eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ustronie Morskie › Przebudowa ul. Górnej w Ustroniu Morskim

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-08-13

Ustronie Morskie: Przebudowa ul. Górnej w Ustroniu Morskim
Numer ogłoszenia: 140597 - 2007; data zamieszczenia: 13.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Ustronie Morskie, ul. Bolesława Chrobrego 68/1, 78-111 Ustronie Morskie, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3514190, fax 094 3515597.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ustronie-morskie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa ul. Górnej w Ustroniu Morskim.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa ul. Górnej w Ustroniu Morskim Opis techniczny przedmiotu zamówienia: 1. Stan istniejący: Działki nr 399-3; 713-3 i 718-1 stanowią pas drogowy ulicy Górnej w Ustroniu Morskim. Ulica jest uzbrojona. Występuje tu nawierzchnia z gruzu betonowego z fragmentami nawierzchni żużlowej i żwirowej w bardzo złym stanie. Szerokość pasa drogowego 12,5 m. Spadki poprzeczne i podłużne bardzo odbiegają od normatywnych. 2. Stan projektowany: 2.1. Opis projektu, funkcja Projekt budowlany obejmuje ulicę Górną stanowią dojazd do osiedla budynków jednorodzinnych. Przewiduje się jezdnię jednokierunkową w kierunku północnym. Projekt obejmuje wykonanie stanowisk postojowych w ilości 34 o wymiarach 2,5 x 4,5, chodnika o długości 181 m i szerokości 1,5 m oraz jezdni o szerokości 4,0 od km o+000 do 0+091 i 3,5 w dalszej części do km 0+0175. 2.2. Opis projektu drogowego W pasie drogowym ulicy zlokalizowano jezdnię, parking i chodnik. Spadki podłużne jezdni ulicy Górnej kształtują się od 0,95 % do 3,76 %. Ulica posiada spadek poprzeczny jednostronny 2 %. Przewiduje się wykonanie trzech wpustów ulicznych Zostaną wyregulowane włazy kanałowe i obudowy zasuw. 2.3. Bilans powierzchni zabudowy Jezdnia - 700,50 m2 Stanowiska Postojowe - 392,50 m2 Chodniki - 271,50 m2 Tereny zielone - 875,00 m2 RAZEM 2239,50 m2 2.4. Analiza ruchu drogowego Projektowana ulica ma za zadanie obsługę ruchu osiedlowego samochodowego i pieszego. Przyjęto obciążenie ruchem KR2 3. Konstrukcja nawierzchni 3.1. Konstrukcja nawierzchni W oparciu o Dz. U. z 1999 r. Nr 43 poz. 430 dz. 5 dla warunków wodnych przeciętnych grupy nośności podłoża G1 przyjęto: - kostka betonowe gr. 8 cm. Szara + 10 % koloru - podsypka cem. - piaskowa gr. 3 cm (1:4) - podbudowa betonowa B - 7,5 gr. 15 cm - warstwa odsączająca z piasku gr. 15 cm 3.2. Krawężniki Wprowadza się krawężnik betonowy o wymiarach 30 x 15 cm na ławie betonowej B-10 w ilości 0,05 m3/mb w świetle 4 cm i 10 cm 3.3. Stanowiska postojowe Przewiduje się następującą konstrukcję: - płyty betonowe ażurowe 40 x 60 cm gr. 10 cm - podbudowa z kruszywa 0,31,5 gr. 10 cm - warstwa odsączająca gr. 10 cm 3.4. Chodnik Przewiduje się następującą konstrukcję: - kostka betonowa gr. 6 cm - podsypka cem. - piaskowa gr. 5 cm (1:4) - warstwa odsączająca gr. 10 cm 4. Odwodnienie Przewiduje się wykonanie trzech wpustów ulicznych włączonych do istniejącego kolektora deszczowego d 600 przykanalikami d 160. Szczegóły przedstawiono na rysunkach. 5. Roboty ziemne Grunt pozyskany z wykonania koryta pod nawierzchnię zostanie wywieziony wg wskazań inwestora. 6. Oznakowanie Na projektowanej ulicy Górnej będą ustawione trzy znaki drogowe: - znak ostrzegawczy ustąp pierwszeństwa - A - 7 szt. 1 - znak zakazu zakaz wjazdu - B - 2 szt. 1 - znak informacyjny droga jednokierunkowa - D - 3 szt. 1 7. Wykonawca dostarczy dokumentację geodezyjną powykonawczą 8. Uwagi końcowe Prace geodezyjne powinny być prowadzone przez uprawnionego geodetę. Rzędne dowiązano do niwelacji państwowej. 9. Uwaga Materiały użyte do wykonania podsypek musza posiadać właściwości warunkujące prawidłowy stopień zagęszczenia. Przed rozpoczęciem robót należy zapoznać się z treścią uzgodnień branżowych i dokumentacją techniczna. Roboty prowadzone w pobliżu podziemnych urządzeń obcych należy wykonać pod nadzorem przedstawiciela właściciela tych urządzeń. Lp. Opis Robót Jm Ilość 1. Roboty przygotowawcze 1. Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - trasa dróg w terenie równinnym km 0,175 2. Mechaniczne karczowanie drzew o średnicy 26 - 35 cm z cięciem drewna piłą mechaniczną szt. 9,000 3. Transport dłużyc na odległość 2 km m3 1,633 4. Transport karpiny na odległość 2 km mp 10,800 5. Transport gałęzi na odległość do 2 km mp 19,800 6. Oczyszczenie terenu po wykarczowaniu z drobnych gałęzi, korzeni i kory (bez wrzosu), z wywiezieniem m2 150,000 2. Odwodnienie 7. Wykopy ciągłe lub jamiste ze skarpami o szerokości dna do 1,5 m i głębokości do 1,5 m w gruncie kategorii III ze złożeniem urobku na odkład m3 13,500 8. Studzienka ściekowa uliczna prefabrykowana betonowa o średnicy 500 mm z osadnikiem bez syfonu szt. 3,000 9. Podłoża pod kanały z materiałów sypkich o grubości 10 cm m2 4,200 10 Rurociągi z polichlorku winylu (PCW) o średnicy 160 mm łączone na uszczelkę gumową m 6,000 11. Analogia. Zasypanie wykopów gruntem kategorii I - II m3 12,500 12. Zagęszczenie nasypów zagęszczarkami. Grunt sypki kategorii I-III szt. 12,500 3. Roboty ziemne 13. Roboty ziemne wykonane koparkami przedsiębiernymi z transportem urobku samochodami samowyładowawczymi na odległość do 1,0 km - koparki o pojemności łyżki 0,40 m3, grunt kategorii III m3 532,130 14. Nakłady uzupełniające do tablic 0201 - 0213 za każde dalsze rozpoczęte 0,5 km odległości transportu ponad 1 km samochodami samowyładowawczymi na odległość ponad 1 km, po terenie lub drogach gruntowych, grunt kategorii III - IV, za dalsze 2 km m3 454,700 15. Profilowanie i zagęszczenie mechaniczne podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni w gruncie kategorii I - IV Jezdnia 91*4,0+3,5*7 3,5*84+6*6/2 Parkingi Chodnik RAZEM m2 388,500 312,000 312,000 ____382,500 1354,500 16 Warstwa odsączająca grubości po zagęszczeniu 10 cm wykonana i zagęszczona mechanicznie w korycie lub na całej szerokości drogi m2 1354,500 17. Warstwa odsączająca grubości po zagęszczeniu 10 cm wykonana i zagęszczona mechanicznie w korycie lub na całej szerokości drogi - za każdy dalszy 1 cm, za dalsze 5 cm m2 700,500 4. Krawężniki 18. Ława betonowa z oporem pod krawężniki m3 23,200 19. Krawężniki betonowe o wymiarach 15 x 30 cm wystające na podsypce cementowo - piaskowej m 464,000 5. Jezdnia 20. Podbudowy betonowe bez dylatacji o grubości warstwy po zagęszczeniu 12 cm m2 700,500 21. Podbudowy betonowe bez dylatacji - za każdy dalszy 1 cm, za dalsze 3 cm m2 700,500 22. Nawierzchnie z kostki brukowej betonowej grubości 8 cm, układane na podsypce cementowo - piaskowej, szara + 10 % kolor m2 392,500 6. Stanowiska postojowe 23. Warstwa górna podbudowy z kruszywa łamanego o grubości po zagęszczeniu 8 cm m2 392,500 24 Warstwa górna podbudowy z kruszywa łamanego o grubości po zagęszczeniu 8 cm - za każdy dalszy 1 cm, za dalsze 2 cm m2 392,500 25. Nawierzchnie z płyt betonowych ażurowych MEBA o grubości 6 cm, układane na podsypce cementowo - piaskowej m2 392,500 7. Chodnik 26. Obrzeża betonowe o wymiarach 30 x 8 cm na podsypce piaskowej, z wypełnieniem spoin piaskiem m 184,000 27. Nawierzchnie z kostki brukowej betonowej grubości 6 cm, układane na podsypce cementowo - piaskowej m2 271,500 8. Oznakowanie 28. Słupki do znaków drogowych z rur stalowych o średnicy 50 mm szt. 3,000 29. Przymocowanie znaków zakazu, nakazu, ostrzegawczych i informacyjnych o powierzchni do 0,3 m2 szt. 3,000 9. Regulacja urządzeń 30. Regulacja pionowa włazów kanałowych szt. 3,000 10. Tereny zielone 31. Naprawy poboczy wykonywane ręcznie - plantowanie m2 875,000 11. Geodezja powykonawcza 32. Dokumentacja powykonawcza szt. 1,000

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Kod CPV wg słownika 2008: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Oryginalny kod CPV: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków Oryginalny kod CPV: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne Oryginalny kod CPV: 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic Oryginalny kod CPV: 45.11.27.30 - Roboty w zakresie kształtowania dróg i autostrad Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.27.30 - Roboty w zakresie kształtowania dróg i autostrad .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.10.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem uczestnictwa w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium w wysokości 4.500,00 zł (słownie złotych: cztery tysiące pięćset zł 00/100). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) Pieniądzu 2) Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) Gwarancjach bankowych, 4) Gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości /Dz. U. Nr 109, poz.1158, z późn. zm./. