eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › zakup i dostawa odczynników wraz z kalibratorami, kontrolami i materiałami zużywalnymi do badań immunochemicznych wraz z dzierżawą analizatora dla clab w okresie 24 miesięcy

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-25

Poznań: zakup i dostawa odczynników wraz z kalibratorami, kontrolami i materiałami zużywalnymi do badań immunochemicznych wraz z dzierżawą analizatora dla clab w okresie 24 miesięcy
Numer ogłoszenia: 140736 - 2008; data zamieszczenia: 25.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Kliniczny im. Heliodora Święcickiego Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu, ul. Przybyszewskiego 49, 60-355 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8691759, fax 061 8691695.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spsk2.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup i dostawa odczynników wraz z kalibratorami, kontrolami i materiałami zużywalnymi do badań immunochemicznych wraz z dzierżawą analizatora dla clab w okresie 24 miesięcy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Przeciwciała anty-HBs 1 400 2 Przeciwciała anty-HBc 500 3 Przeciwciała anty-HCV 10 000 4 Antygen HBs (HBsAg) 10 000 5 Test HIV (Ag i Ab) 3 000 6 Cyklosporyna 1 200 7 Digoksyna 800 8 Fenobarbital 200 9 Fenytoina 200 10 Karbamazepina 400 11 Kwas walproinowy 1 400 12 Wankomycyna 400 13 PSA całkowity 2 000 14 PSA wolny 400 15 Ca 125 600 16 TSH (3-generacji) 400 17 HbA1c 2 400 18 Kalibratory, materiały kontrolne i materiały eksploatacyjne jednorazowego użytku Wykonawca musi wyszczególnić z podaniem cen jednostkowych, w ilości zapewniającej wykonanie zaplanowanej ilości badań w ciągu 2 lat Analizator immunochemiczny, fabrycznie nowy lub używany (nie starszy niż wyprodukowany w 2007 roku) 24 Pozycja 2 Załącznik A Lp Opis parametru granicznego 1. Analizator w pełni automatyczny umożliwiający wykonywanie analiz w trybie pacjent po pacjencie oraz wykonywanie analiz w trybie pilnym bez konieczności zatrzymywania pracy analizatora. 2. Wydajność analizatora minimum 80 analiz na godzinę 3. Możliwość automatycznej analizy minimum 20 różnych parametrów jednocześnie z jednej próbki, przy użyciu metod immunoenzymatycznych. 4. Możliwość jednoczesnego wstawienia do analizatora minimum 80 próbek badanych 5. Możliwość wstawienia do analizatora materiału badanego w probówkach pierwotnych z zastosowaniem kodów kreskowych. 6. Wszystkie wymienione w formularzu cenowym oznaczenia dostępne do wykonania na oferowanym analizatorze. 7. Wszystkie oferowane odczynniki, kalibratory, kontrole i bufory w stanie płynnym gotowe do natychmiastowego użycia. 8. Możliwość dostawiania próbek, kalibratorów, materiału kontrolnego oraz odczynników w trakcie pracy analizatora. 9. Identyfikacja odczynników za pomocą kodów kreskowych z monitorowaniem ilości odczynników w opakowaniu. 10. Automatyczne otwieranie i zamykanie zestawów odczynnikowych w rotorze odczynnikowym w celu eliminacji parowania odczynników. 11. System dozujący próbki badane zapewniający przenoszenie materiału z próbki na próbkę (kontaminację) mniejsze niż 1 ppm. 12. Możliwość stosowania automatycznych powtórek analiz, funkcji Reflex Test 13. System dozowania próbek i odczynników nie wymagający użycia dodatkowych jednorazowych końcówek dozujących. 14 Oznaczenia wolnych hormonów tarczycy oraz markerów nowotworowych wykonywane w oparciu o reakcje 2-stopniowe z przemywaniem próbki po każdym etapie reakcji tj. przed dodaniem koniugatu i przed dodaniem substratu. 15 UPS (podtrzymujący pracę przez min.20 min. przy awarii zasilania) Wykonawca zobowiązany jest do równoczesnego dostarczenia oprogramowania w języku polskim umożliwiającego dokonywanie analizy statystycznej, obliczeń statystycznych, raportów, konfiguracji wyniku w języku polskim

