eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kędzierzyn-Koźle › Wykonanie usługi prowadzenie zajęć dodatkowych /Portfolio gimnazjalisty/ dla uczniów klas I-III gimnazjum, uczestników programu pn. /Drogowskazy współpracy/ POKL.09.01.02-16-061/12, w latach szkolnych 2012/2013 i 2013/2014.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-04-10

Kędzierzyn-Koźle: Wykonanie usługi prowadzenie zajęć dodatkowych /Portfolio gimnazjalisty/ dla uczniów klas I-III gimnazjum, uczestników programu pn. /Drogowskazy współpracy/ POKL.09.01.02-16-061/12, w latach szkolnych 2012/2013 i 2013/2014.
Numer ogłoszenia: 140732 - 2013; data zamieszczenia: 10.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Oświaty i Wychowania Kędzierzyn-Koźle , ul. Reja 2A, 47-220 Kędzierzyn-Koźle, woj. opolskie, tel. 77 4060340, faks 77 4060340.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoiw.biuletyn.info.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usługi prowadzenie zajęć dodatkowych /Portfolio gimnazjalisty/ dla uczniów klas I-III gimnazjum, uczestników programu pn. /Drogowskazy współpracy/ POKL.09.01.02-16-061/12, w latach szkolnych 2012/2013 i 2013/2014..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi przeprowadzenia zajęć pod nazwą /Portfolio gimnazjalisty/, dla uczniów klas I-III szkół gimnazjalnych, dla których organem prowadzącym jest gmina Kędzierzyn-Koźle, w latach szkolnych 2012/2013 oraz 2013/2014. Realizowane zajęcia mają za zadanie wzrost umiejętności wyznaczania własnej ścieżki rozwoju oraz wprowadzenie nowych metod pracy pozwalających na wzrost poziomu motywacji do dalszej nauki u minimum 720 uczniów /324dz. i 396ch/ objętych proj. w roku szkol. 2012/2103. Zajęcia będą miały postać indywidualnych sesji z doradcą zawodowych, realizowanych w dwóch etapach, maksymalnie dla 900 uczniów zrekrutowanych do udziału w projekcie pn. /Drogowskazy współpracy/ przez Zamawiającego. Podczas zajęć z każdym zrekrutowanym uczniem doradca zawodowy opracuje /Portfolio gimnazjalisty/, tj. dokument określający cele zawodowe ucznia oraz ścieżkę ich realizacji /indywidualnie dla każdego ucznia/..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe 80.10.00.00 - Usługi szkolnictwa podstawowego 80.57.00.00 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium nie obowiązuje.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Przedstawienie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art.22 ust1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Ocena nastąpi na podstawie kryterium spełnia/nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna spełnienie ww. warunku jeżeli Wykonawca przedstawi wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych, również wykonywanych głównych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane (lub są wykonywane) należycie. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca udokumentuje wykonanie minimum 20 usług indywidualnego doradztw zawodowego w łącznym wymiarze nie mniejszym 3.600 godzin, z których każda polegała na przeprowadzeniu doradztwa zawodowego w tożsamym zakresie lub w zakresie podobnym do zakresu zamówienia. Ocena nastąpi na podstawie kryterium spełnia/nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna spełnienie tego warunku jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania usługi, a w przypadku osoby fizycznej sam jest zdolny do wykonania zamówienia: - dysponuje co najmniej 3 doradcami zawodowymi, którzy będą uczestniczyć w wykonywaniu usługi, posiadającymi: 1.Wykształcenie wyższe magisterskie z zakresu doradztwa zawodowego lub posiadają wykształcenie wyższe magisterskie na dowolnym kierunku i ukończone studia podyplomowe w zakresie doradztwa zawodowego 2. Co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe w świadczeniu usług z zakresu doradztwa zawodowego 3. Co najmniej 400 godzin indywidualnych konsultacji z doradztwa zawodowego, w tym co najmniej 100 godzin dla uczniów klas gimnazjalnych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert. Ocena nastąpi na podstawie kryterium spełnia/nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna spełnienie tego warunku jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania usługi, a w przypadku osoby fizycznej sam jest zdolny do wykonania zamówienia: - dysponuje co najmniej 3 doradcami zawodowymi, którzy będą uczestniczyć w wykonywaniu usługi, posiadającymi: 1.Wykształcenie wyższe magisterskie z zakresu doradztwa zawodowego lub posiadają wykształcenie wyższe magisterskie na dowolnym kierunku i ukończone studia podyplomowe w zakresie doradztwa zawodowego 2.Co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe w świadczeniu usług z zakresu doradztwa zawodowego 3.Co najmniej 400 godzin indywidualnych konsultacji z doradztwa zawodowego, w tym co najmniej 100 godzin dla uczniów klas gimnazjalnych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert. Ocena nastąpi na podstawie kryterium spełnia/nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna spełnienie ww. warunku jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie niższą niż 200 000,00 zł. Ocena nastąpi na podstawie kryterium spełnia/nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Materiały dydaktyczne dla uczniów. - 10
  • 3 - Portfolio gimnazjalisty. - 10

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zoiw.biuletyn.info.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Zarząd Oświaty Kędzierzyn-Koźle ul. Reja 2A 47-224 Kedzierzyn-Koźle w pokoju 203..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.04.2013 godzina 10:00, miejsce: Miejski Zarząd Oświaty Kędzierzyn-Koźle ul. Reja 2A 47-224 Kedzierzyn-Koźle w sekretariacie, pokój 207.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt finansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. /Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty/, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych, nr w KSI: POKL.09.01.02-16-061/12. Instytucją Wdrażającą /Pośredniczącą II stopnia/ jest Wojewódzki Urząd Pracy w Opolu..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.