eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grudziądz › Remonty nawierzchni bitumicznych

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-02-10

Grudziądz: Remonty nawierzchni bitumicznych
Numer ogłoszenia: 14071 - 2016; data zamieszczenia: 10.02.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Miejskich w Grudziądzu , ul. Ludwika Waryńskiego 34A, 86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 66 30 800, faks 56 66 30 801.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zdm.grudziadz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa nieposiadająca osobowości prawnej..

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remonty nawierzchni bitumicznych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remonty nawierzchni bitumicznych przewiduje się wykonać w trzech następujących technologiach: Część 1. Przy użyciu mieszanki mineralno-bitumicznej z recyklera. Przed przystąpieniem do prac należy ustawić oznakowanie pionowe, na podstawie projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót w pasie drogowym, opracowanym zgodnie z obowiązującymi przepisami, i zatwierdzonym przez zarządzającego ruchem na drodze. Przygotowanie uszkodzonego miejsca do naprawy obejmuje wykonanie następujących prac: - pionowe obcięcie krawędzi uszkodzenia / diamentowymi tarczami /, nadając uszkodzeniu kształt prostej figury geometrycznej (czworokąta, pięciokąta, trapezu) na głębokość najgłębszego uszkodzenia oraz usunięcie rumoszu z placu budowy, - usunięcie ewentualnej wody opadowej, doprowadzając uszkodzone miejsce do stanu powietrznosuchego, - oczyszczenie dna i krawędzi uszkodzonego miejsca, - spryskanie dna i boków naprawianego miejsca szybkorozpadową kationową emulsją asfaltową w ilości 0,5 l/m2. Zamiast spryskania ścianek bocznych można alternatywnie przykleić samoprzylepne taśmy kauczukowo-asfaltowe, -wbudowanie (z zachowaniem istniejącej niwelety nawierzchni) mieszanki mineralno-bitumicznej w jednej lub dwóch warstwach w zależności od głębokości uszkodzenia nawierzchni, - zagęszczenie poszczególnych warstw wbudowanej mieszanki za pomocą walca lub zagęszczarki płytowej. - polanie asfaltem powierzchni złącza roboczego, - obmiar wykonanych robót w metrach kwadratowych (przy założeniu 0, 13 Mg/m2 wbudowanej mieszanki mineralno-bitumicznej), - płatność za 1 Mg po dokonaniu odbioru. Część 2. Wbudowanie mieszanki mineralno-bitumicznej: AC 11 W, AC 11 S oraz SMA 11 przy użyciu rozkładarki mas bitumicznych. Przed przystąpieniem do prac należy ustawić oznakowanie pionowe, na podstawie projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót w pasie drogowym opracowanym zgodnie z obowiązującymi przepisami, i zatwierdzonym przez zarządzającego ruchem na drodze. Dla wykonania nakładki bitumicznej jezdni obejmuje wykonanie następujących prac: - mechaniczne rozebranie nawierzchni bitumicznej (frezowanie) na głębokość 4 i 8 cm, - mechaniczne oczyszczenie oraz skropienie emulsją asfaltową jezdni przed wykonaniem warstw konstrukcyjnych nawierzchni bitumicznych, - ułożenie geosiatki z włókien szklanych wstępnie powlekanych warstwą bitumiczną, - wykonanie warstwy wyrównawczej z mieszanki mineralno-asfaltowej AC 11 W gr. 3 i 4 cm. - wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-asfaltowej AC 11 S gr. 4 i 5 cm oraz SMA 11 gr. 4 cm. - regulacja kratek ściekowych, włazów kanałowych i skrzynek zaworowych, - odtworzenie pętli indukcyjnych dla sygnalizacji świetlnej, - wykonanie oznakowanie poziomego jezdni (linie ciągłe, przerywane, przejścia dla pieszych, strzałki i inne symbole) masami termoplastycznymi. W ramach zadania dla części 2 zamówienia, Zamawiający przewiduje w szczególności wykonanie nakładek bitumicznych na poniższych odcinkach ulic: - ul. gen. Józefa Kustronia, odcinek o długości 320,00 m i powierzchni około 3.900,00 m2 (zbrojenie nawierzchni jezdni geosiatką z włókien szklanych wstępnie powlekanych warstwą bitumiczną, ułożenie w-wy wyrównawczej AC 11 W śr. gr. w-wy 4 cm oraz w-wy ścieralnej AC 11 S o gr. 4 cm, regulacja kratek ściekowych - 10, włazów kanałowych - 2,), - ul. Droga Pomorska - Droga Kaszubska, odcinek o długości 230,00 m i powierzchni około 1520,00m2 (frezowanie nawierzchni gr. 8 cm, zbrojenie nawierzchni jezdni geosiatką z włókien szklanych wstępnie powlekanych warstwą bitumiczną, ułożenie w-wy wyrównawczej AC 11 W gr. 4 cm oraz w-wy ścieralnej SMA 11 o gr. 4 cm, regulacja kratek ściekowych - 6, włazów kanałowych - 8, skrzynek zaworowych i hydrantowych - 10, oznakowanie jezdni masami termoplastycznymi - linie ciągłe, przerywane, strzałki, przejścia dla pieszych i inne symbole - 50,00 m2), - ul. Norwida, odcinek o długości 150,00 m i powierzchni około 1000,00 m2 (frezowanie nawierzchni gr. 4 cm oraz ułożenie w-wy ścieralnej AC 11 S o gr. 5 cm, regulacja kratek ściekowych - 2, skrzynek zaworowych - 3, włazów kanałowych - 9). Część 3. Techniką sprysku lepiszczem i posypania kruszywem przy użyciu remontera. Przygotowanie nawierzchni do naprawy. Trwałość naprawy nawierzchni zależy w bardzo dużym stopniu od dokładności jej oczyszczenia z uszkodzonych