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: Bank Spółdzielczy O/ Dygowo Nr: 45856200070040091420000090 Za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę i godzinę wpływu na rachunek zamawiającego. 4. Oryginał wniesienia wadium w każdej z form należy dołączyć do oferty. 5. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wniesione w gotówce, jeżeli: 1) upłynął termin związania ofertą 2) zawarto umowę 3) zamawiający unieważni postępowanie, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia 6. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy: 1) który wycofał ofertę przed upływem terminu do składania ofert, 2) który został wykluczony z postępowania, 3) którego oferta została odrzucona. 7. Złożenie przez wykonawcę, którego oferta została odrzucona tub wykluczonego z postępowania, wniosku o zwrot wadium jest równoznaczne ze zrzeczeniem się przez wykonawcę prawa do wniesienia protestu. 8. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszonymi o koszt prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 9. Wykonawca, którego oferta została wybrana, traci wadium wraz z odsetkami na rzecz zamawiającego, jeżeli: 1) Odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie. 2) Zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 i spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy oraz w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne musi spełniać ponadto następujące warunki: 2.1. Wykazać się zrealizowaniem w okresie ostatnich 3 lat (2004 - 2006) robót drogowych, jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom drogowym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem daty i miejsca wykonania. 2.2. Udzielić min. 36 miesięcznej gwarancji na cały zrealizowany zakres robót, licząc od daty odbioru całego przedmiotu umowy. 2.3. Ustanowić kierownika budowy posiadającego uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w branży drogowej, przedłożyć ważne zaświadczenie Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa oraz posiadać wymagane ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej. Wyłącznie zakwalifikowane oferty, spełniające wszystkie wymogi formalne i techniczne oraz minimalne kryteria kwalifikacyjne (wymagane warunki) podlegać będą ocenie. Przy wyborze oferty zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert: 1. Cena oferty - 100 % Sposób dokonywania oceny oferty: Ad. 1. CENA OFERTY - 100 %:
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania wymaganych warunków wykonawca załączy do oferty niżej wymienione dokumenty: 1. Formularz ofertowy z oświadczeniami i tabelą cenową elementów - załącznik Nr 1 (druk do wypełnienia). 2. Dowód wpłacenia wniesienia wadium - załącznik nr 2 3. Oświadczenie, o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy - załącznik nr 3 (druk do wypełnienia). 4. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - załącznik nr 4 (druk do wypełnienia). 5. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 5 (druk do wypełnienia). 6. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - załącznik nr 6. 7. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków oraz opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - załącznik nr 7. 8. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - załącznik nr 8. 9. Wykaz zrealizowanych w ciągu ostatnich 3 lat robót budowlanych - drogowych, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością - załącznik nr 9 (druk do wypełnienia). 10. Informacja o zatrudnieniu, w tym o kierowniku budowy - załącznik nr 10 (druk do wypełnienia). 11. Oświadczenie o okresie gwarancji - załącznik nr 11 (druk do wypełnienia). 12. Harmonogram rzeczowo - finansowy robót - załącznik nr 12 (druk do wypełnienia). 13. Projekt umowy - załącznik nr 13. 14. Oświadczenie o akceptacji projektu umowy - załącznik nr 14 (druk do wypełnienia).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ustronie-morskie.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Ustronie Morskie ul. Bol. Chrobrego 68; 78-111 Ustronie Morskie (budynek w podwórzu).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.09.2007 godzina 09:30, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w sekretariacie Urzędu Gminy w Ustroniu Morskim, ul. Bol. Chrobrego 68, 78-111 Ustronie Morskie.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.