eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kłodawa › Budowa sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej w ul. Przylesie w Chwalęcicach, Gmina Kłodawa woj. lubuskie.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-08-26

Kłodawa: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej w ul. Przylesie w Chwalęcicach, Gmina Kłodawa woj. lubuskie.
Numer ogłoszenia: 140761 - 2009; data zamieszczenia: 26.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kłodawa , ul. Gorzowska 40, 66-415 Kłodawa, woj. lubuskie, tel. 095 7216665, 7216670, faks (095) 721 66 60.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.klodawa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej w ul. Przylesie w Chwalęcicach, Gmina Kłodawa woj. lubuskie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej w ul. Przylesie w Chwalęcicach, Gmina Kłodawa woj. lubuskie. Zakres prac objętych niniejszym zamówieniem obejmuje: - wykopy pod rurociąg, - wykonanie sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej z rur PVC - U SN8 SDR 34 o śr. 200 mm, - montaż studni kanalizacyjnych systemowych o śr. 425 mm, - montaż studni rewizyjnych z kręgów betonowych, - włączenie wybudowanej sieci do istniejącej kanalizacji grawitacyjnej w ul. Leśnej, - próbę szczelności, - zasypanie wykopów, - odtworzenie nawierzchni drogowych do stanu pierwotnego, - wykonanie inspekcji telewizyjnej wybudowanej sieci kanalizacji sanitarnej, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót stanowiące integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Każda złożona oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 2 500,00 zł

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, spełniający warunki zawarte w art. 22 ust.1 pkt 1-3 ustawy i spełniający poniższe następujące warunki udziału: 1.1 wykażą, że w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej dwie roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia. Przez robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia Zamawiający rozumie wykonanie sieci kanalizacji sanitarnej o śr. minimum 200 mm lub większej i długości minimum 300 m, 1.2 dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub będą dysponować takimi osobami, posiadającymi niezbędne kwalifikacje tj.: a) zapewnią kierownika budowy, który posiada co najmniej 5 letnie doświadczenie oraz uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci kanalizacyjnych. Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia/ nie spełnia na podstawie analizy dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w swojej ofercie przedstawi następujące dokumenty: 1. Wypełniony i podpisany Formularz Oferty stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ, 2. Wypełniony kosztorys ofertowy, 3. Dowód wniesienia wadium (kserokopia), 4. Pełnomocnictwo dla osoby/osób podpisujących ofertę, jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentów rejestracyjnych firmy, 5. Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy. W/w oświadczenie powinno być złożone na druku stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ - w przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie oświadczenie podpisuje lider konsorcjum i każdy ze wspólników spółki cywilnej. Z oświadczenia musi wynikać w imieniu kogo jest ono składane (nazwa firmy/firm). 6. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia. W/w wykaz powinien być złożony na druku stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ. Do wykazu należy załączyć stosowne uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz zaświadczenia o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego potwierdzające, że w/w osoby posiadają wymagane ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej. W sytuacji kiedy Wykonawca będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia musi przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. Wymagania dotyczące w/w osób zostały opisane w Rozdziale 5.1.2 SIWZ - w przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie, informacje i dokumenty dotyczące kierownika budowy i kierowników robót załącza do oferty tylko jeden podmiot. 7. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia wraz z dokumentami (np. referencje) potwierdzającymi, że zostały one wykonane należycie. W/w wykaz powinien być złożony na druku stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ. Wymagania dotyczące w/w robót zostały opisane w Rozdziale 5.1.1 SIWZ. 8. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 9. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. 10. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt.4 - 8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 11. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt.9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty załączone do oferty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub przez osobę uprawnioną do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy z zastrzeżeniem postanowień zawartych w punkcie 9.5 SIWZ. Uwaga! Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, stosuje się do przepisów § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006r. Nr 87, poz. 605 ze zm.)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.klodawa.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Kłodawa ul. Gorzowska 40, 66-415 Kłodawa od poniedziałku do piątku w godzinach pracy urzędu..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.09.2009 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Kłodawa ul. Gorzowska 40, 66-415 Kłodawa, sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.