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 24.40.00.00 - Produkty lecznicze Kod CPV wg słownika 2008: 33.60.00.00 - Produkty farmaceutyczne Oryginalny kod CPV: 93.90.00.00 - Różne usługi, gdzie indziej niesklasyfikowane Kod CPV wg słownika 2008: 98.39.00.00 - Inne usługi .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Oświadczenia podlegają ocenie według zasady spełnia-nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Zamawiający wyznaczył następujące wymagania, które wykonawca spełni przedstawiając właściwie sporządzoną ofertę, oraz załączy do oferty niżej wymienione dokumenty lub oświadczenia podlegające ocenie według zasady spełnia/nie spełnia: a) Formularz Ofertowy. b) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) W przypadku, kiedy kilka podmiotów składa wspólnie ofertę należy załączyć dokumenty wystawione indywidualnie na każdy z tych podmiotów. c) Pełnomocnictwo do podpisania oferty. Pełnomocnictwo należy załączyć do oferty tylko w przypadku, gdy oferta jest podpisania przez osobę nie figurującą w rejestrze lub wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Brak podpisu na ofercie lub podpisanie oferty przez osobę do tego nieupoważnioną spowoduje konieczność odrzucenia oferty. W przypadku składnia oferty przez podmioty występujące wspólnie, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego jeżeli oferta nie jest podpisana przez wszystkich wykonawców występujących wspólnie. d) Oświadczenie o tym, że Wykonawca spełnia warunki z art. 22 ust. 1 Pzp oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Pzp (art. 22 ust. 1 pkt 1 i pkt.4 Pzp). W przypadku, kiedy kilka podmiotów składa wspólnie ofertę, wymienione oświadczenie powinno być złożone przez każdy z podmiotów oddzielnie lub przez pełnomocnika w imieniu wszystkich członków Konsorcjum. e) Dla wyrobów medycznych (w rozumieniu ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20 kwietnia 2004 r. Dz. U. Nr 93, poz. 896 z późn. zm.) Zamawiający wymaga złożenia przez Wykonawcę certyfikatów rejestracyjnych dla poszczególnych wyrobów: a) W klasie I oraz IIa deklarację zgodności CE bądź wpis do Rejestru Wytwórców i Wyrobów Medycznych bądź, świadectw rejestracji zachowujących swoją ważność na dzień składania oferty, b) W klasie IIb oraz III - zgłoszenie do Rejestru Wytwórców i Wyrobów Medycznych bądź świadectw rejestracji zachowujących swoją ważność na dzień składania oferty. Są to dokumenty dopuszczające do obrotu na terenie RP wyroby medyczne zgodnie z komunikatem Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych w sprawie rejestracji wyrobów medycznych. W przypadku, gdy Wykonawca składa ofertę na odczynniki do diagnostyki In vitro Zamawiający wymaga złożenia deklaracji zgodności CE wraz z oświadczeniem Wykonawcy, iż zaoferowane przez niego odczynniki są do zastosowań In vitro. f) Oświadczenie o posiadaniu metodyków dla poszczególnych odczynników. Zastrzegamy sobie możliwość żądania ich przedstawienia w każdym momencie po złożeniu oferty oraz po podpisaniu umowy. g) Oświadczenie o posiadaniu kart charakterystyki substancji niebezpiecznych zaoferowanych odczynników dla których istnieje ustawowy obowiązek ich wystawiania (w rozumieniu Ustawy o substancjach i preparatach chemicznych z dnia 11 stycznia 2001r. Dz. U. Nr 11, poz. 84 z późn. zmianami) wraz z oświadczeniem o zobowiązaniu się Wykonawcy do ich przekazania w wersji papierowej na każde wezwanie Zamawiającego. h) Dla produktów leczniczych Zamawiający wymaga złożenia przez Wykonawcę wpisu do Rejestru Produktów Leczniczych Dopuszczonych do Obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej wystawionego przez Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych (art. 7 w związku z art. 28 Prawa farmaceutycznego z dnia 6 września 2001r. (Dz. U. Nr 126, poz. 1381 z późn. zm.). i) Dla produktów biobójczych (w rozumieniu ustawy o produktach biobójczych z dnia 13 września 2002r. Dz. U. Nr 175, poz. 1433 z późn. zm.). Zamawiający wymaga złożenia przez Wykonawcę wpisu do Rejestru Produktów Biobójczych wystawionego przez Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych. j) Oświadczenie o tym, że dołączone oprogramowanie będzie w języku polskim oraz umożliwiać ono będzie dokonywanie pełnej analizy statystycznej, obliczeń statystycznych, raportów, konfiguracji wyników.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spsk2.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba zamawiającego wejście O pokój 5a.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.07.2008 godzina 09:00, miejsce: siedziba Zamawiającego wejście O kancelaria ogólna szpitala.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.