fragmentów nawierzchni i innych zanieczyszczeń. W szczególnych przypadkach (bardzo duże zanieczyszczenie) oczyszczenie nawierzchni należy wykonać szczotkami mechanicznymi lub poprzez spłukanie wodą (z odpowiednim wyprzedzeniem dla wyschnięcia nawierzchni). Oznakowanie robót. Ze względu na specyfikę robót przy wykonywaniu remontu cząstkowego nawierzchni bitumicznej grysami na sucho, Wykonawca w sposób szczególny jest zobowiązany do przestrzegania zasad bezpieczeństwa ruchu drogowego w czasie prowadzenia robót. Znaki powinny być odblaskowe, czyste i w razie potrzeby czyszczone, odnawiane lub wymieniane na nowe. Projekt oznakowania robót Wykonawca uzgodni z organem zarządzającym ruchem (uwzględniając zastosowanie takich urządzeń jak: pachołki drogowe z pulsującymi światłami ostrzegawczymi, tymczasowe bariery ochronne wydzielające powierzchnię wyłączona z ruchu itp.). Warunki przystąpienia do robót. Remont nawierzchni bitumicznej grysami na sucho można wykonywać w okresie, gdy temperatura otoczenia nie jest niższa od +10 oC przy stosowaniu asfaltowej emulsji kationowej i nie niższa od + 15 0C przy stosowaniu innych lepiszczy. Temperatura remontowanej nawierzchni powinna być nie niższa niż +5 oC przy emulsji asfaltowej i + 10 oC przy innych lepiszczach bezwodnych. Nie dopuszcza się przystąpienia do robót podczas opadów atmosferycznych. Wykonanie robót. W zależności od tekstury naprawianej nawierzchni należy zastosować odpowiednie uziarnienie grysu ( od 2,0 - 4,0 mm, od 4,0 - 6,3 mm i 8,0 - 12,8 mm ). Remonter umożliwia oczyszczenie naprawianego miejsca sprężonym powietrzem, a następnie poprzez tę samą dyszę natryskiwana jest warstewka gorącej emulsji asfaltowej. Następnie przy użyciu tej samej dyszy natryskuje się pod ciśnieniem naprawiane miejsce kruszywem otoczonym (w dyszy) emulsją. W końcowej fazie należy zastosować natrysk naprawianego miejsca kruszywem frakcji 2/4 mm. Bezpośrednio po tak wyremontowanym miejscu może odbywać się ruch samochodowy. 3.3. Szacunkowa ilość zamówienia Część 1.Wykonanie remontu nawierzchni ulic poprzez wbudowanie w ubytki mieszanki mineralno-bitumicznej z recyklera, na powierzchni około 2.500,00 m2. Część 2.Wykonanie remontu nawierzchni ulic przez wbudowanie betonu asfaltowego: AC 11W, AC 11 S oraz SMA 11, przy użyciu rozkładarki mas bitumicznych, napowierzchni około 6.500,00 m2. Część 3.Wykonanie remontu nawierzchni ulic poprzez sprysk lepiszczem i posypaniu kruszywem przy użyciu remontera, na powierzchni około 11.800,00 m2. 3.4. Przed podpisaniem umowy (cz.I,II,III,) wybrany Wykonawca zobowiązany będzie przedłożyć oświadczenie, że w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia będzie dysponował: - minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie o specjalności drogowej lub konstrukcyjno budowlanej. 3.5. Przed podpisaniem umowy Wykonawca w zależności od zakresu robót oraz sposobu ich wykonania, powinien wykazać się możliwością korzystania z następującego sprzętu, którego ilość musi być wystarczająca do wykonania zadania: Dla części 1, przy użyciu mieszanki mineralno-bitumicznej pozyskanej z recyklera: co najmniej dwoma recyklerami do wytwarzania na gorąco mieszanki mineralno-bitumicznej, lekkim walcem wibracyjnym lub zagęszczarką płytową, przecinarką z diamentowymi tarczami tnącymi, o mocy co najmniej 10 kW, lub podobnie działające urządzenia do przecięcia krawędzi uszkodzonych warstw prostopadle do powierzchni remontowanej nawierzchni, młotem pneumatycznym oraz sprężarką o wydajności od 2 do 5 m3 powietrza na minutę, przy ciśnieniu od 0,3 do 0,8 MPa, młotem elektrycznym lub hydraulicznym, sprzęt drobny. Dla części 2, wbudowanie mieszanki mineralno-bitumicznej AC 11 W, AC 11 S oraz SMA 11 przy użyciu rozkładarki mas bitumicznych: układarka gąsienicowa lub kołową z elektronicznym sterowaniem równości układanej warstwy, skrapiarka samochodowa lub ciągnikowa walce stalowe gładkie, lekka rozsypywarka kruszywa, szczotki mechaniczne i/lub inne urządzenia czyszczące, samochody samowyładowcze z przykryciem brezentowym lub termosy, sprzęt drobny. Dla części 3, wykonanie remontu nawierzchni techniką sprysku lepiszczem i posypania kruszywem przy użyciu remontera: co najmniej dwoma remonterami, wprowadzającymi pod ciśnieniem kruszywo jednocześnie z modyfikowaną kationową emulsją asfaltową w oczyszczone sprężonym powietrzem uszkodzenia. Wykonawca jest zobowiązany do użytkowania takiego sprzętu, który nie spowoduje niekorzystnego wpływu na jakość wykonania remontu, i zostanie zaakceptowany przez Inspektora Nadzoru. Liczba i wydajność sprzętu powinna gwarantować przeprowadzenie robót zgodnie z zasadami określonymi w dokumentacji projektowej, SST i wskazaniach Zamawiającego w terminie przewidzianym umową. Informacje dotyczące Podwykonawstwa Wykonawca, który zamierza powierzyć Podwykonawcom wykonanie jakiejkolwiek części zamówienia zobowiązany jest wskazać na druku formularza ofertowego zakres zamówienia powierzany Podwykonawcom. Brak jakiejkolwiek wzmianki w tym zakresie na formularzu oferty, będzie uznawane za stwierdzenie samodzielnego wykonania zamówienia..

