eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Polkowice › PT zagospodarowania osiedla Polanka

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-08-26

Polkowice: PT zagospodarowania osiedla Polanka
Numer ogłoszenia: 140585 - 2009; data zamieszczenia: 26.08.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 111897 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Polkowice, Rynek 1, 59-100 Polkowice, woj. dolnośląskie, tel. 076 84 74 121, faks 076 72 46 780.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PT zagospodarowania osiedla Polanka.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.1 Przedmiot zamówienia dotyczy wykonania projektu budowlanego i wykonawczego zagospodarowania terenu osiedla Polanka w Polkowicach - zgodnie z wymogami Zamawiającego i obowiązującymi w tym zakresie przepisami i normami. 1.2 Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje : a) wykonanie projektu budowlanego (5 egzemplarzy) i wykonawczego (5 egzemplarzy) zagospodarowania os. Polanka wraz z przebudową dróg, chodników, parkingów, kanalizacji deszczowej, oświetlenia, małej architektury i zieleni, b) sporządzenia mapy z wyznaczeniem własności gminnych i granic działek. c) przygotowanie mapy do celów projektowych w skali 1:500, d) sporządzenie oceny oddziaływania na środowisko wraz z raportem jeżeli będzie wymagany dla osiedla Polanka oraz uzyskanie decyzji środowiskowej jeżeli jest wymagana, e) sporządzenia dokumentacji geologiczno-inżynierskiej (badania gruntowo-wodne), f) projekt zmiany organizacji ruchu dla całego osiedla, g) uzyskanie w niezbędnym zakresie i na swój koszt opinii, uzgodnień, pozwoleń wymaganych odrębnymi przepisami za wyjątkiem opłat przyłączeniowych i opłat za wydanie warunków technicznych przyłączenia, które umożliwią uzyskanie decyzji pozwolenia na budowę, h) przygotowanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych dla każdej z branż (po 2 egzemplarze), i) przygotowanie przedmiarów robót dla każdej branży odrębnie (po 2 egzemplarze), j) przygotowanie kosztorysów inwestorskich dla każdej branży odrębnie (po 2 egzemplarze), k) odbycie w ramach wynagrodzenia ofertowego dwóch konsultacji z Zamawiającym w trakcie przygotowywania przedmiotu zamówienia, l) złożenie wniosku i uzyskanie ostatecznej decyzji pozwolenia na budowę lub zgłoszenia zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa budowlanego, m) odbycie w ramach wynagrodzenia ofertowego dwóch nadzorów autorskich w trakcie realizacji robót budowlanych. Opracowania, o których mowa w ust.1.2 pkt. h), i), j), będą przekazane Zamawiającemu również w wersji elektronicznej. Ich przygotowanie nastąpi w oparciu o oprogramowanie: MS Word, MS Excel (pkt. h), Norma 3.xx, NormaPro (pkt.i,j) lub inne zaakceptowane przez Zamawiającego. Opracowania projektowe, o których mowa w ust.3 pkt. a) - f) będą przekazane Zamawiającemu również w wersji elektronicznej na nośniku CD-R. Ich przekazanie nastąpi w formie pliku uniemożliwiającego edycję (np. z rozszerzeniem .dwg, .jpg, .pdf, .bmp, .giff lub innym zaakceptowanym przez Zamawiającego). Wszystkie rysunki w wersji papierowej powinny być odrębnie podklejone systemowym wzmocnieniem przeznaczonym do wpięcia do segregatora. Wszelkie opisy na rysunkach należy wykonać pismem technicznym. Ponadto wysokość liter min 3mm. 1.3 Zamawiający wymaga aby w/w dokumentacja techniczna uwzględniała: 1. przebudowę dróg, chodników, parkingów, kanalizacji deszczowej, oświetlenia, małej architektury i zieleni, w nawiązaniu do istniejącej i projektowanej infrastruktury drogowej, sieci wodociągowej, kanalizacji sanitarnej i deszczowej, gazociągów i sieci elektroenergetycznej, kolektorów KGHM Polska Miedź S.A., 2. rzędne nawierzchni dróg i chodników dostosowane do istniejącej zabudowy, 3. oznaczenie na mapie do celów projektowych granic działek i własności gminnych, 4. zaprojektowanie nowych miejsc parkingowych wg wskazówek inwestora min. 30 miejsc maks. 60 miejsc i przebudowę istniejących, 5. zmianę organizacji ruchu na wewnętrznych drogach osiedla z rozważeniem wprowadzenia elementów spowalniających, 6. wyznaczenie miejsca korzystania z grilla wraz z koniecznymi urządzeniami, ławkami itd., 7. uwzględnienie miejsca pod świetlicę, 8. przebudowę ciągów pieszych w otoczeniu boisk, 9. wprowadzenie dodatkowych przepustów pod istniejącym chodnikiem równoległym do ul. Dąbrowskiego, 10. oświetlenie chodnika od ul. Topolowej do boiska, 11. rozważenie możliwości odprowadzenia wód deszczowych rowami i kanalizacją deszczową w kierunku południowym, 12. zaplanowanie dodatkowych miejsc segregacji odpadów, przebudowę istniejących oraz zaplanowanie dodatkowych koniecznych śmietników. 13. uwzględnienie elementów małej architektury, 14. ustalenie rozwiązań przy udziale Zamawiającego i przedstawiciela osiedla. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.00.00 - Usługi projektowania architektonicznego 71.42.00.00 - Architektoniczne usługi zagospodarowania terenu .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 192622.95 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.08.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Pracownia Projektowania i Usług Inwestycyjnych ALFA, Ul. Wł. Łokietka 18, 59-220 Legnica, kraj/woj. dolnośląskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 192622.95
  • Oferta z najniższą ceną: 192622.95 oferta z najwyższą ceną: 192622.95
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.