eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czerwionka-Leszczyny › Roboty remontowo-budowlane związane z remontem korytarzy w budynku Zespołu Szkół oraz sanitariatów na pierwszym piętrze.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-05-11

Czerwionka-Leszczyny: Roboty remontowo-budowlane związane z remontem korytarzy w budynku Zespołu Szkół oraz sanitariatów na pierwszym piętrze.
Numer ogłoszenia: 140574 - 2009; data zamieszczenia: 11.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół , ul. 3 Maja 42, 44-230 Czerwionka-Leszczyny, woj. śląskie, tel. 032 4312034, faks 032 4311466.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zscl.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zespół Szkół ponadgimnazjalnych.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty remontowo-budowlane związane z remontem korytarzy w budynku Zespołu Szkół oraz sanitariatów na pierwszym piętrze..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia są roboty remontowo-budowlane związane z remontem korytarzy oraz sanitariatów w budynku Zespołu Szkół. 2) Przedmiot zamówienia na roboty remontowo-budowlane związane z remontem korytarzy w budynku Zespołu Szkół oraz sanitariatów na pierwszym piętrze obejmuje w szczególności: a) roboty rozbiórkowe b) roboty budowlane montażowe c) instalacje sanitarne d) instalacje elektryczne 3) Szczegółowy zakres robót ujęty jest w: projekcie budowlanym na roboty remontowo-budowlane związane z remontem korytarzy w budynku Zespołu Szkół oraz sanitariatów na pierwszym piętrze stanowiący załącznik 6 do niniejszej SIWZ, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót na roboty remontowo-budowlane związane z remontem korytarzy w budynku Zespołu Szkół oraz sanitariatów na pierwszym piętrze, stanowiącą załączniki nr 7 do niniejszej SIWZ, przedmiarze robót dotyczącym robót remontowo-budowlanych związanych z remontem korytarzy w budynku Zespołu Szkół oraz sanitariatów na pierwszym piętrze, stanowiący załącznik 8 do niniejszej SIWZ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.43.10.00 - Kładzenie płytek 45.43.12.00 - Kładzenie glazury .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.09.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje konieczności wpłacenia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych tj: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania przedmiotowej działalności lub czynności, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonani zadania. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia w.w. warunków nastąpi w oparciu o oświadczenia i dokumenty złożone przez Wykonawców, wymienione w pkcie 6 specyfikacji zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia ( metodą 0-1)..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do formularza oferty - zał. nr. 1 - jako dokumenty uzupełniające należy dołączyć poniższe oświadczenia i dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków z art. 22 ust.1 oraz o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r.( t.j. z 2007 r. Dz.U. Nr 223 poz. 1655 z późn. zm. ) - wg wzoru zał. Nr 3, 3) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4) informację o posiadanym doświadczeniu w zakresie wykonawstwa - należy go dołączyć w formie zał. nr. 4 do formularza oferty. Należy w niej zawrzeć wykaz zadań (minimum 2 zadania) o podobnym charakterze, zrealizowanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie. Uznanie wykonanych zadań warunkowane jest poparciem ich załączonymi do oferty referencjami lub innymi dokumentami dotyczącymi tych zadań, potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie. Uwaga! Za zadanie o podobnym charakterze rozumie się zadanie odpowiadające swoim rodzajem zadaniu będącym przedmiotem przetargu, którego wartość stanowi co najmniej 30% wartości brutto podanej w ofercie. Zamawiający wykluczy z postępowania i odrzuci oferty tych oferentów, którzy nie wykażą się wymaganymi zadaniami. 5) wykaz osób, którymi dysponuje Wykonawca i którzy będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji, doświadczenia zawodowego i wykształcenia a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, wraz z kopią uprawnień budowlanych w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz zaświadczeniem o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego osób posiadających uprawnienia - zgodnie z załącznikiem nr 5 do oferty; W przypadku, gdy Wykonawca wykaże osoby, którymi będzie dysponował, do oferty należy dołączyć wypełniony załącznik nr 5a wraz z pisemnym zobowiązaniem innego podmiotu o udostępnieniu osób zdolnych do wykonania zamówienia. W przypadku gdy wykonawca wykaże osoby, którymi dysponuje oraz którymi będzie dysponował do ofert należy dołączyć zarówno załącznik Nr 5 jak i załącznik 5a. W przeciwnym przypadku wystarczy dołączyć jednego z tych załączników. 6) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Polisa musi opiewać na wartość nie mniejszą niż 30.000 zł. Do polisy należy dołączyć potwierdzenie jej opłacenia, a w przypadku ratalnego opłacenia polisy należy dołączyć potwierdzenie dokonanych opłat za aktualne okresy określone w polisie. Ponadto przed upływem ważności polisy należy ją odnowić na nie gorszych warunkach, a dokument ten bez dodatkowego wezwania dostarczyć Zamawiającemu przed upływem okresu ważności polisy, 7) Wykonawcy mający siedzibę albo miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składają w/w dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. z 2006r. Nr 87 poz. 605 z późn. zm.), 8) W przypadku podmiotów występujących wspólnie (konsorcjum) dokumenty i oświadczenia wskazane wyżej w pkt 1, 2 i 3 każdy z podmiotów składa oddzielnie..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zs.powiatrybnicki.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół w Czerwionce-Leszczynach 44-230 Czerwionka-Leszczyny ul. 3 Maja 42 pokój nr 2 - sekretariat.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.06.2009 godzina 10:30, miejsce: Zespół Szkół w Czerwionce-Leszczynach 44-230 Czerwionka-Leszczyny ul. 3 Maja 42 pokój nr 2 - sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.