eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sosnowiec › Sukcesywna dostawa materiałów medycznych dla Instytutu Medycyny Pracy i Zdrowia Środowiskowego w Sosnowcu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-07-18

Sosnowiec: Sukcesywna dostawa materiałów medycznych dla Instytutu Medycyny Pracy i Zdrowia Środowiskowego w Sosnowcu
Numer ogłoszenia: 140875 - 2016; data zamieszczenia: 18.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Medycyny Pracy i Zdrowia Środowiskowego , ul. Kościelna 13, 41-200 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. 032 2660885, faks 032 2661124.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.imp.sosnowiec.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytut Badawczy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa materiałów medycznych dla Instytutu Medycyny Pracy i Zdrowia Środowiskowego w Sosnowcu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 1 L.p. Asortyment Numer katalog. Zapotrzebowanie na 24 miesiące 1 basen z tworzywa 12 2 kaczka męska z tworzywa 20 3 drewniane kwacze do wymazów pojedynczo pakowane -sterylne 1800 4 ochrona na buty a=100szt 150 5 okulary ochronne 30 6 2-2,5l słoje na dobową zbiórkę moczu z podziałką co 100ml 30 7 staza automatyczna 50 8 szpatułki drewniane a=100szt 12 9 Identyfikator plastikowy na rękę x 100szt 30 10 Jednorazowy, antybakteryjny czepek do bezwodnego nasączony substancjami myjącymi oraz odżywką.Nie wymagający namoczenia oraz spłukiwania.Pojedynczo pakowane , z możliwością podgrzania w mikrofalówce. 100 11 Jednorazowa szczoteczka do zębów wykonana z polipropylenu z możliwością odsysania. Z jednej strony pokryta miękkim włosiem z drugiej gąbką. Otwór odsysający zarówno od strony włosia jak i w przestrzeni między gąbką i włosiem. Pojedynczo pakowane 400 12 Jednorazowy aplikator gąbkowy do nawilżania jamy ustnej.Uchwyt wykonany z poliestru, gąbka wykonana z polipropylenu.Pakowany pojedynczo. 600 13 Prześcieradło włóknina polipropylenowa 25g/m2 rozm. 150x200cm; op. A 10szt 50 14 Jednorazowa myjka do mycia ciała w formie rękawicy , obustronnie nasączona środkiem myjącym o naturalnym Ph.Rozmiar 15-16/22-25mm, czystość mikrobiologiczna potwierdzona badaniami nie starszymi niż 2015r na brak zawartości Pseudomonas aeruginosa, Caandida albicans, Staphylococus aureus oraz Escherichia coli. 9000 Pakiet 2 L.p. Asortyment Numer katalog. Zapotrzebowanie na 24 miesiące 1 elektroda do EKG na bazie gąbki, żel stały, o śr.43mm, ze złączem zatrzaskowym op=50szt 220 2 elektroda do EKG na bazie gąbki PE, żel stały, o wym. 22,5mm/46mm, ze złączem zatrzaskowym op=50szt 15 3 papier do EKG AsCardMr.Blue - wymiar - szerokość - 112 mm. 400 Pakiet 3 L.p. Asortyment Numer katalog. Zapotrzebowanie na 24 mies. 1 Rękawica winylowa, bezpudrowa, uniwersalny kształt, pasująca na prawą i lewą dłoń, długość 240mm, grubość palca 0,09 mm, dłoni 0,08mm mankietu 0,05mm, AQL 1,5, rozmiar XS-XL, zgodność z normą EN 455 -1-4, EN 374 1-2. pakowane po 100 szt. 700 2 Rękawica lateksowa, pudrowana o uniwersalnym kształcie. Długość 240 mm, grubość dłoni minimum 0,11 mm, palca 0,13mm, mankiet 0,08mm. Proteiny max 60 ug/g, AQL 1,5. Zgodne z normą EN 455 1-4 i EN 374 1-2. Dostępne w rozmiarach XS-XL, pakowane po 100 sztuk. 200 3 Rękawice diagnostyczne lateksowe bezpudrowe niejałowe, z wewnętrzną warstwą polimeryzowaną, długość 240 mm, min. grubość na palcu 0,12mm, części dłoniowej 0,11mm, na mankiecie 0,08mm, teksturowane, AQL 1.5, zawartość protein poniżej 30 ug/g, zarejestrowane w klasie I Wyrobów Medycznych zgodnie z Dyrektywą Medyczną 93/42/EEC, zgodne z wymaganiami normy EN 455-części 1, 2, 3 i 4,zgodność potwierdzona Certyfikatem Jednostki Notyfikowanej, oraz normy EN 374 - części 1, 2, oznakowane jako produkt medyczny i środek ochrony indywidualnej ( Medical 93/42/EEC i PPE 89/686 cat. I), odpowiednie do kontaktu z żywnością. Pakowane po 100 szt. 1200 4 Rękawica lateksowa, wzmocniona, bezpudrowa w kolorze ciemno niebieskim, o uniwersalnym kształcie, pasująca na prawą i lewą dłoń. Długość 295 mm, grubość palca 0,34 mm, dłoni 0,33. ALQ 1,5, proteiny max 40 ug/g, Zgodne z normą