eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nakło nad Notecią › Zaprojektowanie i wykonanie zadania pn. Przebudowa ulicy Nadskakuły i odnogi ulicy 1 Maja w Nakle nad Notecią wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-07-18

Nakło nad Notecią: Zaprojektowanie i wykonanie zadania pn. Przebudowa ulicy Nadskakuły i odnogi ulicy 1 Maja w Nakle nad Notecią wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego
Numer ogłoszenia: 140649 - 2016; data zamieszczenia: 18.07.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 80521 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Nakło nad Notecią, ul. Ks. P. Skargi 7, 89-100 Nakło nad Notecią, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 386 79 01, faks 52 386 79 02.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaprojektowanie i wykonanie zadania pn. Przebudowa ulicy Nadskakuły i odnogi ulicy 1 Maja w Nakle nad Notecią wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia dla zadania Przebudowa ulicy Nadskakuły i odnogi ulicy 1 Maja w Nakle nad Notecią jest zaprojektowanie i budowa nawierzchni z kostki brukowej betonowej na drodze gminnej 090836C na działkach o nr ew. 379 i 368/11. Zamówienie obejmuje: Zlecenie opracowania mapy do celów projektowych, wykonanie opinii technicznej w sprawie określenia warunków technicznych posadowienia drogi (w miarę potrzeby), sporządzenie projektu budowlanego, projektu wykonawczego i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, wytyczenie i wykonanie robót budowlanych na podstawie powyższego projektu i specyfikacji technicznej, pełnienie nadzoru autorskiego, wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej w formie elektronicznej stosowanej w Wydziale geodezji Starostwa Nakielskiego w Nakle nad Notecią oraz w formie papierowej, przygotowanie dokumentacji odbiorowej (operatu kolaudacyjnego), udzielenie minimum 36 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty budowlane. W ramach niniejszego zamówienia publicznego Przedmiotem projektowania objęty jest cały wyżej opisany zakres. Przedmiotem wybudowania będzie część pierwsza wyżej opisanego zakresu. Przedmiot zamówienia objęty projektowaniem zostanie podzielony na dwie części: część pierwsza obejmie przebudowę ulicy Nadskakuły i odcinek odnogi ulicy 1 Maja o długości 75,0 m liczony od strony ulicy Nadskakuły. część druga - pozostała część odnogi ulicy 1 Maja w zakresie wybudowania nie będzie przedmiotem niniejszego zamówienia lecz będzie przedmiotem zamówienia uzupełniającego. Przedmiotem zamówienia w zakresie wybudowania nie będą objęte: chodniki, wjazdy, zatoki postojowe, zieleń. Istniejące chodniki w dobrym stanie technicznym - w miarę możliwości należy zachować w stanie nienaruszonym. 2.1. Charakterystyczne parametry określające wielkość obiektu - założenia do Projektu 1. Kategoria drogi - ulica, droga gminna. 2. Klasa techniczna D - lokalna dojazdowa, jednokierunkowa, w części (na zwężonym odcinku) - pieszojezdnia. 3. Ilość pasów ruchu - 1. 4. Kategoria ruchu KR 1. 5. Prędkość projektowa = 30 km/h. 6. Zasadnicza szerokość jezdni od 3,0 m z poszerzeniem na łuku do maksymalnie 5,0 m 7. Chodnik = min 1,50 m jeżeli warunki lokalizacyjne (szerokość działki drogowej) pozwolą. Istniejące chodniki w dobrym stanie technicznym - w miarę możliwości należy zachować w stanie nienaruszonym. 8. Zasadniczy spadek poprzeczny jezdni jednostronny = 2,00 %. 9. Zasadniczy spadek poprzeczny chodników jednostronny w kierunku do jezdni = 2,00 %. 10. Odwodnienie grawitacyjne powierzchniowe, oparte o spadki podłużne i poprzeczne, odprowadzające wody opadowe do wspomagających je projektowanych elementów odwodnienia punktowego . Konstrukcja założenia do projektu - parametry nie niższe od podanych: - wzmocnienie podłoża mieszanką związaną cementem C1.5/2.0 gr. 15 cm (nie dopuszcza się wykonania metodą na miejscu) - podbudowa z betonu C12/15 gr. 15 cm - nawierzchnia z kostki brukowej betonowej grubości 8 cm, na podsypce cementowo - piaskowej gr. 3 cm - zramowanie konstrukcji krawężnikiem betonowym o wym. 15 x 22 x 100 - Odwodnienie do projektowanych wpustów kanalizacji deszczowej szt. 2. 