eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › Budowa sygnalizacji świetlnej - wzbudzanej na istniejącym przejściu dla pieszych w ciągu drogi krajowej Nr 46 Kłodzko - Szczekociny w m. Lędziny. nr sprawyP/D/10/2007

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-08-13

Opole: Budowa sygnalizacji świetlnej - wzbudzanej na istniejącym przejściu dla pieszych w ciągu drogi krajowej Nr 46 Kłodzko - Szczekociny w m. Lędziny. nr sprawy: P/D/10/2007
Numer ogłoszenia: 140783 - 2007; data zamieszczenia: 13.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Opolu, ul. Niedziałkowskiego 6, 45-085 Opole, woj. opolskie, tel. 077 4016344; 4545505, 4016330, fax 077 4544468.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.opole.gddkia.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa sygnalizacji świetlnej - wzbudzanej na istniejącym przejściu dla pieszych w ciągu drogi krajowej Nr 46 Kłodzko - Szczekociny w m. Lędziny. nr sprawy: P/D/10/2007.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Docelowa organizacja ruchu w obrębie skrzyżowania DK Nr 46 z drogą powiatową Nr 1752O do m. Suchy Bór w m. Lędziny w związku z budową sygnalizacji świetlnej wzbudzanej dla pieszych na istniejącym przejściu dla pieszych przy w/w skrzyżowanie km 104+281. Przedmiotem zamówienie jest wykonanie 2 sygnalizatorów ogólnych S-1 w chodnikach (K-1, K-2) oraz 2 sygnalizatorów ogólnych S-1 podwieszonych na wysięgnikach (K-1p, K- 2p), a także 4 sygnalizatory dla pieszych (P-1a, P-1b, P-2a i P-2b). Linie zatrzymań P-14 przewidziano w odległości 2m od sygnalizatorów ogólnych S-1 w chodnikach (K-1, K-2). Lokalizacja w/w linii P-14 zapewni zachowanie wymaganej minimalnej odległości 8m od 2 sygnalizatorów ogólnych S-1 podwieszonych na wysięgnikach (K-1p, K-2p). Przewiduje się, że wszystkie sygnalizatory ogólne S-1 (K- 1, K-2, K-1p i K-2p) zostaną wyposażone w ekrany kontrastowe. Szczegółowe dane nt. programu sygnalizacji oraz pozostałych elementów wyposażenia sygnalizacji zawiera oddzielny opis techniczny. W/w projekt przewiduje również szereg zmian w oznakowaniu pionowym i poziomym: - wprowadzenie znaków ostrzegawczych o sygnalizacji świetlnej A-29; - wprowadzenie 2 linii warunkowego zatrzymania P-14; zastąpienie dwustronnego znaku C-9 wraz ze słupkiem przeszkodowym U-5a dwoma znakami C-9 typu małego nad tablicami kierującymi typu szerokiego U-6a; - odsunięcie od skrzyżowania na odległość 1,0m istniejącego przejścia dla pieszych - w tym celu przewiduje się usunięcie istniejących linii P-10 i wykonanie nowych, korektę ustawienia znaków D-6; - oraz regulację krawężników i chodników; - zastąpienie znaków ostrzegawczych o skrzyżowaniu A-6a znakami informacyjnymi D-1; - wprowadzenie tabliczek T-27 pod znakami D-6 oraz montaż znaków D-6 i T-27 nad sygnalizatorami S-1 (K-1 i K-2); - uzupełnienie brakującego znaku ostrzegawczego o przejściu dla pieszych A-16 (od str. Częstochowy); - uzupełnienie brakującego znaku informacyjnego o kierunkach na pasach ruchu F-10; - uzupełnienie brakujących tabliczek E-15a ; - uzupełnienie brakującej tabliczki T-1 (Stop 50m) pod znakiem ostrzegawczym o ustąpieniu pierwszeństwa A-7 na wlocie drogi powiatowej od strony Suchego Boru. Wszystkie zmiany w organizacji ruchu winny być wykonane zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003r. (w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem) (Dz. U. Nr 177 z 2003r. poz. 1729) oraz zgodnie z załącznikiem do rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz. U. Nr 220 z dnia 23 grudnia 2003 r. poz. 2181). Wszystkie projektowane znaki naleŜy przewidzieć jako typu średniego z folii odblaskowej 1-szego typu. Tarcze znaków pionowych winny mieć krawędzie podwójnie zaginane oraz wyokrąglone naroża na całym obwodzie. Zmiany w oznakowaniu pionowym zostały wyraźnie przedstawione na planie sytuacyjnym oznakowania.