eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Puławy › Przedmiotem zamówienia jest dostawa i wdrożenie zintegrowanego systemu telefonii VoIP oraz świadczenie usług telefonii stacjonarnej dla potrzeb Instytutu Uprawy Nawożenia i Gleboznawstwa - Państwowego Instytutu Badawczego z siedzibą w Puławach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-06-11

Puławy: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i wdrożenie zintegrowanego systemu telefonii VoIP oraz świadczenie usług telefonii stacjonarnej dla potrzeb Instytutu Uprawy Nawożenia i Gleboznawstwa - Państwowego Instytutu Badawczego z siedzibą w Puławach
Numer ogłoszenia: 140860 - 2015; data zamieszczenia: 11.06.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Uprawy Nawożenia i Gleboznawstwa - Państwowy Instytut Badawczy , ul. Czartoryskich 8, 24-100 Puławy, woj. lubelskie, tel. 81 8863421 w.390, faks 81 8864547.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.iung.pulawy.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytut Badawczy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i wdrożenie zintegrowanego systemu telefonii VoIP oraz świadczenie usług telefonii stacjonarnej dla potrzeb Instytutu Uprawy Nawożenia i Gleboznawstwa - Państwowego Instytutu Badawczego z siedzibą w Puławach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i wdrożenie zintegrowanego systemu telefonii VoIP oraz świadczenie usług telefonii stacjonarnej dla potrzeb Instytutu Uprawy Nawożenia i Gleboznawstwa - Państwowego Instytutu Badawczego z siedzibą w Puławach. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 1) dostawę i wdrożenie zintegrowanego systemu telefonii VoIP wraz z usługą utrzymania systemu; 2) dostawę aparatów telefonicznych i urządzeń do obsługi systemu VoIP; 3) świadczenie usług telefonii stacjonarnej typu VoIP. 3. W ramach realizowanego zamówienia Wykonawca zobowiązuje się do wdrożenia zintegrowanego systemu telefonii VoIP, wyposażenia Zamawiającego w potrzebną ilość stacji abonenckich (aparatów telefonicznych), uruchomienia i utrzymania w ciągłej sprawności sytemu telekomunikacyjnego oraz świadczenia usług telefonii stacjonarnej typu VoIP. 4. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca przeniesie istniejące numery z linii analogowych na nowy system. Wykaz numerów do przeniesienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia stanowiący Załącznik nr 2 do SIWZ. 5. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć oraz przenieść na Zamawiającego własność dostarczonych aparatów telefonicznych i urządzeń do obsługi systemu VoIP w zakresie: 1) Aparaty VoIP- 250 szt. z zasilaczami, w tym: a) Aparaty VoIP stacjonarne - 30 szt. b) Aparaty stacjonarne sekretarskie - 15 szt. c) Panel dodatkowych klawiszy do aparatu sekretarskiego - 2 szt. d) Aparaty przenośne (bezprzewodowe) - 191 szt. e) Dodatkowe słuchawki do aparatów bezprzewodowych - 50 szt. f) Bramki SIP do obsługi połączeń faxowych - 14 szt. 2) Konto UM (Unified Messaging) dla usługi IVR i wirtualnego faxu - 2 szt. 6. Dostarczone aparaty i urządzenia muszą być nowe, pochodzić z bieżącej produkcji, odpowiadać polskiemu standardowi zasilania oraz muszą zostać wyprodukowane nie wcześniej niż 12 miesięcy przed dniem uruchomienia. 7. Wykonawca zobowiązuje się do świadczenia usług telekomunikacyjnych: 1) w ramach wewnętrznej sieci Zamawiającego obejmującej kompleks budynków Zamawiającego przy ul. Czartoryskich, Al. Królewskiej 17 i Krańcowej 8 w Puławach (niczym nieograniczone połączenia bez naliczania opłat); 2) w obszarze wszystkich dostępnych telekomunikacyjnych sieci zewnętrznych, krajowych i zagranicznych (realizacja ruchu wychodzącego i przychodzącego, krajowego i międzynarodowego); - na warunkach szczegółowo określonych w niniejszej SIWZ i załącznikach do SIWZ, zgodnie z ustawą z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne (Dz. U. 2014, poz. 243). 