eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chęciny › Opracowanie projektu na Rozbudowę drogi wojewódzkiej Nr 763 na odcinku od skrzyżowania z drogą krajową Nr 7 do granicy Gmin Chęciny i Morawica



Ogłoszenie z dnia 2007-08-13

Chęciny: Opracowanie projektu na Rozbudowę drogi wojewódzkiej Nr 763 na odcinku od skrzyżowania z drogą krajową Nr 7 do granicy Gmin Chęciny i Morawica
Numer ogłoszenia: 140851 - 2007; data zamieszczenia: 13.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Chęciny, Pl. 2 Czerwca 4, 26-060 Chęciny, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3151006, fax 041 3151085.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.checiny.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie projektu na Rozbudowę drogi wojewódzkiej Nr 763 na odcinku od skrzyżowania z drogą krajową Nr 7 do granicy Gmin Chęciny i Morawica.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi Opracowania projektu na Rozbudowę drogi wojewódzkiej Nr 763 na odcinku od skrzyżowania z drogą krajową Nr 7 do granicy Gmin Chęciny i Morawica - droga klasy G, kategoria ruchu KR IV; - projektowana nośność nawierzchni 115kN; - początek projektowanej rozbudowy km 0+000 skrzyżowanie z drogą krajowa Nr 7; - koniec projektowanej rozbudowy km 3+412 początek płyty mostu zlokalizowanego na granicy gmin Chęciny i Morawica; - na całym projektowanym odcinku na podstawie badań istniejącej nawierzchni zaprojektować jej wzmocnienie, wyrównanie oraz nakładkę na całej szerokości; - zaprojektować chodnik o szerokości 1,5 m po prawej stronie drogi wojewódzkiej Nr 763 poza istniejącym rowem przydrożnym. Max. pochylenie podłużne projektowanego chodnika wynosi 6%, poprzeczne 2% w kierunku rowu przydrożnego; - w rejonie skrzyżowania drogi Nr 763 z drogą krajową Nr 7 zaprojektować przejście dla pieszych i poprowadzić odcinek chodnika po lewej stronie drogi wojewódzkiej Nr 763, poza istniejącą barierą sprężystą, celem doprowadzenia ruchu pieszego do istniejącego na drodze krajowej Nr 7 przejścia dla pieszych; - zaprojektować zatoki autobusowe w miejscach istniejących przystanków, a także po stronie prawej w sąsiedztwie Szkoły wraz z remontem istniejącej zatoki po stronie lewej przy Szkole, oraz parę zatok w sąsiedztwie skrzyżowania na Lipowicę ( km 3+000); - zaprojektować parking dla samochodów osobowych po stronie lewej w rejonie istniejącej Kaplicy ( około km 1+800), parkowanie równoległe lub ukośne; - zaprojektować ścinkę poboczy po obu stronach drogi wraz z ich umocnieniem materiałem kamiennym na całej szerokości; - zaprojektować odwodnienie powierzchniowe jezdni i chodników do ścieków przejezdnych i dalej do rowów przydrożnych po stronie lewej, po ich uprzednim odtworzeniu bądź odmuleniu. Lokalizację miejsc odprowadzenia wód opadowych z terenu pasa drogowego po stronie lewej drogi wojewódzkiej uzgodnić we wstępnej fazie projektowania z Urzędem Gminy i Miasta w Chęcinach; - po stronie prawej drogi wojewódzkiej zaprojektować system odwodnienia powierzchniowego np. przez ścieki korytkowe z kratkami przejezdnymi w poprzek zjazdów gospodarczych z odprowadzeniem wód opadowych do rowu przydrożnego zlokalizowanego pomiędzy chodnikiem a jezdnią drogi wojewódzkiej, w celu zapobieżenia spływowi wód opadowych z terenu posesji na nawierzchnię drogi wojewódzkiej; - zaprojektować umocnienie nawierzchni wlotu skrzyżowania drogi gminnej do miejscowości Wrzosy w km 0+550 strona prawa z odcięciem spływu wód opadowych z terenu przyległego do drogi w sposób analogiczny jak w punkcie powyżej; - zaprojektować zjazdy do posesji w kostce na szerokości projektowanego chodnika, umocnione materiałem kamiennym na pozostałej szerokości pasa drogowego; - uzyskać warunki przebudowy urządzeń obcych znajdujących się w pasie drogowym oraz wykonać projekt ich przebudowy, o ile zajdzie taka konieczność; - na projektowany odcinek przebudowy drogi opracować projekt organizacji ruchu oraz zatwierdzić go w Urzędzie Marszałkowskim w Kielcach; Projekt budowlany