EN 455 1-4, EN 374 1-2. Pakowane po 50 sztuk, dostępne w rozmiarach S-XL. 20 Pakiet 4 L.p. Asortyment Numer katalog. Zapotrzebowanie na 24 mies. 1. Pojemnik wielorazowego użytku, na wkłady workowe, wykonany z przeźroczystego poliwęglanu, skalowany, wyposażony w zintegrowany zaczep do mocowania oraz króciec obrotowy typu schodkowego, podłączony do źródła próżni na stałe, z możliwością sterylizacji w temp. 121C, poj 2000ml. 14 2. Pojemnik wielorazowego użytku, na wkłady workowe, wykonany z przeźroczystego poliwęglanu, skalowany, o spłaszczonym kształcie, wyposażony w zintegrowany zaczep do mocowania oraz króciec obrotowy typu schodkowego, podłączony do źródła próżni na stałe, z możliwością sterylizacji w temp. 121C, poj 1000ml. 14 3. Jednorazowy wkład workowy na wydzieliny, z trwale dołączoną pokrywą o spłaszczonym kształcie, do pojemników typu Serres, uszczelniony automatycznie po uruchomieniu ssania, bez konieczności wciskania go w pojemnik, z zastawką zapobiegającą wypływowi wydzieliny do źródła próżni, posiadający w pokrywie jeden obrotowy króciec przyłączeniowy typu schodkowego o śr.wewn. min.7mm, z opcją ortopedyczną o śr. wewn. min. 12mm oraz szerokim portem w pokrywie do pobierania próbek, nie zawiera PVC. Sprasowany, ułatwia magazynowanie., poj. 1000ml. 200 4. Jednorazowy wkład workowy na wydzieliny, z trwale dołączoną pokrywą do pojemników typu Serres, uszczelniony automatycznie po uruchomieniu ssania, bez konieczności wciskania go w pojemnik, z zastawką zapobiegającą wypływowi wydzieliny do źródła próżni, posiadający w pokrywie jeden obrotowy króciec przyłączeniowy typu schodkowego o śr.wewn. min.7mm, z opcją ortopedyczną o śr. wewn. min. 12mm oraz szerokim portem w pokrywie do pobierania próbek, nie zawiera PVC. Sprasowany, ułatwia magazynowanie., poj. 2000ml. 500 Pakiet 5 L.p. Asortyment Numer katalog. Zapotrzebowanie na 24 mies. 1. Jałowy zestaw laryngologiczny (szpatułka, wziernik uszny, wziernik nosowy) rozm. M,L op=25szt 2500 2. Wziernik uszny rozm.3,6mm x 50szt 20 3. Wziernik uszny rozm.5,2mm x 50szt 20 4. Lusterko laryngologiczne op=50szt 10 Suma Pakiet 6 L.p. Asortyment Numer katalog. Zapotrzebowanie na 24 mies. 1. Pojemnik na mocz niejałowy z nakrętką poj. 120-150ml, op.zbiorcze max 100szt 12000 Pakiet 7 L.p. Asortyment Numer katalog. Zapotrzebowanie na 24 mies. 1. błony niebieskoświecące do rtg 35 x 43 cm a=100szt 80 2. błony niebieskoświecące do rtg 13x18 cm a=100szt 4 3. błony niebieskoświecące do rtg 35x35 cm a=100szt 35 4. błony niebieskoświecące do rtg 24 x 30 cm a=100szt 35 5. błony niebieskoświecące do rtg 18 x 24 cm a=100szt 25 6. koperty do rtg 35,6 x 43,5 4000 7. koperty do rtg 18 x 24 cm 1500 8. koperty do rtg 35 x35 cm 500 9. koperty do rtg 24x30 cm 1000 10. odczynniki utrwalacz 15 11. odczynniki wywoływacz 15 12. odczynniki starter 1 litr 2.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00 - Materiały medyczne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie potwierdzające wiarygodność oferenta na podstawie art. 22 ust. 1, na formularzu stanowiącym załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie potwierdzające wiarygodność oferenta na podstawie art. 22 ust. 1, na formularzu stanowiącym załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie potwierdzające wiarygodność oferenta na podstawie art. 22 ust. 1, na formularzu stanowiącym załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie potwierdzające wiarygodność oferenta na podstawie art. 22 ust. 1, na formularzu stanowiącym załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie potwierdzające wiarygodność oferenta na podstawie art. 22 ust. 1, na formularzu stanowiącym załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Termin dostawy - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.imp.sosnowiec.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W Sekretariacie Głównym IMPiZŚ, pok.103, ul. Kościelna 13, Sosnowiec.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.07.2016 godzina 10:00, miejsce: W Sekretariacie Głównym IMPiZŚ, pok.103, ul. Kościelna 13, Sosnowiec.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.