eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kotlin › Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej oraz remont sceny w Wiejskim Domu Kultury w Woli Książęcej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-08-13

Kotlin: Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej oraz remont sceny w Wiejskim Domu Kultury w Woli Książęcej
Numer ogłoszenia: 140793 - 2007; data zamieszczenia: 13.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kotlin, ul. Powstańców Wielkopolskich 1, 63-220 Kotlin, woj. wielkopolskie, tel. 062 7405481, fax 062 7405481.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kotlin.com

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej oraz remont sceny w Wiejskim Domu Kultury w Woli Książęcej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia stanowi : wymina stolarki okiennej i drzwiowej oraz remont sceny w Wiejskim Domu Kultury w Woli Książęcej.Szczegółowy zakres prac ujęto w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych - stanowiacej załącznik do SIWZ oraz w przedmiarze robót zawierającym zestawienie przewidywanych do wykonania robót w kolejnosci technologicznej do wykonania wraz z szczegółowym opisem, z wyliczeniem i zestawieniem ilości jednostek miar robót podstawowych oraz wskazaniem podstaw do ustalenia cen jednostkowych robót- stanowiący załącznik do SIWZ

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 45.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie będzie żądał wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiazek posiadania takich uprawnień, 2, Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3. zanjdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniajacej wykonanie zamówienia a) posiadają na realizację przedmiotowego zamówienia środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 50.000,00 PLN; 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r, Prawo zamówień publicznych ( z póź. zm. ) 5. Wykonawca musi dysponować osobami legitymujacymi się doswiadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk, jakie zostaną im powierzone. Zamawiajacy wymaga , aby kierownik budowy posiadał przygotowanie zawodowe upoważniajace do wykonywania samodzielnych funkcji kierownika budowy i robót w specjalności konstrukcyjno - inzynieryjnej oraz posiadał aktualne zaswiadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Samorzadu Zawodowego w oparciu o art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r o samorządach zawodowych architektów, inżynierów oraz urbanistów ( Dz.U. z 2001 r, Nr 5, poz. 42 ze zm. ) ; 6. Każdy z wykonawców zobowiązany jest do udzielenia Zamawiającemu gwarancji jakości na okres okreslony przepisami licząc od dnia odbioru końcowego.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta na formularzu oferty , o tresci zgodnej z okresloną we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ; 2. Oświadczenia oraz diokumenty potwierdzajace spełmianie warunków : a) dokument potwierdzajacy dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalnosci gospodarczej, wystawione nie wcześniej niz 6 miesięcy przed upływem terminu skladania ofert; b) oswiadczenie o tresci okreslonej w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych; c) oswiadczenie o tresci okreslonej w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych; d) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków , opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych patności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiace przed upływem terminu składania ofert; e) informacja banku prowadzacego rachunek bankowy wykonawcy, w której potwierdza się posiadanie środków finansowych lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 50.000,00 PLN wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; f) wykaz osób i podmiotów, które beda wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z załącznikami - załącznik nr 2 do SIWZ. Wykonawca przedłozy dokumenty potwierdzające, że posiada kadrę techniczną uprawnioną do realizacji zadania w branży będącej przedmiotem zamówienia. Osoba wytypowana przez Wykonawcę do prowadzenia prac związanych z realizacją zadania musi byc na liście uprawnionych do prowadzenia samodzielnych funkcji w budownictwie i zrzeszona w Polskiej Izbie Inżynierów Budowlanych, Pracownicy produkcyjni, którzy zostaną wytypowani do realizacji zamówienia winni posiadać aktualne badania lekarskie oraz być przeszkoleni w zakresie BHP, co wykonawca poświadczy składając na tą okoliczność oswiadczenie; g) oświadczenie o udzielonej gwarancji na przedmiot umowy zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ; h) informacja o podwykonawcach, zgodnie z art. 36 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający żąda wskazania w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom- załącznik nr 4 do SIWZ; i) oświadczenie Wykonawcy o nie zatrudnianiu podwykonawców - załącznik nr 5 do SIWZ. 3) Kosztorys ofertowy - stanowiący załącznik do SIWZ; 4) Parafowany wzór umowy jako akceptacja jej treści i warunków w/g załącznika

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kotlin.com ( zakładka informator - zamwienia publiczne )

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 63-220 Kotlin ul. Powstańców Wielkopolskich 1 tel. 062 740 5481.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.09.2007 godzina 10:00, miejsce: Kotlin, ul. Powstańców Wielkopolskich 1 - pokój nr 10.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.