To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-07-01
Poznań: Dostawa urządzeń i oprogramowania na potrzeby wykonania modernizacji i rozbudowy systemu kolejkowego
Numer ogłoszenia: 140565 - 2014; data zamieszczenia: 01.07.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 117329 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Poznaniu, ul. Jackowskiego 18, 60-509 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8410500, faks 061 8480556.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa urządzeń i oprogramowania na potrzeby wykonania modernizacji i rozbudowy systemu kolejkowego.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń i oprogramowania na potrzeby wykonania modernizacji i rozbudowy systemu kolejkowego funkcjonującego w Starostwie Powiatowym w Poznaniu, służącego do zarządzania obsługą klientów obejmująca swoim zakresem dostarczenie m.in.: oprogramowania, wyświetlaczy stanowiskowych i głównych, terminali biletowych.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.12.00 - Osprzęt do dużych systemów komputerowych 48.51.70.00 - Pakiety oprogramowania informatycznego 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.06.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- iFLOW Sp. z o.o., ul. Żytnia 13 lok. 89, 01-014 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 145000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 174291,00
Oferta z najniższą ceną: 174291,00 / Oferta z najwyższą ceną: 174291,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zgodnie z przytoczonym powyżej przepisem, Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli zamówienie może być świadczone tylko przez jednego wykonawcę z przyczyn technicznych o obiektywnym charakterze. System kolejkowy funkcjonujący w Starostwie Powiatowym w Poznaniu w Wydziale Komunikacji i Transportu oraz w Wydziale Administracji Architektoniczno-Budowlanej od roku 2008, jest systemem regulującym ruch kolejkowy z możliwością umawiania wizyt przez Internet. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest rozbudowa istniejącego systemu, polegająca na włączeniu w zakres realizowanych usług filie Wydziału Komunikacji i Transportu. Rozbudowa systemu polega na dostawie urządzeń (m.in. wyświetlaczy stanowiskowych i głównych, terminali biletowych) do Filii Wydziału Komunikacji i Transportu w Stęszewie i w Swarzędzu. Dodatkowo aby umożliwić sprawne administrowanie rozległym systemem dostarczona zostanie nowa wersja istniejącego oprogramowania zawierająca dodatkowy moduł umożliwiający centralne zarządzanie filiami. Umożliwi to definiowanie usług, raportowanie i zarządzanie użytkownikami z jednego panelu administracyjnego, a dla klientów zewnętrznych dostęp do usługi Umawiania wizyty z jednej aplikacji bez względu na lokalizację. Rozbudowa istniejącego już systemu o kolejne stanowiska musi być w całości kompatybilna z dotychczas istniejącym systemem oraz wykonana w tym samym standardzie. Sprzęt, czy też oprogramowanie innego producenta nie zapewni Zamawiającemu kompatybilności ani centralnego zarządzania filiami, jak również nie byłoby możliwe umawianie wizyt z jednej aplikacji. Następcą Q-MATIC Poland Sp. z o.o., która wdrożyła system kolejkowy działający w Starostwie Powiatowym w Poznaniu jest Firma iFlow Sp. z o.o., ul. Żytnia 13 lok. 89, 01-014 Warszawa. W związku z powyższym Wykonawca ten jest jedynym podmiotem mogącym zaoferować dostawę sprzętu niezbędnego do obsługi eksploatowanego systemu kolejkowego, i jego zaproszenie do wzięcia udziału w negocjacjach należy uznać za zasadne.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Wkłady do wstrzykiwaczy MR i TK dla potrzeb WSM im.J.Strusia w Poznaniu
- Roczna, sukcesywna dostawa produktów spożywczych do Szpitala Miejskiego im. Franciszka Raszei w Poznaniu
- Remont i naprawa izolacji balkonów/loggii/tarasów z odświeżeniem kolorystyki budynków mieszkalnych.
- Pełnienie funkcji usługi Inspektora nadzoru nad kompleksową modernizacją mediów Wielopolskiego Centrum Specjalistycznego (gazy medyczne, instalacje elektroenergetyczne, instalacje wodno-kanalizacyjna)
- Sporządzenie dokumentacji projektowej obejmującej wykonanie instalacji fotowoltaicznej na obszarze POSUM przy ul. Solidarności 36 w Poznaniu
- Sukcesywna dostawa tuszy, tonerów, bębnów i pojemników do drukarek w G-PSK, w podziale na 2 części.
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa urządzeń komputerowych i akcesoriów dla Pleszewskiego Centrum Medycznego w Pleszewie Sp. z o. o.
- "Zakup i dostawa wyposażenia Przedszkola w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Ślęzakach w ramach projektu "Akademia Krasnoludków"
- Adaptacja budynku szkoły w Wełninie wraz zagospodarowaniem terenu w celu utworzenia klubu dziecięcego
- Dostawa oprogramowań i urządzeń komputerowych do Uniwersytetu w Siedlcach.
- Dostawa urządzeń multimedialnych - ADP.2301.32.2024
- Dostawa komputerów przenośnych - laptopów wraz z niezbędnym oprogramowaniem dla jednostek oświatowych Gminy Miasta Gdańska
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.