eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdynia › Przebudowa Zespołu porodowego i Oddziału patologii ciąży wraz z dobudową 2 zewnętrznych klatek schodowych w budynkach nr 3 i 4 w Szpitalu Morskim w Gdyni Etap I.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-09-05

Gdynia: Przebudowa Zespołu porodowego i Oddziału patologii ciąży wraz z dobudową 2 zewnętrznych klatek schodowych w budynkach nr 3 i 4 w Szpitalu Morskim w Gdyni Etap I.
Numer ogłoszenia: 140552 - 2016; data zamieszczenia: 05.09.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 160577 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpitale Wojewódzkie w Gdyni Sp. z o.o., ul. Powstania Styczniowego 1, 81-519 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 58 72 60 124, faks 58 72 60 338.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa Zespołu porodowego i Oddziału patologii ciąży wraz z dobudową 2 zewnętrznych klatek schodowych w budynkach nr 3 i 4 w Szpitalu Morskim w Gdyni Etap I..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: : 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące swoim zakresem wykonanie zadania inwestycyjnego pn.: Przebudowa Zespołu porodowego i Oddziału patologii ciąży wraz z dobudową 2 zewnętrznych klatek schodowych w budynkach nr 3 i 4 w Szpitalu Morskim w Gdyni Etap I, Dz. Nr 1709, 1712, 1746, 1747 obręb 0025 Redłowo. 2. Zleceniodawca: Szpitale Wojewódzkie w Gdyni Sp. z o.o. 3. Zakres prac określony został w Opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 8 do SIWZ) wraz z poniższymi załącznikami stanowiącymi jego integralną część: 1) Projekt Budowlany (Architektura, Elektryka, Inst. Sanitarne, Konstrukcja,) - załącznik nr 8.1 do SIWZ, 2) Projekt Wykonawczy (Architektura, Konstrukcja, Inst. Sanitarne, Inst. Elektryczne, Przedmiary, Specyfikacje Techniczne) - załącznik nr 8.2. do SIWZ. 4. Wykonawca uwzględni specyfikę realizacji zadania to znaczy zorganizuje i będzie prowadził roboty budowlane w sposób umożliwiający funkcjonowanie szpitala ze szczególnym uwzględnieniem pomieszczeń sąsiadujących z pomieszczeniami w których wykonywane będą roboty budowlane. 5. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia wraz z załącznikami. 6. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) Opracowanie dokumentacji powykonawczej wraz z inwentaryzacją powykonawczą należy wykonać poza formą przewidzianą obowiązującymi przepisami, w wersji elektronicznej edytowalnej w programie AutoCAD wersja 2000 w formacie dwg i pdf. 2) Podstawą do rozpoczęcia procedury odbiorowej jest przedłożenie przez Wykonawcę kompletnej dokumentacji powykonawczej, na 14 dni roboczych przed terminem jej rozpoczęcia. 3) Zatwierdzona przez Zamawiającego w/w dokumentacja oraz przedłożenie wszystkich innych niezbędnych dokumentów przewidzianych Prawem Budowlanym rozpocznie w/w procedurę odbiorową inwestycji. 4) Roboty ogólnobudowlane - szczegółowe wytyczne zgodnie z projektem wykonawczym. 5) Instalacje sanitarne - szczegółowe wytyczne zgodnie z projektem wykonawczym. 6) Instalacje elektryczne - szczegółowe wytyczne zgodnie z projektem wykonawczym. 7) System sygnalizacji pożaru - szczegółowe wytyczne zgodnie z projektem wykonawczym. 8) Instalacje teletechniczne - szczegółowe wytyczne zgodnie z projektem wykonawczym dla danej branży. 9) Instalacja gazów medycznych - szczegółowe wytyczne zgodnie z projektem wykonawczym dla danej branży. 7. Zakres prac budowlanych przewidzianych dla etapu pierwszego z podziałem na kondygnacje: II piętro: - rozbiórki wyznaczonych ścianek działowych, drzwi, skucie posadzek do stropu, - przebicia otworów w ścianach nośnych wraz z wykonaniem nowych nadproży, - wymurowanie nowych ścianek działowych, - wykonanie nowych wylewek posadzkowych, ułożenie posadzek, - montaż drzwi i przeszklonych ścianek wewnętrznych, - malowanie ścian, sufitów, - montaż sufitów podwieszanych w korytarzach i częściowo w pomieszczeniach, - wykończenie płytkami ceramicznymi pom. higieniczno-sanitarnych, - wykonanie klap / okien oddymiających w klatkach schodowych, - montaż zabudów stałych i ustawienie mebli ruchomych. Prace związane z instalacjami sanitarnymi: Instalacje c.o. - demontaż grzejników wraz z usunięciem części instalacji rozprowadzającej, - wykonanie nowych odcinków instalacji rozprowadzającej, montaż nowych grzejników. Instalacja gazów medycznych - demontaż istn. instalacji do istniejących rozdzielnic kondygnacyjnych, wymiana rozdzielnic na nowe, rozprowadzenie nowych przewodów -szczegóły wg projektu gazów medycznych. Instalacja wod-kan - demontaż wskazanych w projekcie umywalek, misek ustępowych, brodzików wraz z podejściami instalacji wod-kan., - wymiana wszystkich wykorzystywanych po przebudowie pionów kanalizacji sanitarnej od II piętra do piwnicy, - wykonanie nowych niezbędnych pionów kanalizacji sanitarnej, - wykonanie w warstwach posadzkowych podłączeń do nowoprojektowanych urządzeń sanitarnych, montaż nowych urządzeń, - ze względu na wytyczną - wykonanie natrysków bez stosowania brodzików- istnieje konieczność sprowadzenia odpływów na niższą kondygnację co może wymagać zatrzymania