8. Świadczone w ramach umowy usługi telekomunikacyjne będą obejmowały połączenia: 1) lokalne; 2) międzymiastowe; 3) do sieci telefonii komórkowych; 4) międzynarodowe do sieci telefonii komórkowych do krajów Unii Europejskiej; 5) międzynarodowe do sieci telefonii komórkowych do pozostałych krajów tj. poza Unią Europejską; 6) międzynarodowe do sieci stacjonarnej do krajów Unii Europejskiej; 7) międzynarodowe do sieci stacjonarnej do pozostałych krajów tj. poza Unią Europejską; 8) na Infolinie/serwisy; 9) na numery alarmowe. 9. Szczegółowe wymagania w zakresie przedmiotu zamówienia, zostały określone w załączniku numer 2 do SIWZ (Opis przedmiotu zamówienia). 10. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji, o którym mowa w art. 34 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 11. Prawo opcji obejmuje: 1) Rozszerzenie zakresu dostawy i wdrożenia zintegrowanego systemu telefonii VoIP poprzez: - rozbudowę systemu VoIP o usługę szyfrowania połączeń; - rozbudowę systemu VoIP o usługę realizacji połączeń konferencyjnych; - rozbudowę systemu VoIP z 50 do 80 jednocześnie obsługiwanych aktywnych połączeń; - rozszerzenie liczby użytkowników z 250 do 300 jedynie poprzez zakup odpowiednich licencji; 2) Rozszerzenie zakresu dostawy aparatów telefonicznych i urządzeń do obsługi systemu VoIP poprzez zakup dodatkowych, niżej wymienionych urządzeń w ilości: - Aparaty VoIP stacjonarne - 5 szt. - Aparaty stacjonarne sekretarski - 5 szt. - Panel dodatkowych klawiszy do aparatu sekretarskiego - 1 szt. - Aparaty przenośne (bezprzewodowe) - 20 szt. - Dodatkowe słuchawki do aparatów bezprzewodowych - 10 szt. - Bramki SIP do obsługi połączeń faxowych - 4 szt. - Konto UM (Unified Messaging) dla usługi IVR i wirtualnego faxu - 1 3) Rozszerzenie zakresu świadczenia usług telefonii stacjonarnej poprzez: - zwiększenie liczby połączeń o dodatkowe 3000 min. miesięcznie. Koszty takich połączeń naliczane będą według cen jednostkowych przyjętych w formularzu cenowym dla połączeń poza abonamentem. Zamawiający zastrzega, że koszty połączeń, w ramach poszczególnych grup połączeń, poza abonamentem nie mogą przekraczać 10% kosztów połączeń przyjętych w ramach abonamentu. 12. Warunki skorzystania z prawa opcji: 1) Zamawiający ma prawo skorzystać z prawa opcji - w terminie trwania umowy. 2) Zamówienia realizowane w ramach opcji są jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego. 3) Skorzystanie z prawa opcji uzależnione będzie od potrzeb Zamawiającego. 4) Zamawiający, w zależności od potrzeb może odstąpić od zamiaru skorzystania z prawa opcji, skorzystać z zamówienia opcjonalnego w całości lub w części, w formie jednego lub kilku zamówień. 5) O zamiarze skorzystania z prawa opcji, w określonym czasie i zakresie, Zamawiający poinformuje Wykonawcę odrębnym oświadczeniem do umowy - zamówieniem. 6) Wykonawcy zobowiązani są do realizacji zamówienia przewidzianego prawem opcji na warunkach opisanych w SIWZ i projekcie umowy i załączników do umowy. 7) W przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego. 13. Szczegółowe regulacje dotyczące prawa opcji oraz sposób realizacji prawa opcji zawiera niniejsza SIWZ oraz wzór umowy i załączniki do umowy. 14. Zamawiający przewiduje możliwość przeprowadzenia w dniu 16.06.2015r. w godz. 12:00 do14:00 wizji lokalnej obiektów, w których realizowany ma być przedmiot zamówienia. 15. Osoby zainteresowane wizją lokalną muszą zgłosić telefonicznie chęć udziału w wizji, najpóźniej na jeden dzień przed wyznaczona datą. Osoba do kontaktu: Pani Iwona Oczkowska tel. 81 886 34 21 w. 266..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.21.00.00 - Usługi telefoniczne i przesyłu danych 64.00.00.00 - Usługi pocztowe i telekomunikacyjne 32.55.00.00 - Sprzęt telefoniczny 32.42.00.00 - Urządzenia sieciowe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 25.