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.94 - Instalowanie sygnalizacji drogowej Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.94 - Instalowanie sygnalizacji drogowej Oryginalny kod CPV: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Kod CPV wg słownika 2008: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Oryginalny kod CPV: 45.30.00.00 - Roboty w zakresie instalacji budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach Oryginalny kod CPV: 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne Oryginalny kod CPV: 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne Oryginalny kod CPV: 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne Oryginalny kod CPV: 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg Oryginalny kod CPV: 45.31.60.00 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.60.00 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych Oryginalny kod CPV: 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 05.12.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp; - mają dostęp lub dysponują środkami finansowymi wystarczającymi do bieżącej i terminowej realizacji robót w wysokości co najmniej 150 000,00 zł - posiadają średni roczny przychód za ostatnie trzy lata obrotowe a jeżeli okres działalności jest krótszy to za wszystkie lata obrotowe na podstawie (Rachunku zysków i strat - pozycja Przychód netto ze sprzedaży i zrównanie z nimi) - w wysokości nie mniejszej niż: 300 000,00 zł.; - posiadają doświadczenie w zakresie budowy i instalacji sygnalizacji świetlnej drogowej, wykonania oznakowania poziomego i pionowego. Wykonawca musi wykazać, że zrealizował w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: co najmniej 3 zadania w zakresie, robót o których mowa w doświadczeniu, o łącznej wartości co najmniej 200 000,00 zł wraz z potwierdzeniem od poprzednich zamawiających że roboty te zostały wykonane należycie; - mają do dyspozycji do realizacji przedmiotowego zamówienia odpowiednio wykwalifikowanych i doświadczonych pracowników, w tym kierownika robót z 5 letnim stażem pracy i 2 letnim doświadczeniu na tym stanowisku. Kierownik robót wskazany przez wykonawcę musi posiadać wymagane uprawnienia elektryczne do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń o doświadczeniu w branży min. 5 lat a także ważne zaświadczenie o członkostwie w Izbie Samorządu Zawodowego; - posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na wartość co najmniej 100 000,00 zł lub równowartość w EURO lub w dolarach wg kursu z dnia poprzedzającego dzień składania ofert. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu: analiza dokumentów i oświadczeń złożonych przez wykonawców - na zasadzie spełnia/nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, zgodne z treścią Załącznika nr 1; - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia musza być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; - informacje banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert; - bilans i rachunek zysków i strat za ostatnie 3 pełne lata obrotowe a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to za wszystkie pełne lata obrotowe. W przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania bilansu i rachunku zysku i strat - inne dokumenty za okres jak w zdaniu poprzednim potwierdzające spełnienie warunku w zakresie przychodu; - informację o doświadczeniu Wykonawcy (wykaz zrealizowanych robót), na formularzu zgodnym z treścią Załącznika. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt V niniejszej Instrukcji dla Wykonawców. Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji roboty zostały wykonane należycie; - informację o potencjale kadrowym Wykonawcy (wykaz osób), na formularzu zgodnym z treścią Załącznika. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt V niniejszej Instrukcji dla Wykonawców. Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji osoby posiadają wymagane uprawnienia; - polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl ---> oddział w Opolu ---> zamówienia publiczne

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: GDDKiA Rejon w Opolu ul. Krzanowicka 2, 46 020 Czarnowąsy rdkopole@opole.gddkia.gov.pl; www.gddkia.gov.pl, tel. 077 469 14 49, fax. 077 469 12 55..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.09.2007 godzina 13:00, miejsce: GDDKiA Rejon w Opolu ul. Krzanowicka 2, 46 020 Czarnowąsy rdkopole@opole.gddkia.gov.pl; www.gddkia.gov.pl, tel. 077 469 14 49, fax. 077 469 12 55..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: JEDNOSTKA PROWADZĄCA POSTĘPOWANIE: GDDKiA Rejon w Opolu ul. Krzanowicka 2, 46 020 Czarnowąsy rdkopole@opole.gddkia.gov.pl; www.gddkia.gov.pl, tel. 077 469 14 49, fax. 077 469 12 55

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.