pracy oddziału I piętra i założenia tam częściowo sufitów podwieszanych. Instalacja hydrantów wewnętrznych - ETAP I - szczegóły wg projektu instalacji hydrantowej. Instalacja wentylacji mechanicznej i klimatyzacji - demontaż istniejącej wentylacji mechanicznej obsługującej salę cięć cesarskich, - wykonanie kanałów wentylacji mechanicznej w korytarzach, doprowadzenie nawiewów i wywiewów do wszystkich wymagających tego pomieszczeń, - usytuowanie na dachu II p 2 central wentylacyjnych (1-dla sali cięć cesarskich, 1-dla pozostałych pomieszczeń), - wykonanie instalacji klimatyzacji w salach chorych oddziału patologii ciąży, dyżurkach personelu med., w gabinecie zabiegowym, salach porodowych i sali cięć cesarskich i pooperacyjnej. Jednostki zewnętrzne klimatyzacji zamocowane na dachu II piętra. Prace związane z instalacjami elektrycznymi. Instalacja zasilania w energię elektryczną - demontaż istniejących instalacji elektrycznych oraz oświetlenia, - rozprowadzenie nowej instalacji elektrycznej ze wskazanej przez Inwestora rozdzielnicy, - wykonanie instalacji elektrycznej w pomieszczeniach zgodnie z klasami pomieszczeń potwierdzonymi przez Inwestora, - wykonanie instalacji niskoprądowych zgodnie z wytycznymi Inwestora, - wykonanie oświetlenia głównego i awaryjnego. Prace związane z instalacjami przeciwpożarowymi - wykonanie instalacji SSP na II p, - wykonanie instalacji hydrantowej i montaż nowych skrzynek hydr.na II piętrze, - wykonanie oddymiania klatek schodowych (klapy oddymiające i okna napowietrzające na siłowniki uruchamiane sygnałem z instalacji SSP), - montaż przeciwpożarowych klap instalacyjnych przy przejściach instalacji przez stropy i ściany oddzielające strefy pożarowe. Zakres prac budowlano-instalacyjnych - pozostałe kondygnacje: - Wykonanie nowych kratek wentylacji grawitacyjnej w pomieszczeniach wentylowanych obecnie przez likwidowany na IIp komin wentylacyjny, - Usunięcie kolizji pomiędzy dobudowywaną klatką K-3 a istniejącym uzbrojeniem terenu, - Dobudowa klatki schodowej K-3. Przebudowa kolidujących z K 3 instalacji zewnętrznych. 8. W przypadku użycia w załącznikach do SIWZ nazw materiałów, producentów czy znaków towarowych, należy je traktować jako przykładowe, mające na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia oraz określające standard techniczny i jakościowy. Materiały do wykonania zamówienia należy przyjmować w kategorii i jakości nie niższej (równoważne) niż te wskazane w SIWZ i załącznikach do niej. 9. Parametry techniczne wyrobów i materiałów użytych do wykonania zamówienia nie mogą być niższe od przyjętych przykładowo w przedmiarach i opisie robót. Nazwy materiałów, urządzeń lub producentów, które mogą pojawić się w dokumentacji projektowej nie należy traktować jako narzucany bądź sugerowany przez Zamawiającego. 10. Wykonawca udzieli gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia na okres minimum 36 miesięcy. 11. Wykonawca zobowiązany będzie przedłożyć Zamawiającemu, w terminie 5 dni od dnia zawarcia umowy Harmonogram Rzeczowo Finansowy zwanego dalej HRF, który podlegać będzie akceptacji Zamawiającego. 12. Wykonawca wybrany w wyniku rozstrzygnięcia niniejszego postępowania zobowiązany będzie do zawarcia we własnym zakresie i na własny koszt odpowiednich umów ubezpieczenia z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowym na sumę gwarancyjną min. 2 000 000,0 zł (słownie: dwa miliony złotych) na zdarzenia w okresie ubezpieczenia oraz na czas realizacji przedmiotu zamówienia. 13. Wartość oferty jest ceną ryczałtową nie podlegającą zmianie. Wykonawca obowiązany jest uwzględnić w cenie oferty wszystkie koszty niezbędne do prawidłowego, pełnego i terminowego wykonania przedmiotu zamówienia - wynikające z rysunków i opisów, SIWZ oraz wzoru umowy, jak i własnej wiedzy i doświadczenia oraz inne nie ujęte w opisach a konieczne z punktu widzenia Wykonawcy do wykonania dla kompletności wyceny, w tym koszty robót tymczasowych i prac towarzyszących...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.51.40 - Roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe 45.26.25.22 - Roboty murarskie 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.33.24.00 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych 45.33.12.10 - Instalowanie wentylacji 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.42.11.31 - Instalowanie drzwi 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.43.10.00 - Kładzenie płytek 45.43.21.00 - Kładzenie i wykładanie podłóg 29.22.16.10 - 29.22.16.10 .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.09.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MARBUD Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe Ryszard Marcinkiewicz , ul. Morska 147, 81-206 Gdynia, kraj/woj. pomorskie.
  • Marbud Sp. z o.o., Spółka Komandytowa, ul. Morska 147, 81-206 Gdynia, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3945340,22 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3854980,00

  • Oferta z najniższą ceną: 3854980,00 / Oferta z najwyższą ceną: 9083293,55

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.