eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sośno › Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Sośno i jednostek organizacyjnych Gminy w okresie od 01.07.2015r. do 30.06.2020r.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-06-11

Sośno: Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Sośno i jednostek organizacyjnych Gminy w okresie od 01.07.2015r. do 30.06.2020r.
Numer ogłoszenia: 140668 - 2015; data zamieszczenia: 11.06.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sośno , ul. Nowa 1, 89-412 Sośno, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 0-52 3891213, 3890112, faks 0-52 3891279.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.sosno.lo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Sośno i jednostek organizacyjnych Gminy w okresie od 01.07.2015r. do 30.06.2020r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 3.1.Całościowe prowadzenie obsługi bankowej budżetu Gminy Sośno, jednostek organizacyjnych Gminy oraz podmiotów, dla których Gmina jest Organem Założycielskim:1. Urząd Gminy Sośno,2.Szkoła Podstawowa w Przepałkowie,3.Zespół Szkół w Sośnie, 4.Zespół Szkół w Wąwelnie, 5. Przedszkole Samorządowe w Sośnie, 6. Zakład Gospodarki Komunalnej w Sośnie, 7. Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Sośnie, 8. Gminny Dom Kultury w Sośnie,9.Gminna Biblioteka Publiczna w Sośnie. Główny przedmiot zamówienia: kod CPV - 66.11.00.00 - (3) Usługi bankowe - usługi bankowe 3.2. Przedmiot zamówienia obejmuje następujące usługi: 1.otwieranie rachunków bieżących i pomocniczych dla budżetu Gminy i jednostek organizacyjnych,2.przyjmowanie wpłat i dokonywanie wypłat gotówkowych własnych i obcych,3.dokonywanie przelewów wewnętrznych i na rachunki w innych bankach,4. sporządzanie dziennych kompletnych wyciągów bankowych i umożliwienie codziennego odbioru wyciągów z dnia poprzedniego,5.wydawanie blankietów czekowych,6.sporządzanie, na wniosek posiadacza rachunku, zaświadczeń i opinii bankowych, 7. instalację, udostępnienie, aktualizację systemu bankowości elektronicznej i przeszkolenie pracownika w tym zakresie, 8. oprocentowanie środków na rachunkach bankowych, 9.wyodrębnienie dodatkowego rachunku w trakcie umowy na żądanie instytucji dotującej budżet Gminy,10.wypłata środków dotyczących zasiłków i stypendiów, na kwotę ok. 200.000,00 zł w ilości ok. 50 szt. miesięcznie, w dniach określonych przez Zamawiającego,Usługi wymienione w pkt.2, 4, 5, 10 muszą być wykonywane w miejscowości będącej siedzibą Zamawiającego. 3.3. Informacje: Budżet gminy na 2015 rok: a) dochody-16.568.636,84 zł b) wydatki-17.029.430,84 zł c) ilość obsługiwanych rachunków bankowych (aktualnie) - 21 szt. d) wypłaty gotówkowe miesięcznie - 88.000,00 zł e) wpłaty gotówkowe miesięcznie - 123.000,00 zł f) ilość przekazywanych przelewów na rachunki w innych bankach miesięcznie - 510 szt. g) ilość przekazywanych przelewów na rachunki w tym samym banku miesięcznie - 460 szt., h) ilość przekazywanych przelewów w formie papierowej rocznie 468 szt., i) ilość pobranych czeków miesięcznie - 25 szt. blankietów, j) ilość stanowisk Home Banking 4 szt. Zamawiający: 1.zastrzega posiadanie bądź utworzenie przez Wykonawcę w ciągu 2 miesięcy od dnia zawarcia umowy w wyniku rozstrzygnięcia niniejszego przetargu, oddziału/filii banku na terenie Sośna i dostosowanie godzin pracy banku do godzin pracy Urzędu (godzina otwarcia nie później niż 8:00, godzina zamknięcia nie wcześniej niż 15:00) umożliwiając codzienne pobieranie/odprowadzanie gotówki na dowolne rachunki Zamawiającego i tym samym sprawną realizację zadań Gminy, 2. nie dopuszcza możliwości pobierania opłat bądź prowizji od wpłat gotówkowych realizowanych na rzecz Zamawiającego oraz jednostek organizacyjnych przez inne podmioty, 3.informuje, że w załączniku nr 2 w części ELEMENTY KORZYŚCI OBSŁUGI BUDŻETU oferenci podają oprocentowanie zmienne stanowiące sumę stawki bazowej ustalonej w oparciu o WIBID 1M i stałej marży. Stawką bazową jest stawka WIBID 1M, która obliczana jest z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, jako średnia arytmetyczna z pięciu pierwszych kwotowań miesiąca przed rozpoczęciem okresu odsetkowego i obowiązuje przez okres następnego miesiąca. Do celów przygotowania oferty wszyscy oferenci zobowiązani są zastosować stawkę WIBID 1M w wysokości 1,45% (tj. średnia arytmetyczna z okresu od 01.06.2015r. do 08.06.2015r.) Ponadto: 1.wykonawca będzie dokonywał aktualizacji danych procentowych w dniu przez siebie wskazanym zgodnie ze złożonym oświadczeniem w tym zakresie (stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ), o czym odwrotnie poinformuje Zamawiającego, 2. strony zawierające umowę zgodnie oświadczają, że w dniu jej podpisania będą obowiązywać warunki określone w załączniku nr 2 do SIWZ, 3. wykonawcy zobowiązani są przedstawić ofertę zgodnie z wymaganiami określonymi w SIWZ. 4.wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.00.00-4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2020.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie wymaga się wniesienia wadium. Na podstawie art. 45, ust. 2 Ustawy, odstępuje się od wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, tj. spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, zostanie dokonana zgodnie z formułą (spełnia/nie spełnia), w oparciu o informacje zawarte w wymaganych dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w Dziale VI niniejszej SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, tj. spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, zostanie dokonana zgodnie z formułą (spełnia/nie spełnia), w oparciu o informacje zawarte w wymaganych dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w Dziale VI niniejszej SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, tj. spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, zostanie dokonana zgodnie z formułą (spełnia/nie spełnia), w oparciu o informacje zawarte w wymaganych dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w Dziale VI niniejszej SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, tj. spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, zostanie dokonana zgodnie z formułą (spełnia/nie spełnia), w oparciu o informacje zawarte w wymaganych dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w Dziale VI niniejszej SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, tj. spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, zostanie dokonana zgodnie z formułą (spełnia/nie spełnia), w oparciu o informacje zawarte w wymaganych dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w Dziale VI niniejszej SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Dokumenty wymienione w rozdziale VI SIWZ, w tym: załączniki nr 1-4 SIWZ, projekt umowy rachunku bankowego

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.sosno.lo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Sośno ul. Nowa 1 89-412 Sośno.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.06.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Sośno, ul. Nowa 1, 89-412 Sośno.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.