eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rypin › Wykonanie numerycznej mapy zasadniczej w skali 1:500 miasto Rypin, obręb nr 4 i część obrębu nr 5 (arkusze43 - 48).

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-25

Rypin: Wykonanie numerycznej mapy zasadniczej w skali 1:500 miasto Rypin, obręb nr 4 i część obrębu nr 5 (arkusze: 43 - 48).
Numer ogłoszenia: 140581 - 2008; data zamieszczenia: 25.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starosta Rypiński, ul. Nowy Rynek 17, 87-500 Rypin, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 280 24 32, fax 054 280 25 49.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.rypinski.lo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie numerycznej mapy zasadniczej w skali 1:500 miasto Rypin, obręb nr 4 i część obrębu nr 5 (arkusze: 43 - 48)..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wartość szacunkowa zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie numerycznej mapy zasadniczej w skali 1:500 miasto Rypin, obręb nr 4 i część obrębu nr 5 (arkusze: 43 - 48) - 240 ha, zgodnie z warunkami technicznymi określonymi w załączniku nr 1 do SIWZ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.27.40.00 - Usługi sporządzania map Kod CPV wg słownika 2008: 71.35.40.00 - Usługi sporządzania map .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 17.11.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia, do dnia 15.07.2008 r. do godz. 10:00, wadium w wysokości 1.700,00 zł (słownie: jeden tysiąc siedemset zł )..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; Warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę składającego ofertę, jeżeli: a) wykonał w sposób należyty w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną usługę o wartości co najmniej 50.000 zł brutto, odpowiadającą swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, b) dysponuje co najmniej co najmniej 1 osobą ( zatrudnioną na podstawie umowy o pracę lub umowy cywilnej ) posiadającą uprawnienia GUiK zakres 1,2), c) dysponuje licencjonowanym oprogramowaniem niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia - program EWMAPA wersja 8 lub równoważnym - pozwalającym na wymianę danych ewidencyjnych w SWDE. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; Warunek ten będzie spełniony przez wykonawcę, jeżeli nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 5) Wymagania odnośnie zamawianych usług: na wykonany przedmiot zamówienia Wykonawca udzieli co najmniej 24-miesięcznej gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia; Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków wymienionych w podpunktach 1-5 na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń lub dokumentów i wykazów, wymienionych w punkcie 7 SIWZ. Zamawiający dokona wyboru oferty spośród ofert nie podlegających odrzuceniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zamawiający żąda dostarczenia przez wykonawcę, następujących oświadczeń lub dokumentów: a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, c) oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o treści zgodnej ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do specyfikacji, d) dowodu wniesienia wadium. 2) W celu potwierdzenia, opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda dostarczenia następujących dokumentów: a) wykazu usług wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie (referencje), sporządzonym na druku o treści zgodnej ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do specyfikacji b) wykazu osób, które będą wykonywać zamówienie wraz z dokumentami stwierdzającymi, że osoby te posiadają wymagane uprawnienia - Zamawiający wymaga dysponowania co najmniej 1 osobą ( zatrudnioną na podstawie umowy o pracę lub umowy cywilnej ) posiadającą uprawnienia GUiK zakres 1,2 sporządzonym na druku o treści zgodnej ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do specyfikacji, c) dokumentu potwierdzającego dysponowanie licencjonowanym oprogramowaniem niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia - program EWMAPA wersja 8 lub równoważnym - pozwalającym na wymianę danych ewidencyjnych w SWDE. d) oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o treści zgodnej ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do specyfikacji, wymienionego w ppkt. 1c, 3) W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda dostarczenia oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o treści zgodnej ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do specyfikacji, wymienionego w ppkt. 1c. 4) W celu potwierdzenia spełniania przez oferowane usługi określonych przez zamawiającego wymagań, zamawiający żąda dostarczenia następujących oświadczeń i dokumentów: a) oświadczenia potwierdzającego spełnianie przez oferowane usługi określonych przez zamawiającego wymagań, o treści zgodnej ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do specyfikacji, wymienionego w ppkt. 1c, b) oświadczenia potwierdzającego udzielenie co najmniej 24-miesięcznej gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia - wzór oferty stanowiący załącznik nr 2 do specyfikacji;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.rypinski.lo.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Rypinie, Nowy Rynek 17, 87-500 Rypin Cena SIWZ w formie papierowej: 26,00 zł.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.07.2008 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Starostwa Powiatowego w Rypinie, ul. Nowy Rynek 17, pokój nr 17.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.