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunek dotyczący posiadania uprawnień do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada wpis do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej zgodnie z ustawą z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne (Dz. U. 2014, poz. 243) W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Zamawiający żąda od Wykonawcy złożenia wraz z ofertą aktualnego zaświadczenia o wpisie do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych, wydanego na podstawie ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. o Prawo telekomunikacyjne (Dz. U. 2014, poz. 243). Sprawdzenie spełnienia w/w warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia / nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia do wykonania zmówienia. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zakończył realizację co najmniej dwóch głównych usług, rozumianych jako dwa odrębne zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia oraz załączy dowody potwierdzające, że zostały one wykonane lub są wykonywane należycie. Przez główne usługi odpowiadającą swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia należy rozumieć: usługi polegające na wykonaniu wdrożenia telefonii VoIP dla minimum 100 numerów w jednej lokalizacji dla jednego abonenta, każda o wartości min. 50 000 złotych brutto. Sprawdzenie spełnienia w/w warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia / nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie powyższego warunku poprzez złożenie oświadczenia (wzór załącznik nr 4 do SIWZ).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że do potrzeb realizacji zamówienia dysponuje lub będzie dysponował co najmniej jedną osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającą udokumentowane doświadczenie w realizacji co najmniej dwóch wdrożeń systemu telefonii VoIP. Sprawdzenie spełnienia w/w warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia / nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie powyższego warunku poprzez złożenie oświadczenia (wzór załącznik nr 4 do SIWZ).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
  • inne dokumenty

    Opis przedmiotu zamówienia- zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz oferty - zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ 2. Formularz cenowy - złącznik nr 1A do SIWZ 3 Upoważnienie (pełnomocnictwo) do podpisania oferty powinno być dołączone do oferty, o ile nie wynika ono z dokumentów dołączonych do oferty. Upoważnienie (pełnomocnictwo) powinno być złożone w formie oryginału albo notarialnie poświadczonej kopii.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Dodatkowa liczba minut na bezpłatne połączenia w ramach abonamentu - 10
  • 3 - Koszty połączeń poza abonamentem - 10

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający dopuszcza zmiany umowy jedynie w przypadku zaistnienia konieczności: 1) aktualizacji danych Wykonawcy i Zamawiającego poprzez: zmianę nazwy, zmianę adresu siedziby, zmianę formy prawnej itp.; 2) zmiany terminów realizacji przedmiotu zamówienia z przyczyn niezależnych od Wykonawcy lub Zamawiającego, w szczególności w przypadku okoliczności wystąpienia siły wyższej lub z powodu działania osób trzecich, które to przyczyny każda ze Stron musi udokumentować; 3) zmiany terminu realizacji zamówienia w sytuacji gdy okres wypowiedzenia umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych u dotychczasowego operatora, uniemożliwi realizację zamówienia w wymaganym terminie. 