,00 zł..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.61.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Odczynniki do serologii.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odczynniki z zakresu badań serologicznych: krwinek wzorcowych (reagujących swoiście o jak najdłuższym terminie ważności. Wartość szacunkowa zamówienia netto:47 745,00 zł..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.61.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Odczynniki chemiczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odczynniki chemiczne: alkohol etylowy, spirytus skażony hibitanem. Wartość szacunkowa zamówienia netto:56 700,00 zł..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.61.00-8, 24.14.20.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Odczynniki chemiczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odczynniki chemiczne: amoniak, aceton, fenol, ksylen. Wartość szacunkowa zamówienia netto:58 154,00 zł..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.61.00-8, 24.16.50.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.