eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › ZP-I/5/2011 - dostawa aparatury naukowo-badawczejmikrowagi analitycznej, dwóch wag precyzyjnych do ważenia zwierząt oraz wagi analitycznej.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-05-18

Wrocław: ZP-I/5/2011 - dostawa aparatury naukowo-badawczej: mikrowagi analitycznej, dwóch wag precyzyjnych do ważenia zwierząt oraz wagi analitycznej.
Numer ogłoszenia: 140795 - 2011; data zamieszczenia: 18.05.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Immunologii i Terapii Doświadczalnej im. Ludwika Hirszfelda Polska Akademia Nauk , ul. Rudolfa Weigla 12, 53-114 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3709997, faks 071 3709997.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.iitd.pan.wroc.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZP-I/5/2011 - dostawa aparatury naukowo-badawczej: mikrowagi analitycznej, dwóch wag precyzyjnych do ważenia zwierząt oraz wagi analitycznej..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: A. Mikrowaga analityczna z dokładnością odczytu 0,001 mg (0,000001 g) O następujących cechach technicznych i jakościowych: - odczyt co najmniej 0,001 mg - maksymalne obciążenie wagi nie mniej niż 20 g - czas stabilizacji poniżej 4 sekund - kolorowy wyświetlacz dotykowy - menu w języku polskim - współpraca wagi z systemem typu LIMS z możliwością podłączenia przez Ethernet bez dodatkowego oprogramowania do wagi - legalizacja fabryczna - zalecana naważka minimalna zgodna z USP nie większa niż 2,5 mg - podwieszana szalka o konstrukcji grilowej, umieszczona w podwójnej osłonie przeciwwietrznej - wbudowana automatyczna adiustacja wewnętrzna - wbudowane dwa złącza RS232 - czujniki ruchu umożliwiające bezdotykowe otwieranie i zamykanie komory wagowej - identyfikacja próbki Wyposażona w: - pułapka pary wodnej tworząca zestaw do kalibracji pipet - uchwyt na szalkę umożliwiający ważenie probówek typu eppendorf oraz małych fiolek - czytnik kodów kreskowych 2D współpracujący bezpośrednio z wagą z możliwością podłączenia do wagi przez port RS232 - drzwiczki komory wiatrowej ze specjalnym otworem umożliwiające dozowanie pipetą - dwa wzorce masy klasy E2 z certyfikatem - urządzenie zewnętrzne typu U-bramka do eliminacji ładunków elektrostatycznych ważonych naczynek i próbek B. Waga precyzyjna z dokładnością odczytu 1 mg (0,001 g) O następujących cechach technicznych i jakościowych: - odczyt co najmniej 1 mg - maksymalne obciążenie wagi nie mniej niż 200 g - średnica szalki około 120 mm - wewnętrzna adjustacja - wbudowane złącze RS232 - przeźroczysta pokrywa ochronna obejmująca całą obudowę, chroniąc wagę przed zabrudzeniem i zarysowaniami - zabezpieczenie przed uszkodzeniem przez przeciążenie - legalizacja fabryczna Wyposażona w: - dwa wzorce masy około 20 g klasy F1 i około 200 g klasy F2 obydwa z certyfikatem - profesjonalny zestaw rejestrujący: notebook (i3, lekki, wyświetlacz LED HD 13,3 cali, z oprogramowaniem Windows 7 professional, MS Office professional - wersja edukacyjna, 2 x kabel RS 232 z konwerterem na USB, zewnętrzna nagrywarka CD/DVD) C. Waga precyzyjna z dokładnością odczytu 0,1 g O następujących cechach technicznych i jakościowych: - odczyt co najmniej 0,1 g - maksymalne obciążenie wagi nie mniej niż 600 g - średnica szalki max. do 160 mm - wbudowane złącze RS232 - legalizacja fabryczna Wyposażona w: - Dwa wzorce masy około 20 g klasy F1 i około 200 g klasy F2 obydwa z certyfikatem D. Waga analityczna z dokładnością odczytu 0,1 mg/ 0,01 mg (0,0001 g/0,00001 g) O następujących cechach technicznych i jakościowych: - odczyt co najmniej 0,1 mg /0,01 mg - maksymalne obciążenie wagi nie większe niż 60 g /120 g - szybka stabilizacja wyniku - poniżej 3 sekund - menu w języku polskim - współpraca wagi z systemem typu LIMS z możliwością podłączenia przez Ethernet bez dodatkowego oprogramowania do wagi - legalizacja fabryczna - wbudowana automatyczna adiustacja wewnętrzna - wbudowane dwa złącza RS232 - identyfikacja próbki Wyposażona w: - uchwyt na szalkę umożliwiający ważenie probówek typu eppendorf oraz małych fiolek - czytnik kodów kreskowych 2D - współpracujący bezpośrednio z wagą z możliwością podłączenia do wagi przez port RS232 - dwa wzorce masy z certyfikatem - urządzenie zewnętrzne typu U-bramka do eliminacji ładunków elektrostatycznych ważonych naczynek i próbek.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.31.10.00 - Wagi elektroniczne i akcesoria 38.31.00.00 - Wagi precyzyjne 38.31.12.10 - Odważniki kalibracyjne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 42.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 3500,- zł

