eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olszanica › Przebudowa i rozbudowa budynku ośrodka zdrowia w Olszanicy na działce nr 1117 i 1118 .

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-05-11

Olszanica: Przebudowa i rozbudowa budynku ośrodka zdrowia w Olszanicy na działce nr 1117 i 1118 .
Numer ogłoszenia: 140880 - 2009; data zamieszczenia: 11.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Olszanica , 81, 38-722 Olszanica, woj. podkarpackie, tel. 0-13 461-76-10, faks 0-13 461-73-73.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.olszanica.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa i rozbudowa budynku ośrodka zdrowia w Olszanicy na działce nr 1117 i 1118 ..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: - Rozebranie pokrycia z papy na pow.142,79 m2, - Rozbiórka płyt dachowych korytkowych - 37,42 t - Przemurowanie kominów wentylacyjnych - 42,14 mb, - Konstrukcja drewniana dachu i pokrycie blachą -blachodachówka - 171 m2. - Izolacje stropu z wełny mineralnej na pow. 131 m2 Zamawiający zabezpiecza w całości gotową więźbę dachową i deski na deskowanie dachu..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.08.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) w przetargu mogą uczestniczyć oferenci którzy: a) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 i spełniają warunki zawarte w art. 22 ust.1. ustawy prawo zamówień publicznych, b) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności 2) ocena spełniania przez oferentów warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie na podstawie załączonych przez oferentów dokumentów i oświadczeń wymaganych do załączenia do oferty wymienionych w pkt 6 specyfikacji istotnych warunków zamówienia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu. a) oświadczenie że oferent nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 i spełnia warunki zawarte w art. 22 ust 1 ustawy prawo zamówień publicznych. b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - przedstawiające stan faktyczny i prawny na dzień otwarcia ofert wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. c) oferent może złożyć ww odpis wydany z wcześniejszą datą, pod warunkiem, że urząd sąd wydający zaświadczenie potwierdzi jego aktualności na dany dzień - stan aktualny na dzień.....przypadający na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (potwierdzenie przez ten organ kserokopii za zgodność z oryginałem) nie stanowi potwierdzenia aktualności)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.olszanica.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Olszanicy, 38-722 Olszanica 81,.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.06.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Olszanicy, 38-722 Olszanica, sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.