należy opracować na aktualnych mapach sytuacyjno - wysokościowych w skali 1:500 z naniesionymi granicami pasa drogowego, na mapach własnościowych terenu, z wyszczególnieniem działek, na których prowadzona będzie budowa. Ponadto projekt winien być opracowany: - zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego ( Dz. U. Nr 120, poz. 1133 ); - zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie ( Dz. U. Nr. 43, poz.430 z późniejszymi zmianami ); - zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogowe obiekty inżynierskie i ich usytuowanie ( Dz. U. Nr 63, poz. 735 z 2000r. ) - zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 września w sprawie szczegółowych warunków zarządzenia ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzeniem ( Dz. U. Nr 177, poz. 1729 z dnia 14.10.2003r. ); - zgodnie z art. 46 i 46A Ustawy z dnia 27.04.2001 Prawo ochrony środowiska ( Dz. U. Nr 62, poz. 627 z 2001r. z późniejszymi, ostatnia zmiana Dz. U. Nr113, poz. 954 z dnia 18 maja 2005r. ); - zgodnie z ustawą z dnia 10 kwietnia 2003 o szczegółowych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji dróg krajowych ( Dz. U. Nr 80, poz. 721 ze zmianami, ostatnia zmiana Dz. U. Nr 220, poz. 1601 z dnia 18.10.2006r. ) Projekt budowlany wykonać łącznie z: - decyzją o lokalizacji drogi oraz decyzją o pozwoleniu na budowę, o ile zajdzie potrzeba pozyskania działek obcych; - decyzją o środowiskowych uwarunkowaniach dla realizowanej inwestycji; - pozwoleniem wodno- prawnym na odprowadzenie wód opadowych z terenu pasa drogowego; - informacją BIOZ; - uzgodnieniami wymaganymi przepisami odrębnymi, łącznie z uzgodnieniem ZUD; - inwentaryzacją drzew do wycinki; - Szczegółową Specyfikację Techniczną dla poszczególnych robót zgodną z Ogólną Specyfikacją Techniczną opracowaną przez GDDP w 4 egz. na piśmie i na płycie CD; - przedmiarem robót, kosztorysem ofertowym oraz inwestorskim w 4 egz. na piśmie i w formie elektronicznej na płycie CD w oparciu o SST, z określeniem kodów CPV oraz w oparciu o aktualną bazę cen SEKOCENBUD. Projekt budowlany w fazie wstępnej i ostatecznej należy przedstawić w tut. Urzędzie Gminy celem uzyskania jego akceptacji. Projekt organizacji ruchu oraz lokalizacje miejsc odprowadzenia wód opadowych z terenu pasa drogowego należy przedstawić do zatwierdzenia w tut. Urzędzie Gminy we wstępnej fazie projektowania.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.23.22.00 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Kod CPV wg słownika 2008: 71.32.20.00 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 pkt 1 -10 oraz art. 24 ust. 2 pkt 1- 4 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 2. Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia tzn. prowadzą działalność gospodarczą w w/w zakresie zarejestrowaną w Krajowym Rejestrze Sądowym lub innym organie ewidencji działalności gospodarczej. 3. Posiadają niezbędną wiedzą i doświadczenie: zrealizowali w okresie ostatnich 3 lat co najmniej jedno zamówienie o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia, Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana w systemie spełnia - nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy - Załącznik Nr 2 do SIWZ. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy - Prawo zamówień publicznych - wystawioną nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 6. Wykaz ważniejszych usług zrealizowanych w okresie ostatnich 3 lat o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem zamówienia wg zał. Nr 4 potwierdzone referencjami,

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.checiny.pl ; www.bip.checiny.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego - Urząd Gminy i Miasta Chęciny, Pl. 2 Czerwca 4 - pokój nr 1.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.08.2007 godzina 09:30, miejsce: w siedzibie Zamawiającego - Urząd Gminy i Miasta Chęciny, Pl. 2 Czerwca 4 - Sekretariat pokój nr 15.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.