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje ZAMÓWIENIA UZUPEŁNIAJĄCE, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp w wysokości 50% ogólnej wartości zamówienia. Przedmiot zamówień uzupełniających będzie zgodny z przedmiotem zamówienia podstawowego tj.: remoncie cząstkowym nawierzchni bitumicznych w związku z koniecznością dokonania napraw awaryjnych nawierzchni dróg w granicach administracyjnych miasta Grudziądza

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2017.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca składający ofertę na wykonanie jednej lub więcej części zamówienia winien dla poszczególnych technologii wykazać się realizacją co najmniej 1 wykonaną robotą budowlaną, zrealizowaną w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Za robotę budowlaną odpowiadającą przedmiotowi zamówienia Zamawiający uzna robotę budowlaną, polegającą na wykonaniu remontów w poniższych technologiach o wartości nie mniejszej niż: 100 000,00 zł brutto dla części nr 1 - (remonty nawierzchni bitumicznych przy użyciu mieszanki mineralno-bitumicznej z recyklera), 200 000,00 zł brutto dla części nr 2 - (wbudowanie mieszanki mineralno-bitumicznej: AC 11 W, AC 11 S oraz SMA 11 przy użyciu rozkładarki asfaltobetonu, 100 000,00 zł brutto dla części nr 3 - (remonty nawierzchni bitumicznych techniką sprysku lepiszczem i posypania kruszywem przy użyciu remontera),

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

W przypadku podpisywania oferty lub poświadczania za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę nie wymienioną (osoby nie wymienione) w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie oryginału lub kopii notarialnie poświadczonej

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - okres gwarancji - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Wszelkie postanowienia zawierają projekty umów stanowiące załącznik do SIWZ

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zdm.grudziadz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Miejskich w Grudziądzu ul. Ludwika Waryńskiego 34A, 86-300 Grudziądz.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.02.2016 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg Miejskich w Grudziądzu ul. Ludwika Waryńskiego 34A, 86-300 Grudziądz Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.