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - wg formuły /spełnia - nie spełnia/ na podstawie złożonych przez wykonawcę oświadczeń i dokumentów wymienionych w pkt 5 SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - wg formuły /spełnia - nie spełnia/ na podstawie złożonych przez wykonawcę oświadczeń i dokumentów wymienionych w pkt 5 SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - wg formuły /spełnia - nie spełnia/ na podstawie złożonych przez wykonawcę oświadczeń i dokumentów wymienionych w pkt 5 SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - wg formuły /spełnia - nie spełnia/ na podstawie złożonych przez wykonawcę oświadczeń i dokumentów wymienionych w pkt 5 SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - wg formuły /spełnia - nie spełnia/ na podstawie złożonych przez wykonawcę oświadczeń i dokumentów wymienionych w pkt 5 SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia
  • inne dokumenty

    - Wypełnione druki oświadczeń dla wymagań technicznych danego przedmiotu zamówienia oraz oferowanych warunków serwisu, wg załączonego formularza wraz z wymaganymi certyfikatami i świadectwami. - Dokumentację producenta lub katalog/ folder ofertowo-reklamowy, potwierdzające posiadane przez oferowany przedmiot zamówienia, parametry i funkcje.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

- Oświadczenie w sprawie związania ofertą. - Oświadczenie w sprawie Uzupełnionego Wzoru Umowy. - Oryginał pełnomocnictwa udzielonego Liderowi Konsorcjum/ Pełnomocnikowi Wykonawcy, które winno być podpisane przez prawnie upoważnionych sygnatariuszy reprezentujących wszystkich pojedynczych Partnerów Konsorcjum/ osoby prawnie upoważnione do reprezentowania Wykonawcy. Pełnomocnictwo upoważniające Lidera Konsorcjum/ Pełnomocnika Wykonawcy winno obejmować podpisanie oferty i zawarcie umowy w przedmiotowym postępowaniu. - W przypadku spółki cywilnej umowę spółki.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 40
  • 2 - Ocena techniczna (jakość) - 40
  • 3 - Okres gwarancji - 10
  • 4 - Warunki serwisu - 10

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.iitd.pan.wroc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w pok. nr 152 w siedzibie zamawiającego.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.05.2011 godzina 10:00, miejsce: w pok. nr 152 w siedzibie zamawiającego.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Umowa Nr POIG.02.01.00-02-073/09-01, tytuł Projektu: Utworzenie Zintegrowanego Laboratorium NeoLek -Doświadczalnej Onkologii i Innowacyjnych Technologii; realizowany w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, lata 2007-2013, Priorytet 2. Infrastruktura sfery B +R, Działanie 2.1 Rozwój ośrodków o wysokim potencjale badawczym.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.