4) zmiany terminu wykonania umowy (w tym procesu instalacyjnego, konfiguracyjnego, testowego) w przypadku, gdyby ze względów organizacyjnych, lub innych ważnych powodów nie było możliwe przystąpienie do wykonania zamówienia w terminie przewidzianym przez Zamawiającego lub z innych przyczyn niezależnych od Wykonawcy i udokumentowanych przez niego, lub z ważnych powodów leżących po stronie Zamawiającego, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. Przewiduje się, że dokonane przesunięcie terminu przystąpienia do świadczenia usług będzie nie dłuższe niż o czas niezbędny na usunięcie przeszkód powodujących niemożność rozpoczęcia wykonywania zamówienia w terminie przewidzianym przez Zamawiającego; 5) zmiany kwoty wynagrodzenia brutto Wykonawcy, wynikającej ze zmiany obowiązującej stawki podatku VAT; 6) uzasadnionych przyczyn technicznych lub funkcjonalnych powodujących konieczność zmiany sposobu wykonania umowy. 7) zmiany sposobu wykonania umowy w przypadku zaistnienia uzasadnionych przyczyn technicznych lub funkcjonalnych w szczególności związanych z niedostępnością na rynku materiałów lub urządzeń wskazanych w ofercie lub pojawieniem się na rynku nowych materiałów, urządzeń pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy; 8) zmiany producenta, dystrybutora lub gwaranta w przypadku jego upadłości lub likwidacji; 9) zmian w wykazie urządzeń, licencji oraz oprogramowania wchodzących w skład dzierżawionego Systemu Telekomunikacyjnego Telefonii VoIP, o ile taka zmiana jest korzystna dla Zamawiającego lub jest konieczna w celu prawidłowej realizacji umowy - z zastrzeżeniem, że zmiana ta nie może spowodować zwiększenia wysokości wynagrodzenia wykonawcy; zamieniany sprzęt musi charakteryzować się parametrami nie gorszymi niż te, którymi charakteryzują się urządzenia wskazane w wykazie; 10) wystąpienia siły wyższej (siła wyższa - zdarzenie lub połączenie zdarzeń obiektywnie niezależnych od stron, które zasadniczo i istotnie utrudniają wykonanie części lub całości zobowiązań wynikających z umowy, których strony nie mogły przewidzieć i którym nie mogły zapobiec ani ich przezwyciężyć i im przeciwdziałać poprzez działanie z należytą starannością ogólnie przewidzianą dla cywilnoprawnych stosunków zobowiązaniowych) - w zakresie dostosowania umowy do zmian nią spowodowanych 11) zmian w powszechnie obowiązujących przepisach prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia; 12) zmiany wynagrodzenia wykonawcy w przypadku zmiany: a) stawki podatku od towarów i usług; b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. Nr 200, poz. 1679, ze zm.), c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania przez wykonawcę zamówienia publicznego i o ile przed wystawieniem faktury wykonawca udokumentuje wpływ tych zmian na koszty wykonania zamówienia oraz uzyska pisemną akceptację Zamawiającego na zmianę wysokości wynagrodzenia. Zamawiający zastrzega sobie 30 dniowy termin do akceptacji nowych cen lub żądania dodatkowych wyjaśnień lub dokumentów. Udokumentowanie wpływu ww. zmian na koszty wykonania zamówienia ma zawierać szczegółową kalkulację przedstawiającą realny wpływ zmian na ceny usług świadczonych na rzecz Zamawiającego. 13) obniżenia cen za zgodą stron umowy. 2. Warunkiem dokonania zmian jest: 1) niezwłocznie zawiadomienie strony o zaistniałej okoliczności oraz złożenie na piśmie wniosku zawierającego: a) opis i wyjaśnienie okoliczności, której zmiana dotyczy; b) propozycję zmiany, która musi być korzystna dla Zamawiającego i nie może być mniej korzystna niż określona w ofercie na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy. 2) ocena przez Zamawiającego proponowanych zmian i podjęcie decyzji o ich słuszności. 3) podpisanie aneksu do umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.iung.pulawy.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Instytut Uprawy Nawożenia i Gleboznawstwa - Państwowy Instytut Badawczy 24 - 100 Puławy ul. Czartoryskich 8 Dział Zamówień Publicznych.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.06.2015 godzina 09:00, miejsce: Instytut Uprawy Nawożenia i Gleboznawstwa - Państwowy Instytut Badawczy 24 - 100 Puławy ul. Czartoryskich 8 Sekretariat Główny.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.