2.2. Aktualne uwarunkowania wykonania przedmiotu zamówienia Do załączonego Programu funkcjonalno-użytkowego nie załączono decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego, gdyż inwestycja nie wymaga decyzji pozwolenia na budowę. Na terenie działki nr ewidencyjnym nr 379 i 368/11 w Nakle nad Notecią nie obowiązuje plan zagospodarowania przestrzennego. Droga będąca przedmiotem zamówienia posiada nawierzchnię utwardzoną nie ulepszoną. Przez drogę przebiegają: sieć energetyczna, sieć wodociągowa, sieć kanalizacyjna, sieć telekomunikacyjna, sieć gazowa. Program funkcjonalno-użytkowy określa wymagania dotyczące zaprojektowania, realizacji, odbioru i przekazania w użytkowanie wszystkich elementów omawianego zadania. Wykonawca podejmujący się realizacji przedmiotu zamówienia zobowiązany będzie do: a) Sporządzenia aktualnej mapy sytuacyjno-wysokościowej do celów projektowych. b) Przygotowania odpowiednich dokumentów formalno-prawnych i uzyskanie na ich podstawie, w imieniu Zamawiającego, zgody właściwego organu (Starosty Nakielskiego) na prowadzenie robót, w oparciu o obowiązujące przepisy (wg wymagań Ustawy [1]). c) Opracowania dokumentacji projektowej, z uwzględnieniem wymagań Rozporządzenia [2], dla wszystkich branż w formie planów rysunków lub innych dokumentów umożliwiających jednoznaczne określenie rodzaju i zakresu robót budowlanych, dokładną lokalizację i uwarunkowania ich wykonania. Projekty budowlane i wykonawcze muszą być przedstawione do akceptacji Zamawiającemu. d) Opracowanie i przedstawienie Zamawiającemu do zatwierdzenia Specyfikacji Technicznych na wszystkie elementy realizowanych robót. e) Opracowanie i zatwierdzenie z organem zarządzającym ruchem, czasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót f) Opracowanie, zatwierdzenie z organem zarządzającym ruchem i wprowadzenie (wybudowanie) stałej organizacji ruchu g) Realizacja robót w oparciu o zatwierdzoną przez Zamawiającego dokumentację projektową po wytyczeniu robót przez uprawnionego geodetę Wykonawcy. h) Sprawowanie nadzoru autorskiego nad realizowanymi robotami w ramach wynagrodzenia Wykonawcy. i) Przekazanie zrealizowanego obiektu zarządcy drogi. j) Sporządzenie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej w formie elektronicznej wektorowej dla potrzeb włączenia do zasobów geodezyjnych prowadzonych przez Wydział geodezji i Kartografii przy Starostwie Powiatowym w Nakle nad Notecią i w formie PDF dla Zamawiającego oraz 4 egz. w formie papierowej dala Zamawiającego. k) Przekazanie Zamawiającemu kompletnego operatu kolaudacyjnego w oryginale - 1 egz., w kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez kierownika budowy, w formie elektronicznej w PDF. Realizacja powyższego zakresu robót winna być wykonana w oparciu o obowiązujące przepisy (w tym w szczególności przepisy Prawa Budowlanego) przez Wykonawcę posiadającego stosowne doświadczenie i potencjał wykonawczy oraz przez osoby o odpowiednich kwalifikacjach zawodowych i doświadczeniu zawodowym. Zamawiający ustanowi nadzór inwestorski nad wykonaniem wszystkich robót objętych zadaniem..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 71.24.80.00 - Nadzór nad projektem i dokumentacją 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.07.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • P.H.U. Rafał Szymczak, ul. Jackowskiego 2, 89-100 Nakło nad Notecią, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 115332,61 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 148830,00

  • Oferta z najniższą ceną: 148830,00 / Oferta z najwyższą ceną: 243398,55

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.